Rekonstrukce soc. zařízení včetně rozvodů vody - Hradec Králové
§ 49
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště hudebních nástrojů a nábytku, Hradecká 1205, 500 03 Hradec Králové 3
V Ý Z V A
více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky na zhotovení díla vyhlášená v souladu s ustanovením § 49 odst. 1 zákona číslo 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) a Směrnice č. 7 Rady Královehradeckého kraje k řízení příspěvkových organizací
Zadavatel:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště hudebních nástrojů a nábytku, Hradec Králové, Hradecká 1205
IČ: 00145238
Tel.: 495 514 765-8, fax: 495 514 891, e-mail: hnn@hnn.cz
Statutární zástupce: Mgr.
I. Předmět plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je akce:
„Rekonstrukce soc. zařízení včetně rozvodů vody,
ul. 17. listopadu 1202, Hradec Králové“ .
Předmět plnění je popsán v projektové dokumentaci pro stavební povolení, zpracované projekční firmou ADONIS PROJEKT, spol s r.o., Sušilova 1528, 500 02 Hradec Králové, které je součástí dokumentace. Projekt obsahuje výkaz výměr.
Akce bude realizována ve třech etapách (roky 2004, 2005 a 2006) s tím, že rozsah prací pro jednotlivá dílčí plnění a výše dílčích plnění budou konkretizovány v návrhu smlouvy o dílo a případně upřesněny v dodatcích smlouvy. Uchazeč je povinen se před podáním nabídky podrobně seznámit se zadávací a prováděcí dokumentací.
Zhotovitel bude spolupracovat se zadavatelem při zajištění provozu ostatních částí objektu.
Při realizaci rekonstrukce mohou být použity pouze takové materiály a technologie, jejichž použití je v ČR schváleno a mají osvědčení o jakosti materiálu, výrobku či technologií.
II. Termín plnění
Předpokládaný termín zahájení stavby: červen 2004
Dílčí plnění v roce 2004 činí 2,4 mil. Kč vč. DPH
Předpokládaný termín plnění 1.etapy: červen - září 2004
Předpokládaný termín plnění 2.etapy: červen - září 2005
Předpokládaný termín plnění 3.etapy: červen - září 2006
Předpokládaný termín ukončení plnění: září 2006
III. Místo plnění:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště hudebních nástrojů a nábytku, ul. 17. listopadu 1202, 500 03 Hradec Králové (katastrální území 646873 Hradec Králové) – budova školy a tělocvičny.
IV. Nabídková cena:
Uchazeč zpracuje celkovou nabídkovou cenu za splnění veřejné zakázky s uvedením těchto údajů:
Nabídková cena bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH. Zvlášť pro dílčí plnění v roce 2004, plnění v letech 2005 a 2006 a celkem za celou stavbu. Přičemž cena vč. DPH bude pro roky 2005 a 2006 stanovena přibližně ve výši 50% v jednotlivém roce z ceny celkem po odečtení dílčího plnění roku 2004.
Celková nabídka bude uvedena v návrhu smlouvy o dílo, který bude nedílnou součástí nabídky.
Nabídková cena bude definována jako cena nejvýše přípustná za celé dílo v cenové úrovni platné v době realizace. Bude obsahovat veškeré náklady na splnění zakázky.
Práce, které jsou podle uchazeče nutné k provedení zakázky a nejsou uvedeny ve výkazu výměr, ocení uchazeč v příloze nabídky.
Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace prací a dodávek při ocenění celé stavby v rozsahu převzaté dokumentace.
V. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
Uchazeč v nabídce doloží kvalifikační předpoklady stanovené § 2b zákona, které prokáže způsobem uvedeným v §2c zákona. Dále prokáže splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. g) čestným prohlášením. Uchazeč je povinen dodržet ustanovení § 2d zákona. Zadavatel požaduje sdělení o splnění dalších předpokladů pro plnění zakázky dle § 2f odst. 1 zákona.
VI. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny bodovým způsobem dle níže uvedených kritérií, seřazených v sestupném pořadí podle přisuzované důležitosti:
1. odborná způsobilost uchazeče a reference o něm
2. nabídková cena, vč DPH
3. časový harmonogram plnění
4. záruční doba
VII. Platební podmínky
Zadavatel nebude poskytovat zálohu. Provedené práce budou placeny měsíčně na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu provedených prací až do výše 90% ceny díla. Konečná faktura jednotlivých etap bude vystavena při předání a převzetí díla a bude hrazena po odstranění vad a nedodělků zapsaných v protokolu o předání a převzetí stavby. Součástí smlouvy o dílo bude platební kalendář a harmonogram prací na r. 2004.
VIII. Lhůta a místo pro podání nabídek
Nabídky se podávají v písemné formě osobně nebo doporučeně poštou v uzavřených obálkách označených názvem veřejné zakázky a opatřených na uzavření razítkem a nápisem „Soutěž - neotevírat“ na SOŠ a SOU HNN, Hradec Králové, do sekretariátu ředitele do dne 16.4.2004 do 8.00 hodin. Otevírání obálek se uskuteční dne 16.4.2004 od 9.00 hodin v kanceláři ředitele školy. Zástupci uchazečů mohou být přítomni otevírání obálek.
IX. Lhůta pro oznámení rozhodnutí zadavatele uchazečům
Zadavatel oznámí uchazečům své rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky nejpozději do konce lhůty, po kterou jsou uchazeči vázáni svými nabídkami a ta činí 20 kalendářních dnů.
X. Převzetí zadávací dokumentace a prohlídka místa plnění zakázky:
Zadávací dokumentaci je možné převzít v sídle zadavatele dne 26. března 2004 v době od 8.00 do 10.00 hodin v kanceláři pana Martina Lučana. Zadavatel požaduje za poskytnutí této dokumentace úhradu ve výši 3000,- Kč platbou v hotovosti při jejím převzetí. Poskytnuté zadávací podklady zůstávají majetkem zadavatele a musí být vráceny nejpozději do skončení lhůty pro podání nabídek. Současně s předáním kompletní zadávací dokumentace zadavateli bude uvedená částka uchazeči vrácena. Vrácení zadávacích podkladů je podmínkou pro zařazení uchazeče do soutěže.
Prohlídka místa rekonstrukce je možná pro upřesnění všech údajů. Prohlídka místa bude uskutečněna dne 26. března 2004. Sraz zájemců bude v 9.00 hodin v kanceláři pana Lučana, vedoucího úseku správy budov a zásobování.
Zadávací dokumentace bude obsahovat:
a) Komplexní projektovou dokumentaci ke stavebnímu povolení
b) Kopii stavebního povolení
c) Slepý (položkový) rozpočet
XI. Požadavky zadavatele na jednotný způsob zpracování nabídky:
- Cenová nabídka bude zpracovaná dle projektové dokumentace na všechny části předmětu plnění veřejné zakázky. Bude doložena cenovou kalkulací uchazeče, jejíž součástí bude položkový rozpočet (zpracovaný uchazečem) vzhledem k výkresové, textové a dokladové části projektové dokumentace ke stavebnímu řízení.
- Nabídnutá cena nepodléhá cenovým vlivům a změně cenových předpisů vyjma změn daňových předpisů, majících vliv na výši nabídkové ceny.
- Cenová nabídka musí respektovat provedení stavby z materiálů a technologií uvedených v projektu.
- Cenová nabídka bude viditelně rozdělena na tři etapy (viz bod IV.).
- Konečná cena musí obsahovat veškeré náklady spojené s úplným dokončením prací dle podmínek soutěže, a na uvedení všech případně poškozených věcí (vlastním přičiněním) do původního stavu.
- Cena musí obsahovat i veškerá rizika a vlivy během stavby, které lze předvídat.
- Přílohou nabídky bude návrh smlouvy o dílo s uvedením ceny dle požadavku zřizovatele.
- Veškeré odpady vzniklé v souvislosti s prováděním stavebních prací budou zhotovitelem likvidovány nezávadným způsobem.
XII. Práva zadavatele:
- odmítnout všechny nabídky
- nevrátit uchazeči podanou nabídku
- vyloučit nabídku uchazeče, který si nevyzvedl zadávací dokumentaci způsobem určeným k této výzvě
- podmínky výzvy upravit
- tuto výzvu zrušit bez uvedení důvodu
- neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem
- možnost dílčího plnění zakázky
- právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek soutěže
- zakázku rozdělit na dvě nebo více dílčích zakázek plnění
- uchazeči nevzniká právo na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži
- zadavatel nepožaduje složení jistoty
V Hradci Králové dne 11. března 2004
Mgr. Václav K o s i n a
ředitel školy