Veřejná zakázka na dodavatele gastronomické technologie na stavbu: „REKONSTRUKCE STRAVOVACÍHO PAVILONU“

10. 9. 2003

§ 49

Veřejná zakázka k podání nabídky na stavbu - Rekonstrukce stravovacího pavilonu

 

                

            

 

Oblastní nemocnice Jičín

vyzývá zájemce o veřejnou zakázku k podání nabídky

  

     v souladu s ustanovením §49 odst.1 zákona č.199/1994 Sb. ve znění pozdějších právních  předpisů na dodavatele gastronomické technologie na stavbu:

 

„REKONSTRUKCE STRAVOVACÍHO  PAVILONU“

 

 

        

1. Předmět zakázky je blíže vymezen následovně:          

Předmětem zakázky je dodávka a montáž gastronomické technologie stravovacího provozu.
 

 

Podkladem pro vypracování nabídky jsou podklady pro výběr dodavatele vybavení kuchyně gastronomickou technologií včetně seznamu strojů a zařízení vypracované společností HELIKA,a.s., Beranových 65, 199 21 Praha 9 – Letňany.

 

Dále je součástí předmětu plnění i vyhotovení dokumentace skutečného provedení díla, uvedení zařízení do zkušebního provozu, předání do trvalého provozu, zaškolení obsluhy a vypracování a zavedení systému kritických kontrolních bodů v technologii výroby pokrmů a jejich uvádění do oběhu.

 

2. Doba a místo plnění:

Předpokládané zahájení dodávky a montáže – 15.11.2003. Zadavatel stanoví limitní termín dokončení dodávky a montáže nejpozději do 8.12.2003. Místem plnění je stávající areál  Oblastní nemocnice Jičín.

 

 

3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:

Zadavatel požaduje v nabídkách doložit kvalifikační předpoklady v rozsahu dle §2b způsobem dle §2c zákona. Kvalifikační předpoklad podle § 2b odstavec 1 písmeno g) prokáže uchazeč čestným prohlášením. Podává-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační předpoklady každá samostatně s tím, že doklad o oprávnění podnikat může doložit pouze pro tu činnost, kterou se na realizaci veřejné zakázky podílí.

 

4. Způsob hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti. Kritéria pro hodnocení ekonomické vhodnosti nabídky jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu:  

 

1.      Celková nabídková cena včetně DPH

2.      Technická, jakostní a funkční úroveň nabízené gastronomické technologie

3.      Záruční podmínky, délka záruky a  pozáruční servisní podmínky

4.      Reference a odborná způsobilost uchazeče, doložené zejména referencemi z obdobných akcí realizovaných uchazečem v posledních pěti letech s finančním rozsahem nad 5 mil. Kč

5.  Finanční objem výrobků a materiálů nesoucích ochrannou známku ekologicky šetrný výrobek

       

Hodnoceno bude bodovací stupnicí. Získané body v příslušném kritériu budou vynásobeny stupněm významu. Součet takto upraveného počtu bodů za všechna kritéria určí pořadí uchazeče v celkovém hodnocení. Nejvhodnější nabídkou bude nabídka, která získá nejvyšší počet bodů.

 

5.  Požadavky na jednotný způsob zpracování ceny

Nabídková cena bude zpracována podle zadávací dokumentace (soupis strojů a zařízení je součástí projektu). Oceněný soupis strojů a zařízení musí být součástí nabídky.  Nabídková cena musí být cenou nejvýše přípustnou a musí obsahovat veškeré náklady nutné k realizaci předmětu zakázky a musí být u jednotlivých položek soupisu strojů a zařízení rozčleněna na cenu, DPH 5%, DPH 22% a cenu celkem včetně DPH.  Nabídková cena musí být platná až do 30.6.2004 pro případ, že by došlo ke změně harmonogramu financování stavby.

Platební podmínky: Zadavatel neposkytuje zálohy. Splatnost daňových dokladů (faktur) bude minimálně 30 dnů.

 

6. Podmínky, za kterých je možno překročit nabídkovou cenu

 

Nabídkovou cenu je možné změnit pouze v případě, že

-          dojde před nebo v průběhu realizace veřejné zakázky ke změnám daňových  předpisů majících vliv na cenu díla

-          pokud z viny zadavatele bude dodávka a montáž realizována i po termínu 30.6.2004 (týká se pouze neprovedených dodávek a prací)

Jiné podmínky pro překročení nabídkové ceny zadavatel nepřipouští.

 

 

7.      Lhůta pro podání nabídek

Lhůta pro podání nabídek je do   …. ….2003 do 10:00 hod.

 

8. Zadávací lhůta: 30 dnů

    

9. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně

Nabídky mohou uchazeči doručit osobně na sekretariát ředitelky  Oblastní nemocnice Jičín, Bolzanova 512, 506 01 Jičín v pracovních dnech od 8.00 do 14.00 hod., a to v řádně uzavřené obálce, označené nápisem „ VEŘEJNÁ  ZAKÁZKA – REKONSTRUKCE STRAVOVACÍHO  PAVILONU “. Nabídky je možné též zaslat doporučeným dopisem označeným výše uvedeným způsobem na adresu zadavatele.

 

 

 

 

10. Název a sídlo zadavatele

Oblastní nemocnice Jičín se sídlem Bolzanova 512, 506 01 Jičín, zastoupená Ing.Danou Kracíkovou, ředitelkou Oblastní nemocnice. Kontaktní osoba Ing. Josef Kubíček  – provozně technický náměstek, tel.: 604809487, p.Libuše Svobodová – vedoucí stravovacího provozu, tel.: 493582232, fax: 493523514.

 

11. Jako další podmínky soutěže zadavatel vymezuje

 

a)    Zadávací dokumentaci si uchazeči mohou vyzvednout do pěti dnů po obdržení výzvy
       denně od 8.00 hod do 14.00 hod. na adrese:

        Oblastní nemocnice Jičín, Bolzanova 512, 506 43 Jičín, tel. 493582111, fax 493523514 sekretariát ředitelky ON Jičín. Za poskytnutí zadávací dokumentace uhradí uchazeč 1.000,- Kč.

b)    Jako další předpoklady pro plnění veřejné zakázky požaduje zadavatel uvést tyto údaje :

-          o významných zakázkách uskutečněných uchazečem v posledních pěti letech (i současně rozpracovaných) v oboru nemocnic a zdravotnických zařízení, jejichž finanční objem přesáhl 5 mil.Kč, s uvedením kontaktní osoby objednatele, ceny, místa a doby plnění

-          o významných zakázkách realizovaných uchazečem v posledních pěti letech v jiných oborech než ve zdravotnictví, jejichž finanční objem přesáhl 5 mil.Kč, s uvedením kontaktní osoby objednatele, ceny, místa a doby plnění

-          o předpokládaných subdodavatelích, jejichž fin. objem přesáhne více jak 0,5 mil. Kč

c)    Zadavatel variantní řešení nepřipouští

d)         Nabídka musí obsahovat u jednotlivých strojů a zařízení konkrétní typ a značku výrobce včetně popisu jednotlivých funkcí, technických parametrů a příslušenství.

e)         Nabídka bude zpracována v českém jazyce v  písemné formě a bude podepsána  včetně návrhu smlouvy o dílo statutárními zástupci uchazeče dle výpisu z obchodního rejstříku. Smlouva o dílo musí obsahovat ustanovení o smluvní pokutě pro případ řádného nedokončení dodávky a montáže gastronomické technologie ve sjednaném termínu dle veřejné zakázky a to minimálně 5% z ceny díla. Obálka s nabídkou bude označena názvem veřejné zakázky a musí být podána v souladu s § 9 zákona.

f)           Podrobnější technické podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v textové části zadávací dokumentace a v podkladech pro výběr dodavatele vybavení kuchyně gastronomickou technologií.

 

12. Práva zadavatele

Zadavatel si vyhrazuje právo

-          veřejnou zakázku zrušit bez uvedení důvodů

-          změnit nebo doplnit podmínky veřejné zakázky

-          odmítnout všechny předložené nabídky

-          výběrem nejvhodnější nabídky uchazeče nevzniká právní vztah, zadavatel si vyhrazuje právo jednat o konečném znění smlouvy o dílo

 

 

 

 

                                                                                            Ing.Dana Kracíková
                                                                                                         ředitelka ON Jičín