Rekonstrukce areálu SÚS Trutnov – stavební objekt 13 B – sklad soli
§ 49
příspěvková organizace
Kutnohorská 59, Hradec Králové – Plačice, 500 04
Výzva více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky
Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších zákonů, o zadávání veřejných zakázek (dále jen zákon), podle § 49 odst. 1 vypisuje výzvu více zájemcům k podání nabídky na zhotovitele stavby:
„Rekonstrukce areálu SÚS Trutnov – stavební objekt 13 B – sklad soli“
1. Identifikace zadavatele
Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje
příspěvková organizace
Kutnohorská 59
500 04 Hradec Králové - Plačice
IČO: 709 47 996
Nejsme plátci DPH
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl Pr., vložka 146.
Zmocněný zástupce zadavatele pro tuto veřejnou zakázku:
pro organizaci výběru zhotovitele: Ing. Josef Lukeš, tel. 495 540 215, 728 483 150
pro technické záležitosti a podávání informací účastníkům:
p. Josef Matějka, SÚS Královéhradeckého kraje – divize Trutnov, Sportovní 508, 541 03 Trutnov 3., tel. 499 739 310,
2. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je výběr nejvhodnější nabídky uchazeče na zhotovení stavby " Rekonstrukce areálu SÚS Trutnov – stavební objekt 13 B – sklad soli ".
Jedná se o novostavbu skladu posypové soli – Rozměry 28,52x12,74x8,35 m, a komunikace.
Stavba bude provedena dle zpracované projektové dokumentace stavby ARKO s.r.o. Jižní 870, Hradec Králové z 02/03.
3. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Předpokládaný termín zahájení plnění zakázky – duben 2004
Termín dokončení kompletní stavby – nejpozději do 31.7.2005
Uchazeč ve své nabídce uvede termín zahájení a ukončení prací na veřejné zakázce a dobu realizace díla (počet týdnů) v rozsahu dle zadávacích podkladů. Doba realizace díla je soutěžním kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky.
Místo plnění veřejné zakázky – cestmistrovství Správy a údržby silnic Královéhradeckého kraje divize Trutnov v Trutnov - Poříčí
4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče
Každý uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona, způsobem stanoveným v § 2c tohoto zákona. Kvalifikační předpoklad stanovený v § 2b odst. 1 písm. g zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokáže splnění kvalifikačních předpokladů každá osoba samostatně.
5. Požadavky zadavatele
5.1. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
Zadavatel požaduje doložit v nabídce další předpoklady uchazeče pro plnění veřejné zakázky dle § 2f zákona:
a. technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky,
b. přehled významných zakázek stejného nebo podobného charakteru jako je předmět zakázky uskutečněných uchazečem v posledních 2 letech s uvedením objednatele, místa a doby plnění a finančního objemu investice.
5.2. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny vč. platebních podmínek
Nabídková cena bude uvedena v českých korunách a stanovena jako nejvýše přípustná obsahující veškeré náklady uchazeče na předmět zakázky v členění:
cena bez DPH, DPH, cena celkem.
Změna ceny je možná pouze v souvislosti se změnou Zákona o DPH.
Nabídková cena nebude obsahovat rezervu a bude zpracována po jednotlivých položkách dle výkazu výměr a tato cenová kalkulace bude nedílnou součástí nabídky uchazeče.
Součástí nabídkové ceny bude rovněž cena za provedení geometrického plánu dokončené stavby a tato cena bude uvedena ve výkazu výměr.
V kalkulaci je nutno počítat se skládkovným.
Nařídí-li zadavatel změnu některých prací, či nové práce, které nejsou prokazatelně zahrnuty v ceně a není možná jejich kompenzace v rámci stavby, bude dohodnuta v konkrétním případě cena nová, za použití stejné cenové úrovně jako je cenová úroveň nabídky.
Uchazeč v nabídce uvede případné práce neobsažené v projektové dokumentaci, které jsou nutné pro řádné dokončení akce. Tyto práce budou oceněny samostatně pod čarou.
Účtování stavebních prací se bude řídit měsíční fakturou na základě skutečně provedených a TDI odsouhlasených prací.
Platební podmínky budou dohodnuty s vítězným uchazečem a budou uvedeny ve smlouvě o dílo. Zadavatel si vyhrazuje právo neuhradit zhotoviteli 10 % z celkové ceny díla, bude-li dodávka vykazovat dle zápisu o předání a převzetí díla vady a nedodělky. Pozastávka bude uvolněna do 15-ti dnů po předložení zápisu o odstranění všech vad a nedodělků potvrzeného zadavatelem.
Zadavatel předpokládá finanční plnění pro rok 2004 ve výši 3,4 mil. Kč (včetně DPH). Zbytek bude uhrazen v roce 2005. Zhotovitel použije finanční prostředky výlučně pro provedení této zakázky. Zadavatel neposkytuje žádné finanční zálohy.
5.3. Další požadavky zadavatele
Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.
Zadavatel požaduje záruku na provedené stavební dílo (sklad, komunikace) minimálně v délce 60 měsíců. Uchazeč může nabídnout záruční dobu (v měsících) delší. Záruční doba na provedené stavební dílo je soutěžním kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky.
Nabídka bude obsahovat výslovné prohlášení uchazeče o znalosti veškerých podmínek nabídky, jejich uznání za rozhodující pro vznik smlouvy o díle a prohlášení uchazeče, že je dokonale seznámen s místními poměry důležitými k uskutečnění zakázky.
Stavba musí splnit požadavky příslušných ČSN souvisejících s prováděnými pracemi a činnostmi včetně BOZP.
Uchazeč zpracuje a předloží v nabídce platební kalendář a harmonogram postupu výstavby v grafické podobě s členěním na jednotlivé stavební objekty (technologické operace).
Jestliže uchazeč předpokládá splnění zakázky pomocí jiných osob, doloží v nabídce seznam těchto osob s prohlášením o míře jejich účasti na veřejné zakázce (procentuální a finanční).
Vybraný uchazeč zpracuje a předloží, před uzavřením smlouvy o dílo, plán jakosti pro stavbu a návrh plánu provedení předepsaných zkoušek včetně seznamu dokladů potřebných k dodávkám stavebních materiálů (certifikáty, prohlášení o shodě atd.).
Uchazeč předloží v nabídce návrh smlouvy o dílo na kompletní dodávku stavby, přičemž zadavatel si vyhrazuje právo o této smlouvě dále jednat.
Zadavatel je oprávněn požadovat na zhotoviteli díla uzavření dohody o smluvní pokutě, která zajišťuje formou finanční sankce dodržování smluvních termínů dodání díla, případně sjednaných postupových termínů prací. Stanoví se ve výši 0.30 % smluvní ceny díla za každý den prodlení. Tato dohoda o smluvní pokutě nevylučuje povinnost zhotovitele díla uhradit objednateli díla škodu, která vznikne v souvislosti s neplněním jeho závazků vyplývajících ze smluvního vztahu.
Zadavatel je oprávněn požadovat na zhotoviteli díla i další dohodnuté finanční sankce za nedodržení kvality prací a to formou slevy z celkové ceny díla do výše 10 % případně prodloužením záruční doby.
Při nedodržení termínů odstranění záručních vad se stanoví smluvní pokuta ve výši 1.000 ,-Kč za každý den prodlení.
Uchazeč v nabídce předloží platný certifikát systému jakosti odpovídající požadavkům ČSN EN ISO 9001 / 9002 (v kopii), pokud je jeho držitelem.
Variantní řešení se nepřipouští.
6. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v následujících kritériích uvedených v pořadí dle důležitosti:
1. výše nabídkové ceny
2. doba realizace stavby (v týdnech)
3. délka záruční doby na provedené stavební dílo, tj. sklad, komunikace (v měsících)
7. Lhůta pro podání nabídek
Konec lhůty pro podání nabídek je 23.3.2004 v 900 hodin.
8. Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni
Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni a ve které zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky, činí 30 kalendářních dnů.
9. Místo a způsob pro podávání nabídek
Nabídky musí být v písemné formě, v českém jazyce. Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Nabídku lze je doručit osobně, nebo doporučeně poštou v zapečetěných obálkách s označením v levém horním rohu:
„VEŘEJNÁ ZAKÁZKA SKLAD SOLI TRUTNOV – NEOTEVÍRAT“
na adresu zadavatele:
Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje
příspěvková organizace
divize Trutnov
Sportovní 508
541 03 Trutnov 3
nebo osobně:
Sekretariát vedoucího divize SÚS Trutnov v době 7,00-14,00 v pracovní dny
do 23.3.2004 do 900 hodin
Za rozhodující termín doručení nabídky je okamžik převzetí nabídky zadavatelem.
10. Termín a místo pro otevírání obálek
Otevírání obálek bude provedeno dne 23.3.2004 v 900 hodin v zasedací místnosti Správy a údržby silnic Královéhradeckého kraje, příspěvková organizace, divize Trutnov, Sportovní 508, 541 03 Trutnov 3, bez účasti uchazečů.
11. Další informace
Každý zájemce pro podání nabídky obdrží výzvu více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky a dále projektovou dokumentaci, kterou si mohou zájemci o veřejnou zakázku vyzvednout na adrese Správy a údržby silnic Královéhradeckého kraje, divize Trutnov, Sportovní 508, 541 03 Trutnov 3 u p. Josefa Matějky v pracovních dnech od 6,00 do 14,00 hod. Uchazeči vrátí projektovou dokumentaci zadavateli společně s nabídkou – vrácení projektové dokumentace je podmínkou převzetí nabídky od uchazeče.
Zadavatel předá staveniště před sjednaným termínem zahájení prací.
Pro přejímací řízení budou předloženy doklady o kvalitě materiálu dle zákona č. 22/97 Sb. ve znění pozdějších předpisů (certifikáty, prohlášení o shodě, atesty, zkoušky živičných směsí vč. závěrečné zprávy o hodnocení kvality prací).
Zhotovitel zodpovídá za veškeré škody na okolním majetku či pozemcích způsobených realizací této zakázky.
Účastníkům veřejné zakázky se nepřiznává právo na náhradu nákladů spojených s účastí v této soutěži. Předložené nabídky zůstávají uloženy u zadavatele a nevracejí se uchazečům.
Škrtání, úpravy a změny nebo neúplné zpracování nabídky opravňuje zadavatele k vyloučení uchazeče ze soutěže.
Z veřejné zakázky budou vyloučeni uchazeči, kteří nevyhoví po obsahové nebo formální stránce podmínkám veřejné zakázky.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu nebo nepřidělit zakázku žádnému uchazeči o veřejnou zakázku.
Další informace a podmínky jsou uvedeny v projektové dokumentaci, která je pro zpracování nabídky nutná.
Ing. Ilja KOPÁČEK
ředitel SÚS Královéhradeckého kraje