Rekonstrukce – dodatečné provedení izolace proti vodě a vlhkosti suterénu ubytovacího pavilonu v DD Chlumci nad Cidlinou

28. 4. 2004

§ 49a

VÝZVA

 

dle § 49a, části třetí zákona č.199/1994 Sb. , o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů / dále jen zákon / k podání nabídky na zhotovení díla

 

 

Zadavatel :  Domov důchodců „V Podzámčí“

                     Říhova 365

                     Chlumec nad Cidlinou

                     503 51

                    Zastoupený  Mgr. Janou Šimečkovou, ředitelkou DD

                    IČ : 64809234                                  tel.č. 602455764, 495 484 521

 

 

 

1.  PŘEDMĚT, vymezení plnění veřejné zakázky

 

     Zhotovení díla t.j. :

 

  • provedení stavebně montážních prací a dodávek na akci „Rekonstrukce – dodatečné provedení izolace proti vodě a vlhkosti suterénu ubytovacího pavilonu v DD Chlumci nad Cidlinou „, včetně likvidace a uložení suti a přebytečného materiálu na skládku.
  • v rozsahu, specifikaci a požadované skladbě, uvedené v  zadávací dokumentaci, sestávající z výkazu výměr a projektové dokumentace. Projekt vypracoval Ing.Petr Bajtalon, Hradecká 1172, Hradec Králové 3, PSČ 500 03.

 

  1. Doba a místo plnění zakázky

Mezní doba plnění, požadovaná zadavatelem :

 

- zahájení díla                       ihned po vydání stavebního povolení a nabytí právní moci

                                                                                   06/2004

- dokončení díla                                                        09/2004

 

Přesné termíny a lhůty navrhne zájemce v nabídce a návrhu smlouvy o dílo.

 

Místem plnění je DD Chlumec nad Cidlinou „ V podzámčí „, Říhova 365,

503 51 Chlumec nad Cidlinou

 

  1. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů

Každý uchazeč v nabídce předloží :

    • oprávnění k podnikání / živnostenské listy apod. / pokrývající předmět  veřejné zakázky
    • výpis z obchodního rejstříku, je-li do něj uchazeč zapsán.

Požadované doklady mohou být v nabídce předloženy pouze ve fotokopiích s tím, že zadavateli tyto doklady budou předloženy před podpisem smlouvy v originálech nebo úředně ověřených kopiích.

 

  1. Způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek
    • Zájemce stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní dílo v českých korunách v členění bez DPH, samostatně vyčíslené DPH podle sazeb a celkovou nejvýše přípustnou nabídkovou cenu včetně DPH, zahrnující veškeré související vedlejší náklady / zařízení staveniště, dopravu materiálu na místo určení, skládkovné, odběr energie a vody apod. /
    • Nabídková cena musí být dále zpracována v členění dle zadávací dokumentace tj. oceněním jednotlivých položek výkazu výměr. Takto zpracovaný nabídkový rozpočet bude součástí návrhu smlouvy o dílo.

 

  1. Platební podmínky

Platby budou prováděny měsíčně na základě odsouhlaseného soupisu provedených prací, který bude přílohou faktury vystavené vybraným uchazečem, do výše 90% celkové ceny díla, pozastávka ve výši 10% bude uhrazena po vydání kolaudačního rozhodnutí a odstranění vad a nedodělků.

Splatnost faktury bude min.21 dní od data doručení. Zálohy zadavatel neposkytuje. Tato pravidla budou uvedena ve smlouvě o dílo.

 

  1. Záruky a sankce

Zájemce uvede v nabídce záruky na dílo a sankce za neplnění dohodnutých termínů.

 

  1. Lhůta a místo podání nabídky

Nabídku lze podat doporučeně poštou na adresu zadavatele nebo osobně v pracovních dnech od 8,00 hod. do 15,00 hod nejpozději do 17.května 2004 do 10,00 hod. v kanceláři paní Věry Vosáhlové, ekonomky DD, v sídle zadavatele.

Obálka s nabídkou bude na uzavření opatřena razítkem a zřetelně označena nápisem: „VÝZVA – ubytovací pavilon „ a „ NEOTVÍRAT „

 

      8.   Lhůta, po  kterou jsou uchazeči svou nabídkou vázáni :      30 dní

 

  1. Závěrečná ustanovení

Zájemci předávají svou nabídku bezplatně, z jejího předání nemohou vůči zadavateli uplatňovat žádné nároky včetně nároků na jejich vrácení. 

Zadavatel si vyhrazuje právo jednat dále o znění smlouvy o dílo. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky, popřípadě zrušit výběrové řízení.

 

 

V Chlumci nad Cidlinou dne 28.dubna 2004

 

 

 

Za zadavatele :                                                 Mgr. Jana Šimečková

                                                                  ředitelka DD Chlumec nad Cidl.