Domov důchodců v Chlumci nad Cidlinou – Chráněné bydlení v bytovém domě čp. 243, Palackého ul., Chlumec nad Cidlinou

12. 1. 2006

Domov důchodců „V Podzámčí“

Říhova 365, Chlumec nad Cidlinou  503 51

vyhlašuje vypsání veřejné zakázky

na zhotovení díla

 

„Domov důchodců v Chlumci nad Cidlinou – Chráněné bydlení v bytovém domě čp. 243, Palackého ul., Chlumec nad Cidlinou“

 

 

způsobem otevřeného řízení (§25 odst.2 písm. a)  zákona č.40/2004, o zadávání veřejných zakázek s těmito zadávacími podmínkami:

 

  1. Vymezení předmětu veřejné zakázky

 

Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení díla – dodávka stavby „Domov důchodců v Chlumci nad Cidlinou – Chráněné bydlení v bytovém domě čp. 243, Palackého ul., Chlumec nad Cidlinou včetně provedení souvisejících stavebně-montážních prací, likvidace a uložení přebytečného materiálu na skládku, vypracování  dokumentace skutečného provedení díla a doložení všech dokladů souvisejících s prováděnými pracemi a dodávkami nezbytnými ke kolaudaci stavby.

Akce zahrnuje stavební úpravy sklepa,1., 2. a 3. poschodí, rekonstrukci elektro,vody, úpravy ÚT. Součástí je i zateplení domu a fasáda tak, aby vyhověly bezpečnostním a požárním předpisům. Stavební práce budou probíhat ve všech podlažích budovy.

Přesný rozsah a členění zakázky je dán zadávací dokumentací, resp. projektovou dokumentací stavby  vypracovanou v červnu 2005 projektantem Ing.arch Janem Zimou, Fügnerova 263/IV v Chlumci nad Cidlinou,  včetně výkazu výměr zpracovaného v elektronické podobě v souladu s vyhl. 239/2004 Sb., kterou se stanoví podrobný rozsah zadávací dokumentace stavby.

 

Kvalitativní podmínky:

Kvalitativní podmínky jsou (mimo dále uvedené v těchto podmínkách) vymezeny právními předpisy a státními technickými normami souvisejícími s předmětem výzvy. Kvalitativní podmínky musí být dodržovány a zhotovitel musí garantovat , že předmět plnění bude mít po stanovenou dobu předepsané vlastnosti. Nedodržení těchto podmínek v průběhu realizace stavby může být důvodem pro zrušení smlouvy o dílo (dále jen SoD) ze strany objednatele (zadavatele) bez nároku na náhradu škody , která tím zhotoviteli vznikla. Při realizaci stavby díla mohou být použity pouze takové materiály zařízení a popř. technologie, jejichž použití je v ČR schváleno a mají osvědčení o jakosti materiálu a použité technologie.

 

 

2.                  Zadávací dokumentace

 

Zadávací dokumentaci lze vyzvednout v sídle zadavatele a to v pracovních dnech v termínu od 13.1.2006 od 8.00 hod do 7.2.2006  do 12.00 hod. Přesný datum a čas vyzvednutí zadávací dokumentace vzhledem k potřebě připravit příslušný počet víceparé je nutno zadavateli sdělit minimálně se čtyřdenním předstihem. Zároveň lze popř. dohodnout i jiné místo či jiný způsob vyzvednutí zadávací dokumentace.

Za předání zadávací dokumentace bude v hotovosti vybírána částka 2.321,-Kč vč DPH. 

Kontaktní osobou pro zadávací dokumentaci je ředitelka Domova důchodců „ V Podzámčí“ v Chlumci nad Cidlinou  Mgr. Jana Šimečková.

 

Zadávací dokumentací se rozumí:

-         projektová dokumentace dle vymezení v čl.1.,

-         výkaz výměr v listinné i elektronické podobě,

-         vzor smlouvy o dílo – obchodní podmínky,

-         tyto zadávací podmínky včetně formuláře krycího listu nabídky.

 

 

3.                  Doba a místo plnění veřejné zakázky

 

Mezní lhůta:

Termín zahájení díla /předpokládaný)      duben  2006

Termín dokončení díla -     nejpozději do  30.9. 2006

 

Strany se mohou dohodnout i na odlišně stanoveném konci plnění se zachováním celkové lhůty plnění minimálně 5 měsíců, maximálně 6,5 měsíce.

Součástí návrhu SoD bude harmonogram prací.

 

Místem plnění je bytový dům v Palackého ul. čp. 243, v Chlumci nad Cidlinou  503 51. Splněním díla se rozumí  jeho úplné dokončení, vyklizení staveniště, podepsání zápisu o předání a převzetí stavby a předání dokladů o předepsaných zkouškách a revizích vč. atestů a certifikátů na použité materiály.

 

 

4.                  Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů

 

Uchazeč o veřejnou zakázku  prokáže základní kvalifikační předpoklady dle § 31 zákona písemným prohlášením, oprávnění k podnikání – provádění staveb, jejich změn a odstraňování - dle § 30, odst. 2, písm. c) prokáže předložením výpisu z obchodního rejstříku či jiné evidence ne starší než 90 dnů, a to ve stejnopise či v úředně ověřené kopii.

Uchazeč dále prokáže předpoklady finanční a ekonomické způsobilosti dle § 32, odst. 1, písm. a) a b) – tyto podklady může nahradit písemným prohlášením, a dle písm. d) předloží úředně ověřenou kopii dokladu o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu povolání.

Technickou způsobilost prokáže uchazeč dle § 33, odst. 1, písm. a), body 1., 2. a 4.

Jako doklad pro prokázání jakosti a splnění požadavků systému řízení z hlediska ochrany životního prostředí předloží uchazeč písemné prohlášení o ekologické likvidaci demontovaných materiálů.

 

V případě, že předkládá nabídku více osob společně (§ 30 odst. 7.) např. sdružení, prokáže každá z těchto osob kvalifikační a další předpoklady plně ve výše uvedeném rozsahu. Osoby předkládající nabídku společně doloží rovněž jako součást společné nabídky originál nebo ověřenou kopii listiny, z níž vyplývá, že všichni tito dodavatelé budou vůči zadavateli a jakýmkoliv třetím osobám z jakýchkoliv závazků vzniklých v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky či vzniklých v důsledku prodlení či jiného porušení smluvních nebo jiných povinností v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky zavázáni společně a nerozdílně.

Uchazeči, kteří nesplní kvalifikační předpoklady, budou z otevřeného řízení vyloučeni.

 

 

5.                  Způsob hodnocení nabídek

 

Nabídky budou hodnoceny podle nabídkové ceny v souladu s § 55 odst. 1 písm.b zákona č.40/2004 Sb., o veřejných zakázkách.

 

 

6.                  Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny

 

Nabídková cena bude uvedena ve skladbě bez DPH, samostatně DPH s příslušnou sazbou a cena celková včetně DPH. V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k realizaci díla (např. doprava, cena za ukládání odpadů atd.) a tato cena musí být definována jako cena nejvýše přípustná po celou dobu realizace díla. Nabídková cena bude zpracována po položkách jako výkaz výměr, který ocení uchazeč na základě zadávací dokumentace.

 

V oceněném výkazu výměr musí uchazeč dodržet strukturu – členění oddílů, číslování jednotlivých položek, a rozsah měrných jednotek vč. hmotností, podle výkazu výměr zadávací dokumentace. Zejména se jedná o čísla a kódy položek a jejich popis s výjimkou obchodních názvů a značek, které jsou v zadávací dokumentaci použity pouze k vymezení předpokládaného standardu. Pokud uchazeč místo dané položky v tomto případě použije jiné , technicky a kvalitativně srovnatelné řešení, je povinen v části nabídky označené jako „Ostatní údaje“ na tuto skutečnost upozornit, toto jiné řešení popsat a prokázat vymezením jeho technických parametrů. Případné nedodržení těchto podmínek je rovněž důvodem k vyřazení nabídky z dalšího posuzování. Případné nedostatky v dokumentaci, které uchazeč při kontrole sám zjistil, uvede v položkách a cenách tzv. „pod čarou“ a nebudou zahrnuty do celkové nabídkové ceny uchazeče.

 

Čísla uvedená v rámci popisu položek jsou odkazem na výpis výrobků pro dokumentaci stavby (výpis výrobků je nedílnou součástí předloženého výkazu výměr). V žádném případě nelze popis položek včetně těchto čísel v nabídce měnit.

 

V případě či případech finančního vyjádření a ocenění jednotlivých položek výkazu výměr pod „cenou obvyklou v místě plnění“ , reálných a jemu známých cen a odchylující se dále od předpokládané ceny v položkách, oceněných zpracovatelem zadávací dokumentace, si zadavatel dále vyhrazuje po využití zákonných ustanovení a prostředků a v souladu s nimi právo uchazeče ze zadávacího řízení vyloučit. Uchazeč má právo již v nabídce doložit odpovídajícím způsobem návrhy na použití jiných vhodnějších, příp., levnějších materiálů a technologií při nedodržení daných kvalitativních parametrů, přičemž je rovněž povinen na takovou skutečnost upozornit a jiné řešení popsat v části nabídky označené jako „ Ostatní údaje“ a prokázat vymezením jeho technických parametrů.

 

Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace prací a dodávek při ocenění celé stavby v rozsahu převzaté dokumentace. Oceněný položkový výkaz výměr bude součástí návrhu SoD. Součástí tohoto výkazu výměr bude rekapitulace ceny dle objektové skladby, zvlášť budou uvedeny vedlejší rozpočtové náklady a použitá sazba DPH s členěním dle platného předpisu v době předložení nabídky.

 

 

 

 

7.         Obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky včetně platebních podmínek, jejichž dodržení zadavatel vyžaduje, jsou uvedeny v přiloženém vzoru smlouvy.

             

 

8.            Lhůta a místo pro podání nabídek

 

Lhůta, ve které lze podávat nabídky počíná běžet dnem následujícím po zveřejnění oznámení zadávacího řízení, končí dne 21.2.2006 v 9.00 hod.  Nabídky lze podávat osobně v sídle Domova důchodců „V Podzámčí“ Palackého 165 ,Chlumec nad Cidlinou v kanceláři ředitelky ,a to v pracovních dnech od 8.00 hod do 11:00 hod a od 13.00 do 14.00 hod nebo doporučeně poštou na adresu zadavatele. Obálka bude zřetelně označena názvem veřejné zakázky, tj. „Domov důchodců v Chlumci nad Cidlinou – Chráněné bydlení v bytovém domě čp. 243, Palackého ul., Chlumec nad Cidlinou „ a nápisem „NEOTVÍRAT“ a na uzavření opatřena razítkem uchazeče.

 

 

9.            Zadávací lhůta, otevírání obálek

 

Lhůta, po kterou jsou uchazeči vázáni svojí nabídkou počíná běžet dnem otevírání obálek  a  končí 31.5.2006. Otevírání obálek bude probíhat v sídle zadavatele, tj. v Domově důchodců „V Podzámčí“  Palackého 165 v Chlumci nad Cidlinou 21.2.2006 od 10.00 hod.

 

 

10.  Název, sídlo, telefon nebo fax zadavatele

 

Název: Domov důchodců „V Podzámčí“

Sídlo:   Říhova 365, Chlumec nad Cidlinou  503 51

Zastoupený:  Mgr. Janou Šimečkovou, ředitelkou

      IČ:648 09 234

Kontaktní osoba:  Mgr. Jana Šimečková, ředitelka

Telefon/Fax: +420 495 485 104 nebo +420 495 484 521,541

 

 

11.        Prohlídka místa plnění veřejné zakázky

 

Prohlídku místa plnění lze dohodnout individuálně se zadavatelem, nejpozději do 7.2.2006.

 

12.      Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky

 

a) nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, podepsána statutárním zástupcem uchazeče;

b) nabídka bude svázána tak, aby nebylo možno jakoukoliv část volně vyměňovat či dodatečně doplňovat, každý list nabídky bude očíslován, nabídka bude na přední straně opatřena krycím listem dle připojeného vzoru s uvedením obsahu a počtu stránek

c) nabídka musí obsahovat jméno obchodní firmy, sídlo a IČ uchazeče, přesnou adresu, telefonní a faxové spojení a uvedení odpovědného zástupce uchazeče, pověřeného k dalšímu jednání

d) součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo, který bude akceptovat zadavatelem požadovaný rozsah základních ujednání dle přiloženého vzoru

e) součástí nabídky bude oceněný výkaz výměr ze zadávací dokumentace (nabídkový rozpočet) jako nedílná součást návrhu SoD.

 

 

 

13 .    Práva  zadavatele

 

a) zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení

b) zadavatel si vyhrazuje právo o smlouvě dále jednat a upřesnit její konečné znění s výjimkou podmínek, které jsou součástí zadávací dokumentace a které budou předmětem hodnocení

c) zadavatel nepřipouští variantní řešení.

 

 

 

 

 

 

V Chlumci nad Cidlinou 14.12.2005

 

Mgr. Jana Šimečková

Ředitelka DD

 

 

 

 

Vypsání této podlimitní veřejné zakázky včetně zadávacích podmínek bylo projednáno na schůzi Rady Královéhradeckého kraje dne 14.12.2005 (usnesení č. 33/1359/2005). Oznámení zahájení zadávacího řízení na tuto veřejnou  zakázku bylo zveřejněno na centrální adrese dne 12.1.2006 pod číslem VZ 50016286.