Služby praní, žehlení, opravu a dopravu prádla pro oblastní nemocnici v Jičíně

16. 5. 2003

§49

OBLASTNÍ NEMOCNICE JIČÍN
       

OBLASTNÍ NEMOCNICE JIČÍN

Bolzanova ul. čp. 512, 506 43 J i č í n, tel. 493582111, fax. 493523514

 

Oblastní nemocnice Jičín
vyzývá zájemce o veřejnou zakázku k podání nabídky
 
v souladu s ustanovením §49 a zákona č.199/1994 Sb. o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších právních předpisů
 
na
 
 
"SLUŽBY PRANÍ, ŽEHLENÍ,OPRAVU A DOPRAVU PRÁDLA PRO OBLASTNÍ NEMOCNICI V JIČÍNĚ"

 
  1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
    Zajistit praní a manipulaci s prádlem tak aby byly splněny podmínky vyhlášky Ministerstva zdravotnictví ČR č.440/2000 Sb.
    Objem praného prádla činí cca 23 tun měsíčně a skládá se z lůžkového, operačního a osobního prádla, osobních ochranných oděvů, ručníků, utěrek, ubrusů, záclon a molitanových podložek.
    Zájemce zajistí denně v pracovní dny odvoz špinavého a dovoz čistého prádla do nemocnice Jičín a nemocnice Nová Paka v rozmezí mezi 8,00 až 9,30 hodin.
     
  2. Doba a místo plnění zakázky:
    Místem plnění zakázky je nemocnice Jičín,Bolzanova 512,506 43 Jičín a nemocnice Nová Paka,Opolského 144,509 01 Nová Paka.
    Předpokládané plnění zakázky je od 1.7.2003.
    Termín dokončení předmětu zakázky je do 31.12.2003.
     
  3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
    Zájemce musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b a způsobem podle § 2c zákona 199/1994 Sb. v platném znění.
     
  4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
    Uchazeč předloží čestné prohlášení osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče, které musí obsahovat:
    • technické vybavení a personální obsazení rozhodné pro plnění zakázky včetně používaných pracích prostředků
    • čestné prohlášení, že u uchazeče není dána některá ze skutečností, které zakládají důvod pro jeho vyloučení z účasti na zadávání veřejné zakázky dle § 63 zákona.
    • údaje o zakázkách podobného charakteru ve zdravotnictví v posledních pěti letech s uvedením objednavatele,místa a doby plnění
    • údaje o zajištění pojištění odpovědnosti za škodu ve výši minimálně 100.000 Kč. (uchazeč doloží kopii pojistné smlouvy)
    V případě, že uchazeč neprokáže tyto další předpoklady požadovaným způsobem, bude toto považováno za nesplnění podmínek soutěže s následným vyloučením uchazeče ze soutěže.
     
  5. Způsob hodnocení nabídek:
    Nabídky budou hodnoceny komplexně podle ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii:
    • nabídková cena
    • systém jakosti a kvality poskytovaných služeb
    • reference poskytovaných služeb ve zdravotnictví
    • platební podmínky
    • technické vybavení a personální zajištění nezbytné pro poskytované služby
     
  6. Požadavky na jednotný způsob zpracování cen:
    Celková nabídková cena bude zpracována jako kilogramové ceny na jednotlivé druhy prádla.
    • výše ceny se rozumí včetně dopravy do místa plnění, což je nemocnice Jičín a nemocnice Nová Paka
    • výše ceny za opravu jednotlivých druhů prádla, není-li zahrnuta do kilogramové ceny
    Nabídková cena musí být definována jako nejvýše přípustná a musí obsahovat veškeré náklady nutné k realizaci předmětu zakázky. Dále bude cena rozčleněna na cenu bez DPH,s DPH a cenu celkovou
     
  7. Místo a doba,v níž lze nabídky podat osobně:
    Nabídky mohou zájemci doručit osobně na sekretariát ředitele Oblastní nemocnice v Jičíně, Bolzanova 512 v pracovních dnech od 8,00 do 14,00 hod. a to v řádně uzavřené obálce označené nápisem "VEŘEJNÁ ZAKÁZKA-SLUŽBY PRANÍ PRÁDLA NEMOCNICE V JIČÍNĚ". Nabídku je možné též zaslat doporučeným dopisem označeným výše uvedeným způsobem na adresu zadavatele.
     
  8. Lhůta pro podání nabídek
    Lhůta pro podání nabídek končí 2.6.2003.
     
  9. Zadávací lhůta:
    Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni je 30 kalendářních dnů. Lhůta počíná běžet dnem následujícím po skončení lhůty pro podání nabídek tj. 3.6.2003.
     
  10. Povinný obsah nabídky ve členění:
    1. Základní údaje o uchazeči včetně telefonního spojení, příp. faxu.
    2. Nabídková cena zpracována podle bodu VI. této výzvy.
    3. Návrh smlouvy o dílo s uvedením ceny za jednotlivé druhy prádla,se splatností měsíční faktury min. 30 dnů a podepsán oprávněnou osobou uchazeče a opatřen razítkem. Zpracování logistiky pro přejímku čistého a špinavého prádla.
     
  11. Další podmínky:
    1. Manipulaci s prádlem provádět v souladu s hygienickými normami podle vyhlášky č. 440/2000 Sb..
    2. Operativnost požadovaných služeb v podmínkách zdravotnického zařízení.
    3. Zajištění služeb o svátcích či volných dnech.
    4. Řešení množstevních rozdílů při přejímce čistého prádla.
    5. Součástí měsíční faktury bude soupis vypraného prádla po jednotlivých odděleních.
    6. Způsob třídění a opravy poškozeného prádla,přejímka poškozeného prádla.
    7. Provozní řád prádelny uchazeče.
    8. Předložit doklad o platném pojištění odpovědnosti za škodu a výši pojistného plnění.
     
  12. Práva zadavatele:
    1. Zadavatel vylučuje možnost variantního řešení.
    2. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky a případně soutěž zrušit bez udání důvodu.
    3. Výběrem nejvhodnější nabídky uchazeče nevzniká právní vztah, zadavatel si vyhrazuje právo jednat o konečném znění smlouvy o dílo.
     

Termín konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky je 22.5.2003. Sraz účastníků před hlavním vchodem do ON Jičín v 10,00 hod. kontaktní osoba Dudek Jan, správce ON Jičín, tel.: 493582400,nemocnice Nová Paka kontaktní osoba Kobrlová Zdena, správce , tel.: 493722501.

Zadavatel veřejné zakázky:
Oblastní nemocnice Jičín
sekretariát ředitele
Bolzanova 512
506 43 J i č í n
Ing. Dana Kracíková
ředitelka ON Jičín
 

Příloha č. 1 :
Soupis firem vyzvaných k podání nabídky.
Příloha č. 2 :
Návrh komise pro vyhodnocení nabídek.

 

Příloha č. 1 :

Soupis firem vyzvaných k podání nabídky.

  1. Fišer Jan - Prádelny a čistírny , Labská kotlina I/960, Hradec Králové
  2. Prádelny a čistírny Náchod a.s., Jugoslávská 20, Náchod
  3. Pramara - NB s r.o., Žižkova 674, Nový Bydžov
  4. Fakultní nemocnice Hradec Králové, Hradecká 870, Hradec Králové

Jičín dne : 3.4.2003

 

Příloha č. 2 :

Návrh komise pro vyhodnocení nabídek.

  1. Ing. Roušalová Eva - ekonomický náměstek
  2. Jeníková Ilona - hlavní sestra
  3. Dudek Jan - správce
  4. ……………………………………. *)
  5. ……………………………………. *)
  6. ……………………………………. *)
  7. ……………………………………. *)

Vysvětlivky :

*) - zástupce Královéhradeckého kraje

V Jičíně dne : 3.4.2003