Rekonstrukce – dodatečná izolace suterénu, stavební a technologické úpravy kuchyně a prádelny v DD Police n.Met

24. 6. 2004

Domov důchodců Police nad Metují

Na Sibiři, č. p. 149, 549 54 Police nad Metují

 

 

vyhlašuje vypsání veřejné zakázky

na zhotovení díla

 

Rekonstrukce – dodatečná izolace suterénu, stavební a technologické úpravy kuchyně a prádelny v DD Police n.Met.“

 

 

způsobem otevřeného řízení (§25 odst.2 písm. a)  zákona č.40/2004, o zadávání veřejných zakázek s těmito zadávacími podmínkami:

 

  1. Vymezení předmětu veřejné zakázky

 

Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení díla – „Rekonstrukce – dodatečná izolace suterénu, stavební a technologické úpravy kuchyně a prádelny v DD Police n.Met.“ včetně likvidace a uložení přebytečného materiálu na skládku a vypracování  dokumentace skutečného provedení díla.

Akce zahrnuje dodatečné provedení hydroizolace suterénu strojním podřezem, stavební úpravy kuchyně, prádelny a dalších částí suterénu (změny v dispozičním uspořádání), a přípravu na budoucí osazení kuchyňské technologie dle požadavků hygieny. Stavební úpravy budou prováděny v prostorách suterénu.

Přesný rozsah a členění zakázky je dán zadávací dokumentací tj. projektovou dokumentací stavby  vypracovanou Ing.Petrem Bajtalonem,   IČ: 68221142,  v červnu 2004 pod č. zak. 21/2004 v souladu s vyhl. 239/20004 Sb., kterou se stanoví podrobný obsah zadávací dokumentace stavby.

 

 

 

2.                  Zadávací dokumentace

 

Zadávací dokumentaci lze vyzvednout v sídle zadavatele, a to v pracovních dnech v termínu od 28.6.2004 od 10.00 hod  do 22.7.2004 do 9.00 hod. Kromě takto stanoveného začátku a konce lhůty je doba pro vyzvednutí dokumentace vždy v pracovních dnech od 8.00 hod do 14.00 hod. Přesný datum a čas vyzvednutí zadávací dokumentace vzhledem k potřebě připravit příslušný počet víceparé je nutno zadavateli sdělit minimálně se čtyřdenním předstihem.

Za předání zadávací dokumentace bude v hotovosti vybírána částka 500 Kč.

Kontaktní osobou pro zadávací dokumentaci je ředitelka Domova důchodců Police nad Metují paní Věra Kašíková.

 

3.                  Doba a místo plnění veřejné zakázky

 

Mezní lhůta:

Termín zahájení díla -         20.08.2004

Termín dokončení díla -      30.09.2004

 

Uchazeč může v nabídce navrhnou jinou lhůtu realizace díla – je hodnoceným kritériem. Součástí návrhu SoD bude harmonogram prací.

 

Místem plnění je Domov důchodců Police nad Metují č.p. 149. Splněním díla se rozumí  jeho úplné dokončení, vyklizení staveniště, podepsání zápisu o předání a převzetí stavby a předání dokladů o předepsaných zkouškách a revizích.

 

4.                  Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů

 

Uchazeč o veřejnou zakázku  prokáže základní kvalifikační předpoklady dle § 31 zákona písemným prohlášením, oprávnění k podnikání – provádění staveb, jejich změn a odstraňování - dle § 30, odst. 2, písm. c) prokáže předložením výpisu z obchodního rejstříku či jiné evidence ne starší než 90 dnů, a to ve stejnopise či v úředně ověřené kopii.

Uchazeč dále prokáže předpoklady finanční a ekonomické způsobilosti dle § 32, odst. 1, písm. a) a b) – tyto podklady může nahradit písemným prohlášením, a dle písm. d) předloží úředně ověřenou kopii dokladu o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu povolání.

Technickou způsobilost prokáže uchazeč dle § 33, odst. 1, písm. a), body 1., 2. a 4.

Jako doklad pro prokázání jakosti  z hlediska ochrany životního prostředí předloží uchazeč písemné prohlášení o ekologické likvidaci demontovaných materiálů.

 

V případě, že předkládá nabídku více osob společně (§ 30 odst. 7.) např. sdružení, prokáže každá z těchto osob kvalifikační a další předpoklady plně ve výše uvedeném rozsahu. Osoby předkládající nabídku společně doloží rovněž jako součást společné nabídky originál nebo ověřenou kopii listiny, z níž vyplývá, že všichni tito dodavatelé budou vůči zadavateli a jakýmkoliv třetím osobám z jakýchkoliv závazků vzniklých v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky či vzniklých v důsledku prodlení či jiného porušení smluvních nebo jiných povinností v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky zavázáni společně a nerozdílně.

            Uchazeči, kteří nesplní kvalifikační předpoklady, budou z otevřeného řízení vyloučeni.

 

5.                  Způsob hodnocení nabídek

 

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje.

 

a)                  Délka záruční lhůty

Váha: 50 %

b)                  Cena díla

Váha: 30 %

c)                  Doba realizace

Váha: 20 %

 

Komise hodnotí nabídky postupem uvedeným ve vyhlášce MMR ČR č. 240/2004 Sb., v § 8.

 

6.                  Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek

 

Nabídková cena bude uvedena ve skladbě bez DPH, samostatně DPH s příslušnou sazbou cena celková včetně DPH. V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k realizaci díla (např. doprava, cena za ukládání odpadů atd.) a tato cena musí být definována jako cena nejvýše přípustná po celou dobu realizace díla. Nabídková cena bude zpracována po položkách jako výkaz výměr, který ocení uchazeč na základě zadávací dokumentace. Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace prací a dodávek při ocenění celé stavby v rozsahu převzaté dokumentace. Oceněný položkový výkaz výměr bude součástí návrhu SoD. Součástí tohoto výkazu výměr bude rekapitulace ceny dle objektové skladby, zvlášť budou uvedeny vedlejší rozpočtové náklady a použitá sazba DPH s dělením dle platného předpisu v době předložení nabídky.

 

            Platební podmínky:

 

Platební podmínky se řídí zásadami pro poskytování a čerpání prostředků státního rozpočtu, rozpočtů územně samosprávného celku pro pořizování investičního majetku, zejména zákonem č.218/2000 Sb. a zákonem č.250/2000 Sb. Realizované práce a dodávky budou účtovány maximálně ve dvou fakturách na podkladě vzájemně odsouhlaseného soupisu provedených prací a dodávek až do výše 90% ceny díla. Zbývající část tj. 10% ze sjednané ceny uhradí zadavatel (objednatel) po odstranění příp. poslední vady nebo nedodělku, zapsaného v protokolu o předání a převzetí díla. Splatnost faktur, které budou mít náležitosti daňového dokladu, odsouhlasených zadavatelem a TDI se stanovuje na 21 dnů ode dne jejich doručení objednateli. Veškeré cenové údaje budou uváděny v Kč, rovněž tak platby budou probíhat výhradně v Kč.

            Vzhledem k různým přísně zúčtovatelným zdrojům pro financování akce je požadováno při fakturaci rozepsat provedené práce tak, aby byly jednoznačně odděleny práce na izolacích v suterénu.

 

7.                  Lhůta a místo pro podání nabídek

 

Lhůta, ve které lze podávat nabídky počíná běžet dnem následujícím po zveřejnění oznámení zadávacího řízení, končí dne 3.8.2004 v 9.00 hod. Nabídky lze podávat osobně v sídle Domova důchodců Police nad Metují, 549 54 Police n.Met. Na Sibiři č.p. 149, v kanceláři ekonoma, a to v pracovních dnech od 8.00 hod do 11:30 hod a od 13.00 do 14.00 hod nebo doporučeně poštou na adresu zadavatele. Obálka bude zřetelně označena názvem veřejné zakázky, tj. „Rekonstrukce – dodatečná izolace suterénu, stavební a technologické úpravy kuchyně a prádelny v DD Police nad Metují“ a nápisem „NEOTVÍRAT“ .

 

 

8.                  Zadávací lhůta, otevírání obálek

 

Zadávací lhůta ( lhůta, po kterou jsou uchazeči vázáni svojí nabídkou ) počíná běžet dnem otevírání obálek a končí 30.9.2004. Otevírání obálek bude probíhat v sídle zadavatele, tj. v Domově důchodců Police nad Metují, 549 54 Police n.Met, Na Sibiři č.p. 149 dne 3.8.2004 od 10.00 hod.

 

9.                  Název, sídlo, telefon popř. dálnopis nebo fax zadavatele

Název: Domov důchodců Police nad Metují

Sídlo:   Na Sibiři 149, 549 54 Police nad Metují      

Zastoupený:  Věra Kašíková, ředitelka   

      IČ: 71194002

Kontaktní osoba:   Věra Kašíková, ředitelka

Telefon/Fax: +420 491 541 279/ +420 491541 971

 

10.              Prohlídka místa plnění veřejné zakázky

 

Prohlídku místa plnění lze dohodnout individuálně se zadavatelem, nejpozději do 22.7.2004

 

 

11.              Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky

 

a.                   nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, podepsána statutárním orgánem uchazeče, každý list nabídky bude očíslován

b.                  nabídka musí obsahovat jméno obchodní firmy, sídlo a IČ uchazeče, přesnou adresu, telefonní a faxové spojení a uvedení odpovědného zástupce uchazeče, pověřeného k dalšímu jednání

c.                   součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo, který bude akceptovat zadavatelem požadovaný rozsah základních ujednání dle přiloženého vzoru

d.                  součástí nabídky bude harmonogram postupu prací a oceněný výkaz výměr ze zadávací dokumentace (nabídkový rozpočet) jako součást návrhu SoD.

 

 

12.              Práva zadavatele

 

a.                   zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení

b.                  zadavatel si vyhrazuje právo o smlouvě dále jednat a upřesnit její konečné znění,

c.                   zadavatel nepřipouští variantní řešení,

 

 

 

 

 

V Polici nad Metují dne 24.6.2004

 

 

 

 

 

          Formulář oznámení zahájení zadávacího řízení v rámci informačního systému veřejných zakázek dle zákona č. 40/2004 Sb. byl zveřejněn na centrální adrese: www.centralni-adresa.cz dne 24.6.2004.  Zakázka je evidována pod č. Evid.č. VZ50000148.


 

Soubory ke stažení

  • Návrh smlouvy o dílo (doc, 83 kB, 24.6.2004)

    na provedení díla „Rekonstrukce – dodatečná izolace suterénu, stavební a technologické úpravy kuchyně a prádelny včetně sociálního zázemí v DD Police n.Met.“