Zateplení obvodového pláště a stavební úpravy Domova mládeže - Střední odborné školy a Středního odborného učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338

13. 4. 2004

§ 49

Střední  odborná  škola a  Střední  odborné učiliště,
Hradec Králové, Vocelova 1338

 

 

V Ý Z V A

 

více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky dle § 49 zákona č. 199/1994 Sb., (ve znění novel) o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen „zákon“) v souladu se Směrnicí č. 7  Rady Královéhradeckého kraje

na generálního zhotovitele akce :

 

 

 

„Zateplení obvodového pláště  a  stavební úpravy Domova mládeže“

 

Zadavatel:Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338

                   Zastoupená :  Ing. Vladislavem Košťálem, ředitelem školy

                   Se sídlem:      500 02  Hradec  Králové,  Vocelova 1338

                   IČO:               00175790

                   DIČ:               228-00175790

                   E-mail:           sekretariat@sosasou-vocelova.cz

 

 

I.                   Předmět plnění veřejné zakázky 

Předmětem plnění veřejné zakázky je kompletní dodávka akce s názvem:

„Zateplení obvodového pláště a stavební úpravy Domova mládeže“. Předmět

plnění je popsán v prováděcí projektové dokumentaci zpracované společností

Ateliér 11 HK  s.r.o, Jižní 870, Hradec Králové, IČO: 47450347. Projektová doku-

mentace je součástí zadávací dokumentace vč. položkového slepého rozpočtu.

Na stavbu je vydáno stavební povolení s nabytím právní moci.

 

Stavba zahrnuje tyto části :

1.  Vybudování   kompletních  soc. zařízení ve 4. – 6. NP

2.      Přeložení ležaté kanalizace

3.      Kompletní výměna všech výplní otvorů

4.      Rekonstrukce ÚT vč. měření a regulace

5.      Zateplení obvodového pláště objektu

6.      Rekonstrukce střešního pláště vč. zateplení

7.      Rekonstrukce výtahu

8.      Výměna dlažeb na chodbách

9.      Malby a nátěry

 

 

                                                               2

 

Stavba bude provedena ve stávajícím  objektu Domova mládeže, Vocelova 1338,

Hradec Králové, na st. parcele 2549/1, k.ú. Pražské Předměstí.

 

Realizace stavby je rozložena do dvou let.

Dílčí plnění v roce 2004 od  května  2004 zahrnuje :

- rekonstrukci ÚT vč. MAR a VZD, vybudování kompletních soc. zařízení  ve 4.-6. 

              NP vč. zařizovacích předmětů a instalací

            - přeložení ležaté kanalizace

- výměna výplní otvorů na části objektu

- výměna krytiny PVC na chodbách za dlažbu

- malby a nátěry

 Práce budou probíhat za provozu DM, což znamená, že většina prací uvnitř objektu se musí realizovat v období letních prázdnin 2004.

 

            Dílčí plnění v roce 2005 – (termín bude upřesněn) zahrnuje :

            - rekonstrukce střešního pláště vč. zateplení

- zateplení obvodového pláště  objektu

- rekonstrukce výtahu

-         výměna výplní otvorů na části objektu

-         výměna dlažeb

 

Ostatní:

Při realizaci stavby mohou být použity pouze takové materiály, zařízení, případně

technologie, jejichž použití je v ČR schváleno a mají osvědčení o jakosti materiálu,

výrobku a použité technologii. Dodávka bude  uchazečem zabezpečena v rozsahu

projektové a prováděcí dokumentace.

Uchazeč je povinen  se před  podáním nabídky podrobně seznámit se zadávací a

prováděcí dokumentací, upozornit na její případné nedostatky, chyby a vyjasnit

si ještě před podáním nabídky případné nejasnosti.  Na pozdější požadavky k dopl-

nění nebo provedení úprav nebude brán zřetel.

Uchazeč je povinen do své nabídky zahrnout veškeré práce, dodávky, služby a vý-

kony, kterých je třeba trvale nebo dočasně k zahájení, dokončení a předání předmětu

smlouvy, k jeho úspěšné kolaudaci a uvedení do řádného provozu, bez ohledu na to,

zda jsou obsaženy v textové  nebo  výkresové části zadávací dokumentace. Kromě

toho musí do své nabídky zahrnout i ty práce a dodávky, které sice  v dokumentaci

nejsou, ale uchazeč  je mohl nebo měl na základě svých odborných a technických

znalostí předpokládat a zjistit.  Jakákoliv pozdější   změna z důvodů opomenutí nebo

chyby není možná.

 

II.                Termín plnění

Realizace akce je navržena v letech 2004 a 2005 :

            I. Dílčí plnění stavební části v r. 2004 se předpokládá v objemu do 9 500 tis. Kč

Začátek plnění:      ……06/2004……………..

Ukončení plnění    ……12/2004……………..

             II.Dílčí plnění v r. 2005

Začátek plnění:      ……01/2005……………..

Ukončení plnění:   ……08/2005……………..

Uchazeči navrhnou harmonogram průběhu prací.

                                                                     3

 

V případě, že z jakýchkoli důvodů na straně zadavatele nebude možné dodržet termín

zahájení, je zadavatel oprávněn ho posunout na jinou dobu, posouvá se tak i termín

dokončení, uchazečem navržená délka lhůty  výstavby zůstává nezměněna.

                                                                             

  III.    Místo plnění

            Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338-

            Domov mládeže

 

   IV.  Způsob hodnocení nabídek

           Nabídky  budou hodnoceny dle ekonomické vhodnosti nabídek v souladu s následu-

           jícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu, které jim zada-

           vatel přisuzuje:

 

1.   reference a odborná způsobilost uchazeče

2.      výše nabídkové ceny vč. DPH

3.      podmínky návrhu smlouvy o dílo

4.      délka lhůty výstavby, termín dokončení díla

 

Stanoveným kritériím bude komisí  pro posouzení a hodnocení nabídek přidělena

váha v sestupném pořadí dle stupně významu. Rozsah bodovací stupnice vymezuje

zadavatel  od 1 do 10 bodů, kde 10 bodů  představuje  nejvyšší bodovou dotaci,

1 bod nejméně. Každý člen komise pro posouzení a hodnocení nabídek ohodnotí

každou nabídku dle jednotlivých kritérií samostatně, a to tak, že nabídce přidělí ke

každému kritériu příslušný počet bodů. Konečné vyhodnocení bude provedeno v ta-

bulce, kde pro každou nabídku a každé kritérium budou uvedena bodová hodnocení

od všech hodnotitelů – členů  komise. Tato hodnocení budou sečtena, součet bude

vynásoben vahou příslušného kritéria. Přepočtené bodové hodnoty u každé nabídky

budou sečteny do celkového hodnocení nabídky.

Výsledné pořadí bude stanoveno podle celkového hodnocení nabídky – více bodů

znamená lepší umístění nabídky.

 

V.                 Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů

        Kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč dle § 2b  zákona, způsobem uvedeným

        v § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad stanovený § 2b, odst. 1 písm.g) prokáže

        uchazeč čestným prohlášením. V případě, že předkládá nabídku více osob společně,

        bude v nabídce  obsažena smlouva o sdružení   za účelem plnění  předmětu veřejné

        zakázky a každá z osob (tj. každý člen sdružení) prokáže kvalifikační předpoklady

        v rozsahu § 2b způsobem uvedeným v § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad stanovený

        v § 2b, odst. 1, písm. a) prokáží osoby, které předkládají nabídku společně v rozsahu,

        ve kterém se budou na předmětu plnění veřejné zakázky podílet. Jestliže uchazeč 

        předkládá splnění zakázky s pomocí jiných osob, doloží ve své nabídce seznam těchto

        osob podepsaný osobou  oprávněnou za uchazeče jednat. Jiné osoby, pomocí nichž

        uchazeč předpokládá splnění předmětu veřejné zakázky, doloží příslušné oprávnění

        k podnikání a výpis z obchodního rejstříku v originále nebo stejnopisu s ověřením

        jeho pravosti.

        Uchazeč o realizaci dle této výzvy musí mít zavedený systém řízení jakosti v souladu

        s ČSN ON ISO 9001 nebo 9002 (platný certifikát vystavený certifikačním orgánem

        oprávněným k působení na území ČR).

                                                                             4

 

VI.              Další předpoklady (požadavky) pro plnění veřejné  zakázky

        Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky doloží uchazeč zejména údaji o:

                                                                       

a)      zakázkách obdobného charakteru realizovaných uchazečem v posledních třech

letech s uvedením názvu akce, místa a termínu plnění, finančního objemu zakázky,

názvu investora, kontaktní osoby, telefonického kontaktu a s uvedením rozsahu

prací realizovaných  uchazečem v posledních třech letech s uvedením názvu

investora, kontaktní osoby, telefonického kontaktu a s uvedením rozsahu prací

realizovaných vlastní kapacitou, dále údaji o rozestavěných stavbách v současné

době s uvedením údajů dle předchozího sledu,

b)      průměrném ročním počtu zaměstnanců v členění dle jejich profesní skladby (THP,

dělnické profese, ostatní profese),

c)      materiálně – technické vybavení k plnění této veřejné zakázky,

d)      hodnotě majetku, kterým uchazeč ručí za své závazky,

e)      výše obchodního obratu za poslední tři roky dosaženého stavební činností,

f)        pojištění uchazeče, s uvedením druhu pojištění, pojišťovny a výše pojištění v Kč

(formou prohlášení)

 

 

VII.Obsah a forma nabídek

1)      Krycí list nabídky:

-         název a adresa uchazeče, IČO, DIČ, bankovní spojení, číslo účtu,

-         označení pověřeného zástupce pro případné další jednání, vč. uvedení

telefonického  a faxového spojení

-         lhůta výstavby  v měsících

-         nabídková cena (v členění bez DPH , samostatně DPH a vč. DPH,) celková

a rozčleněná na dílčí plnění v roce 2004 a dílčí plnění r.2005.

-         záruka

-         platební podmínky

2)      Kvalifikační předpoklady v rozsahu bodu V. těchto soutěžních podmínek.

3)      Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky (§   2f zákona)

4)      Lhůta výstavby, termín  dokončení díla, harmonogram průběhu prací.

5)      Oceněný  kompletní výkaz výměr (včetně profesí).

6)      Podepsaný návrh smlouvy o dílo (podepsaný statutárním orgánem uchazeče),

případně doplněný návrh smlouvy o dílo v samostatné příloze jako návrh

dalších smluvních podmínek, které musí být v souladu s podmínkami veřejné

zakázky.

7)      Ostatní údaje, které tvoří nabídku.

 

VIII.        Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky

l)        Nabídková cena bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková

cena vč. DPH. Rozdělena bude v tomto členění na I. a II.  etapu a cenu celkem.

2)      Nabídková cena bude uvedena v návrhu smlouvy o dílo, který bude nedílnou

součástí nabídky.

          3)   Nabídková cena bude zpracována položkově podle výkazu výměr, který je sou-

částí zadávací dokumentace.

4)      Nabídková cena bude definována jako „cena nejvýše přípustná (maximální)“

za celé dílo v cenové úrovni platné  v době realizace.

 5

5)      Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady na splnění zakázky.

          6)  Zadavatelem předložený výkaz výměr je pouze orientační, tzn. veškeré práce

                a dodávky vyznačené v projektové dokumentaci a nezahrnuté do nabídkového

                rozpočtu jsou plně k tíži zhotovitele. Zadavatel tímto neodpovídá za správnost

                zhotoviteli předloženého slepého výkazu výměr.

 7)  V nabídce zhotovitele a při realizaci musí být dodržen předepsaný materiál

       zpracovatelem PD v projektové dokumentaci nebo výkazu výměr.

 Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace prací a dodávek při ocenění celé stavby

 v rozsahu převzaté dokumentace. Oceněný výkaz výměr bude součástí nabídky.

 

 

  IX.  Platební podmínky 

          Zadavatel  poskytne zálohu v maximální výši 10% na danou etapu. Provedené práce

          budou placeny  měsíčně na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu provedených

          prací až do výše 90% ceny díla. Konečná faktura bude vystavena při předání a převzetí

          díla a bude uhrazena po odstranění poslední vady nebo nedodělku zapsaného v proto-

          kolu o předání a převzetí.  Platby budou výhradně probíhat v Kč.  Rovněž veškeré

          cenové údaje budou uváděny v Kč. Splatnost daňových dokladů odsouhlasených

          technickým dozorem investora bude min. 21 dnů.

 

X.                 Lhůta pro podání nabídek

      Začíná vyhlášením a končí dne 16.4. 2004 ve 12.00 hodin. Otevírání obálek

      v sídle zadavatele  proběhne v zasedací místnosti zadavatele dne – bude sděleno

      dodatečně (dle zákona). Otevírání obálek pro uchazeče je veřejné.

 

XI.              Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni

      Lhůta, po kterou jsou  uchazeči svými nabídkami vázáni a ve které zadavatel rozhodne

      o výběru   nejvhodnější nabídky, je stanovena na 30 kalendářních dnů a začíná běžet

      dnem následujícím po skončení lhůty pro podávání nabídek. Uchazeči, jehož nabídka

      bude vybrána jako nejvhodnější, se lhůta, po kterou je svojí nabídkou vázán,  prodlužuje

      do uzavření smlouvy, nejvýše však o 30 dnů.

 

XII.           Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat
      Nabídky lze podat doporučeně poštou nebo osobně na sekretariátu ředitele v sídle

      zadavatele od od 8.00 do 14.00 hodin. Doručení požadujeme v uzavřených obálkách,

      opatřených na uzavřená razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou „osobou“,

      či jeho statutární zástupce, je-li právnickou osobou a označených zřetelně „SOUTĚŽ“

      a „NEOTVÍRAT „ - Zateplení obvodového pláště a stavební úpravy DM.

      V poslední den lhůty pro podání nabídek dne 16.4.2004  je možné odevzdat

      nabídky v sídle zadavatele na sekretariátu ředitele, od 8.00 do 12.00 hodin.

 

XIII.        Prohlídka místa plnění

      Prohlídka místa plnění je možná pro upřesnění všech údajů. Prohlídka místa bude

      uskutečněna  dne  30.-31.3.2004. Sraz zájemců bude v  8.00 hodin .

 

XIV.        Základní informace o zadavateli

       Zadavatel:

 

 

                                                                                 6

 

        Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338

        Zastoupená:  Ing. Vladislavem Košťálem, ředitelem školy

        Sídlem:  Vocelova 1338, 500 02  Hradec Králové

        IČO:  00175790

        DIČ:  228-00175790

        Tel.:   495212569

        Fax:    495212770

        E-mail:  sekretariat@sosasou-vocelova.cz

 

        Kontaktní osobou zadavatele ve věcech technických a organizačních:  Jiří Daniel,

        vedoucí správy budov, tel. 495212861 nebo M 776733950,

        e-mail: daniel@sosasou-vocelova.cz

 

XV.           Práva zadavatele

1)         Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek soutěže.

2)         Zadavatel si vyhrazuje právo soutěž zrušit (odmítnout všechny nabídky).

3)         Zadavatel si vyhrazuje právo zakázku rozdělit na dvě nebo více dílčích zakázek

plnění.

4)         Uchazeči nevzniká právo na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži.

5)         Soutěže se mohou zúčastnit pouze uchazeči, kteří byli vyzváni zadavatelem

soutěže k podání nabídky.

6)         Zadavatel  nepřipouští do konce soutěžní lhůty zveřejnění jmen a adres účastníků

soutěže.

7)         Zadavatel omezuje soutěž na tuzemské osoby.

8)         Zadavatel   nepožaduje složení jistoty.

9)         Zadavatel si vyhrazuje vyloučit nabídku uchazeče, který si nevyzvedl zadávací

dokumentaci způsobem určeným v této výzvě.

10)     Zadavatel si vyhrazuje nevrátit uchazeči podanou nabídku.

11)     Zadavatel si vyhrazuje s ohledem na finanční možnosti kraje termín dokončení

stavby posunout.

 

XVI.        Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny

         Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění

         předmětu veřejné zakázky (rozšíření nebo zúžení předmětu plnění dohodnuté

         dodatkem této smlouvy a podepsané oběma smluvními stranami), který je vymezen

         v bodě I. těchto soutěžních podmínek, nebo v případě, že by došlo ke změně délky

         plnění předmětu veřejné zakázky vymezené v bodě II. těchto soutěžních podmínek.

         Nabídková cena je platná do konce  prosince 2005. V uvedeném případě by došlo

         ke změně nabídkové ceny o výši inflace vyhlášené Českým statistickým úřadem za

         rok předcházející roku předpokládaného dokončení díla.

 

XVII.     Zadávací dokumentace
        Zadávací dokumentace bude uchazečům vydána osobně dne 29.-30.3.2004 v kanceláři

        ředitele školy. Při  jejím převzetí se prokáží dokladem o úhradě částky 5000,-Kč,

        která bude uhrazena do pokladny školy a po vrácení  proj. dokumentace bude tato

        částka vrácena.

        Sraz zájemců viz bod XIII.

                                                                             7

 

        Uchazeč je povinen do své nabídky dále uvést, že se v plném rozsahu seznámil se

        zadávací dokumentací  a soutěžními podmínkami, že si před podáním  nabídky vy-

        jasnil veškerá sporná ustanovení nebo technické nejasnosti, a že se soutěžními

        podmínkami a zadávací dokumentací souhlasí a respektuje je.

        Uchazeč se může před odevzdáním návrhu informovat o povaze zájmové lokality

        a jiných místních zvláštnostech.  Případné nejasnosti je nutné si vysvětlit před po-

        dáním návrhu. Nedostatečná  informovanost nebo mylné chápání ustanovení a

        údajů neopravňují uchazeče požadovat dodatečnou  úhradu nákladů nebo změnu

        nabídky.

 

XVIII.  Variantní řešení

         Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

 

XIX.        Požadavky zadavatele

1)      Vztahy neupravené tímto vyhlášením se řídí ustanoveními zákona č. 199/1994 Sb.,

o zadávání veřejných zakázek, v platném znění a zákona č. 513/1991, obchodního

zákoníku, v platném znění.

2)      V případě, že se nemůžete z kapacitních nebo jiných důvodů zúčastnit výběrového

Řízení, neprodleně oznamte tuto skutečnost zadavateli.

3)      Při realizaci stavby mohou být použity pouze takové materiály, zařízení, případně

technologie, jejichž použití je v ČR schváleno a mají osvědčení o jakosti materiálu,

výrobku a použité technologii. Dodávka bude uchazečem zabezpečena v rozsahu

projektové a prováděcí dokumentace.

4)      Veškeré odpady vzniklé v souvislosti s prováděním stavebních prací budou nezá-

vadným způsobem  likvidovány.

5)      Řádné provedení díla bude prokázáno provedením předepsaných zkoušek a předlo-

žením dokladů o nich.

6)      Součástí díla je projekt skutečného provedení stavby v případě změn.

7)      Zhotovitel souhlasí s tím, že k termínu předání staveniště bude zadavatelem předán

projekt pro provedení stavby.

8)      Zhotovitel bude spolupracovat se zadavatelem při zajištění provozu ostatních částí

objektu.     

9)      Uchazeč je povinen do své nabídky zahrnout veškeré práce, dodávky, služby a

výkony, kterých je třeba trvale nebo dočasně k zahájení, dokončení a předání

předmětu smlouvy, k jeho úspěšné kolaudaci a uvedení do řádného provozu, bez

ohledu na to, zda jsou obsaženy v textové nebo výkresové části zadávací dokumen-

tace. Kromě toho musí do své nabídky   zahrnout i ty práce a dodávky, které sice

v dokumentaci nejsou, ale uchazeč je mohl nebo měl na základě svých odborných

a technických znalostí předpokládat a zjistit. Jakákoliv změna z důvodů opomenutí

nebo chyby není možná.

 

 

V Hradci Králové dne  10.3. 2004

 

                                                 

 

                                                                                            Ing. Vladislav Košťál

                                                                                                   ředitel školy