Rekonstrukce – změna vnitřního dispozičního řešení ÚSP Chotělice

29. 4. 2004

§ 49

Ústav sociální péče

pro mentálně postiženou mládež, Chotělice č. p. 89, 503 53 Smidary

prostřednictvím osoby pověřené výkonem zadavatelských činností

 

vyhlašuje podle zákona č. 199/1994 Sb. o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů, ve smyslu ustanovení § 49 (dále jen „zákon“)

 

výzvu více zájemcům

k podání nabídky na zhotovení díla – provedení stavebně montážních prací a dodávek na akci

 

„Rekonstrukce – změna vnitřního dispozičního řešení ÚSP Chotělice“

 

 

I. Podmínky výzvy

  1. Vymezení plnění veřejné zakázky

 

Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení díla – dodávka stavby „Rekonstrukce – změna vnitřního dispozičního řešení ÚSP Chotělice, č. p. 89, 503 53 Smidary“ včetně vypracování  dokumentace skutečného provedení díla. Akce zahrnuje stavební úpravy přízemí, 1. patra, podkroví a rekonstrukci ÚT. Součástí úprav je i realizace nové výtahové šachty a strojovny kabinového, lůžkového výtahu s hydraulickým pohonem včetně strojního vybavení. Stavební úpravy jsou navrženy hlavně v prostorách sociálního zařízení, ale týkají se i ostatních doplňkových ploch objektu s jinými funkcemi včetně humanizace prostoru schodiště. Přesný rozsah a členění zakázky je dán zadávací dokumentací tj. projektovou dokumentací stavby (propracovanou až do úrovně jednoznačně určující požadavky na kvalitu a charakteristické vlastnosti stavby), předkládanou ke  stavebnímu   řízení, co do úplnosti dle vyhl. č. 132/1998 Sb. a předpisů souvisejících, vypracovanou firmou TRENTO s. r. o.,  IČ: 63219409, Jižní 870, 500 03 Hradec Králové  v březnu 2004 pod č. zak. 0401/200 a prováděcí dokumentací z dubna 2004.

 

Kvalitativní podmínky:

Kvalitativní podmínky jsou (mimo dále uvedené v těchto  podmínkách) vymezeny právními předpisy a státními technickými normami souvisejícími s předmětem výzvy. Kvalitativní podmínky musí být dodržovány a zhotovitel musí garantovat, že předmět plnění bude mít po stanovenou dobu předepsané vlastnosti. Nedodržení těchto podmínek v průběhu realizace stavby může být důvodem pro zrušení smlouvy o dílo (dále jen „SoD“) ze strany objednatele (zadavatele) bez nároku na náhradu škody, která tím zhotoviteli vznikla. Při realizaci stavby – díla mohou být použity pouze takové materiály, zařízení a popř. technologie, jejichž použití je v ČR schváleno a mají osvědčení o jakosti materiálu, výrobku a použité technologie.

 

  1. Doba a místo plnění veřejné zakázky

 

      Mezní lhůta:

Termín zahájení stavby -         07/2004

Termín dokončení stavby -     10/2005

 

Uchazeč navrhne v nabídce lhůtu výstavby v týdnech. Součástí návrhu SoD bude harmonogram prací.

 

 

Místem plnění je areál ÚSP Chotělice, st. p. č. 101/1 – zastavěná plocha a nádvoří.

Splněním dodávky se rozumí úplné dokončení stavby, její vyklizení, podepsání posledního zápisu o předání a převzetí stavby a předání dokladů ke kolaudačnímu řízení včetně dokladů o předepsaných zkouškách a revizích.

 

  1. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů

 

Uchazeč o veřejnou zakázku musí prokázat kvalifikační předpoklady dle § 2b, způsobem stanoveným v § 2c zákona.

U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah zakázky. Nevlastní-li tento uchazeč  potřebné doklady o oprávnění podnikat pro všechny činnosti, tvořící předmět zakázky, prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b, odst. 1), písm. a) i jiné osoby.  

V případě, že předkládá nabídku více osob společně (§ 2a, odst. 4.) např. sdružení, prokáže každá z těchto osob kvalifikační a další předpoklady plně ve výše uvedeném rozsahu požadavku § 2b a § 2c. Osoby předkládající nabídku společně doloží rovněž jako součást společné nabídky smlouvu o sdružení apod., ve které bude jednoznačně vymezeno právní postavení jednotlivých subjektů vůči sobě i vůči zadavateli a to jak v průběhu soutěže, tak v rámci případného plnění předmětu zakázky a v případě reklamací.

Průkaz kvalifikačního předpokladu dle § 2b, odst. 1), písm. g) prokáží uchazeči čestným prohlášením. 

Všechny doklady související s kvalifikačními předpoklady budou v nabídce doloženy v originále nebo ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti.

 

  1. Způsob hodnocení nabídek

 

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje.

 

a)      Výše nabídkové ceny

Váha: 60 %

b)      Lhůta výstavby v týdnech, navržená uchazečem

Váha: 30 %

c)      Délka záruční lhůty

Váha: 10 %

 

Každý člen hodnotící komise boduje každou nabídku dle jednotlivých kritérií od 1 do 5 bodů,  kde 5 bodů představuje nejvyšší hodnocení. Součet bodů příslušného kritéria bude vynásoben příslušným stupněm významu. Součet takto upraveného počtu bodů za všechna kritéria určí jeho pořadí v celkovém hodnocení. Nejvhodnější nabídkou bude nabídku, která takto získá nejvyšší počet bodů.

 

 

 

  1. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek

 

Nabídková cena bude uvedena ve skladbě bez DPH, samostatně DPH a s DPH. V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k realizaci díla (např. doprava, cena za ukládání odpadů atd.) a tato cena musí být definována jako cena nejvýše přípustná po celou dobu výstavby. Nabídková cena bude zpracována po položkách jako výkaz výměr, který ocení uchazeč na základě zadávací dokumentace. Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace prací a dodávek při ocenění celé stavby v rozsahu převzaté dokumentace. Oceněný položkový výkaz výměr bude součástí návrhu SoD. Součástí tohoto výkazu výměr bude rekapitulace ceny dle objektové skladby, zvlášť budou uvedeny vedlejší rozpočtové náklady a použitá sazba DPH s dělením dle platného předpisu v době předložení nabídky.

 

Platební podmínky:

 

 

Platební podmínky se řídí zásadami pro poskytování a čerpání prostředků státního rozpočtu pro pořizování investičního majetku a dalšími pravidly pro poskytování státní dotace. Realizované práce a dodávky budou hrazeny měsíčně na podkladě vzájemně odsouhlaseného soupisu provedených prací a dodávek až do výše 90% ceny díla. Zbývající část tj. 10% ze sjednané ceny uhradí zadavatel (objednatel) po odstranění příp. poslední vady nebo nedodělku, zapsaného v protokolu o předání a převzetí stavby. Splatnost faktur, které budou mít náležitosti daňového dokladu, odsouhlasených TDI se stanovuje na 21 dnů ode dne jejich doručení objednateli. Veškeré cenové údaje budou uváděny v Kč, rovněž tak platby budou probíhat výhradně v Kč.

 

 

  1. Soutěžní lhůta  a místo pro otevírání obálek s nabídkami

 

Soutěžní lhůta ( lhůta, ve které lze podávat nabídky )  počíná běžet dnem následujícím po převzetí – doručení výzvy a končí dnem a hodinou otevírání obálek, tj. dne 17. 5. 2004 v 10,oo hodin v sídle zadavatele tj. ÚSP Chotělice, č. p. 89, 503 53 Smidary. Otevírání obálek je veřejné.

 

 

  1. Zadávací lhůta

 

Zadávací lhůta ( lhůta, po kterou jsou uchazeči vázáni svojí nabídkou ) počíná běžet dnem otevírání obálek a je stanovena na 40 kalendářních dnů a v souladu s ustanovením § 40 a § 41 zákona.

 

  1. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně

 

Nabídky lze podat dle § 9 zákona, místem pro podání je sídlo zadavatele, doporučeně poštou na adresu zadavatele nebo osobně v pracovních dnech od 8,00 – 11,30, 13,00 – 14,00 hodin do podatelny v sídle zadavatele. Obálka s nabídkou bude na uzavření opatřena razítkem uchazeče a zřetelně označena nápisem „VÝZVA – Rekonstrukce – změna vnitřního dispozičního řešení ÚSP“ a  „NEOTVÍRAT“.

 

  1. Název, sídlo, telefon popř. dálnopis nebo fax zadavatele, pověřené osoby

 

Název: ÚSP pro mentálně postiženou mládež Chotělice

Sídlo:   Chotělice č.p. 89, 503 53 Smidary      

Zastoupená:  Milan Jánský, ředitel 

      IČ: 00579025

Kontaktní osoba:   Milan Jánský

Telefon/Fax: +420 495 496 321

Bankovní spojení: KB Nový Bydžov

Číslo účtu: 25930-511/0100

 

Pověřená osoba:

Sinveko a. s. Hradec Králové se sídlem Machkova 587, 500 11 Hradec Králové

IČ: 25924591             Tel./Fax: +420466614741     e-mail: olsak@sinveko.cz

      Kontaktní osoba pro věci organizační:  František Olšák

 

 

  1. Oznámení o době konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky

 

Prohlídku místa plnění lze dohodnout individuálně se zadavatelem.

 

 

11.  Požadavek na poskytnutí jistoty

 

Zadavatel nepožaduje v rámci této výzvy po uchazečích poskytnutí jistoty.

 

 

II. Další podmínky výzvy

1.      Další předpoklady pro splnění veřejné zakázky

 

Uchazeč musí v nabídce písemně uvést další předpoklady ve smyslu ustanovení § 2f zákona a to uvedením těchto údajů:

 

a)      technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky

b)      počet zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné zakázky

c)      realizované zakázky nad 10 mil. Kč v posledních třech letech, popř. od vzniku uchazeče, zejména srovnatelné stavební zakázky s uvedením objednatele, popř. kupujícího, vč. telefonního spojení, místa a doby plnění

d)      obchodní obrat ve stavební činnosti v posledních třech letech, popř. od vzniku uchazeče

e)      současné rozestavěné stavby s uvedením investora

f)        systém řízení a způsob zajišťování kvality díla

                        Pravdivost údajů potvrdí svým podpisem statutární orgán uchazeče.

 

2.      Zadávací dokumentace

 

Zadávací dokumentaci lze vyzvednout po předchozí dohodě se zadavatelem, a to bezplatně s podmínkou vrácení do konce soutěžní lhůty, tj. do 17.5.2004. Nesplnění této podmínky je rovněž důvodem k vyřazení uchazeče z dalšího posuzování a hodnocení nabídek. 

 

3.      Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky

 

 

a)      nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, podepsána statutárním orgánem uchazeče, každý list nabídky bude očíslován

b)      nabídka musí obsahovat jméno obchodní firmy a sídlo uchazeče, přesnou adresu, telefonní a faxové spojení a uvedení odpovědného zástupce uchazeče, pověřeného k dalšímu jednání

c)      součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo

d)      součástí nabídky bude oceněný harmonogram postupu prací a nabídkový rozpočet jako součást návrhu SoD.

 

 

4.      Práva zadavatele

 

a)      zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výzvu, popř. odmítnout všechny nabídky a neuzavřít smlouvu se žádným s uchazečů,

b)      zadavatel si vyhrazuje právo o smlouvě dále jednat (mimo předmětu plnění, termínu a ceny) a upřesnit její konečné znění,

c)      zadavatel nepřipouští variantní řešení,

d)      zadavatel omezuje výzvu pouze na tuzemské osoby,

e)      zadavatel nepřipouští rozdělení zakázky na dílčí plnění.

 

 

 

 

 

V Hradci Králové 29. 4. 2004