Veřejná obchodní soutěž - Hemodialyzační monitory a spotřební materiál pro ON Náchod
VO
DIALYZAČNÍ MONITORY A SPOTŘEBNÍ MATERIÁL
SOUTĚŽNÍ PODMÍNKY
ZADAVATEL:
OBLASTNÍ NEMOCNICE NÁCHOD
Příspěvková organizace Královéhradeckého kraje
Purkyňova 446
547 69 Náchod
telefon: 491 601 111
fax: 491 427 904
Oblastní nemocnice Náchod, Purkyňova 446 vyhlašuje dle zákona č.199/1994 Sb., ve znění pozdějších novel.
Veřejnou obchodní soutěž
Dialyzační monitory, spotřební materiál pro dialyzační středisko Oblastní nemocnice Náchod
1. Předmětem plnění je:
1.1 Dialyzační monitory:
Dialyzační monitor jednopumpový 2 kusy
Dialyzační monitor dvoupumpový 1 kus
Dodávka, montáž, zaškolení obsluhy dialyzačních monitorů
Součástí dodávky bude předávací protokol, návod k použití v českém jazyce, protokol o zaškolení osob s jejich podpisy. Dodávané výrobky budou označeny českou značkou shody ve smyslu § 4 nařízení č. 181/2001 Sb. a nařízení č. 179/1997Sb.
Základní povinné vybaveni přístrojů:
- ovládací software v českém jazyce
- bikarbonátová dialýza
- přehlednost a snadná ovladatelnost, možnost rychlého nastavení minimální ultrafiltrace
- bezpečná a účinná chemická i tepelná desinfekce
- standardní bezpečnostní a alarmové vybavení.
- možnost použití suchého bicarbonátu (Preference možnost použití stejné bicarbonátové kapsle: i na stávající monitory Althin 1003T, Althin TINA)
- barevný monitor
- objemově řízená ultrafiltrace
- volitelné nastavení teploty, průtoku permeátu a krve, koncentrace bikarbonátu , rychlosti dávkovače protisrlážlivého přípravku, profilování sodíku, možnost změny zadání parametrů během dialýzy.
- možnost jednojehlové dialýzy (Single-Needle)
- heparinový lineární dávkovač
- neinvazivní měřeni kevního tlaku
- provoz krevního modulu při výpadku proudu zajištěný vnitřním zdrojem
- počítadlo provozních hodin na každém monitoru
- možnost pozdějšího doplnění modulů
- použití setů s komůrkou 22mm (univerzálních setů)
Další a doplňkové vybavení přístroje:
- profilování ultrafiltrace
- vítána možnost přenést veškerá data do PC a dále je zpracovávat v dialyzačním softwaru NEFRIS, popř.jiném odzkoušeném, zaběhnutém programu
- vítána možnost úpravy provozu na suché koncentráty
- provedení desinfekce a dekalcinace v jednom kroku
- možnost sledování změn krevního objemu (relativní změny hematokritu) a možnost sledování a ovlivňování případně dalších parametrů kvality dialýzy (např. adekvátnosti, tepelné bilance atd) vítána (předběžně širší vybavení jednoho přístroje).
- Preference: ovládáni přes dotykovou obrazovku z důvodu dosavadní zkušenosti
Žádoucí doplňkové vybavení dvoupumpového přístroje:
- HDF/HF on line (preference) nebo vaková (kalkulace nákladů na HDF)
1.2. Spotřební materiál na 8000 dialyzačních ošetření
- Dialyzační kapilára semisynteticky či syntetická
- Plocha 1,2 – 1,6 5000 kusů
- Plocha 1,7 – 1,9 2800 kusů
- Plocha 2,0 a větší 200 kusů
- Suché bikarbonátové kapsle 500- 700 g (možnost použiti suchého bicarbonátu i na stávající monitory Althin TINA) 1000 kusů
- A-V set do dialyzačního monitoru (včetně adekvátního podílu setů do stávajících monitorů Althin) 5000 kusů Althin + 3000 kusů nové monitory
- Dialyzační jehly (páry A+V) 8000 kusů
Dodávky budou realizovány na místo určeni v pracovní dny od 7:00 do 14:30 hod. na základě telefonických nebo písemných objednávek zadavatele, nejpozději do 5 dnů od objednáni. Při změně objednávky dodá prodávající zboží operativně podle potřeb kupujícího. Ke každé dodávce zboží bude přiložen doklad o předáni a převzetí zboží – dodací list a faktura.
Zadavatel si vyhrazuje právo měnit počty kusů jednotlivých velikostí a typů materiálu za podmínky dodržení jednotkové ceny a celkového poptávaného množství
2. Doba a místo plnění:
Doba plnění pro monitory ihned po podpisu smlouvy, spotřební materiál průběžně po dobu 2 let od podpisu smlouvy a místo plnění je dialyzační středisko Oblastní nemocnice Náchod.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeči musí doložit ve své nabídce splnění kvalifikačních předpokladů v plném rozsahu podle § 2b a to způsobem podle § 2c zákona č. 199/1994 ve znění pozdějších novel. Kvalifikační předpoklady podle § 2b odst.1, písm.g), prokáže uchazeč čestným prohlášením.
4. Způsob hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v souladu s kritérii uvedenými v podmínkách soutěže.
Kriteria hodnocení :
1. Kvalitativní ukazatele nabízeného zboží
2. Celková nabídková cena vč.DPH
3. záruční doba, podmínky záručního a pozáručního servisu
4.1. Kvalitativní ukazatele nabízeného zboží
V tomto kriteriu bude hodnocena uživatelský komfort monitorů (snadnost obsluhy, zkušenosti s nabízenými monitory, kvalita zabezpečovacího a alarmového
systému, vybavenost nabízené verse přístroje). Dále se bude hodnotit deklarovaná charakteristika kapilár a možnost postupného rozšiřování nabízeného vybavení. Dále budou hodnoceny reference o podobných zakázkách.
4.2. Celková nabídková cena vč.DPH
V tomto kritériu bude hodnocena celková nabídková cena vč.DPH za monitory a spotřební materiál za celkovou dobu trvání smlouvy (tj. 2 roky od podpisu smlouvy). Bude hodnocen poměr ceny ke výbavě a kvalitě monitorů, kvalitě spotřebního materiálu.
Dílčí plnění se nepřipouští.
4.3. Záruční doba, podmínky záručního a pozáručního servisu
V tomto kritériu bude hodnocena záruční lhůta na dodané monitory a spotřební materiál uvedená v měsících .
Podmínky záručního servisu
- doba nástupu technika na záruční opravu (forma reklamace na záruční opravu)
- odkud bude prováděn záruční servis
- podmínky, za nichž záruka pozbývá platnost
- na jaký materiál popř.náhradní díly se nevztahuje záruka
Podmínky pozáručního servisu – při podepsané smlouvě o pozáručním servisu
- uvedení verzí pozáručního servisu včetně variant ročních paušálních plateb pro nabízený počet monitorů
- doba nástupu technika na pozáruční opravu (forma objednávka na pozáruční opravu)
- odkud bude prováděn pozáruční servis (cena za 1 km, cena technika na cestě apod., cena za 1 hod. práce technika)
- jak bude řešena situace, kdy nebude možno opravit monitor na místě
Podmínky pozáručního servisu – kdy nebude podepsána smlouva o pozáručním servisu
- doba nástupu technika na pozáruční opravu (forma objednávka na pozáruční opravu)
- odkud bude prováděn pozáruční servis (cena za 1 km, cena technika na cestě apod., cena za 1 hod. práce technika)
- jak bude řešena situace, kdy nebude možno opravit monitor na místě
Ceník náhradních dílů a souvisejících prací
- ceník náhradních dílů a s tím souvisejících prací (čerpadlo, zuby čerpadla, motor, převodovka, snímač tlaku, filtry, membrány, uhlíky, vyčištění)
5. Soutěžní lhůta:
Končí dne 27.11..2003 v 10:00 hod. Otevírání obálek proběhne v zasedací místnosti ředitelství ON Náchod, Purkyňova 446, 547 69 Náchod.
6. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí nejvíce 90 kalendářních .
7. Způsob zpracování ceny a požadavky na platební podmínky:
Celková nabídková cena bude stanovena pro danou dobu plnění jako nejvýše přípustná a bude rozčleněna na jednotlivé díly dle bodu 1. Předmět plnění. Ceny budou zpracovány v členění : cena za jednotku bez DPH, cena bez DPH, výše a částka DPH, celková cena za zakázku vč. DPH.
Uchazeč odpovídá za cenovou úplnost vyspecifikovaných dodávek v nabídkové ceně se zahrnutím veškerých nákladů spojených s úplným plněním veřejné zakázky.V nabídkových cenách bude promítnuta i případná obchodní srážka (množstevní či jiný rabat).
Platební podmínky: fakturace na základě jednotlivých dílčích objednávek. Splatnost faktury bude min.90 dní ode dne doručení faktury za jednotlivou dodávku.
8. Místo pro podání nabídek:
Nabídky budou podány dle § 9 odst.1. Označení nabídky: „SOUTĚŽ – DIALYZAČNÍ MONITORY A SPOTŘEBNÍ MATERIÁL PRO ON NÁCHOD.“, místo pro podání nabídky kancelář č. 020 na ředitelství ONN v pracovních dnech v době od 12:00 do 15:00 hod.. V den otevírání obálek tj. 27.11.2003 je možno podat nabídky na stejném místě v době od 7:30 do 10:00 hod. Nabídky je možno zaslat i písemně na adresu:
Oblastní nemocnice Náchod
Zdeněk Vašíček
Purkyňova 446
547 69 Náchod
9. Další podmínky soutěže:
Požadavky na prokázání dalších předpokladů
- Nabídka bude podána v českém jazyce
- Uchazeč předloží prohlášení, že výrobce zaručuje dodávání veškerých náhradních dílů pro nabízené typy a uchazeč provádění servisu po dobu 10ti let pro všechny komponenty. Toto prohlášení bude podepsáno statutárním orgánem.
- Uchazeč je povinen prokázat splněni ohlašovací povinnosti (provedeni povinné registrace) podle § 31 z. č.123/2000 Sb. a 12 vl. nař. č. 181/2001 Sb. a předložit jako součást nabídky buď kopie vyplněných formulářů uvedených v příloze č. XIX a XX vl. nař. č. 181/2001 Sb. (formulář pro registraci právnických a fyzických osob a formulář pro registraci zdravotnických prostředků), jimiž splnil uvedenou ohlašovací povinnost nebo potvrzeni MZ ČR.
- Reference o významných a srovnatelných zakázkách realizovaných uchazečem v současné právní formě uchazeče v posledních 3 letech s uvedením jména investora, názvu a místa dodávky – doloženo referenčními dopisy
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
- Zadavatel nepřipouští dílčí plnění. (je tím myšleno nemožnost oddělit dodávku monitorů od spotřebního materiálu, který bude dodáván postupně dle objednávek)
- Součástí nabídky bude i kupní smlouva. Požadavky na ustanovení ve smlouvě viz. bod 12 požadavek na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky – oddíl č.4 Návrh kupní smlouvy .
- Součástí nabídky bude návrh smlouvy o pozáručním servisu, který bude podepsán statutárním orgánem a opatřen razítkem.
- Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, případně vyjasnit informace deklarované v nabídce.
- Zadavatel si vyhrazuje právo doplnit nebo změnit soutěžní podmínky, odmítnout všechny předložené nabídky případně soutěž kdykoliv zrušit bez udání důvodu.
- Uchazeč předloží nejpozději při podpisu kupní smlouvy pojistnou smlouvu, kterou budou pojištěna případná rizika související s realizací zakázky
- Veškeré další informace potřebné ke zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
10. Požadavek na poskytnutí jistoty:
Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 150.000,- Kč jednou z forem dle § 24 zákona. Jistotu lze složit na účet zadavatele vedený u Komerční banky a.s. pobočka Náchod, číslo účtu 35 – 31336 – 551 / 0100. Variabilní symbol 022003. V případě poskytnutí jistoty formou bankovní záruky ,musí minimální lhůta platnosti bankovní záruky splňovat podmínky §8 odst.1 a 2 v návaznosti na § 40 a 41 ( pro tyto účely je délka prodloužené zadávací lhůty stanovena na 90 dnů ode dne skončení zadávací lhůty).
11. Podmínky, za nichž je možno navýšit nabídkovou cenu:
Nabídkovou cenu je možno navýšit za těchto podmínek:
- Při změně DPH
12. Požadavek na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky:
Každá nabídka musí být členěna do samostatných oddílů, označených shodně s touto zadávací dokumentací :
Oddíl č. 1 - Základní údaje o uchazeči - krycí list nabídky
Oddíl č. 2 - Doklady prokazující kvalifikační předpoklady uchazeče
Oddíl č. 3 - Cenová nabídka
Oddíl č. 4 - Návrh smlouvy o dílo
Oddíl č. 5 - Doklady prokazující další předpoklady uchazeče
Oddíl č. 6 - Návrh časového harmonogramu postupu prací
Oddíl č. 7 - Další doplňující údaje k nabídce podle úvahy uchazeče
Požadovaný obsah jednotlivých oddílů :
Oddíl č. 1 - Základní údaje o uchazeči - krycí list nabídky
Vyplněný "Krycí list nabídky", t.j. název a přesnou adresu sídla uchazeče s označením pověřeného zástupce uchazeče pro případné další jednání včetně telefonického a faxového spojení.
Oddíl č. 2 - Doklady prokazující kvalifikační předpoklady uchazeče
Tento oddíl musí obsahovat následující dokumenty, které musí odpovídat podmínkám stanoveným v bodě 3.
Oddíl č. 3 - Cenová nabídka
Tento oddíl musí obsahovat :
Vyplněný rekapitulační list
Oddíl č. 4 - Návrh smlouvy o dílo
Písemný návrh kupní smlouvy podepsaný oprávněnou osobou uchazeče a opatřený razítkem. Návrh smlouvy musí dále obsahovat:
- Splatnost dílčích faktur za spotřební materiál bude min.90 dní od data doručení
- Uchazeč uvede v návrhu smlouvy smluvní pokutu za prodlení s dílčí dodávkou v procentech z ceny objednaného a včas nedodaného zboží. Smluvní pokuta bude uvedena samostatně za prodlení v délce l kalendářní den. Opakované prodlení delší než 7 kalendářních dnů bude považováno - za podstatné porušení smlouvy a je důvodem k odstoupení zadavatele od smlouvy.
- Dodávky budou realizovány na místo určení v pracovní dny od 7:00 do 14:30 hod. na základě telefonických (písemných) objednávek zadavatele, nejpozději do 5 dnů od objednání. Při změně objednávky dodá prodávající zboží operativně podle potřeb kupujícího. Ke každé dodávce zboží bude přiložen doklad o předáni a převzetí zboží – dodací list a faktura.
- Uchazeč uvede v kupní smlouvě ustanovení, že nabídková cena spotřebního materiálu je po dobu trvání smlouvy (2 roky) cenou nejvýše přípustnou a je ji možno měnit jen při změně DPH.
- Smluvní pokuta za pozdní splatnost faktury je 0,025 % z dílčí faktury za každý den prodlení
Oddíl č. 5 - Doklady prokazující další předpoklady uchazeče
Tento oddíl musí obsahovat následující doklady:
Reference o obdobných zakázkách realizovaných uchazečem v současné právní formě uchazeče v posledních 3 letech a další předpoklady, které jsou požadovány ( bod 9 – další podmínky soutěže)
Oddíl č. 6 - Další doplňující údaje k nabídce podle úvahy uchazeče
V Náchodě dne 21.10.2003
Ing.Josef Šimurda
ředitel ON Náchod
KRYCÍ LIST NABÍDKY
UCHAZEČ:
Název: ………………………………………………………
Sídlo: ………………………………………………………
Statutární orgán: ………………………………………………………
IČO: ………………………………………………………
Pověřený zástupce: ………………………………………………………
Telefon: …………………………………
Fax: …………………………………
Nabídková cena vč. DPH ……………………………………..
V ………………….., dne…………………….
Za uchazeče:
………………………………..
Podpis oprávněné osoby s uvedením funkce, razítko
Rekapitulační list zakázky
Položky |
kusy |
Cena za kus bez DPH |
Cena celkem bez DPH |
DPH (5% / 22%) |
Cena vč.DPH |
Monitor dvoupumpový |
1 |
|
|
|
|
Monitor jednopumpový |
2 |
|
|
|
|
Dialyzační kapilára |
|
|
|
|
|
Plocha 1,2 – 1,6 |
5000 |
|
|
|
|
Plocha 1,7 – 1,9 |
2800 |
|
|
|
|
Plocha 2,0 a větší |
200 |
|
|
|
|
Suché bikarbonátové kapsle 500g - 700 g |
1000 |
|
|
|
|
A-V set do dialyzačního monitoru |
8000 |
|
|
|
|
Dialyzační jehla (pár) |
8000 |
|
|
|
|
Celkem za zakázku |
X |
X |
X |
X |
|
Soubory ke stažení
- soutěžní podmínky (doc, 83 kB, 27.11.2003)