Veřejná obchodní soutěž - na pronájem kancelářských prostor pro potřeby Krajského úřadu Královéhradeckého kraje
VO
Královéhradecký kraj
zastoupený Ing. Pavlem Bradíkem, hejtmanem kraje
Wonkova 1142, 500 02 Hradec Králové
IČO 70889546, tel. 0495817111 fax 0495817336
vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“ ) obchodní veřejnou soutěž (dále jen „soutěž“) na plnění veřejné zakázky
na pronájem kancelářských prostor pro potřeby Krajského úřadu Královéhradeckého kraje
1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je pronájem kancelářských prostor pro zajištěný výkonu činnosti svěřených zákonem o krajích Krajskému úřad Královéhradeckého kraje v Hradci Králové.
Zadavatel požaduje předložení nabídky na pronájem kancelářských prostor v Hradci Králové o celkové ploše více než 2 100 m2 a max. 2 500m2 pro výkon činností cca 165 úředníků a členů orgánů kraje. Zadavatel upřednostňuje umístění kanceláří v jedné budově.
Uchazeč v předložené nabídce uvede specifikaci počet vhodných kanceláří pro umístění vždy 2-4 úředníků, počet kanceláří pro vedoucí pracovníky, počet jednacích místností, přehled velikosti plochy jednotlivých kanceláří, počty sociálních zařízení, odpočinkových míst – kuchyněk, prostor pro archivaci spisů, recepci, zajištění ostrahy objektu, uvedení počtu parkovacích míst vhodných a nabídnutých k dispozici pro využití zadavateli, jeho zaměstnanců a návštěvníků úřadu, případně uvede možnosti parkování v okolí objektu, včetně uvedení jejich dostupnosti a vytížení.
Uchazeč zodpovídá za to, že nabídka kancelářských prostor bude k termínu předání předmětu nájmu souladu s příslušnými stavebními a hygienickými předpisy, stavebně určena k účelů nájmu, bude odpovídá příslušným hygienickým normám, včetně nařízení vlády ČR č. 178/2001, kterým se stanoví podmínky ochrany zdraví zaměstnanců při práci.
Zadavatel požaduje uvedení zajištění dodávky všech služeb spojených s nájmem kancelářských prostor , vyjma úklidových služeb.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Zadavatel uzavře nájemní smlouvu s vybraným uchazečem
do 30 dnů od rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky v obchodní veřejné soutěži (dále jen „soutěž“). Zadavatel požaduje předložit návrh nájemní smlouvy na dobu určitou po dobu 3 let, s možností jejího prodloužení dle dohody smluvních stran , nejdéle však do doby ukončení rekonstrukce
Nájemní smlouva nabude platnosti dnem jejího uzavření; účinnosti dnem předání nemovitosti pronajímatelem nájemci (zadavateli) do užívání ke stanovenému a sjednanému účelu. Zadavatel předpokládá převzetí nebytových prostor nejpozději ke dni 20. 12. 2004.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč je povinen prokázat kvalifikační předpoklady v rozsahu ust. § 2b způsobem podle § 2c zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“). Kvalifikační předpoklad podle ust. § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením.
Originály či úředně ověřené kopie příslušných dokladů předloží uchazeč v originálním vyhotovení nabídky. V kopii nabídky jsou přípustné neověřené fotokopie požadovaných dokladů. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v souladu s ust. § 2a odst. 4 zákona prokázání všech kvalifikačních předpokladů od každé z těchto osob samostatně; kvalifikační předpoklad podle ust. § 2b odst. 1 písm. a) zákona prokáže každá z osob v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky. Zadavatel v takovém případě požaduje předložení uzavřené smlouvy mezi osobami podávajícími společnou nabídku, z níž musí vyplývat podíl každé z těchto osob na plnění veřejné zakázky a úprava práv, povinnosti a závazků při realizaci zakázky. Neprokáže li uchazeč některý z kvalifikačních předpokladů stanoveným způsobem, bude zadavatelem v souladu s § 2e zákona vyloučen ze soutěže.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Uchazeč prokáže způsobilost ke splnění veřejné zakázky v souladu s podmínkami soutěže prokázáním splnění níže uvedených dalších předpokladů, a to předložením požadovaných dokladů. Veškeré doklady a listiny budou předloženy v originálu nebo v úředně ověřené kopii, a to v originálu nabídky. V kopii nabídky postačí jejich neověřené fotokopie. Předkládá-li nabídku více osob společně, prokáže každá z nich další předpoklady v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky; v souhrnu musejí být požadovaným způsobem splněny všechny níže uvedené další předpoklady.
4.1 Doklady o vlastnictví a právech k nemovitosti: Uchazeč předloží v nabídce níže uvedené doklady prokazující vlastnictví nemovitosti a další právní i jiné skutečnosti. V případě, že nabízenou nemovitost tvoří více budov, budou předmětné doklady předloženy ke všem budovám.
a) Doklad o vlastnickém právu nebo jiném právu uchazeče k předmětné nemovitosti
b) Čestné prohlášení uchazeče s uvedením případných práv třetích osob k nemovitosti,nedoplatků nebo
jiných pohledávek váznoucích na nemovitosti, soudní spory s věřiteli, které by mohly mít po dobu
nájmu vliv na zadavatele a ohrozit tak jeho užívací právo na základě řádně uzavřené nájemní smlouvy
d) Čestné prohlášení uchazeče, že mu nejsou známy skutečnosti, které by znemožňovaly či jakkoliv
omezovaly využití nemovitosti k požadovanému účelu nebo výčet takových skutečností.
4.2 Další doklady týkající se plnění veřejné zakázky: Uchazeč předloží v nabídce níže uvedené doklady prokazující rozhodující skutečnosti ohledně stávajícího stavu nemovitosti a schopnosti uchazeče poskytnout zadavateli plnění veřejné zakázky v požadované době:
a) Podrobný popis nemovitosti, včetně jejího umístění v Hradci Králové, dopravní napojení na autobusovou, železniční dopravu v Hradci Králové, vzdálenost do sídla Královéhradeckého kraje v Hradci Králové, Wonkově ulici.
b) Uvedení a specifikace počtu vhodných kanceláří pro umístění 2-4 úředníků, počet kanceláří pro vedoucí zaměstnance, jednací místnosti a jejich velikost, počet odpočinkových míst, počty sociálních zařízení, počet vhodných míst určených pro občerstvení – čajové kuchyňky, popř. jejich vybavení, recepci, ostraha, počet telefonních linek, úklidovou místnost, počet parkovacích míst.
c) Prohlášení o možnosti zajištění datového propojení s budovou Královéhradeckého kraje ve Wonkova ulici (zadavatel požaduje, aby přenosová rychlost činila cca 1 Gbps, přičemž v případě, že uchazeč by propojení budoval, nesmí tento náklad ovlivnit výši nájemného)
d) Čestné prohlášení uchazeče, že umožní fyzické oddělení datové sítě od sítě pronajímatele s tím, že bude zadavateli poskytnuta samostatná uzamykatelná technologická místnost s nejméně dvěma Racky, která bude vybavena klimatizační jednotkou o dostatečném tepelném výkonu min. 4 kW. Uchazeč musí garantovat, že technologická místnost musí mít dostatečný prostor pro realizaci instalaci pobočkové ústředny zadavatelem
e) Uchazeč se zaváže na vlastní náklady zajistit propojení s hlavní pobočkovou ústřednou Ericsson MD 110 umístěné v budově ve Wonkova ulici v Hradci Králové.
f) Uchazeč doloží čestné prohlášení o tom, že vybuduje strukturovanou kabeláž minimálně UTP CAT 5 E s počtem nejméně 3 datových zásuvek RJ45 na jedno pracovní místo do doby předání objektu nájmu nebo předloží čestné prohlášení, že požadovaná kabeláž je k dispozici.
g) Uchazeč předloží kolaudační rozhodnutí nebo čestné prohlášení o tom, k jakému účelu byla nemovitost zkolaudována.
h) Dále doloží prohlášení o provedení takových stavebních prací, které jsou nutné pro zajištění účelů předmětu zakázky do doby nabytí účinnosti nájemní smlouvy, popř. k datu předáním objektu zadavateli k řádnému užívání a zajištění provádění oprav nemovitosti po celou dobu nájmu.
k) V případě, že uchazeč bude provádět k zajištění předmětu veřejné zakázky stavební úpravy, musí
doložit k nabídce projektovou dokumentaci rekonstrukce objektu tak, aby byla v souladu s právními
předpisy, především nařízení vlády ČR č. 178/2001.
i) Doklad o uzavření pojistné smlouvy na nemovitost.
5. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude provedeno bodovým systémem podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených kritérií. Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje.
1. Provozně technické a dispoziční řešení nemovitosti,
(rozmístění, počet jednotlivých kanceláří dle bodu 4.2 (váha 55%)
2. Výše nabídkové ceny nájmu (váha 30%)
3. Kvalita napojení nemovitosti na dopravní
systém města Hr.Králové,popř. vzdálenost od sídla zadavatele (váha 15%)
6. Způsob zpracování nabídky: Nabídku podá uchazeč písemně ve dvou vyhotoveních (originál a kopie) v jediné obálce. Nabídka včetně veškerých dokumentů bude zpracována v českém jazyce. Je-li nezbytné v nabídce doložit některé listiny v jiném jazyce než českém, musí být přiložen jejich úředně autorizovaný překlad do českého jazyka.
Předkládá–li nabídku více osob společně, nabídka bude obsahovat prohlášení nebo smlouvu uzavřenou mezi osobami podávajícími společnou nabídku, z níž musí vyplývat podíl každé z těchto osob na plnění veřejné zakázky a musí obsahovat ustanovení o zastupování těchto osob jediným právním subjektem, jeho kompetencích.
Titulní list nabídky, veškerá čestná prohlášení a další doklady (nejsou-li úředními listinami), budou podepsány statutárním orgánem uchazeče nebo osobou k těmto úkonům pověřenou; v takovém případě doloží uchazeč v nabídce originál příslušné plné moci.
Nabídka musí obsahovat prohlášení statutárního zástupce uchazeče, že uchazeč byl l seznámen a plně akceptuje všechny podmínky zadavatele obsažené v zadání této veřejné zakázky.
Nabídka musí být kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná. Nabídka nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Nabídka musí být dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy (např. pomocí provázku a přelepek s razítkem uchazeče), a to i v případě podání nabídky v kroužkovém pořadači. Všechny listy nabídky i příloh musejí být očíslovány průběžnou vzestupnou číselnou řadou; tato povinnost se nevztahuje na úřední listiny resp. jejich úředně ověřené kopie. Posledním listem nabídky musí být prohlášení uchazeče, v němž se uvede celkový počet listů v nabídce, a to včetně listů neočíslovaných, jejichž seznam se uvede v tomto prohlášení.
7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Uchazeč je povinen stanovit nabídkovou cenu nájmu veřejné zakázky v souladu s podmínkami soutěže
Nabídková cena musí být rozdělena na cenu nájmu, a to cenu za 1m2 kancelářské plochy, popř. příslušných m2 předložených v nabídce jako plochy užitkové, plochy k zajištění doplňkových prostor
především instalaci datových sítí, propojení telefonních ústředen, recepce apod.
.
Nabídková cena nájmu musí být stanovena jako nejvýše přípustná a překročitelná pouze při splnění podmínek stanovených zadavatelem v podmínkách soutěže. Nabídková cena musí být uvedena v členění: cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), dále sazba DPH (%), výše DPH (Kč) a celková nabídková cena včetně DPH (Kč).
Celková cena nájmu pak musí být stanovená podle úplné nabídky pronajímaných prostor, včetně případné nabídky datových připojení, zajišťovaných uchazečem.
V případě, že uchazeč bude požadovat úhradu za parkovací místa je nutno uvést cenu samostatně.
Cenu nájmu musí zahrnovat veškeré náklady uchazeče související s plněním této veřejné zakázky (zejména provedení veškerých případných úprav nemovitosti potřebných pro uvedení nemovitosti do stavu splňujícího požadavky zadavatele, daňové povinnosti, pojištění předmětu nemovitosti, apod).
Dále je nutno uvést cenu služeb, rozpis podle druhu poskytovaných služeb (el.energie, plyn, teplo, vodné, stočné svoz odpadu,telefon.poplatky, apod.) s uvedením zálohového plnění za příslušné čtvrtletí roku.
8. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny: Nabídková cena nebude měněna v souvislosti s inflací české koruny. Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny s výjimkou:
- změny právních předpisů upravujících DPH,
- změny výše fixních úrokových sazeb zveřejněných na stránkách REUTERS (CZKIRS=TTKL) a platné ke dni vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku oproti výši fixních úrokových sazeb zveřejněných na stránkách REUTERS (CZKIRS=TTKL) a platné ke dni nabytí účinnosti nájemní smlouvy;
9. Platební podmínky: Splátky nájmu jsou splatné čtvrtletně dopředu, a to vždy na základě řádného daňového dokladu (faktury) uchazeče se splatností do 21 dnů ode dne doručení faktury.
10. Návrh smlouvy: Uchazeč je povinen v nabídce předložit návrh nájemní smlouvy, který musí bezvýhradně odpovídat podmínkám a požadavkům uvedeným v podmínkách, včetně uvedení ceny,
závazků vyplývajících z bodů 4.2 uvedených v dalších požadavcích na splnění předmětu zakázky.
Návrh nájemní smlouvy, popř. smlouvy o výpůjčce, musí být ze strany uchazeče podepsán statutárním orgánem, případně zmocněnou osobou. Předložení uchazečem nepodepsaného či neplatně podepsaného návrhu nájemní smlouvy (včetně návrhu smlouvy o výpůjčce,) je nesplněním podmínek soutěže s následkem vyloučení uchazeče ze soutěže.
Nájemní smlouva musí obsahovat ustanovení, kterým bude uchazeč respektovat požadavek zadavatele na ukončení nájemní smlouvy dohodou do 15-ti dnů od nabytí právní moci kolaudačního rozhodnutí týkajícího se rekonstrukce
11. Soutěžní Ihůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta začíná běžet dnem zveřejnění podmínek soutěže v Obchodním věstníku 13 dne 31.března 2004 a Obchodním věstníku č. 14 ze dne 7. dubna 2004 a končí dnem a hodinou otevírání obálek. Otevírání obálek se uskuteční dne 14.5. 2004 v 11:00 hodin na adrese zadavatele - Krajský úřad Královéhradeckého kraje, Wonkova 1142, Hradec Králové, zasedací místnost č. 207, I. patro
12. Zadávací Ihůta: Zadávací Ihůta činí 90 kalendářních dní.
13. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně: Nabídky je možno podávat osobně na adrese zadavatele – podatelna KÚ Královéhradeckého kraje, Wonkova 1142, Hradec Králové v úředních dnech (pondělí a středa) 8.00 – 16,00 hod., v ostatních pracovních dnech (úterý, čtvrtek, pátek) 8.00 – 14.00 hod. V poslední den soutěžní lhůty je možno podávat nabídky osobně pouze od 8:00 do 11:00 hodin v místě konání otevírání obálek. Uchazeči mohou podat nabídku rovněž doporučeně poštou na adresu: zadavatele tak, aby byla do konce soutěžní lhůty doručena.
Uchazeči podají originál i kopií nabídky v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném „VEŘEJNÁ ZAKÁZKA – NÁJEM KANCELÁŘSKÝCH PROSTOR KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE“; obal musí být na uzavření opatřen razítky, případně podpisem uchazeče. Obálka (obal) musí být zajištěna proti samovolnému otevření resp. proti otevření v důsledku manipulace při poštovní přepravě. Podrobnější údaje o podávání nabídek obsahuje zadávací dokumentace.
14. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele: Královéhradecký kraj, Wonkova 1142, 500 02 Hradec Králové, zastoupený Ing. Pavlem Bradíkem, hejtmanem kraje, tel.: 495 817 111, fax: 495 817 336. Kontaktní osobou pro tuto obchodní veřejnou soutěž je Mgr. Libor Košťál , tel.: 049 5817299, fax: 0495817336
15. Požadavek na poskytnutí jistoty
Zadavatel v souladu s ust.§ 23 zákona požaduje poskytnutí jistoty ve výši 300 000,--Kč /slovy
třistatisíckorun českých/. Jistotu může uchazeč složit jednou z forem dle § 24 zákona, tj. bankovní
zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele.
Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost začínat nejpozději dnem otevírání
obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta prodloužená o 90 kalendářních dnů.
Dokladem poskytnutí jistoty, který je uchazeč povinen předložit zadavateli nejpozději do konce
soutěžní lhůty, je výhradně originál záruční listiny vystavené ve prospěch zadavatele jako
oprávněného (příjemce záruky), z jejíhož obsahu je zřejmé, že zadavatel je oprávněn vykonávat právo
poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26 zákona, tj. když uchazeč v rozporu se zákonem
nebo podmínkami soutěže zrušil nebo změnil nabídku nebo uchazeč nesplnil povinnost uzavřít
smlouvu na veřejnou zakázku v zadávací lhůtě, případně v prodloužené zadávací lhůtě. Pro poskytnutí
jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet:
č.ú. 78-7727620237/0100,variabilní symbolem je IČ uchazeče. Peněžní částka odpovídající výši jistoty
musí být připsána na účet zadavatele nejpozději den předcházející dni otevírání obálek.
16. Další podmínky soutěže
a) Zadavatel si vyhrazuje právo změnit nebo doplnit podmínky soutěže, odmítnout všechny nabídky, případně soutěž zrušit bez uvedení důvodu.
b) Zadavatel omezuje soutěž na tuzemské osoby ve smyslu § 2 písm. e) zákona.
c) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky provést podle vlastní úvahy a po dohodě s uchazeči prohlídku nabídnutých nemovitostí;
d) Zadavatel si vyhrazuje právo na základě plné moci udělené uchazečem ověřovat rozhodné skutečnosti, uvedené uchazečem v jeho nabídce, zejména pak vlastnická a další práva.
e) Zadavatel nepřipouští variantní řešení ani rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění.
f) Uchazeč nemá právo na náhradu nákladů spojených s účastí v soutěži. Nabídky se uchazečům nevracejí a zůstávají u zadavatele jako součást dokumentace o zadání.
V Hradci Králové dne
Ing. Pavel Bradík
hejtman kraje