Rekonstrukce školní jídelny Gymnázia J.K.Tyla, Hradec Králové

16. 3. 2004

§ 49a

Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové
Tylovo nábř. 682, PSČ 500 02


Výzva více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky

 

            dle § 49a zákona č.199/1994 Sb. o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů a Směrnice č. 7 Rady Královéhradeckého kraje na zhotovitele akce s názvem :

 

Rekonstrukce školní jídelny

 

Zadavatel : Gymnázium J.K.Tyla, Hradec Králové,

                    zastoupené  ředitelkou RNDr. Martou Pětovou

                    se sídlem : Tylovo nábř. 682

                    IČO : 62690060

                    Tel. 495514776

                    FAX : 495514594

                    E-mail: kancelar@gjkt.cz

                   

I. Předmět plnění veřejné zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je dopracování projektové dokumentace k provedení stavby včet. položkového rozpočtu, vlastní rekonstrukce školní jídelny včet. technologického zařízení, provedené dle projektové dokumentace, zpracované ateliérem GAB, Ing. Arch. Zdeněk Gabriel a provedení dokumentace skutečného provedení stavby. Projektová dokumentace ke stavebnímu povolení je součástí zadávací dokumentace.

 

II.Místo plnění :

Hradec Králové, Tylovo nábř. 682, hlavní budova školy

 

III. Termín plnění :

Zahájení stavebních prací     06/2004

Předání hotového díla objednateli  25. 8. 2004 včet. účasti na kolaudačním řízení, svolaném na uvedený den.

 

IV. Nabídková cena a požadavky na platební podmínky:

Cena bude uvedena jako celková maximální, nejvýše přípustná, zvlášť bez DPH, samostatné DPH 5% a 22 % a celková cena vč. DPH.

Nabídková cena musí být stanovena k datu předání díla a musí krýt veškeré náklady nezbytné k řádné realizaci díla. ( výkaz výměr zpracuje uchazeč a odpovídá za uvedení všech dodávek a prací dle výkresové a textové části, i když je zpracována ke stavebnímu povolení).

Při dodání díla budou provedené práce placeny na základě fakturace do výše 90% ceny díla. Zbývajících 10% bude uhrazeno po převzetí díla, odstranění nedodělků a kolaudaci dle odd. VI, odst.7.

Záloha nebude poskytnuta.

 

Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny, jsou :

-         v případě, že dojde ke změně daňových předpisů, majících vliv na výši nabídkové ceny

-         zadavatel změní požadovaný rozsah prací

-         jiné podmínky pro překročení nabídnuté ceny přípustné nejsou

 

V. Základní kvalifikační podmínky:

Součástí nabídky uchazeče jsou:

1.      Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b a způsobem dle § 2c, odstavce 1 zák.č. 199/1994 Sb. v platném znění. Uchazeč prokáže oprávnění k podnikání, a to buď originálem živnostenského listu a výpisem z obchodního rejstříku nebo jejich ověřenou kopií. Pokud je uchazeč zapsán v obchodním rejstříku, dokládá živnostenské oprávnění i výpis z obchodního rejstříku. Bez tohoto a dalších podmínek níže uvedených je nabídka neplatná.

2.      Součástí dokladů bude osvědčení o autorizaci podle zákona č. 360/1992 Sb. v oboru pozemních staveb.

3.      Údaje o velikosti firmy, počtu zaměstnanců a jejich profesní struktuře, technickém a výrobním vybavení.

4.      Údaje o doposud realizovaných dodávkách obdobného charakteru a ověřené reference o nich.

5.      Doklad o pojištění předložením pojistné smlouvy uchazeče, kterou budou případná rizika související  s realizací zakázky pojištěna

6.      Nabídka bude obsahovat závěrečné prohlášení: „Uchazeč prohlašuje, že souhlasí s podmínkami soutěže a že všechny nejasnosti si ozřejmil před podáním nabídky s oprávněnými zástupci zadavatele“.

 

VI. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky:

V písemné formě v zalepených obálkách:

označení: „Soutěž – Rekonstrukce školní jídelny – neotvírat“

1.      Cenová nabídka bude zpracovaná dle projektové dokumentace na všechny části předmětu plnění veřejné zakázky. Bude doložena cenovou kalkulací uchazeče, jejíž součástí bude položkový rozpočet (zpracovaný uchazečem) vzhledem k výkresové, textové a dokladové části projektové dokumentace ke stavebnímu řízení.

Součástí bude i cenová nabídka dopracování projektové dokumentace k provedení stavby odsouhlasená autorem PD ke stavebnímu povolení, dodávky a montáže technologického zařízení kuchyně pouze  investičního charakteru a dokumentace skutečného provedení stavby k předání dokončeného díla.

2.      Nabídnutá cena nepodléhá cenovým vlivům a změně cenových předpisů vyjma takových změn, které jsou uvedeny v odd. IV.

3.      Cenová nabídka musí respektovat provedení stavby z konstrukcí a materiálů uvedených v projektu.

4.      Cenová nabídka bude viditelně rozdělena na maximální nabídkovou cenu :

§ projektové dokumentace k provedení stavby bez DPH , zvlášť DPH a cenu včetně DPH

§ dodávky stavebních prací bez DPH , zvlášť DPH a cenu včetně DPH

§ ceny celkem bez DPH , zvlášť DPH a cenu včetně DPH

5.      Konečná cena musí obsahovat veškeré náklady spojené s úplným dokončením prací dle podmínek soutěže, a na uvedení všech případně poškozených věcí (vlastním přičiněním) do původního stavu.

6.      Cena musí obsahovat i veškerá rizika a vlivy během stavby, které lze předvídat.

7.      Přílohou nabídky bude návrh smlouvy o dílo s uvedením ceny dle požadavku zadavatele.

 

Platební podmínky:

- záloha nebude poskytnuta

- úhrady měsíčně na základě faktur doložených odsouhlaseným soupisem provedených prací

Zadavatel uhradí faktury až do výše 90% z celkové ceny díla. Zbývajících 5+5 % celkové ceny uhradí zadavatel : 5% po provedení kolaudace + 5% po dokončení díla včetně odstranění vad a nedodělků

VII. Způsob hodnocení nabídek :

Nabídky budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií . Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí významu, který jim zadavatel přisuzuje .

1.      Reference a odborná způsobilost, předložení pojistné smlouvy uchazeče

2.      Kvalifikační předpoklady

3.      Výše nabídkové ceny vč. DPH

4.      Záruka za dílo

5.      Termín plnění

 

VIII. Lhůta pro podání nabídek :

Lhůta počíná dnem převzetí výzvy a končí dnem 7.4. 2004.

 

IX. Místo a způsob podání nabídek :

Nabídky lze předložit osobně v písemné formě, na adresu zadavatele v pondělí až pátek v době od  8,00 – 11,00 h. Poslední den pro předání nabídek je 7.4. 2004 do 11.00 h. v kanceláři sekretariátu ředitelky školy v 1. patře hlavní budovy školy, nebo doporučeně poštou na adresu zadavatele v uzavřené obálce opatřené  na uzavření razítkem a označené zřetelně  „ SOUTĚŽ – Rekonstrukce školní jídelny – NEOTEVÍRAT“

 

X.Zadávací dokumentace:

Zadávací dokumentace (výkresová část) bude vydána osobně v sídle zadavatele, tj. v sekretariátu ředitelky školy – u Ing. Matyskové ve kterýkoliv den v době od 8.00 – 11.00 hod. Zadavatel požaduje za poskytnutí této zadávací dokumentace úhradu ve výši 3.000,- Kč platbou v hotovosti při jejím převzetí. Poskytnuté zadávací podklady zůstávají majetkem zadavatele a musí být uchazečem vráceny nejpozději do skončení lhůty pro podání nabídek. Současně s předáním kompletní zadávací dokumentace zadavateli bude uvedená částka uchazeči vrácena.

Vrácení zadávacích podkladů je podmínkou pro zařazení uchazeče do soutěže.

 

XI.Prohlídka místa plnění zakázky:

Prohlídka místa rekonstrukce je možná pro upřesnění všech údajů. Prohlídka místa bude uskutečněna po telefonické dohodě s pí. Benešovou – vedoucí stravovacího zařízení. - tel. 495513313. Ve věcech stavebnětechnických Vám na dotazy odpoví technický dozor investora (za jehož přítomnosti lze provést sondy do konstrukcí) p. Čestmír Jelínek - AGOS (tel.č. 495262824) nebo projektant Ing. Arch. Gabriel (tel.č. 495408934).

 

XII.Další podmínky výzvy k podání nabídky:

1.        V případě potřeb zhotovitele si sám zajistí vytyčení sítí u jejich správců podle svých časových potřeb na své vlastní náklady. Sítě jsou v projektové dokumentaci zakresleny pouze orientačně a je zapotřebí jejich vytyčení dle vyjádření jejich správců.

2.        Při sváření, pracích s otevřeným ohňem i pracích s rozbrušovačkou si zhotovitel vyžádá povolení u vedoucího správy budov v dostatečném předstihu a bude prováděn dozor zhotovitelem od ukončení po dobu 8 hodin.

3.        V případě, že se nemůžete z kapacitních nebo jiných důvodů zúčastnit výběrového řízení a nepředložíte nabídku, oznamte tuto skutečnost zadavateli dopisem.

4.        Zhotovitel je povinen se před podáním nabídky podrobně seznámit se zadávací a prováděcí dokumentací, upozornit na její případné nedostatky, chyby a vyjasnit si ještě před podáním nabídky případné nejasnosti. Na pozdější požadavky k  doplnění nebo provedení úprav nebude brán zřetel.

5.        Zhotovitel je povinen do své nabídky zahrnout veškeré práce, dodávky, služby a výkony, které jsou uvedeny ve výkresové, textové a dokladové části PD.

6.        Nabídková cena je definována jako „cena nejvýše přípustná a maximální“ za celé dílo v cenové úrovni platné v době realizace, vyjma zákonných předpisů.

7.        Nabídková cena obsahuje i další náklady na splnění zakázky, jako je vyhledání potřebných vnitřních rozvodů, dodávka s osazením ručních hasících přístrojů dle požární zprávy, dopracování projektové dokumentace k provedení stavby po dohodě s projektantem Ing. Arch. Gabrielem (v tomto prováděcím projektu, který bude předložen zhotovitelem k posouzení OHS Habrmanova 19 v Hradci Králové, požaduje OHS vyčlenit stavebně oddělenou přípravnu masa), bakteriologický rozbor vody odebraný a zpracovaný akreditovanou nebo autorizovanou laboratoří vč. dokladu o nezávadnosti materiálů přicházejících do styku s pitnou vodou, intenzita větrání v kuchyni a pomocných prostorách bude ověřena měřením, veškeré materiály a dodávky budou v nabídkovém rozpočtu uvedeny s jejich typovým označením, pokud je mají (i když nejsou specifikovány projektantem).

8.        Součástí cenové nabídky jsou náklady spojené s vytýčením všech inženýrských sítí a náklady na provedení případného geodetického zaměření případné nové stavby, či v případě potřeby nákladu na zábor veřejného prostranství.

9.        V rozpočtu budou rovněž zahrnuty náklady na zkoušky kvality prováděných prací a náklady na další činnosti zhotovitele specifikované ve smlouvě o dílo, náklady na úhradu (stavbou spotřebované) el. energie, vodného a stočného, kterou bude zhotovitel měřit a hradit objednateli.

10.    Zhotovitel je povinen nahradit veškeré škody, které v rámci své činnosti způsobí objednateli nebo třetím osobám, nejpozději do 15 dnů ode dne ukončení šetření škodné události příslušnými orgány.

11.    Zhotovitel na sebe přejímá odpovědnost za škody způsobené na zhotovené stavbě nebo její části po celou dobu výstavby, tzn. do odstranění nedodělků po jejím převzetí objednatelem, stejně tak za škody způsobené svou činností třetí osobě, tzn. že jakéhokoliv narušení či poškození majetku, tj. vjezdů, plotů, objektů, prostranství a inženýrských sítí, uvede je zhotovitel bezplatně do původního stavu nejpozději ke dni předání díla.

12.    Zhotovitel si zajistí vytýčení všech dotčených stavbou stávajících inž. sítí v území dotčeném výstavbou před zahájením stavebních prací nebo i skrytých instalací ve stavebních konstrukcích ( bude-li to nutné i opakovaně v průběhu stavby) na své náklady, které jsou zahrnuty do jeho nabídky.

13.    Za bezpečnost silničního provozu včetně osazení a údržby dopravního značení v lokalitě dotčené stavebními pracemi odpovídá zhotovitel. Povinností zhotovitele je zabezpečit příslušná povolení k omezení veřejného provozu a zajištění potřebného dopravního značení  a jeho instalaci ( včetně jeho údržby a případné obnovy) v souladu s pokyny příslušného správního orgánu.

14.    Zhotovitel ručí za splnění podmínek, které stanoví správce podzemních sítí pro jejich ochranu při provádění zemních a jiných stavebních prací. Zhotovitel přejímá plnou právní a finanční odpovědnost za porušení těchto podzemních sítí v důsledku stavební činnosti. Zhotovitel se v takovém případě zavazuje uhradit veškeré pokuty, náklady na opravy, škody související s porušením povinností dle obesně závazných předpisů a podmínek stanovených správci sítí.

15.    Zhotovitel započte do ceny provedení protiprašného zajištění ostatních prostor objektu.

16.    Stavební činností nebude narušen chod školy.

17.    Součástí dodávky zhotovitele bude dokumentace skutečného provedení všech profesí a seznámení personálu s obsluhou zařízení.

18.    Objednatel se zavazuje zabezpečit pro potřeby stavby možnost za úhradu odběru elektrické energie a vody, event. dalších médií, vč. určení místa napojení (t.zn., že zhotovitel bude spotřeby energií měřit a hradit objednateli, čili budou tyto poplatky zahrnuty do nabídkové ceny)..Podružné měřiče k měření odebrané el. energie zajistí zhotovitel.

19.    Uchazeč je povinen se před podáním nabídky podrobně seznámit se zadávací a prováděcí dokumentací, upozornit na její případné nedostatky, chyby a vyjasnit si  ještě před podáním nabídky případné nejasnosti. Na pozdější požadavky k  doplnění nebo provedení úprav nebude brán zřetel.

20.    Zhotovitel vypomůže objednateli při vystěhování a nastěhování nábytku stavbou dotčených prostor a zařízení a zahrne tyto výpomoce do nabídkové ceny.

21.    Zřízení všech případných přípojek pro provoz zařízení staveniště či stavby projedná a provede svým obchodním jménem a na své náklady zhotovitel. Případná připojení trvalého charakteru před jejich zahrnutím předá zhotovitel jejich správcům.

22.    Zhotovitel bere na vědomí, že projektová dokumentace je ve stupni pro stavební řízení (není ve stupni k  provedení stavby), případná doplnění k provedení stavby a detaily řešení stavby zajistí a uhradí zhotovitel bez nároků na dobu prodloužení lhůty předání dokončeného díla (stavebních prací) o dobu dopracování projektové dokumentace, či dílčích výrobních výkresů a toto dopracování projektu zahrne do nabídkové ceny.

 

Zadavatel omezuje výzvu pouze na tuzemské osoby.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.

Veškeré náklady, které souvisí s výzvou, nese uchazeč.

Všechny podmínky výzvy jsou závazné. Pokud nebudou akceptovány, nebude uchazeč zařazen do výběrového řízení.

Veškeré údaje o uchazečích uvedené v nabídkách jsou považovány za důvěrné a nebudou zneužity a poskytnuty třetím osobám.

 

Práva zadavatele:

Zadavatel si vyhrazuje

-         odmítnout všechny nabídky

-         nevrátit uchazeči podanou nabídku

-         vyloučit nabídku uchazeče, který si nevyzvedl zadávací dokumentaci způsobem určeným v této výzvě

-         podmínky výzvy upravit

-         tuto výzvu zrušit bez uvedení důvodu

-         neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem

-         možnost dílčího plnění zakázky

-         právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek soutěže

-         zakázku rozdělit na dvě nebo více dílčích zakázek plnění

-         uchazeči nevzniká právo na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži

-         zadavatel nepožaduje složení jistoty

 

 

 

                                                                                           RNDr. Marta Pětová

                                                                                               ředitelka školy

V Hradci Králové dne 2.3. 2004