Rekonstrukce školní jídelny - gymnázium Dobruška

16. 2. 2004

§ 49

Gymnázium, Dobruška, Pulická 779, IČO 60884762

tel. 494623071, fax. 494622291

 

 

 

VÝZVA VÍCE ZÁJEMCŮM

O VEŘEJNOU ZAKÁZKU K PODÁNÍ NABÍDKY

 

podle Zákona o zadávání veřejných zakázek č. 199 Sb. ze dne 28.9.1994 v platném znění, § 49.

 

 

 

I.         ZADAVATEL :                     Gymnázium, Dobruška, Pulická 779

zastoupené ředitelem školy Mgr. Jiřím Mackem

IČO :               608 84 762

tel. :                 494 623 071

 

II.                POVĚŘENÁ OSOBA :        FORENTA s.r.o.

Na Bělisku 1227

562 01 Ústí nad Orlicí

zastoupená jednatelem společnosti Ing. Zdeňkem Šedou

IČO :   259 63 082

DIČ :   273-25963082

Tel.:     465 520 363, 603 159435

Fax :    465 520 364

 

III.      VYMEZENÍ PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY :

Předmětem plnění veřejné zakázky je :

Charakteristika :       Kompletní dodávka stavebních a montážních prací      v rozsahu dokumentace pro stavební povolení, která je doplněna o výkaz výměr a stavební povolení

Název stavby :                        Rekonstrukce školní jídelny

Místo stavby :             Gymnázium, Pulická 779, 518 01 Dobruška

Projektant :                    Ing. Tomáš Nentvich – Ateliér na zábradlí

K. Michla 942

518 01 Dobruška

IČO :   110 77 361

Popis stavby :             Jedná se o kompletní rekonstrukci školní jídelny včetně instalací, ústředního topení, vzduchotechniky a vybavení kuchyně. Vlastní rekonstrukce kuchyně je nutné provést během hlavních prázdnin roku 2004, ostatní práce je možné provést v předstihu. Předání části staveniště se předpokládá do konce dubna 2004.

Součástí stavby je i předání dokumentace skutečného provedení, atestů použitých materiálů, předání revizí a zkoušek, předání aktualizované stávající základní dokumentace PO. Zadavatel připouští variantní řešení.

 

IV.       DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY :

Termín realizace uvede uchazeč ve své nabídce, objednatel požaduje alespoň následující lhůty:

Zahájení plnění veřejné zakázky :                                                        19.4.2004

Dokončení plnění veřejné zakázky                                                      27.8.2004                  

Místem plnění veřejné zakázky je areál Gymnázia Dobruška, Pulická 779, 518 01 Dobruška.

 

 

 

V.        POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADŮ :

Uchazeči prokážou kvalifikační předpoklady podle § 2b způsobem dle § 2c Zákona o zadávání veřejných zakázek č. 199 Sb. ze dne 28.9.1994 v platném znění (dále jen »zákon«).

Kvalifikační předpoklad, uvedený v ustanovení § 2b odst. 1 písm. d) zákona, prokáže každý člen statutárního orgánu za svou osobu, a to buď čestným prohlášením, nebo výpisem z evidence Rejstříku trestů ne starším než šest kalendářních měsíců. Dále tento předpoklad prokáže osoba, která je zapsána v živnostenském rejstříku jako odpovědný zástupce uchazeče pro výkon činnosti související s plněním veřejné zakázky.

Kvalifikační předpoklad, uvedený v ustanovení § 2b odst. 1 písm. e) zákona, prokáže uchazeč osobně učiněným a podepsaným čestným prohlášením fyzické osoby, která je zapsána v živnostenském rejstříku jako odpovědný zástupce uchazeče pro výkon činnosti související s plněním veřejné zakázky.

Kvalifikační předpoklad, uvedený v ustanovení § 2b odst. 1 písm. g) zákona, prokáže uchazeč čestným prohlášením.

V případě, že nabídku předkládá společně více osob, prokáže každá z těchto osob kvalifikační předpoklady plně ve výše uvedeném rozsahu.

 

VI.              POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ DALŠÍCH KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADŮ:

Uchazeči prokážou tyto další předpoklady pro plnění veřejné zakázky :

6.1.      přehled staveb obdobného charakteru uskutečněných uchazečem v posledních dvou letech s uvedením názvu, adresy a telefonního spojení objednavatele, doby a místa plnění a skutečných nákladů staveb,

6.2.      systém řízení jakosti,

6.2.1.      - v případě, že uchazeč aplikuje systém jakosti podle norem ISO 9000, doloží úředně ověřenou kopii certifikátu potvrzujícího zavedení a udržování tohoto systému v oblasti služeb souvisejících s plněním veřejné zakázky,

6.2.2.      -  v případě, že uchazeč je žadatelem o certifikát potvrzující zavedení a udržování systému jakosti podle norem ISO 9000, doloží ověřený doklad, který prokazuje, že uchazeč je žadatelem o udělení certifikátu,

6.2.3.      - v případě, že uchazeč uplatňuje vlastní systém řízení jakosti, předloží jeho stručný popis,

6.3.      údaje o způsobu pojištění uchazeče, s uvedením druhu, pojišťovacího ústavu a výše pojištění v Kč,

Další předpoklady, uvedené pod bodem 6.1., 6.2. a 6.3. tohoto odstavce, budou doloženy formou písemného prohlášení podepsaného statutárními zástupci uchazeče.

 

VII.     ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDEK :

Nabídky budou hodnoceny podle dále uvedených kritérií, která jsou seřazena v sestupném pořadí podle důležitosti, a vztah mezi jednotlivými kritérii bude vyjádřen jejich váhou :

7.1.       reference dle bodu 6.1., způsob řízení jakosti dle bodu 6.2., odborná způsobilost

7.2.       nabídková cena

7.3.       termíny plnění zakázky

7.4.       délka záruční doby, záruční podmínky, výše garancí za kvalitu po dobu záruční doby

7.5.       nabídnuté záruky řádného plnění předmětu veřejné zakázky, rozsah a výše sankcí a smluvních pokut při neplnění smluvních závazků

7.6.       údaje o způsobu pojištění dle bodu 6.3.

 

VIII.    ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY :

Závazným podkladem pro stanovení nabídkové ceny je uvedený projekt stavby. Uchazeč odpovídá za úplnou specifikaci prací a dodávek v nabídkové ceně v rozsahu projektu stavby (výkresová a textová část) se zahrnutím veškerých nákladů spojených s úplným dokončením předmětu veřejné zakázky.

 

Nabídková cena v Kč bude zpracována formou doplněného výkazu výměr a doložena takto :

1.                  nabídková cena ve formě položkových rozpočtů po jednotlivých objektech stavby,

2.                  vyplněný formulář Rekapitulace nákladů a Speciální práce ze zadávací dokumentace.

Zjištěné nedostatky projektu (nesoulad mezi výkresovou částí, písemnou částí a výkazem výměr, které mají vliv na výši ceny díla, je nutné popsat a ocenit v oddíle "Speciální práce-ostatní".

Odděleně uvést cenu bez DPH, DPH  a celkovou cenu včetně DPH. Nabídková cena bude stanovena a v návrhu smlouvy uvedena jako cena nejvýše přípustná.

 

IX.       PLATEBNÍ A FAKTURAČNÍ PODMÍNKY :

Fakturace bude prováděna měsíčními fakturami za provedené práce doloženými soupisy prací a dodávek po objektech a odsouhlasenými pověřenou osobou. Takto se bude fakturovat do výše 90 % ceny díla včetně DPH, zbývajících 10 % bude uhrazeno po splnění veřejné zakázky. Lhůta splatnosti faktur je 14 dnů po dni doručení zadavateli. Zálohy nebude zadavatel poskytovat. Součástí návrhu smlouvy o dílo musí být harmonogram postupu prací a platební kalendář.

 

X.        SOUTĚŽNÍ LHŮTA :

Začátek :                                                         13.2.2004

Konec :                                                           12.3.2004 ve 13.00 hod.

V této lhůtě lze na adrese Gymnázia Dobruška, Pulická 779, 518 01 Dobruška podávat nabídky osobně nebo doporučeně poštou, v jednom vyhotovení , v písemné formě, v řádně uzavřených obálkách opatřených na uzavření razítky a podpisy uchazeče a označených heslem : „Rekonstrukce školní jídelny, Gymnázium Dobruška - neotvírat".

 

XI.              Místo pro podání nabídek :

Nabídky lze podat v soutěžní lhůtě osobně nebo doporučeně poštou na adresu Gymnázium Dobruška, Pulická 779, 518 01, v jednom vyhotovení, v písemné formě, v českém jazyce, v řádně uzavřených obálkách opatřených na uzavření razítky a podpisy uchazeče a označených heslem : „Rekonstrukce školní jídelny, Gymnázium Dobruška - neotvírat".

V případě podání nabídek poštou se za moment předání považuje převzetí zásilky adresátem. Osobně podané nabídky se přijímají na uvedené adrese v podatelně v pracovních dnech od 7.30 hodin do 13.00 hodin.

 

XII.     ZADÁVACÍ LHŮTA :

Počíná běžet dnem 13.3.2004 a trvá do 10.4.2004, o zadání zakázky rozhodne zadavatel písemným rozhodnutím a písemně vyrozumí i všechny uchazeče. Nabídky se nebudou vracet zpět.

 

XIII.    ZADÁVACÍ DOKUMENTACE :

Zadávací dokumentaci poskytne zadavatel na základě telefonické domluvy na adrese pověřené osoby dne 19.2.2004 v době od 7.30 hodin do 8.45 hodin nebo na informační schůzce a prohlídce staveniště. Podmínkou bude předložení dokladu o úhradě částky 800,- Kč bez DPH za skutečné náklady na použití reprodukční techniky na účet pověřené osoby :

Bankovní spojení :                               27-5004110277/0100

variabilní symbol :                                IČO uchazeče.

Úhradu lze provést v hotovosti při převzetí zadávací dokumentace .

Daňový doklad bude předán současně se zadávací dokumentací, úhrada za zadávací dokumentaci se nevrací. Opatření zadávací dokumentace jiným než uvedeným způsobem je důvodem k vyřazení uchazeče ze soutěže.

 

 

 

           

XIV.    INFORMAČNÍ SCHŮZKA A PROHLÍDKA STAVENIŠTĚ :

            Uskuteční se dne 23.2.2004 se srazem uchazečů v kanceláři ředitele Gymnázia Dobruška, Pulická 779, 518 01 Dobruška v 9.00 hod. Mimo tuto schůzku nebudou uchazečům poskytovány další informace.

 

XV.     DALŠÍ PODMÍNKY SOUTĚŽE :

1.      Zadavatel omezuje soutěž na tuzemské osoby.

2.      Uchazeč je povinen předložit v nabídce návrh smlouvy o dílo s uvedením smluvních pokut za nesplnění termínů, dále uvede záruční doby.

3.      Zadavatel má pravomocné stavební povolení.

4.      Zadavatel si vyhrazuje právo

-                     soutěž zrušit bez udání důvodů nebo změnit,

-                     odmítnout všechny podané námitky,

-                     nevracet podané nabídky a neposkytovat náhradu nákladů vynaložených uchazeči,

-                     návrh smlouvy o dílo upravit na základě jednání s uchazečem,

-                     upravit rozsah plnění veřejné zakázky v závislosti na nabídkové ceně a objemu finančních prostředků před zahájením i v průběhu stavby,

-                     vyloučit uchazeče, který podá nabídku na veřejnou zakázku, aniž byl zadavatelem k podání nabídky na veřejnou zakázku vyzván.

5.      Vztahy pro uskutečnění díla se řídí ustanoveními obchodního zákoníku.

6.      Uchazeč může navrhnout provedení některých prací a použití technologií a zařízení odlišně od zadávací dokumentace. Alternativní návrhy se přikládají k nabídce jako samostatná příloha s uvedením cenových podmínek. V nabídce je ale nutné vždy ocenit i původní řešení.

7.      Nesplnění některé z podmínek této výzvy může vést k vyloučení nabídky z výběrového řízení.

8.      Uchazeči předkládají své nabídky bezplatně.

9.      Uchazeč zajistí dodržení stavebního povolení.

 

XVI.    INFORMACE :

Osoba pověřená výkonem zadavatelských činností :    

FORENTA s.r.o., Na Bělisku 1227, 562 01 Ústí nad Orlicí

Ing. Zdeněk Šeda - jednatel

tel. :                 603 159435

465 520 363

fax :                 465 520 364

e-mail : forenta@cbox.cz

 

 

 

Zpracoval :       Ing. Zdeněk Šeda

 

 

 

V Dobrušce dne 12.2.2004

 

 

 

                           Mgr. Jiří Macek

       ředitel školy