Rekonstrukce budovy s půdní vestavbou - Horská 59
§ 49
VÝZVA
více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky vyhlášená v souladu
s ustanovením § 49 odst. 1 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon).
Zadavatel veřejné zakázky :
Střední průmyslová škola a Střední odborné učiliště, Trutnov, Školní 101
1. Předmět plnění
Zhotovení díla - stavební akce
Rekonstrukce budovy s půdní vestavbou - Horská 59
podle projektu pro provedení stavby
"SPŠ A SOU TRUTNOV, REKONSTRUKCE A PŮDNÍ VESTAVBA, HORSKÁ č.p. 59, 1. ETAPA", 11/2002.
Pro stavbu je vydáno stavební povolení, projekt obsahuje výkaz výměr.
Předmětem plnění bude i stěhování nábytku a zařízení, související se stavbou.
Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy o dílo (v jednom vyhotovení). Při uzavření smlouvy musí uchazeč doložit kopii pojistné smlouvy, kterou budou případná rizika související s realizací zakázky pojištěna.
Mimo prázdniny budou probíhat stavební práce za provozu školy, kdy v pracovních dnech
od 7.00 do 15.00 hodin nesmí být vyučování rušeno hlukem, prachem, pachem, nebezpečím úrazu nebo jiným způsobem.
2. Místo plnění
Trutnov, Horská č.p. 59, budova školy.
3. Termíny plnění
Zahájení stavebních prací 26.3.2004.
Výluka provozu celé budovy (prázdniny) od 1.7.2004 do 25.8.2004.
Předání školy pro plný provoz do 26.8.2004.
Vytápění školy musí být uvedeno do provozu do 1.10.2004.
Ukončení akce a předání celé stavby do 10.12.2004.
4. Nabídková cena
Uchazeč zpracuje celkovou nabídkovou cenu za splnění veřejné zakázky, s uvedením těchto údajů : celková cena za splnění veřejné zakázky bez DPH,
výše DPH,
celková cena za splnění veřejné zakázky s DPH.
Celková cena bez DPH bude v nabídce doložena položkovým rozpočtem ve struktuře výkazu výměr zadávací dokumentace. Členění rekapitulace rozpočtu musí odpovídat vzoru ze zadávací dokumentace.
5. Platební podmínky
Na základě skutečně provedených prací budou vystavovány faktury do výše 95 % smluvní ceny. Zbývající část 5 % bude uvolněna po předání díla a odstranění vad a nedodělků.
6. Prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů
Uchazeč v nabídce doloží kvalifikační předpoklady stanovené § 2b zákona, které prokáže způsobem uvedeným v § 2c zákona. Uchazeč prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst.1 písm. g) čestným prohlášením. Dále je uchazeč povinen dodržet ustanovení § 2d zákona. Zadavatel požaduje sdělení o splnění dalších předpokladů pro plnění zakázky dle § 2f odst.1 zákona.
7. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny bodovým způsobem dle níže uvedených kritérií, seřazených v sestupném pořadí dle přisuzované důležitosti:
1) nabídková cena,
2) časový harmonogram plnění,
3) záruční podmínky,
4) reference o srovnatelných zakázkách za posledních 5 let.
8. Lhůta a místo pro podávání nabídek
Písemné nabídky předejte na SPŠ a SOU,Trutnov, Školní 101, 541 01 Trutnov, do sekretariátu ředitele v zapečetěných obálkách s nadpisem "SOUTĚŽ, Horská č.p.59" s označením "NEOTVÍRAT" do 8.30 hod. dne 24. 2. 2004.
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 24. 2. 2004 od 9.00 hod. v učebně školy v Trutnově, Školní 101.
Zástupci uchazečů mohou být přítomni otevírání obálek.
9. Lhůta pro oznámení rozhodnutí zadavatele uchazečům
Zadavatel oznámí uchazečům své rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky nejpozději do konce lhůty, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni a ta činí 20 kalendářních dnů. Počíná běžet následujícím dnem po dni podání nabídek t.j. dne 25.2.2004.
10. Zadavatel veřejné zakázky
SPŠ a SOU, Trutnov, Školní 101, 541 01 Trutnov
IČO : 691744 15
Bankovní spojení: KB Trutnov, č.ú. 23537601/0100,
Neplátce DPH
Telefon : 499 813 071, 499 814 729
E-mail: skola@spssoutu.cz, URL: http://www.spssoutu.cz
Ve věcech vyhlášení veřejné zakázky jsou oprávněni jednat :
Ing. Vladislav Sauer, ředitel SPŠ a SOU, Trutnov, Školní 101, tel. č. 499 814 729, 606 530 492,
Ing. Pavel Cink, vedoucí technického úseku SPŠ a SOU, Trutnov, Horská 618, tel. č.499 813 812
Ing. Jiří Marek, Inženýrské a stavební služby, Radeč 39, 542 32 Úpice, tel.č. 499 841 114, 604 137 438.
11. Převzetí zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci je možné si zapůjčit u zadavatele na adrese :
SPŠ a SOU, Trutnov, Školní 101, 541 01 Trutnov, ing. Vladislav Sauer, ředitel SPŠ a SOU proti záloze Kč 1.000,- . Tamtéž lze dohodnout termín pro prohlídku staveniště.
12. Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo
- odmítnout všechny předložené nabídky bez uvedení důvodů,
- veřejnou zakázku zrušit bez uvedení důvodů,
- nevracet podané nabídky,
- změnit podmínky veřejné zakázky.
V Trutnově dne 5. ledna 2004 Ing. Vladislav Sauer
ředitel SPŠ a SOU