Zateplení obvodového pláště a stavební úpravy Domova mládeže - Střední odborné školy a Středního odborného učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338
§ 49
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Hradec Králové, Vocelova 1338
V Ý Z V A
více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky dle § 49 zákona č. 199/1994 Sb., (ve znění novel) o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen „zákon“) v souladu se Směrnicí č. 7 Rady Královéhradeckého kraje
na generálního zhotovitele akce :
„Zateplení obvodového pláště a stavební úpravy Domova mládeže“
Zadavatel:Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338
Zastoupená : Ing. Vladislavem Košťálem, ředitelem školy
Se sídlem: 500 02 Hradec Králové, Vocelova 1338
IČO: 00175790
DIČ: 228-00175790
E-mail: sekretariat@sosasou-vocelova.cz
I. Předmět plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je kompletní dodávka akce s názvem:
„Zateplení obvodového pláště a stavební úpravy Domova mládeže“. Předmět
plnění je popsán v prováděcí projektové dokumentaci zpracované společností
Ateliér 11 HK s.r.o, Jižní 870, Hradec Králové, IČO: 47450347. Projektová doku-
mentace je součástí zadávací dokumentace vč. položkového slepého rozpočtu.
Na stavbu je vydáno stavební povolení s nabytím právní moci.
Stavba zahrnuje tyto části :
1. Vybudování kompletních soc. zařízení ve 4. – 6. NP
2. Přeložení ležaté kanalizace
3. Kompletní výměna všech výplní otvorů
4. Rekonstrukce ÚT vč. měření a regulace
5. Zateplení obvodového pláště objektu
6. Rekonstrukce střešního pláště vč. zateplení
7. Rekonstrukce výtahu
8. Výměna dlažeb na chodbách
9. Malby a nátěry
2
Stavba bude provedena ve stávajícím objektu Domova mládeže, Vocelova 1338,
Hradec Králové, na st. parcele 2549/1, k.ú. Pražské Předměstí.
Realizace stavby je rozložena do dvou let.
Dílčí plnění v roce 2004 od května 2004 zahrnuje :
- rekonstrukci ÚT vč. MAR a VZD, vybudování kompletních soc. zařízení ve 4.-6.
NP vč. zařizovacích předmětů a instalací
- přeložení ležaté kanalizace
- výměna výplní otvorů na části objektu
- výměna krytiny PVC na chodbách za dlažbu
- malby a nátěry
Práce budou probíhat za provozu DM, což znamená, že většina prací uvnitř objektu se musí realizovat v období letních prázdnin 2004.
Dílčí plnění v roce 2005 – (termín bude upřesněn) zahrnuje :
- rekonstrukce střešního pláště vč. zateplení
- zateplení obvodového pláště objektu
- rekonstrukce výtahu
- výměna výplní otvorů na části objektu
- výměna dlažeb
Ostatní:
Při realizaci stavby mohou být použity pouze takové materiály, zařízení, případně
technologie, jejichž použití je v ČR schváleno a mají osvědčení o jakosti materiálu,
výrobku a použité technologii. Dodávka bude uchazečem zabezpečena v rozsahu
projektové a prováděcí dokumentace.
Uchazeč je povinen se před podáním nabídky podrobně seznámit se zadávací a
prováděcí dokumentací, upozornit na její případné nedostatky, chyby a vyjasnit
si ještě před podáním nabídky případné nejasnosti. Na pozdější požadavky k dopl-
nění nebo provedení úprav nebude brán zřetel.
Uchazeč je povinen do své nabídky zahrnout veškeré práce, dodávky, služby a vý-
kony, kterých je třeba trvale nebo dočasně k zahájení, dokončení a předání předmětu
smlouvy, k jeho úspěšné kolaudaci a uvedení do řádného provozu, bez ohledu na to,
zda jsou obsaženy v textové nebo výkresové části zadávací dokumentace. Kromě
toho musí do své nabídky zahrnout i ty práce a dodávky, které sice v dokumentaci
nejsou, ale uchazeč je mohl nebo měl na základě svých odborných a technických
znalostí předpokládat a zjistit. Jakákoliv pozdější změna z důvodů opomenutí nebo
chyby není možná.
II. Termín plnění
Realizace akce je navržena v letech 2004 a 2005 :
I. Dílčí plnění stavební části v r. 2004 se předpokládá v objemu do 9 500 tis. Kč
Začátek plnění: ……06/2004……………..
Ukončení plnění ……12/2004……………..
II.Dílčí plnění v r. 2005
Začátek plnění: ……01/2005……………..
Ukončení plnění: ……08/2005……………..
Uchazeči navrhnou harmonogram průběhu prací.
3
V případě, že z jakýchkoli důvodů na straně zadavatele nebude možné dodržet termín
zahájení, je zadavatel oprávněn ho posunout na jinou dobu, posouvá se tak i termín
dokončení, uchazečem navržená délka lhůty výstavby zůstává nezměněna.
III. Místo plnění
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338-
Domov mládeže
IV. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické vhodnosti nabídek v souladu s následu-
jícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu, které jim zada-
vatel přisuzuje:
1. reference a odborná způsobilost uchazeče
2. výše nabídkové ceny vč. DPH
3. podmínky návrhu smlouvy o dílo
4. délka lhůty výstavby, termín dokončení díla
Stanoveným kritériím bude komisí pro posouzení a hodnocení nabídek přidělena
váha v sestupném pořadí dle stupně významu. Rozsah bodovací stupnice vymezuje
zadavatel od 1 do 10 bodů, kde 10 bodů představuje nejvyšší bodovou dotaci,
1 bod nejméně. Každý člen komise pro posouzení a hodnocení nabídek ohodnotí
každou nabídku dle jednotlivých kritérií samostatně, a to tak, že nabídce přidělí ke
každému kritériu příslušný počet bodů. Konečné vyhodnocení bude provedeno v ta-
bulce, kde pro každou nabídku a každé kritérium budou uvedena bodová hodnocení
od všech hodnotitelů – členů komise. Tato hodnocení budou sečtena, součet bude
vynásoben vahou příslušného kritéria. Přepočtené bodové hodnoty u každé nabídky
budou sečteny do celkového hodnocení nabídky.
Výsledné pořadí bude stanoveno podle celkového hodnocení nabídky – více bodů
znamená lepší umístění nabídky.
V. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
Kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč dle § 2b zákona, způsobem uvedeným
v § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad stanovený § 2b, odst. 1 písm.g) prokáže
uchazeč čestným prohlášením. V případě, že předkládá nabídku více osob společně,
bude v nabídce obsažena smlouva o sdružení za účelem plnění předmětu veřejné
zakázky a každá z osob (tj. každý člen sdružení) prokáže kvalifikační předpoklady
v rozsahu § 2b způsobem uvedeným v § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad stanovený
v § 2b, odst. 1, písm. a) prokáží osoby, které předkládají nabídku společně v rozsahu,
ve kterém se budou na předmětu plnění veřejné zakázky podílet. Jestliže uchazeč
předkládá splnění zakázky s pomocí jiných osob, doloží ve své nabídce seznam těchto
osob podepsaný osobou oprávněnou za uchazeče jednat. Jiné osoby, pomocí nichž
uchazeč předpokládá splnění předmětu veřejné zakázky, doloží příslušné oprávnění
k podnikání a výpis z obchodního rejstříku v originále nebo stejnopisu s ověřením
jeho pravosti.
Uchazeč o realizaci dle této výzvy musí mít zavedený systém řízení jakosti v souladu
s ČSN ON ISO 9001 nebo 9002 (platný certifikát vystavený certifikačním orgánem
oprávněným k působení na území ČR).
4
VI. Další předpoklady (požadavky) pro plnění veřejné zakázky
Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky doloží uchazeč zejména údaji o:
a) zakázkách obdobného charakteru realizovaných uchazečem v posledních třech
letech s uvedením názvu akce, místa a termínu plnění, finančního objemu zakázky,
názvu investora, kontaktní osoby, telefonického kontaktu a s uvedením rozsahu
prací realizovaných uchazečem v posledních třech letech s uvedením názvu
investora, kontaktní osoby, telefonického kontaktu a s uvedením rozsahu prací
realizovaných vlastní kapacitou, dále údaji o rozestavěných stavbách v současné
době s uvedením údajů dle předchozího sledu,
b) průměrném ročním počtu zaměstnanců v členění dle jejich profesní skladby (THP,
dělnické profese, ostatní profese),
c) materiálně – technické vybavení k plnění této veřejné zakázky,
d) hodnotě majetku, kterým uchazeč ručí za své závazky,
e) výše obchodního obratu za poslední tři roky dosaženého stavební činností,
f) pojištění uchazeče, s uvedením druhu pojištění, pojišťovny a výše pojištění v Kč
(formou prohlášení)
VII.Obsah a forma nabídek
1) Krycí list nabídky:
- název a adresa uchazeče, IČO, DIČ, bankovní spojení, číslo účtu,
- označení pověřeného zástupce pro případné další jednání, vč. uvedení
telefonického a faxového spojení
- lhůta výstavby v měsících
- nabídková cena (v členění bez DPH , samostatně DPH a vč. DPH,) celková
a rozčleněná na dílčí plnění v roce 2004 a dílčí plnění r.2005.
- záruka
- platební podmínky
2) Kvalifikační předpoklady v rozsahu bodu V. těchto soutěžních podmínek.
3) Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky (§ 2f zákona)
4) Lhůta výstavby, termín dokončení díla, harmonogram průběhu prací.
5) Oceněný kompletní výkaz výměr (včetně profesí).
6) Podepsaný návrh smlouvy o dílo (podepsaný statutárním orgánem uchazeče),
případně doplněný návrh smlouvy o dílo v samostatné příloze jako návrh
dalších smluvních podmínek, které musí být v souladu s podmínkami veřejné
zakázky.
7) Ostatní údaje, které tvoří nabídku.
VIII. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky
l) Nabídková cena bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková
cena vč. DPH. Rozdělena bude v tomto členění na I. a II. etapu a cenu celkem.
2) Nabídková cena bude uvedena v návrhu smlouvy o dílo, který bude nedílnou
součástí nabídky.
3) Nabídková cena bude zpracována položkově podle výkazu výměr, který je sou-
částí zadávací dokumentace.
4) Nabídková cena bude definována jako „cena nejvýše přípustná (maximální)“
za celé dílo v cenové úrovni platné v době realizace.
5
5) Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady na splnění zakázky.
6) Zadavatelem předložený výkaz výměr je pouze orientační, tzn. veškeré práce
a dodávky vyznačené v projektové dokumentaci a nezahrnuté do nabídkového
rozpočtu jsou plně k tíži zhotovitele. Zadavatel tímto neodpovídá za správnost
zhotoviteli předloženého slepého výkazu výměr.
7) V nabídce zhotovitele a při realizaci musí být dodržen předepsaný materiál
zpracovatelem PD v projektové dokumentaci nebo výkazu výměr.
Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace prací a dodávek při ocenění celé stavby
v rozsahu převzaté dokumentace. Oceněný výkaz výměr bude součástí nabídky.
IX. Platební podmínky
Zadavatel poskytne zálohu v maximální výši 10% na danou etapu. Provedené práce
budou placeny měsíčně na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu provedených
prací až do výše 90% ceny díla. Konečná faktura bude vystavena při předání a převzetí
díla a bude uhrazena po odstranění poslední vady nebo nedodělku zapsaného v proto-
kolu o předání a převzetí. Platby budou výhradně probíhat v Kč. Rovněž veškeré
cenové údaje budou uváděny v Kč. Splatnost daňových dokladů odsouhlasených
technickým dozorem investora bude min. 21 dnů.
X. Lhůta pro podání nabídek
Začíná vyhlášením a končí dne 16.4. 2004 ve 12.00 hodin. Otevírání obálek
v sídle zadavatele proběhne v zasedací místnosti zadavatele dne – bude sděleno
dodatečně (dle zákona). Otevírání obálek pro uchazeče je veřejné.
XI. Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni
Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni a ve které zadavatel rozhodne
o výběru nejvhodnější nabídky, je stanovena na 30 kalendářních dnů a začíná běžet
dnem následujícím po skončení lhůty pro podávání nabídek. Uchazeči, jehož nabídka
bude vybrána jako nejvhodnější, se lhůta, po kterou je svojí nabídkou vázán, prodlužuje
do uzavření smlouvy, nejvýše však o 30 dnů.
XII. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat
Nabídky lze podat doporučeně poštou nebo osobně na sekretariátu ředitele v sídle
zadavatele od od 8.00 do 14.00 hodin. Doručení požadujeme v uzavřených obálkách,
opatřených na uzavřená razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou „osobou“,
či jeho statutární zástupce, je-li právnickou osobou a označených zřetelně „SOUTĚŽ“
a „NEOTVÍRAT „ - Zateplení obvodového pláště a stavební úpravy DM.
V poslední den lhůty pro podání nabídek dne 16.4.2004 je možné odevzdat
nabídky v sídle zadavatele na sekretariátu ředitele, od 8.00 do 12.00 hodin.
XIII. Prohlídka místa plnění
Prohlídka místa plnění je možná pro upřesnění všech údajů. Prohlídka místa bude
uskutečněna dne 30.-31.3.2004. Sraz zájemců bude v 8.00 hodin .
XIV. Základní informace o zadavateli
Zadavatel:
6
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338
Zastoupená: Ing. Vladislavem Košťálem, ředitelem školy
Sídlem: Vocelova 1338, 500 02 Hradec Králové
IČO: 00175790
DIČ: 228-00175790
Tel.: 495212569
Fax: 495212770
E-mail: sekretariat@sosasou-vocelova.cz
Kontaktní osobou zadavatele ve věcech technických a organizačních: Jiří Daniel,
vedoucí správy budov, tel. 495212861 nebo M 776733950,
e-mail: daniel@sosasou-vocelova.cz
XV. Práva zadavatele
1) Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek soutěže.
2) Zadavatel si vyhrazuje právo soutěž zrušit (odmítnout všechny nabídky).
3) Zadavatel si vyhrazuje právo zakázku rozdělit na dvě nebo více dílčích zakázek
plnění.
4) Uchazeči nevzniká právo na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži.
5) Soutěže se mohou zúčastnit pouze uchazeči, kteří byli vyzváni zadavatelem
soutěže k podání nabídky.
6) Zadavatel nepřipouští do konce soutěžní lhůty zveřejnění jmen a adres účastníků
soutěže.
7) Zadavatel omezuje soutěž na tuzemské osoby.
8) Zadavatel nepožaduje složení jistoty.
9) Zadavatel si vyhrazuje vyloučit nabídku uchazeče, který si nevyzvedl zadávací
dokumentaci způsobem určeným v této výzvě.
10) Zadavatel si vyhrazuje nevrátit uchazeči podanou nabídku.
11) Zadavatel si vyhrazuje s ohledem na finanční možnosti kraje termín dokončení
stavby posunout.
XVI. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny
Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění
předmětu veřejné zakázky (rozšíření nebo zúžení předmětu plnění dohodnuté
dodatkem této smlouvy a podepsané oběma smluvními stranami), který je vymezen
v bodě I. těchto soutěžních podmínek, nebo v případě, že by došlo ke změně délky
plnění předmětu veřejné zakázky vymezené v bodě II. těchto soutěžních podmínek.
Nabídková cena je platná do konce prosince 2005. V uvedeném případě by došlo
ke změně nabídkové ceny o výši inflace vyhlášené Českým statistickým úřadem za
rok předcházející roku předpokládaného dokončení díla.
XVII. Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentace bude uchazečům vydána osobně dne 29.-30.3.2004 v kanceláři
ředitele školy. Při jejím převzetí se prokáží dokladem o úhradě částky 5000,-Kč,
která bude uhrazena do pokladny školy a po vrácení proj. dokumentace bude tato
částka vrácena.
Sraz zájemců viz bod XIII.
7
Uchazeč je povinen do své nabídky dále uvést, že se v plném rozsahu seznámil se
zadávací dokumentací a soutěžními podmínkami, že si před podáním nabídky vy-
jasnil veškerá sporná ustanovení nebo technické nejasnosti, a že se soutěžními
podmínkami a zadávací dokumentací souhlasí a respektuje je.
Uchazeč se může před odevzdáním návrhu informovat o povaze zájmové lokality
a jiných místních zvláštnostech. Případné nejasnosti je nutné si vysvětlit před po-
dáním návrhu. Nedostatečná informovanost nebo mylné chápání ustanovení a
údajů neopravňují uchazeče požadovat dodatečnou úhradu nákladů nebo změnu
nabídky.
XVIII. Variantní řešení
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
XIX. Požadavky zadavatele
1) Vztahy neupravené tímto vyhlášením se řídí ustanoveními zákona č. 199/1994 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, v platném znění a zákona č. 513/1991, obchodního
zákoníku, v platném znění.
2) V případě, že se nemůžete z kapacitních nebo jiných důvodů zúčastnit výběrového
Řízení, neprodleně oznamte tuto skutečnost zadavateli.
3) Při realizaci stavby mohou být použity pouze takové materiály, zařízení, případně
technologie, jejichž použití je v ČR schváleno a mají osvědčení o jakosti materiálu,
výrobku a použité technologii. Dodávka bude uchazečem zabezpečena v rozsahu
projektové a prováděcí dokumentace.
4) Veškeré odpady vzniklé v souvislosti s prováděním stavebních prací budou nezá-
vadným způsobem likvidovány.
5) Řádné provedení díla bude prokázáno provedením předepsaných zkoušek a předlo-
žením dokladů o nich.
6) Součástí díla je projekt skutečného provedení stavby v případě změn.
7) Zhotovitel souhlasí s tím, že k termínu předání staveniště bude zadavatelem předán
projekt pro provedení stavby.
8) Zhotovitel bude spolupracovat se zadavatelem při zajištění provozu ostatních částí
objektu.
9) Uchazeč je povinen do své nabídky zahrnout veškeré práce, dodávky, služby a
výkony, kterých je třeba trvale nebo dočasně k zahájení, dokončení a předání
předmětu smlouvy, k jeho úspěšné kolaudaci a uvedení do řádného provozu, bez
ohledu na to, zda jsou obsaženy v textové nebo výkresové části zadávací dokumen-
tace. Kromě toho musí do své nabídky zahrnout i ty práce a dodávky, které sice
v dokumentaci nejsou, ale uchazeč je mohl nebo měl na základě svých odborných
a technických znalostí předpokládat a zjistit. Jakákoliv změna z důvodů opomenutí
nebo chyby není možná.
V Hradci Králové dne 10.3. 2004
Ing. Vladislav Košťál
ředitel školy