Rekonstrukce provizorní okružní křižovatky na definitivní včetně opravy mostu na II/300 přes Labe ve Dvoře Králové nad Labem

23. 4. 2004

§ 49

Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje

příspěvková organizace

Kutnohorská 59, Hradec Králové – Plačice, 500 04

 



Výzva více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky

 

Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších zákonů, o zadávání veřejných zakázek (dále jen zákon), podle § 49 odst. 1 vypisuje výzvu více zájemcům k podání nabídky na zhotovitele stavby:

 

„Rekonstrukce provizorní okružní křižovatky na definitivní včetně opravy mostu na II/300 přes Labe ve Dvoře Králové nad Labem“

 

1.      Identifikace zadavatele

Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje

příspěvková organizace

Kutnohorská 59

500 04 Hradec Králové - Plačice

IČO: 709 47 996

DIČ: 228 – 709 47 996

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl Pr., vložka 146.

Zmocněný zástupce zadavatele pro tuto veřejnou zakázku:

pro organizaci výběru zhotovitele: Ing. Josef Lukeš, tel. 495 540 215, 728 483 150

pro technické záležitosti a podávání informací účastníkům:

p. Josef Matějka, Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje, divize Trutnov, Sportovní 508, 541 03 Trutnov 3., tel. 499 739 310, 723 542 998

2.      Vymezení plnění veřejné zakázky

  Předmětem veřejné zakázky je výběr nejvhodnější nabídky uchazeče na zhotovení stavby Rekonstrukce provizorní okružní křižovatky na definitivní včetně opravy mostu na           II/300 přes Labe ve Dvoře Králové nad Labem“.

          Jedná se o rekonstrukci okružní křižovatky a opravu mostu přes Labe na Denisově nám. ve Dvoře Králové n.L.

Předmětem této veřejné zakázky jsou následující stavební objekty: SO 101-Okružní křižovatka, SO 103-Propojovací komunikace, SO 110-Dopravní opatření během stavby, SO 201-Oprava mostu Jana Opletala, SO 301-Úprava dešťové kanalizace, SO 401-Úpravy kabelů VN a NN, SO 410-Úpravy místních sdělovacích kabelů, SO 430-Úpravy dálkových sdělovacích kabelů, SO 501-Úpravy STL plynovodu a SO 511-Úpravy NTL plynovodů.

Investorem dalších stavebních objektů (SO 001-Příprava území, SO 102-Chodníky, SO 310-Přeložky vodovodů, SO 402-Rekonstrukce VO, SO 701-Stavební úpravy trafostanice a SO 801-Sadové úpravy) je Město Dvůr Králové nad Labem, které si provede vlastní výběrové řízení na zhotovitele.

Na tuto stavbu byla v 11/2003 zpracována projektová dokumentace ve stupni DSP projekční kanceláří Dopravní stavby PROJEKCE s.r.o., Floriána Nováka 3, 796 40 Prostějov, provozovna Wolkerova 24, 77900 Olomouc v 11/2003, pod zak.číslem 12 234. Zodpovědný projektant je Ing.Jiří Vokřál.

3.   Doba a místo plnění veřejné zakázky

Předpokládaný termín zahájení plnění zakázky –  červenec 2004, průjezdnost do 12/2004

Termín dokončení kompletní stavby – nejpozději  do 30. června 2005

Uchazeč ve své nabídce uvede termín zahájení a ukončení prací na veřejné zakázce a dobu realizace díla (počet týdnů) v rozsahu dle zadávacích podkladů. Doba realizace díla je soutěžním kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky.

Místo plnění veřejné zakázky – provizorní okružní křižovatka na Denisově náměstí a most na II/300 ve Dvoře Králové nad Labem

4.      Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče

Každý uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona, způsobem stanoveným v § 2c tohoto zákona. Kvalifikační předpoklad stanovený v § 2b odst. 1 písm. g zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením.

Předkládá-li nabídku více osob společně, prokáže splnění kvalifikačních předpokladů každá osoba samostatně.

5.      Požadavky zadavatele

5.1. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky

Zadavatel požaduje doložit v nabídce další předpoklady uchazeče pro plnění veřejné zakázky dle § 2f zákona:

a.             technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky,

b.             přehled významných zakázek stejného nebo podobného charakteru jako je předmět zakázky uskutečněných uchazečem v posledních 2 letech s uvedením objednatele, místa a doby plnění a finančního objemu investice.

5.2. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny vč. platebních podmínek

Nabídková cena bude uvedena v českých korunách a stanovena jako nejvýše přípustná obsahující veškeré náklady uchazeče na předmět zakázky v členění:

cena bez DPH,   DPH,   cena celkem.

Změna ceny je možná pouze v souvislosti se změnou Zákona o DPH.

Nabídková cena nebude obsahovat rezervu a bude zpracována po jednotlivých položkách dle výkazů výměr a tato cenová kalkulace bude nedílnou součástí nabídky uchazeče.

Součástí nabídkové ceny bude rovněž cena za provedení geometrického plánu dokončené stavby a tato cena bude uvedena ve výkazu výměr.

V kalkulaci je nutno počítat se skládkovným. Skládka pro přebytečný, nebo nevhodný materiál bude upřesněna při předání staveniště. Vyzískaný materiál (dlažební kostky, litinové mříže uličních vpustí apod.) bude uložen na skládce Správy a údržby silnic Dvůr Králové n.L.

Nařídí-li zadavatel změnu některých prací, či nové práce, které nejsou prokazatelně zahrnuty v ceně a není možná jejich kompenzace v rámci stavby, bude dohodnuta v konkrétním případě cena nová, za použití stejné cenové úrovně jako je cenová úroveň nabídky.

Uchazeč v nabídce uvede případné práce neobsažené v projektové dokumentaci, které jsou nutné pro řádné dokončení akce. Tyto práce budou oceněny samostatně pod čarou.

Dodací i platební podmínky se řídí Všeobecnými dodacími podmínkami staveb pozemních komunikací schválených MD ČR odborem pozemních komunikací pod č.j. 20648/95-230 ze dne 27.6.1995 a Zvláštními dodacími podmínkami stavby vydanými SÚS Královéhradeckého kraje pro tuto stavbu.

Skutečný rozsah a zahájení prací určí zadavatel podle přidělených finančních prostředků. Zhotovitel použije finanční prostředky výlučně pro provedení této zakázky. Zadavatel neposkytuje žádné finanční zálohy.

5.3. Další požadavky zadavatele

Nabídka včetně všech příloh musí být zpracována v českém jazyce.

Zadavatel požaduje záruku na okružní křižovatku, komunikace a ostatní práce v délce 48 měsíců, na opravu mostu 60 měsíců. Uchazeč může nabídnout záruční dobu (v měsících) delší. Záruční doba na provedené stavební dílo je soutěžním kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky.

Nabídka bude obsahovat výslovné prohlášení uchazeče o znalosti veškerých podmínek nabídky, jejich uznání za rozhodující pro vznik smlouvy o díle a prohlášení uchazeče, že je dokonale seznámen s místními poměry důležitými k uskutečnění zakázky.

Stavba musí splnit požadavky příslušných TKP MD, ZTKP, TP a ČSN souvisejících s prováděnými pracemi a činnostmi včetně BOZP. Použité betonové prefabrikáty (betonové obrubníky, betonové vodící proužky, betonové uliční vpusti apod.) budou odolné proti posypovým solím.

V nabídce uchazeč uvede dobu omezení silnice (v kalendářních dnech). Doba omezení silnice je soutěžním kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky.

Každý uchazeč si dle potřeby provede RDS v takovém rozsahu, který je nutný k provedení stavby. Eventuelní cena musí být obsažena v cenové nabídce.

V nabídkové ceně bude uvedena cena za realizaci a udržování přechodného svislého dopravního značení (DIO), včetně jejich projednání po dobu realizace stavby. Cena za zajištění DIO bude uvedena ve výkazu výměr.

Uchazeč zpracuje a předloží v nabídce platební kalendář a harmonogram postupu výstavby v grafické podobě s členěním na jednotlivé stavební objekty. Harmonogram stavby bude současně  podkladem pro žádost o omezení dopravy a zvláštního užívání komunikace. O omezení dopravy požádá vybraný zhotovitel akce, který zároveň zajistí dopravní značení a jeho údržbu po dobu stavby.

Jestliže uchazeč předpokládá splnění zakázky pomocí jiných osob, doloží v nabídce seznam těchto osob s prohlášením o míře jejich účasti na veřejné zakázce (procentuální a finanční).

Vybraný uchazeč zpracuje a předloží, před uzavřením smlouvy o dílo, plán jakosti pro stavbu a návrh plánu provedení předepsaných zkoušek včetně seznamu dokladů potřebných k dodávkám stavebních materiálů (certifikáty, prohlášení o shodě apod.)

S vybraným uchazečem vznikne závazná smlouva o dílo podpisem „Smlouvy o dílo (Souhrnu smluvních dohod)“.

Uchazeč v nabídce předloží platný certifikát systému jakosti odpovídající požadavkům ČSN EN ISO 9001 / 9002 (v kopii), pokud je jeho držitelem.

Variantní řešení se nepřipouští.

V rámci organizace stavby musí vítězný uchazeč strpět zhotovitele, kterého vybere Město Dvůr Králové nad Labem na zhotovení stavebních objektů, jejichž je investorem.

Na stavbě budou osazeny min. 2 ks referenčních tabulí, které budou obsahovat :

-          Název stavby

-          Název,  adresa a logo ( znak ) investora

-          Technický dozor investora, telefon

-          Název, adresa a logo zhotovitele

-          Stavbyvedoucí, telefon

-          Generální projektant, adresa, logo, jméno odpovědného projektanta

-          Termín zahájení stavby

-          Termín dokončení stavby

6.      Způsob hodnocení nabídek

Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v následujících kritériích uvedených v pořadí dle důležitosti:

1.       výše nabídkové ceny

2.       doba realizace stavby (v týdnech)

3.       délka záruční doby na provedené stavební dílo (v měsících)

4.       doba omezení silničního provozu (v kalendářních dnech)

7.      Lhůta pro podání nabídek

Konec lhůty pro podání nabídek je 17. května 2004 v 900 hodin.

8.      Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni

Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni a ve které zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky, činí 30 kalendářních dnů.

9.      Místo a způsob pro podávání nabídek

Nabídky musí být v písemné formě, v českém jazyce. Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Nabídku lze doručit osobně, nebo doporučeně poštou v zapečetěných obálkách s označením v levém horním rohu:

„VEŘEJNÁ ZAKÁZKA - Rekonstrukce okružní křižovatky na Denisově náměstí ve Dvoře Králové n.L. – NEOTEVÍRAT“

na adresu zadavatele:

Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje

příspěvková organizace

divize Trutnov

Sportovní 508

541 03 Trutnov

nebo osobně do:

Sekretariátu Správy a údržby silnic divize Trutnov v době 7,00-14,00 v pracovní dny

 

do 17. května 2004 do 900 hodin

Za rozhodující termín doručení nabídky je okamžik převzetí nabídky zadavatelem.

10.  Termín a místo pro otevírání obálek

Otevírání obálek bude provedeno dne 17. května 2004 v 900 hodin v zasedací místnosti Správy a údržby silnic Královéhradeckého kraje, příspěvková organizace, divize Trutnov, Sportovní 508, Trutnov.

11.  Další informace

Každý zájemce pro podání nabídky obdrží výzvu více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky, Smlouvu o dílo (Souhrn smluvních dohod), formulář Nabídka a Příloha k nabídce a Zvláštní dodací podmínky stavby (ZDPS). Dále obdrží projektovou dokumentaci, kterou si zájemci o veřejnou zakázku vyzvednou na adrese Správy a údržby silnic Královéhradeckého kraje, divize Trutnov, Sportovní 508, 541 03 Trutnov 3 u p. Josefa Matějky po předchozí telefonické domluvě.

Uchazeči vrátí projektovou dokumentaci zadavateli společně s nabídkou – vrácení projektové dokumentace je podmínkou převzetí nabídky od uchazeče.

Zadavatel umožní na požádání návštěvu staveniště a podá příslušná vysvětlení.

Zadavatel předá staveniště před sjednaným termínem zahájení prací.

Pro přejímací řízení budou předloženy doklady o kvalitě materiálu dle zákona č. 22/97 Sb. ve znění pozdějších předpisů (certifikáty, prohlášení o shodě, atesty apod.), zkoušky a potřebné revizní zprávy vč. závěrečné zprávy o hodnocení kvality prací).

Zhotovitel zodpovídá za veškeré škody na okolním majetku či pozemcích způsobených realizací této zakázky.

Účastníkům veřejné zakázky se nepřiznává právo na náhradu nákladů spojených s účastí v této soutěži. Předložené nabídky zůstávají uloženy u zadavatele a nevracejí se uchazečům.

Škrtání, úpravy a změny nebo neúplné zpracování nabídky opravňuje zadavatele k vyloučení uchazeče ze soutěže.

Z veřejné zakázky budou vyloučeni uchazeči, kteří nevyhoví po obsahové nebo formální stránce podmínkám veřejné zakázky.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu nebo nepřidělit zakázku žádnému uchazeči o veřejnou zakázku.

Další informace a podmínky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je pro zpracování nabídky nutná.

 

 

 

 

                                                                                        Ing. Ilja KOPÁČEK

                                                                           ředitel SÚS Královéhradeckého kraje