Rekonstrukce - stav. úpravy stávající kuchyně na výdejnu stravy, kancelářských prostor a soc. zařízení v objektu č.p. 199 v ÚSP Rokytnice v O.h.
§ 49a
VÝZVA
dle § 49a, části třetí zákona č. 199/1994 Sb. o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) k podání nabídky na zhotovení díla
Zadavatel: Ústav sociální péče pro dospělé, Stříbrný vrch 199, 517 61 Rokytnice v O.h.
Zastoupený Josefem Grunclem, ředitelem ÚSP
IČ: 70188653 tel.č. : 494595900, 494595117
1. PŘEDMĚT , vymezení plnění veřejné zakázky
Zhotovení díla t.j.:
· provedení stavebně montážních prací a dodávek na akci „Rekonstrukce – stavební úpravy stávající kuchyně na výdejnu stravy, kancelářských prostor a sociálních zařízení v objektu č.p. 199 v ÚSP Rokytnice v O.h.“, včetně likvidace a uložení přebytečného materiálu na skládku.
· v rozsahu, specifikaci a požadované skladbě, uvedené v příloze č. 1. této výzvy, tj. zadávací dokumentaci, sestávající z výkazu výměr a projektové dokumentace, která obsahuje stavební i technologickou část. Projekt vypracoval Ing. Petr Bajtalon, Hradecká 1172, Hradec Králové 3, PSČ 500 03.
2. Doba a místo plnění zakázky
Mezní doba plnění, požadovaná zadavatelem:
- zahájení díla ihned po podepsání smlouvy
- dokončení díla 06/2004
Přesné termíny a lhůty navrhne zájemce v nabídce a návrhu smlouvy o dílo.
Místem plnění je Ústav sociální péče pro dospělé, Stříbrný vrch 199, 517 61 Rokytnice v Orlických horách.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
Každý uchazeč v nabídce předloží:
· oprávnění k podnikání (živnostenské listy apod.) pokrývající předmět veřejné zakázky;
· výpis z obchodního rejstříku, je-li do něj uchazeč zapsán,
Požadované doklady mohou být v nabídce předloženy pouze ve fotokopiích s tím, že zadavateli tyto doklady budou předloženy před podpisem smlouvy v originálech nebo úředně ověřených kopiích.
4. Způsob zpracování nabídkové ceny vč. platebních podmínek
· Zájemce stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní dílo v českých korunách v členění bez DPH, samostatně vyčíslené DPH podle sazeb (zvlášť 5 % a 22 %) a celková nejvýše přípustná nabídková cena včetně DPH, zahrnující veškeré související vedlejší náklady (zařízení staveniště, dopravu na místo určení, skládkovné, odběr energie a vody apod.)
· Nabídková cena musí být dále zpracována v členění dle zadávací dokumentace tj. oceněním jednotlivých položek výkazu výměr. Takto zpracovaný nabídkový rozpočet bude součástí návrhu smlouvy o dílo.
5. Platební podmínky
Platba bude provedena jednorázově do výše 90 % celkové ceny díla na základě faktury vystavené vybraným uchazečem; pozastávka ve výši 10 % bude uhrazena po vydání kolaudačního rozhodnutí a odstranění případně zjištěných vad a nedodělků. Splatnost faktury bude min. 21 dní. Zálohy zadavatel neposkytuje. Tato pravidla budou uvedena ve smlouvě o dílo.
6. Záruky a sankce
Zájemce uvede v nabídce záruky na dílo a sankce za neplnění dohodnutých termínů.
7. Lhůta a místo pro podání nabídky
Nabídku lze podat doporučeně poštou na adresu zadavatele nebo osobně v pracovních dnech od 8,00 – 11,30, 13,00 – 15,00 hodin nejpozději do 25.3.2004 do 10,00 hod.do rukou paní Medové nebo paní Mgr. Fremuthové v sídle zadavatele. Obálka s nabídkou bude na uzavření opatřena razítkem zájemce a zřetelně označena nápisem „VÝZVA – kuchyň“ a „NEOTVÍRAT“.
8. Lhůta, po kterou jsou uchazeči svou nabídkou vázáni: 30 dní
9. Závěrečná ustanovení
-
Zájemci předávají svou nabídku bezplatně, z jejího předání nemohou vůči zadavateli uplatňovat žádné nároky včetně nároku na jejich vrácení.
-
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky a smlouvu neuzavřít se žádným uchazečem.
V Rokytnici v O.h. dne 8.3.2004
Za zadavatele:
Josef Gruncl
ředitel ÚSP Rokytnice v O.h.