Rekonstrukce – dodatečné provedení izolace proti vodě a vlhkosti suterénu ubytovacího pavilonu v DD Chlumci nad Cidlinou
§ 49a
VÝZVA
dle § 49a, části třetí zákona č.199/1994 Sb. , o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů / dále jen zákon / k podání nabídky na zhotovení díla
Zadavatel : Domov důchodců „V Podzámčí“
Říhova 365
Chlumec nad Cidlinou
503 51
Zastoupený Mgr. Janou Šimečkovou, ředitelkou DD
IČ : 64809234 tel.č. 602455764, 495 484 521
1. PŘEDMĚT, vymezení plnění veřejné zakázky
Zhotovení díla t.j. :
- provedení stavebně montážních prací a dodávek na akci „Rekonstrukce – dodatečné provedení izolace proti vodě a vlhkosti suterénu ubytovacího pavilonu v DD Chlumci nad Cidlinou „, včetně likvidace a uložení suti a přebytečného materiálu na skládku.
- v rozsahu, specifikaci a požadované skladbě, uvedené v zadávací dokumentaci, sestávající z výkazu výměr a projektové dokumentace. Projekt vypracoval Ing.Petr Bajtalon, Hradecká 1172, Hradec Králové 3, PSČ 500 03.
- Doba a místo plnění zakázky
Mezní doba plnění, požadovaná zadavatelem :
- zahájení díla ihned po vydání stavebního povolení a nabytí právní moci
06/2004
- dokončení díla 09/2004
Přesné termíny a lhůty navrhne zájemce v nabídce a návrhu smlouvy o dílo.
Místem plnění je DD Chlumec nad Cidlinou „ V podzámčí „, Říhova 365,
503 51 Chlumec nad Cidlinou
- Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
Každý uchazeč v nabídce předloží :
- oprávnění k podnikání / živnostenské listy apod. / pokrývající předmět veřejné zakázky
- výpis z obchodního rejstříku, je-li do něj uchazeč zapsán.
Požadované doklady mohou být v nabídce předloženy pouze ve fotokopiích s tím, že zadavateli tyto doklady budou předloženy před podpisem smlouvy v originálech nebo úředně ověřených kopiích.
- Způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek
- Zájemce stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní dílo v českých korunách v členění bez DPH, samostatně vyčíslené DPH podle sazeb a celkovou nejvýše přípustnou nabídkovou cenu včetně DPH, zahrnující veškeré související vedlejší náklady / zařízení staveniště, dopravu materiálu na místo určení, skládkovné, odběr energie a vody apod. /
- Nabídková cena musí být dále zpracována v členění dle zadávací dokumentace tj. oceněním jednotlivých položek výkazu výměr. Takto zpracovaný nabídkový rozpočet bude součástí návrhu smlouvy o dílo.
- Platební podmínky
Platby budou prováděny měsíčně na základě odsouhlaseného soupisu provedených prací, který bude přílohou faktury vystavené vybraným uchazečem, do výše 90% celkové ceny díla, pozastávka ve výši 10% bude uhrazena po vydání kolaudačního rozhodnutí a odstranění vad a nedodělků.
Splatnost faktury bude min.21 dní od data doručení. Zálohy zadavatel neposkytuje. Tato pravidla budou uvedena ve smlouvě o dílo.
- Záruky a sankce
Zájemce uvede v nabídce záruky na dílo a sankce za neplnění dohodnutých termínů.
- Lhůta a místo podání nabídky
Nabídku lze podat doporučeně poštou na adresu zadavatele nebo osobně v pracovních dnech od 8,00 hod. do 15,00 hod nejpozději do 17.května 2004 do 10,00 hod. v kanceláři paní Věry Vosáhlové, ekonomky DD, v sídle zadavatele.
Obálka s nabídkou bude na uzavření opatřena razítkem a zřetelně označena nápisem: „VÝZVA – ubytovací pavilon „ a „ NEOTVÍRAT „
8. Lhůta, po kterou jsou uchazeči svou nabídkou vázáni : 30 dní
- Závěrečná ustanovení
Zájemci předávají svou nabídku bezplatně, z jejího předání nemohou vůči zadavateli uplatňovat žádné nároky včetně nároků na jejich vrácení.
Zadavatel si vyhrazuje právo jednat dále o znění smlouvy o dílo. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky, popřípadě zrušit výběrové řízení.
V Chlumci nad Cidlinou dne 28.dubna 2004
Za zadavatele : Mgr.
ředitelka DD Chlumec nad Cidl.