Rekonstrukce školní kuchyně - Speciální školy pro sluchově postižené, Hradec Králové

26. 3. 2004

§ 49

 

 

Speciální školy pro sluchově postižené, Štefáníkova 549,

Hradec Králové 11

 

 

Výzva více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky

 

dle § 49 zákona 199/1994 Sb. o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů a Směrnice č. 7 Rady Královéhradeckého kraje na generálního zhotovitele akce s názvem:

 

Rekonstrukce školní kuchyně

 

Zadavatel: Speciální školy pro sluchově postižené, Hradec Králové

                   zastoupené ředitelkou Mgr. Ivou Rindovou

                   se sídlem: Štefánikova 549

                   Tel. 495272398

                   Fax: 495272398

 

 

I. Předmět plnění veřejné zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je vypracování prováděcího projektu a následná rekonstrukce kuchyně vč. technologického zařízení, projektová dokumentace pro stavební řízení je  zpracovaná Ing. Miloslavem Hloucalem, projektová činnost ve výstavbě, Hradec Králové

 

II. Místo plnění

Hradec Králové, Štefánikova 549

 

III. Termín plnění

Zahájení stavebních prací 1. 7. 2004

Předání hotového díla objednateli nejdéle 27. 8. 2004 vč. účasti na koloudačním řízení, svolaném na uvedený den.

 

IV. Nabídková cena a požadavky na platební podmínky:

Cena bude uveden jako celková maximální, nejvýše přípustná, zvlášť bez DPH, samostatně DPH a celková cena vč. DPH.

Nabídková cena musí být stanovena k datu předání díla a musí krýt veškeré náklady nezbytné k řádné realizaci díla. /výkaz výměr je pouze informativní/.

Při dodání díla budou provedené práce placeny na základě fakturace do výše 90 % ceny díla. Zbývajících 10 % bude uhrazeno po převzetí díla.

Zálohu lze poskytnout do výše 10 % díla.

Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny, jsou:

-         zadavatel změní požadovaný rozsah prací

-         jiné podmínky pro překročení nabídnuté ceny přípustné nejsou

 

 

V. Základní kvalifikační podmínky:

Součástí nabídky uchazeče jsou:

l. Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b a způsoben dle §2c zák. č. 199/1994 Sb. v platném znění. Bez tohoto a dalších podmínek níže uvedených je nabídka neplatná.

2. Součástí dokladů bude osvědčení o autorizaci podle zákona č. 360/1992 Sb. v oboru pozemních staveb.

3. Údaje o velikosti firmy, počtu zaměstnanců a jejich profesní struktuře, technickém a výrobním vybavení.

4. Údaje o doposud realizovaných dodávkách obdobného charakteru a ověřené reference o nich.

5. Nabídka bude obsahovat závěrečné prohlášení: „Uchazeč prohlašuje, že souhlasí s podmínkami soutěže a že všechny nejasnosti si ozřejmil pře podáním nabídky s oprávněnými zástupci zadavatele.“

 

VI. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky:

V písemné formě v zalepených obálkách:

Označení: „Soutěž – Rekonstrukce školní kuchyně - neotvírat“

1.      Cenová nabídka bude zpracována dle projektové dokumentace na všechny části předmětu plnění veřejné zakázky. Bude doložena cenovou kalkulací uchazeče, jejíž součástí bude položkový rozpočet zpracovaný v návaznosti na slepý rozpočet přiložený k projektové dokumentaci.

    Součástí bude i cenová nabídka technologického zařízení kuchyně     

    pouze investičního charakteru.    

2.      Cenová nabídka musí respektovat provedení stavby z konstrukcí a materiálů uvedených projektu.

3.      Cenová nabídka bude viditelně rozdělena na maximální nabídkovou cenu bez DPH, zvlášť DPH a cenu včetně DPH.

4.      Konečná cena musí obsahovat veškeré náklady spojené s úplným dokončením prací dle podmínek soutěže, a na uvedení všech případně poškozených věcí /vlastním přičiněním/ do původního stavu.

5.      Cena musí obsahovat i veškerá rizika a vlivy během stavby, které lze předvídat.

6.      Přílohou nabídky bude návrh smlouvy o dílo s uvedením ceny dle požadavku zadavatele a harmonogram prací.

 

Platební podmínky:

Úhrady každých 14 dní za základě faktur doložených odsouhlasených soupisem provedených prací.

Zadavatel uhradí faktury až do výše 90 % z celkové ceny díla. Zbývajících 10 % celkové ceny uhradí zadavatel po dokončení a předání díla:

-         5 % po provedení kolaudace

-         5 % po odstranění vad a nedodělků

 

VII. Způsob hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny dle níže uvedených kriterií. Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí významu, který jim zadavatel přisuzuje.

1.      Reference a odborná způsobilost

2.      Kvalifikační předpoklady

3.      Výše nabídkové  ceny vč. DPH

4.      Záruka za dílo

5.      Termín plnění

 

VIII. Lhůta pro podání nabídek:

Lhůta počíná dnem převzetí výzvy a činí 14 dnů.

 

IX. Místo a způsob podání nabídek:

Nabídky lze předložit osobně v písemné formě, na adresu zadavatele ve dnech po – pá v době od 8.00 –11.00 hodin. Poslední den pro předání je 13. 4. 2004 od 8.00 do 10.00 hodin v kanceláři školy nebo doporučeně poštou na adresu zadavatele v uzavřené obálce opatřené na uzavření razítkem a označené zřetelně „Soutěž – rekonstrukce školní kuchyně – neotvírat“

 

X. Zadávací dokumentace:

Zadávací dokumentace bude vydána osobně v sídle zadavatele, v ředitelně školy v době od 8.00 – 11.00 hod. zadavatel požaduje za poskytnutí této zadávací dokumentace úhradu ve výši 200,- Kč platbou v hotovosti při jejím převzetí. Poskytnuté zadávací podklady zůstávají majetkem zadavatele a musí být uchazečem vráceny nejpozději do skončení lhůty pro podání nabídek. Současně s předáním kompletní zadávací dokumentace zadavateli bude uvedená částka uchazeči vrácena.

Vrácení zadávacích podkladů je podmínkou pro zařazení uchazeče do soutěže.

 

XI. Prohlídka místa plnění zakázky:

Prohlídka místa rekonstrukce je možná pro upřesnění všech údajů. Prohlídka místa bude uskutečněna dne 26. 3. nebo 2. 4. 2004. Sraz zájemců bude v 10.00 hod. v kanceláři ředitelky  školy.

 

XII. Další podmínky výzvy k podání nabídky:

Zadavatel omezuje výzvu pouze na tuzemské osoby.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.

Veškeré náklady, které souvisí s výzvou, nese uchazeč.

Všechny podmínky výzvy jsou závazné. Pokud nebudou akceptovány, nebude uchazeč zařazen do výběrového řízení.

Veškeré údaje o uchazečích uvedené v nabídkách jsou považovány za důvěrné a nebudou zneužity a poskytnuty třetím osobám

 

Práva zadavatele:

Zadavatel si vyhrazuje

-         odmítnout všechny nabídky

-         nevrátit uchazeči podanou nabídku

-         vyloučit nabídku uchazeče, který si nevyzvedl dokumentaci způsobem určeným v této výzvě

-          podmínky výzvy upravit

-         tuto výzvu zrušit

-         neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem

 

 

 

V Hradci Králové dne 22. 3. 2004

 

 

 

Mgr. Iva Rindová

ředitelka školy