Stravovací služby pro zaměstnance a provoz bufetu v sídle Královéhradeckého kraje

29. 4. 2004

§ 49 a

Královéhradecký kraj

se sídlem

Wonkova 1142, 500 02 Hradec Králové, tel.: 495 817 302

 

Vyhlašuje dle § 49 a) zák. č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění, veřejnou zakázku na – zajištění stravovacích služeb pro zaměstnance kraje a provozu bufetu   v sídle Královéhradeckého kraje, Wonkova 1142.

 

1.   Vymezení veřejné zakázky a doba plnění

 

Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky stravovacích služeb pro zaměstnance a provoz bufetu v  sídle Královéhradeckého kraje. V budově krajského úřadu je nutné zajistit provoz bufetu a stravovacího zařízení (přípravny jídel), výdejny jídel a jídelny pro výdej obědů přibližně  pro 300 zaměstnanců. Z hlediska řešení projektu je nutné provádět dovoz hotových jídel z jiného zařízení – kuchyně dodavatele. Provoz bufetu v suterénu objektu je nutno zajistit denně (mimo soboty a neděle) a to, v úřední dny pondělí a středa v době od 8.00 – 17.00 hod., v ostatních dnech minimálně od 8.00 do 15.00 hodin. Provoz bufetu ve druhém nadzemním podlaží je omezen pouze na jednorázové předem oznámené akce, např. jednání zastupitelstva, školení apod. Prohlídku prostor určených k zajišťování stravovacích služeb je možné dohodnout s panem ing. Petrem Hylmarem, vedoucím oddělení hospodářské správy, tel.: 495 817 302, mobilní tel.: 736 521 835.

 

Místo plnění

Místem plnění je sídlo Královéhradeckého kraje, ulice Wonkova 1142, Hradec Králové.

 

Doba plnění

Zadavatel předpokládá zahájení plnění v II. polovině roku 2004. Smlouva bude uzavírána na dobu určitou nejdéle na dobu 2 let.

 

2.   Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče

 

Ve smyslu ust.§ 2b zákona č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů podle ust. § 2c) a 2f)

 

Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:

 

a)      doložení jídelních lístků za období 2 měsíců před doručením této výzvy k veřejné zakázce dle bodu 3

b)      reference za období 3 let nejméně od 2 objednatelů s uvedením  telef. kontaktu

c)      nabídka sortimentu k zajištění provozu bufetu s uvedením cen podle jednotlivých komodit

d)      v případě zaměstnávání osob se změněnou pracovní schopností, doložení této

      skutečnosti potvrzením příslušného orgánu nebo jeho ověřenou kopií

 

 

3.   Způsob hodnocení nabídek

 

Nabídky budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií a ekonomické vhodnosti (§ 6 odst. 2 zák.).

a)      pestrost a rozsah nabídky jídel (nabídka drůbežího a rybího masa min. 1x týdně v základní nabídce jídel). Budou hodnoceny podle předloženého jídelního lístku na minimální období 2 měsíců vč. gramáže základních potravin v cenovém limitu do 50,-- Kč a nad 50,-- Kč.

b)      výše nabídkové ceny za obědy, požadované náklady kryté objednatelem (Královéhradecký kraj) ve prospěch dodavatele pro zajištění provozu jídelny a bufetu v 1. podzemním podlaží - měsíční a v bufetu v 2. nadzemním podlaží sazba za 1 hodinu. Vyjádřit další případné požadavky na objednatele (Královéhradecký kraj).

c)      reference

d)      zajištění úklidu v prostoru jídelny , obou bufetů a  stravovacího provozu .

e)      pestrost nabídky zboží v bufetu a ceny nabízeného zboží.

 

 

4. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně       

platebních podmínek

 

Nabídková cena bude uvedena ve skladbě bez DPH, samostatně DPH a s DPH. V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k realizaci služby (např. doprava, skladování atd.) a tato cena musí být definována jako cena nejvýše přípustná po celou dobu realizace.

 

 

5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky

 

a)      nabídka bude zpracovaná v českém jazyce, v písemné formě, podepsána statut. orgánem  uchazeče, každý list nabídky bude očíslován

b)      součástí nabídky musí být  návrh smlouvy

c)      nabídka bude strukturována podle bodu  3 této výzvy

 

 

6. Termín a místo podání nabídek

 

Nabídku označenou „ Veřejná zakázka – stravování a provoz bufetu “, předejte do podatelny KÚ, případně zašlete na adresu Krajský úřad Královéhradeckého kraje, Wonkova 1142, 500 02 Hradec Králové nejpozději do

 

10,00 hod. 26. května 2004

 

Rozhodnutí o nejvhodnější nabídce bude oznámeno všem uchazečům. Vybraný zájemce bude vyzván k uzavření smlouvy.

 

Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, činí 30 kalendářních dnů a počíná běžet dnem následujícím po skončení lhůty pro podání nabídek.

 

Práva zadavatele

 

Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.

Zadavatel si vyhrazuje právo na dílčí plnění zakázky.

Zadavatel si vyhrazuje právo jednat s vybraným uchazečem o specifikaci smlouvy v souladu s obchodním zákoníkem.

 

Hradec Králové 29.dubna 2004

 

                                                                                                  Ing. Pavel Bradík

                                                                                                          hejtman

                                                                                              Královéhradeckého kraje

 

 

 

 

 

 

Přílohy :      Soupis zařízení vybavení výdejny jídel a bufetu dle projektu

                  Půdorys podlaží se stravovacím zařízením