Veřejná obchodní soutěž - Hemodialyzační monitory a spotřební materiál pro ON Náchod

24. 10. 2003

VO

 

DIALYZAČNÍ MONITORY A SPOTŘEBNÍ MATERIÁL

 

  

SOUTĚŽNÍ PODMÍNKY

 

  

 

ZADAVATEL:

 

OBLASTNÍ NEMOCNICE NÁCHOD

Příspěvková organizace Královéhradeckého kraje

Purkyňova 446

547 69 Náchod

telefon: 491 601 111

fax: 491 427 904

 

Oblastní nemocnice Náchod, Purkyňova 446 vyhlašuje dle zákona č.199/1994 Sb., ve znění pozdějších novel.

 

Veřejnou obchodní soutěž

Dialyzační monitory,  spotřební materiál pro dialyzační  středisko Oblastní nemocnice Náchod

 

1.      Předmětem plnění je:

1.1 Dialyzační monitory:      

Dialyzační monitor jednopumpový                   2  kusy

Dialyzační monitor dvoupumpový                    1  kus

 

Dodávka, montáž, zaškolení obsluhy dialyzačních monitorů

Součástí dodávky bude předávací protokol, návod k použití v českém jazyce, protokol o zaškolení osob s jejich podpisy. Dodávané výrobky budou označeny českou značkou shody ve smyslu § 4 nařízení č. 181/2001 Sb. a nařízení č. 179/1997Sb.

 

Základní povinné vybaveni přístrojů:

-         ovládací software v českém jazyce

-         bikarbonátová dialýza

-         přehlednost a snadná ovladatelnost, možnost rychlého nastavení minimální ultrafiltrace

-         bezpečná a účinná chemická i tepelná desinfekce

-         standardní bezpečnostní a alarmové vybavení.

-         možnost použití suchého bicarbonátu (Preference možnost použití stejné bicarbonátové kapsle: i na stávající monitory Althin 1003T, Althin TINA)

-         barevný monitor

-         objemově řízená ultrafiltrace

-         volitelné nastavení teploty, průtoku permeátu a krve, koncentrace bikarbonátu , rychlosti dávkovače  protisrlážlivého přípravku, profilování sodíku, možnost změny zadání parametrů během dialýzy.

-         možnost jednojehlové dialýzy (Single-Needle)

-         heparinový lineární dávkovač

-         neinvazivní měřeni kevního tlaku

-         provoz krevního modulu při výpadku proudu zajištěný vnitřním zdrojem

-         počítadlo provozních hodin na každém monitoru

-         možnost pozdějšího doplnění modulů

-         použití setů s komůrkou 22mm (univerzálních setů)

 

Další a doplňkové  vybavení přístroje:

-         profilování ultrafiltrace

-         vítána možnost přenést veškerá data do PC a dále je zpracovávat v dialyzačním softwaru NEFRIS, popř.jiném odzkoušeném, zaběhnutém programu

-         vítána možnost úpravy provozu na suché koncentráty

-         provedení desinfekce a dekalcinace v jednom kroku

-         možnost sledování změn krevního objemu (relativní změny hematokritu) a možnost sledování a ovlivňování případně dalších parametrů  kvality dialýzy (např. adekvátnosti, tepelné bilance atd)  vítána (předběžně širší vybavení jednoho přístroje).

-         Preference: ovládáni přes dotykovou obrazovku z důvodu dosavadní zkušenosti

            Žádoucí doplňkové vybavení dvoupumpového přístroje:

- HDF/HF on line (preference) nebo vaková (kalkulace nákladů na HDF)

 

1.2.      Spotřební materiál na 8000 dialyzačních ošetření 

-         Dialyzační kapilára semisynteticky či syntetická

-         Plocha 1,2 – 1,6                5000 kusů

-         Plocha 1,7 – 1,9                2800 kusů

-         Plocha 2,0 a větší                200 kusů

 

-         Suché bikarbonátové kapsle 500- 700 g (možnost  použiti  suchého  bicarbonátu  i  na  stávající  monitory Althin TINA)                                                    1000 kusů

-         A-V set do dialyzačního monitoru   (včetně adekvátního podílu setů do stávajících monitorů Althin)                 5000 kusů Althin +         3000 kusů nové monitory

-         Dialyzační jehly (páry A+V)                                                          8000 kusů

 

Dodávky budou realizovány na místo určeni v pracovní dny od  7:00  do  14:30  hod.  na  základě  telefonických nebo písemných objednávek zadavatele, nejpozději  do 5 dnů od objednáni. Při  změně  objednávky  dodá  prodávající  zboží operativně podle potřeb kupujícího. Ke každé dodávce zboží bude přiložen doklad o předáni a převzetí zboží – dodací list a faktura.

Zadavatel si vyhrazuje právo měnit počty kusů jednotlivých velikostí a typů materiálu za podmínky dodržení jednotkové ceny a celkového poptávaného množství

 

2.      Doba a místo plnění:

Doba plnění pro monitory ihned po podpisu smlouvy,  spotřební materiál průběžně po dobu 2 let od podpisu smlouvy a místo plnění je dialyzační středisko Oblastní nemocnice Náchod.

 

3.      Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:

Uchazeči musí doložit ve své nabídce splnění kvalifikačních předpokladů v plném rozsahu    podle § 2b a to způsobem podle § 2c zákona č. 199/1994 ve znění pozdějších novel. Kvalifikační předpoklady podle § 2b odst.1, písm.g), prokáže uchazeč čestným prohlášením.

 

4.      Způsob hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v souladu s kritérii uvedenými v podmínkách soutěže.

            Kriteria hodnocení :

1. Kvalitativní ukazatele nabízeného zboží                                                        

2. Celková nabídková cena vč.DPH                                                               

3. záruční doba, podmínky záručního a pozáručního servisu

 

4.1.  Kvalitativní ukazatele nabízeného zboží

V tomto kriteriu bude hodnocena uživatelský komfort monitorů (snadnost obsluhy, zkušenosti s nabízenými monitory, kvalita zabezpečovacího a alarmového

systému, vybavenost nabízené verse přístroje). Dále se bude hodnotit deklarovaná charakteristika kapilár a možnost postupného rozšiřování nabízeného vybavení. Dále budou hodnoceny reference o podobných zakázkách.

4.2.  Celková nabídková cena vč.DPH

      V tomto kritériu bude hodnocena celková nabídková cena  vč.DPH za monitory a spotřební materiál za celkovou dobu trvání smlouvy (tj. 2  roky od podpisu smlouvy). Bude hodnocen poměr ceny ke výbavě a kvalitě monitorů, kvalitě spotřebního materiálu.

Dílčí plnění se nepřipouští.

 

4.3.  Záruční doba, podmínky záručního a pozáručního servisu

      V tomto kritériu bude hodnocena záruční lhůta na dodané monitory a spotřební materiál uvedená v měsících .

Podmínky záručního servisu

-         doba nástupu technika na záruční opravu (forma reklamace na záruční opravu)

-         odkud bude prováděn záruční servis

-         podmínky, za nichž záruka pozbývá platnost

-         na jaký materiál popř.náhradní díly se nevztahuje záruka

Podmínky pozáručního servisu – při podepsané smlouvě o pozáručním servisu

-         uvedení verzí pozáručního servisu včetně variant ročních paušálních plateb pro nabízený počet monitorů

-         doba nástupu technika na pozáruční opravu (forma objednávka na pozáruční opravu)

-         odkud bude prováděn pozáruční servis (cena za 1 km, cena technika na cestě apod., cena za 1 hod. práce technika)

-         jak bude řešena situace, kdy nebude možno opravit monitor na místě

Podmínky pozáručního servisu – kdy nebude podepsána smlouva o pozáručním servisu

-         doba nástupu technika na pozáruční opravu (forma objednávka na pozáruční opravu)

-         odkud bude prováděn pozáruční servis (cena za 1 km, cena technika na cestě apod., cena za 1 hod. práce technika)

-         jak bude řešena situace, kdy nebude možno opravit monitor na místě

Ceník náhradních dílů a souvisejících prací

-         ceník náhradních dílů a s tím souvisejících prací (čerpadlo, zuby čerpadla, motor, převodovka, snímač tlaku, filtry, membrány, uhlíky, vyčištění)

 

5.      Soutěžní lhůta:

Končí dne 27.11..2003 v 10:00 hod. Otevírání obálek proběhne v zasedací místnosti ředitelství ON Náchod, Purkyňova 446, 547 69 Náchod.

 

6.      Zadávací lhůta: 

Zadávací lhůta činí nejvíce 90 kalendářních .

7.      Způsob zpracování ceny a požadavky na platební podmínky:

Celková nabídková cena bude stanovena pro danou dobu plnění jako nejvýše přípustná a bude rozčleněna na jednotlivé díly dle bodu 1. Předmět plnění. Ceny budou zpracovány v členění : cena za jednotku bez DPH, cena bez DPH, výše a částka DPH, celková cena za zakázku vč. DPH.

Uchazeč odpovídá za cenovou úplnost vyspecifikovaných  dodávek v nabídkové ceně se zahrnutím veškerých nákladů spojených s úplným plněním veřejné zakázky.V nabídkových  cenách  bude  promítnuta i případná obchodní  srážka (množstevní či jiný  rabat). 

Platební podmínky: fakturace na základě jednotlivých dílčích objednávek. Splatnost faktury bude min.90 dní ode dne doručení faktury za jednotlivou dodávku.

 

8.      Místo pro podání nabídek:

Nabídky budou podány dle § 9 odst.1. Označení nabídky: „SOUTĚŽ – DIALYZAČNÍ MONITORY A SPOTŘEBNÍ MATERIÁL PRO ON NÁCHOD.“, místo pro podání nabídky kancelář č. 020 na ředitelství ONN v pracovních dnech  v době od 12:00 do 15:00 hod.. V den otevírání obálek tj. 27.11.2003 je možno podat nabídky na stejném místě v době od 7:30 do 10:00 hod. Nabídky je možno zaslat i písemně na adresu:

Oblastní nemocnice Náchod

Zdeněk Vašíček

Purkyňova 446

547 69 Náchod

9.      Další podmínky soutěže:

Požadavky na prokázání dalších předpokladů

-         Nabídka bude podána v českém jazyce

-         Uchazeč předloží prohlášení, že výrobce zaručuje dodávání veškerých náhradních dílů pro nabízené typy a uchazeč provádění servisu po dobu 10ti let pro všechny komponenty. Toto prohlášení bude podepsáno statutárním orgánem.

-         Uchazeč je povinen prokázat splněni ohlašovací povinnosti (provedeni povinné registrace) podle § 31 z. č.123/2000 Sb. a 12 vl. nař. č. 181/2001 Sb. a předložit jako součást nabídky buď kopie vyplněných formulářů uvedených v příloze  č. XIX a XX vl. nař. č. 181/2001 Sb.  (formulář pro registraci právnických a fyzických osob a formulář pro registraci zdravotnických prostředků), jimiž splnil uvedenou ohlašovací povinnost nebo potvrzeni MZ ČR.

-         Reference o významných a srovnatelných zakázkách realizovaných uchazečem v současné právní formě uchazeče v posledních 3 letech s uvedením jména investora, názvu a místa dodávky – doloženo referenčními dopisy

-         Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

-         Zadavatel nepřipouští dílčí plnění. (je tím myšleno nemožnost oddělit dodávku monitorů od spotřebního materiálu, který bude dodáván postupně dle objednávek)

-         Součástí nabídky bude i kupní smlouva. Požadavky na ustanovení ve smlouvě viz. bod 12 požadavek na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky – oddíl č.4 Návrh kupní smlouvy .

-         Součástí nabídky bude návrh smlouvy o pozáručním servisu, který bude podepsán statutárním orgánem a opatřen razítkem.

-         Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, případně vyjasnit informace deklarované v nabídce.

-         Zadavatel si vyhrazuje právo doplnit nebo změnit soutěžní podmínky, odmítnout všechny předložené nabídky případně soutěž kdykoliv zrušit bez udání důvodu.

-         Uchazeč předloží nejpozději při podpisu kupní smlouvy  pojistnou smlouvu, kterou budou pojištěna případná rizika související s realizací zakázky

-         Veškeré další informace potřebné ke zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

10.  Požadavek na poskytnutí jistoty:

Zadavatel požaduje poskytnout  jistotu ve výši  150.000,- Kč jednou z forem dle § 24 zákona. Jistotu lze složit na účet zadavatele vedený u Komerční banky a.s. pobočka Náchod, číslo účtu 35 – 31336 – 551 / 0100. Variabilní symbol 022003. V případě poskytnutí jistoty formou bankovní záruky ,musí minimální lhůta platnosti bankovní záruky splňovat podmínky §8 odst.1 a 2 v návaznosti na § 40 a 41 ( pro tyto účely je délka prodloužené zadávací lhůty stanovena na 90 dnů ode dne skončení zadávací lhůty).

 

11.  Podmínky, za nichž je možno navýšit nabídkovou cenu:

Nabídkovou cenu je možno navýšit za těchto podmínek:

-         Při změně DPH

 

12.  Požadavek na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky:

Každá nabídka musí být členěna do samostatných oddílů, označených shodně s touto zadávací dokumentací :

Oddíl č. 1 - Základní údaje o uchazeči - krycí list nabídky

Oddíl č. 2 - Doklady prokazující kvalifikační předpoklady uchazeče

Oddíl č. 3 - Cenová nabídka

Oddíl č. 4 - Návrh smlouvy o dílo

Oddíl č. 5 - Doklady prokazující další předpoklady uchazeče

Oddíl č. 6 - Návrh časového harmonogramu postupu prací

Oddíl č. 7 - Další doplňující údaje k nabídce podle úvahy uchazeče

 

 

Požadovaný obsah jednotlivých oddílů :

Oddíl č. 1 - Základní údaje o uchazeči - krycí list nabídky

Vyplněný "Krycí list nabídky", t.j. název a přesnou adresu sídla uchazeče s označením  pověřeného zástupce uchazeče pro případné další jednání včetně telefonického a faxového spojení.

Oddíl č. 2 - Doklady prokazující kvalifikační předpoklady uchazeče

Tento oddíl musí obsahovat následující dokumenty, které musí odpovídat podmínkám stanoveným v bodě 3.

 

Oddíl č. 3 - Cenová nabídka

Tento oddíl musí obsahovat :

Vyplněný rekapitulační list

 

Oddíl č. 4 - Návrh smlouvy o dílo

Písemný návrh kupní smlouvy podepsaný oprávněnou osobou uchazeče a opatřený razítkem. Návrh smlouvy musí dále obsahovat:

-         Splatnost dílčích faktur za spotřební materiál bude min.90 dní od data doručení

-         Uchazeč uvede v návrhu smlouvy smluvní pokutu za prodlení s dílčí dodávkou v procentech z ceny objednaného a včas   nedodaného   zboží.   Smluvní  pokuta  bude  uvedena samostatně  za prodlení v délce l kalendářní den. Opakované  prodlení delší než 7 kalendářních dnů bude považováno - za  podstatné  porušení smlouvy a je důvodem k odstoupení zadavatele od smlouvy.

-         Dodávky budou realizovány na místo určení v pracovní dny od  7:00  do  14:30  hod.  na  základě  telefonických (písemných) objednávek zadavatele, nejpozději  do 5 dnů od objednání.  Při  změně  objednávky  dodá  prodávající  zboží operativně podle potřeb kupujícího. Ke každé dodávce zboží bude přiložen doklad o předáni a převzetí zboží – dodací list a faktura.

-         Uchazeč uvede v kupní smlouvě ustanovení, že nabídková cena spotřebního materiálu je po dobu trvání smlouvy (2 roky) cenou nejvýše přípustnou a je ji možno měnit jen při změně DPH.

-         Smluvní pokuta za pozdní splatnost faktury je 0,025 % z dílčí faktury za každý den prodlení

 

Oddíl č. 5 - Doklady prokazující další předpoklady uchazeče

Tento oddíl musí obsahovat následující doklady:

Reference o obdobných zakázkách realizovaných uchazečem v současné právní formě uchazeče v posledních 3 letech a další předpoklady, které jsou požadovány ( bod 9 – další podmínky soutěže)

 

 

 

Oddíl č. 6 - Další doplňující údaje k nabídce podle úvahy uchazeče

 

 

 

 

V Náchodě dne 21.10.2003 

 

 

 

 

Ing.Josef  Šimurda

ředitel ON Náchod

 

 

 

 
 
 

KRYCÍ LIST NABÍDKY

 

UCHAZEČ:

 

Název:                               ………………………………………………………

 

 

Sídlo:                                ………………………………………………………

 

 

Statutární orgán:              ………………………………………………………

 

 

IČO:                                ………………………………………………………

 

 

Pověřený zástupce:         ………………………………………………………

 

 

Telefon:                                …………………………………

 

 

Fax:                                …………………………………

 

 

 

Nabídková cena vč. DPH                    ……………………………………..

 

 

V ………………….., dne…………………….

 

 

Za uchazeče:                 

 

 

………………………………..

Podpis oprávněné osoby s uvedením funkce, razítko

 
 
 
 
 
 


 

Rekapitulační list zakázky

 

 

Položky

kusy

Cena za kus bez DPH

Cena celkem bez DPH

DPH (5% / 22%)

Cena vč.DPH

Monitor dvoupumpový

1

 

 

 

 

Monitor jednopumpový

2

 

 

 

 

Dialyzační kapilára

 

 

 

 

 

Plocha 1,2 – 1,6

5000

 

 

 

 

Plocha 1,7 – 1,9

2800

 

 

 

 

Plocha 2,0 a větší

200

 

 

 

 

Suché bikarbonátové kapsle 500g - 700 g

1000

 

 

 

 

A-V set do dialyzačního monitoru

8000

 

 

 

 

Dialyzační jehla (pár)

8000

 

 

 

 

Celkem za zakázku

X

X

X

X

 

 
 

 

Soubory ke stažení