Výstavba skladu chemického posypového materiálu s umyvárnou vozidel

31. 3. 2004

§ 49

Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje

příspěvková organizace

Kutnohorská 59, Hradec Králové – Plačice, 500 04

 



Výzva více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky

 

Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších zákonů, o zadávání veřejných zakázek (dále jen zákon), podle § 49 odst. 1 vypisuje výzvu více zájemcům k podání nabídky na zhotovitele stavby:

 

„Výstavba skladu chemického posypového materiálu s umyvárnou vozidel“

 

1.      Identifikace zadavatele

Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje

příspěvková organizace

Kutnohorská 59

500 04 Hradec Králové - Plačice

IČO: 709 47 996

Nejsme plátci DPH

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl Pr., vložka 146.

Zmocněný zástupce zadavatele pro tuto veřejnou zakázku:

pro organizaci výběru zhotovitele: Ing. Josef Lukeš, tel. 495 540 215, 728 483 150, na adrese zadavatele

pro technické záležitosti a podávání informací účastníkům:

Ing. Jaroslav Flegl, mob. 602 115687,e-mail: flegl@susrk.cz,

Mgr. František Jiskra, mob. 602 492 086, e-mail: jiskra@susrk.cz,

oba SÚS Královéhradeckého kraje – divize Rychnov nad Kněžnou, Pod Budínem 1415, 516 01 Rychnov nad Kněžnou

2.      Vymezení plnění veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je výběr nejvhodnější nabídky uchazeče na zhotovení stavby "Výstavba skladu chemického posypového materiálu s umyvárnou vozidel ".

Stavba bude prováděna dle zpracované projekt.dokumentace ve stupni DSP. Stavba se člení na dvě samostatně oddělené etapy.

První etapa "Sklad chemického posypového materiálu" je členěna na objekty :

SO 01 - Demolice stávajícího objektu

SO 02 - Sklad chemického posypového materiálu

SO 03 - Přípojky na inženýrské sítě

SO 04 - Vnější úpravy

V první etapě se jedná o demolici stávajícího nevyhovujícího skladu soli a o následnou výstavbu moderní, převážně dřevěné haly na sůl, včetně přípravny solanky.

Druhá etapa "Umyvárna vozidel" bude realizována v následném období a je členěna na objekty :

SO 01 - Demolice stávajících zpevněných ploch

SO 02 - Umyvárna vozidel

SO 03 - Odlučovač ropných produktů

SO 04 - Vnější osvětlení

SO 05 - Vnější úpravy

 V druhé etapě bude provedena výstavba, v současnosti chybějící, umyvárny vozidel, včetně odlučovače ropných produktů a provedeny zbývající vnější úpravy, včetně osvětlení a opatření BOZP.

3.   Doba a místo plnění veřejné zakázky

Předpokládaný termín zahájení plnění zakázky – duben 2004

Termín dokončení první etapy stavby – nejpozději do 30.9.2004

Termín dokončení druhé etapy stavby – bude upřesněn

Uchazeč ve své nabídce uvede termín zahájení a ukončení prací na první etapě veřejné zakázky. Dále uvede dobu realizace díla, samostatně první a samostatně druhé etapy stavby (počet týdnů) v rozsahu dle zadávacích podkladů. Doba realizace díla je soutěžním kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky.

Místo plnění veřejné zakázky – cestmistrovství Správy a údržby silnic Královéhradeckého kraje Rychnov nad Kněžnou, Pod Budínem 1179

4.      Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče

Každý uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona, způsobem stanoveným v § 2c tohoto zákona. Kvalifikační předpoklad stanovený v § 2b odst. 1 písm. g zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením.

Předkládá-li nabídku více osob společně, prokáže splnění kvalifikačních předpokladů každá osoba samostatně.

5.      Požadavky zadavatele

5.1. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky

Zadavatel požaduje doložit v nabídce další předpoklady uchazeče pro plnění veřejné zakázky dle § 2f zákona:

a.             technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky,

b.             počet zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné zakázky,

c.             přehled významných zakázek stejného nebo podobného charakteru jako je předmět zakázky uskutečněných uchazečem v posledních 5-ti letech s uvedením objednatele, místa a doby plnění a finančního objemu investice.

5.2. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny vč. platebních podmínek

Nabídková cena bude uvedena v českých korunách a stanovena jako nejvýše přípustná obsahující veškeré náklady uchazeče na předmět zakázky v členění:

nabídková cena pro první etapu

cena bez DPH,   DPH,   cena celkem.

 

nabídková cena pro druhou etapu

cena bez DPH,   DPH,   cena celkem.

nabídková cena celkem

cena bez DPH,   DPH,   cena celkem.

Změna ceny je možná pouze v souvislosti se změnou Zákona o DPH.

Nabídková cena nebude obsahovat rezervu a bude zpracována po jednotlivých položkách dle výkazu výměr a tato cenová kalkulace bude nedílnou součástí nabídky uchazeče.

Součástí nabídkové ceny bude rovněž cena za provedení geometrického plánu dokončené stavby a tato cena bude uvedena ve výkazu výměr.

V kalkulaci je nutno počítat se skládkovným.

Nařídí-li zadavatel změnu některých prací, či nové práce, které nejsou prokazatelně zahrnuty v ceně a není možná jejich kompenzace v rámci stavby, bude dohodnuta v konkrétním případě cena nová, za použití stejné cenové úrovně jako je cenová úroveň nabídky.

Uchazeč v nabídce uvede případné práce neobsažené v projektové dokumentaci, které jsou nutné pro řádné dokončení akce. Tyto práce budou oceněny samostatně pod čarou.

Účtování stavebních prací se bude řídit měsíční fakturou na základě skutečně provedených a TDI odsouhlasených prací.

Platební podmínky budou dohodnuty s vítězným uchazečem a budou uvedeny ve smlouvě o dílo. Splatnost faktu bude 30 dní. Zadavatel si vyhrazuje právo neuhradit zhotoviteli 10 % z celkové ceny díla, bude-li dodávka vykazovat dle zápisu o předání a převzetí díla vady a nedodělky. Pozastávka bude uvolněna do 15-ti dnů po předložení zápisu o odstranění všech vad a nedodělků potvrzeného zadavatelem.

Zadavatel předpokládá realizovat v roce 2004 pouze první etapu stavby, maximálně do finančního plnění ve výši 7,5 mil. Kč (včetně DPH). Tato část bude kolaudována a předána uživateli nejpozději do 30.9.2004 k užívání.

Zbývající část stavby bude realizována v závislosti na přidělených finančních prostředcích v následujících letech. V případě, že v roce realizace zbývající části stavby bude nárůst inflace vztažené k roku 2004, vyhlášené Českým statistickým úřadem, větší než 5 %, bude jednáno o zvýšení ceny až do výše inflace.

Zhotovitel použije finanční prostředky výlučně pro provedení této zakázky. Zadavatel neposkytuje žádné finanční zálohy.

5.3. Další požadavky zadavatele

Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

Stavba bude realizována za provozu cestmistrovského střediska Rychnov nad Kněžnou. Zadavatel požaduje, aby uchazeč organizoval práce tak, aby nedošlo k přerušení činnosti střediska. Dohoda o tom bude součástí předání staveniště (předávacího protokolu).

Zadavatel požaduje záruku na provedené stavební dílo minimálně v délce 60 měsíců. Uchazeč může nabídnout záruční dobu (v měsících) delší. Záruční doba na provedené stavební dílo je soutěžním kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky.

Nabídka bude obsahovat výslovné prohlášení uchazeče o znalosti veškerých podmínek nabídky, jejich uznání za rozhodující pro vznik smlouvy o díle a prohlášení uchazeče, že je dokonale seznámen s místními poměry důležitými k uskutečnění zakázky.

Stavba musí splnit požadavky příslušných ČSN souvisejících s prováděnými pracemi a činnostmi včetně BOZP.

Uchazeč zpracuje a předloží v nabídce platební kalendář a harmonogram postupu výstavby v grafické podobě s členěním na jednotlivé etapy a stavební objekty (technologické operace).

Jestliže uchazeč předpokládá splnění zakázky pomocí jiných osob, doloží v nabídce seznam těchto osob s prohlášením o míře jejich účasti na veřejné zakázce (procentuální a finanční).

Vybraný uchazeč zpracuje a předloží, před uzavřením smlouvy o dílo, plán jakosti pro stavbu a návrh plánu provedení předepsaných zkoušek včetně seznamu dokladů potřebných k dodávkám stavebních materiálů (certifikáty, prohlášení o shodě atd.).

Uchazeč předloží v nabídce návrh smlouvy o dílo na kompletní dodávku stavby, přičemž zadavatel si vyhrazuje právo o této smlouvě dále jednat.

Zadavatel je oprávněn požadovat na zhotoviteli díla uzavření dohody o smluvní pokutě, která zajišťuje formou finanční sankce dodržování smluvních termínů dodání díla, případně sjednaných postupových termínů prací. Stanoví se ve výši 0.30 % smluvní ceny díla za každý den prodlení. Tato dohoda o smluvní pokutě nevylučuje povinnost zhotovitele díla uhradit objednateli díla škodu, která vznikne v souvislosti s neplněním jeho závazků vyplývajících ze smluvního vztahu.

Zadavatel je oprávněn požadovat na zhotoviteli díla i další dohodnuté finanční sankce za nedodržení kvality prací a to formou slevy z celkové ceny díla do výše 10 % případně prodloužením záruční doby.

Při nedodržení termínů odstranění záručních vad se stanoví smluvní pokuta ve výši 1.000 ,-Kč za každý den prodlení.

Uchazeč v nabídce předloží platný certifikát systému jakosti odpovídající požadavkům ČSN EN ISO 9001 / 9002 (v kopii), pokud je jeho držitelem.

Variantní řešení se nepřipouští.

6.      Způsob hodnocení nabídek

Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v následujících kritériích uvedených v pořadí dle důležitosti:

1.       výše nabídkové ceny

2.       doba realizace stavby (v týdnech)

3.       délka záruční doby na provedené stavební dílo (v měsících)

4.       reference uchazeče podle realizovaných staveb

7.      Lhůta pro podání nabídek

Konec lhůty pro podání nabídek je 29.3.2004 v 900 hodin.

8.      Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni

Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni a ve které zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky, činí 30 kalendářních dnů.

9.      Místo a způsob pro podávání nabídek

Nabídky musí být v písemné formě, v českém jazyce. Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Nabídku lze je doručit osobně, nebo doporučeně poštou v zapečetěných obálkách s označením v levém horním rohu:

„VEŘEJNÁ ZAKÁZKA SKLAD SOLI RYCHNOV n. Kn. – NEOTEVÍRAT“

na adresu zadavatele:

Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje

příspěvková organizace

divize Rychnov nad Kněžnou

Pod Budínem 1415

516 01 Rychnov nad Kněžnou

 

 

nebo osobně:

Sekretariát vedoucího SÚS KHK divize Rychnov nad Kněžnou v době 7,00-14,00 v pracovní dny

 

do 29.3.2004 do 900 hodin

Za rozhodující termín doručení nabídky je okamžik převzetí nabídky zadavatelem.

10.  Termín a místo pro otevírání obálek

Otevírání obálek bude provedeno dne 29.3.2004 v 900 hodin v zasedací místnosti Správy a údržby silnic Královéhradeckého kraje, příspěvková organizace, divize Rychnov nad Kněžnou, Pod Budínem 1415, 516 01 Rychnov nad Kněžnou, bez účasti uchazečů.

11.  Další informace

Každý oslovený zájemce pro podání nabídky obdrží výzvu více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky a dále projektovou dokumentaci, kterou si může vyzvednout na adrese Správy a údržby silnic Královéhradeckého kraje, divize Rychnov nad Kněžnou, Pod Budínem 1415, 516 01 Rychnov nad Kněžnou v pracovních dnech od 6,00 do 14,00 hod. u Ing. Jaroslava Flegla, nebo Mgr. Františka Jiskry Uchazeči vrátí projektovou dokumentaci zadavateli společně s nabídkou – vrácení projektové dokumentace je podmínkou převzetí nabídky od uchazeče.

Zadavatel předá staveniště před sjednaným termínem zahájení prací.

Pro přejímací řízení budou předloženy doklady o kvalitě materiálu dle zákona č. 22/97 Sb. ve znění pozdějších předpisů (certifikáty, prohlášení o shodě, atesty, zkoušky živičných směsí vč. závěrečné zprávy o hodnocení kvality prací).

Zhotovitel zodpovídá za veškeré škody na okolním majetku či pozemcích způsobených realizací této zakázky.

Účastníkům veřejné zakázky se nepřiznává právo na náhradu nákladů spojených s účastí v této soutěži. Předložené nabídky zůstávají uloženy u zadavatele a nevracejí se uchazečům.

Škrtání, úpravy a změny nebo neúplné zpracování nabídky opravňuje zadavatele k vyloučení uchazeče ze soutěže.

Z veřejné zakázky budou vyloučeni uchazeči, kteří nevyhoví po obsahové nebo formální stránce podmínkám veřejné zakázky.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu nebo nepřidělit zakázku žádnému uchazeči o veřejnou zakázku.

Další informace a podmínky jsou uvedeny v projektové dokumentaci, která je pro zpracování nabídky nutná.

 

 

 

 

                                                                                        Ing. Ilja KOPÁČEK

                                                                           ředitel SÚS Královéhradeckého kraje