Půdní vestavba vč. zateplení objektu DM Hradecká 868
§ 49
Střední zdravotnická škola
a Vyšší
zdravotnická škola,
V Ý
Z V A
více zájemcům o veřejnou zakázku k podání
nabídky na zhotovení díla dle § 49 zákona číslo 199/1994 Sb., (ve znění novel)
o zadávání veřejných zakázek, v platném
znění (dále jen „zákon“) v souladu se Směrnicí č. 3/2001 z 25.7.2002
Rady Královéhradeckého kraje.
Název: „Půdní vestavba vč. zateplení objektu DM Hradecká 868“
Zadavatel : Královéhradecký kraj zastoupený hejtmanem Ing.
Pavlem Bradíkem
Wonkova 1142, 500 02 Hradec Králové
IČO: 70 889 546
Tel.: 49 5818 111, e-mail: posta@kr-kralovehradecky.cz
Na základě usnesení Rady Královéhradeckého kraje č. 6/415/2003 byla odpovědnou osobou za investiční akci za zadavatele pověřena
PaedDr. Soňa Lamichová, ředitelka Střední
zdravotnické školy a Vyšší zdravotnické školy, Hradec Králové, Komenského 234
IČO: 00581101, Tel.:
495075111, e-mail: zshk@zshk.cz
Generální
projektant:
ATELIER Atis PARDUBICE, spol. s r.o.
se sídlem: 530 02 Pardubice, V Ráji 906
Ing. Zdeněk Poskočil, tel.
603482262, tel./fax 466303263
I. Předmět plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je „Půdní vestavba vč. zateplení objektu DM Hradecká 868“. Předmět plnění je popsán v projektové dokumentaci pro stavební povolení, která je součástí zadávací dokumentace.
Zpracovaný projekt ve stupni pro povolení stavby řeší:
- Provedení kompletní výměny
střešní krytiny včetně klempířských konstrukcí a včetně úpravy krovů pro
půdní vestavbu
- Provedení půdní vestavby. Vybavení pokojů není součástí nabídky.
- Zařízení výtahu z 1.PP do 4. NP
- Zateplení objektu spojené s úpravou zasklení oken zdvojených
a špaletových a výměnou oken jednoduchých za okna plastová
s izolačním dvojsklem
- Opravu hlavního vstupu do objektu na jihozápadní straně, opravu
chodníků pro pěší v jihozápadní části areálu. Tyto opravy nejsou
součástí nabídky.
- Rekonstrukci větrání kuchyně
- Rekonstrukci rozvodů slaboproudu v objektu DM
- Úpravy rozvodů ústředního vytápění a zdravotní techniky
v objektu, které vyplývají ze zpracovaného energetického auditu
stavby
- Rekonstrukci patrových rozvaděčů el. instalace v objektu DM
včetně zřízení nouzového osvětlení chráněných únikových cest
Rozsah
prací pro dílčí plnění bude konkretizován v návrhu smlouvy o dílo.
Uchazeč je povinen se před podáním nabídky podrobně
seznámit se zadávací a prováděcí dokumentací.
II. Termín plnění:
Předpokládaný
termín zahájení stavby: polovina
července 2003
Dílčí
plnění v roce 2003 činí 4,7 mil. Kč včetně DPH
Předpokládané
ukončení plnění do
25.8.2004
Podmínkou je, že realizací díla nebude narušen chod
domova mládeže a školní jídelny v roce 2003 a 2004. Provoz DM a školní
jídelny bude zahájen 1. září 2004.
V případě, že z jakýchkoliv důvodů na
straně zadavatele nebude možné dodržet termín zahájení, je zadavatel oprávněn
ho posunout na jinou dobu. Posouvá se tak i termín dokončení a uchazečem
navržená délka lhůty výstavby zůstává nezměněna.
Finanční
prostředky v roce 2004 budou poskytnuty až po schválení Radou a
Zastupitelstvem Královéhradeckého kraje a jejich uvolnění z rozpočtu
Královéhradeckého kraje.
III.
Místo plnění:
Domov mládeže při SZŠ a VZŠ, ul. Hradecká 868,
Hradec Králové na stavební parcele p.č. 1024 a dále na zahradách p.č. 205/5 a
205/6 v katastrálním území Hradce Králové.
IV.
Způsob
hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle následujících kritérií seřazených v sestupném pořadí podle stupně významu, které jim zadavatel přisuzuje:
1. odborná způsobilost uchazeče a reference o něm
2. návrh smlouvy o dílo včetně harmonogramu prací a platebního kalendáře
3. výše nabídkové ceny včetně DPH
4. záruční doba
V.
Požadavky na
prokázání kvalifikačních předpokladů
Kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč dle § 2b zákona, způsobem uvedeným v § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad stanovený § 2b, odst. 1 písm. g) prokáže uchazeč čestným prohlášením. V případě, že předkládá nabídku více osob společně, bude v nabídce obsažena smlouva o sdružení za účelem plnění předmětu veřejné zakázky, a každá z osob (tj. každý člen sdružení) prokáže kvalifikační předpoklady v rozsahu § 2b způsobem uvedeným v § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad stanovený v § 2b, odst. 1, písm.g) prokáží všechny tyto osoby, které předkládají nabídku společně, čestným prohlášením. Kvalifikační předpoklad stanovený v § 2b, odst. 1, písm. a) prokáží osoby, které předkládají nabídku společně v rozsahu, ve kterém se budou na předmětu plnění veřejné zakázky podílet. Jestliže uchazeč předkládá splnění zakázky s pomocí jiných osob, doloží ve své nabídce seznam těchto osob podepsaný osobou oprávněnou za uchazeče jednat. Jiné osoby, pomocí nichž uchazeč předpokládá splnění předmětu veřejné zakázky, prokáží splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b, odst. 1, písm. a), včetně výpisu z obchodního rejstříku. Jiné osoby, pomocí nichž uchazeč předpokládá splnění předmětu veřejné zakázky, doloží příslušné oprávnění k podnikání a výpis z obchodního rejstříku v originále nebo stejnopisu s ověřeném jeho pravosti.
Uchazeč o realizaci dle této výzvy musí mít zavedený systém řízení jakosti v souladu s ČSN ON ISO 9001 nebo 9002 (platný certifikát vystavený certifikačním orgánem oprávněným k působení na území ČR).
VI.
Další
předpoklady pro plnění veřejné zakázky
Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky doloží uchazeč zejména údaji o:
a) zakázkách obdobného charakteru realizovaných uchazečem v posledních třech letech s uvedením názvu akce, místa a termínu plnění, finančního objemu zakázky, názvu investora, kontaktní osoby, telefonického kontaktu a s uvedením rozsahu prací realizovaných vlastní kapacitou, dále údaji o stavbách rozestavěných v současné době s uvedením údajů dle předchozího sledu,
b) průměrném ročním počtu zaměstnanců v členění dle jejich profesní skladby (THP, dělnické profese, ostatní profese),
c) materiálně – technickém vybavení k plnění této veřejné zakázky,
d) hodnotě majetku, kterým uchazeč ručí za své závazky,
e) výši obchodního obratu dosaženého stavební činností za poslední tři roky,
f) platném pojištění odpovědnosti za škody způsobené činností uchazeče s minimální pojistnou částkou 5 mil. Kč
VII.
Obsah a
forma nabídek
1) Krycí list nabídky:
a) název a adresa uchazeče, IČO, DIČ, bankovní spojení, číslo účtu
b) označení pověřeného zástupce pro případné další jednání, včetně uvedení telefonického a faxového spojení
c) reference a odborná způsobilost uchazeče dle bodu VI. této Výzvy
d) nabídková cena (viz bod VIII. této Výzvy)
e) záruka
2) Kvalifikační předpoklady v rozsahu bodu V. této Výzvy
3) Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky (§ 2f zákona)
4) Lhůta výstavby, termín dokončení díla
5) Oceněný kompletní výkaz výměr (včetně profesí)
6) Harmonogram prací dílčího plnění
7) Výpis z návrhu smlouvy obsahující hlavní smluvní podmínky, příp. další nabídky zhotovitele
8) Úplný návrh smlouvy o dílo s rozhodčí doložkou pro případ řešení sporů před Rozhodčím soudem při Hospodářské komoře ČR a Agrární komoře ČR (podepsaný statutárním orgánem uchazeče) v samostatné příloze
9) Ostatní údaje, které tvoří nabídku
VIII.
Způsob
zpracování nabídkové ceny
1) Nabídková cena bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH, a to zvlášť pro dílčí plnění v roce 2003, plnění v roce 2004 a celkem za celou stavbu.
- nabídka musí být rozdělena na základě výkazu výměr všech profesí a z hlediska daní z přidané hodnoty dle pokynu D-206, který navazuje na zákon č. 586/1992 Sb.
- nabídka musí respektovat Pokyn D-190 dle zákona č. 586/1992
- členění ceny dle výkazu výměr bude uvedeno v cenové úrovni příslušného období
2) Celková nabídková cena bude uvedena v návrhu smlouvy o dílo, který bude nedílnou součástí nabídky.
3) Nabídková cena bude zpracována položkově podle výkazu výměr, který je součástí zadávací dokumentace včetně dodržení číselných kódů.
4) Nabídková cena bude definována jako „cena nejvýše přípustná (maximální)“za celé dílo v cenové úrovni platné v době realizace.
5) Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady na splnění zakázky.
6) Součástí cenové nabídky budou náklady spojené s vytýčením všech inženýrských sítí a náklady na provedení geodetického zaměření nové stavby.
7) V nabídce zhotovitele a při realizaci díla musí být dodržen materiál předepsaný v projektové dokumentaci nebo výkazu výměr.
8) Na případné rozdíly ve výměrách při realizaci stavby oproti projektu nebude brán zřetel, protože všem uchazečům bude umožněna prohlídka místa plnění (viz bod XII. této Výzvy).
9) V případě, že nebude práce v rámci dodávky realizována, bude proveden odečet z kalkulované ceny.
10) Práce, které jsou dle uchazeče nutné k provedení zakázky a nejsou uvedeny ve výkazu výměr, ocení uchazeč v příloze nabídky.
Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace prací a dodávek při ocenění celé stavby v rozsahu převzaté dokumentace.
IX. Platební podmínky
Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
Provedené práce budou placeny měsíčně na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu provedených prací až do výše 90% ceny díla. Konečná faktura bude vystavena při předání a převzetí díla a bude uhrazena po odstranění poslední vady nebo nedodělku zapsaného v protokolu o předání a převzetí. Platby budou probíhat výhradně v Kč. Rovněž veškeré cenové údaje budou uváděny v Kč. Splatnost daňových dokladů odsouhlasených technickým dozorem investora bude max. 30 dnů.
X.
Lhůta, po
kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni
Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni a ve které zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky, je stanovena na 30 kalendářních dnů a začíná běžet dnem následujícím po skončení lhůty pro podávání nabídek. Uchazeči, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější, se lhůta, po kterou je svojí nabídkou vázán, prodlužuje do uzavření smlouvy, nejvýše však o 20 dnů.
XI.
Místo pro
podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat
Nabídky lze podat doporučeně poštou nebo osobně v sekretariátu ředitele v sídle zadavatele od 8.00 do 14.00 hodin. Doručení požadujeme v uzavřených obálkách, opatřených na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou „ osobou“, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou, a označených zřetelně „ SOUTĚŽ a NEOTVÍRAT – Půdní vestavba vč. zateplení objektu DM Hradecká 868 “
V poslední den lhůty pro podání nabídek dne 27. 6. 2003 je možné odevzdat nabídky v sídle zadavatele na sekretariátu ředitele, od 7.00 do 9.00 hod.
- termíny pro ukončení soutěže jsou stanoveny následovně:
· Podání nabídek do 27. 6. 2003 do 9.00 hod.
· Otevírání obálek dne 27. 6. 2003 v 10.30 hod. v sídle SZŠ a VZŠ
· Vyhodnocení výběrového řízení dle § 49 odst. 10 bude zasláno písemně po rozhodnutí Rady Královéhradeckého kraje
XII.
Prohlídka
místa plnění
Prohlídka místa plnění je možná pro upřesnění všech údajů. Prohlídka místa bude uskutečněna dne 17. 6. 2003. Sraz všech zájemců bude v 9. 00 hod. v místě plnění.
Kontaktní osoba zadavatele ve věcech technických a organizačních:
Jiří Cerhák, vedoucí správy budov, tel. 495921099 nebo 604402195
XIII.
Práva
zadavatele
1) Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek soutěže.
2) Zadavatel si vyhrazuje právo soutěž zrušit.
3) Zadavatel si vyhrazuje právo zakázku rozdělit na více dílčích zakázek plnění.
4) Uchazeči nevzniká právo na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži.
5) Soutěže se mohou zúčastnit pouze uchazeči, kteří byli vyzváni zadavatelem soutěže k podání nabídky.
6) Zadavatel nepřipouští do konce soutěžní lhůty zveřejnění jmen a adres účastníků soutěže.
7) Zadavatel omezuje soutěž na tuzemské osoby.
8) Zadavatel nepožaduje složení jistoty.
9) Podmínkou účasti na veřejné zakázce je převzetí zadávací dokumentace a její úhrady dle bodu XV. V případě pozdějšího převzetí dokumentace uchazečem se soutěžní lhůta neprodlužuje.
XIV.
Podmínky,
při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny
Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky, který je vymezen v bodě I. těchto soutěžních podmínek (rozšíření nebo zúžení předmětu plnění dohodnuté dodatkem této smlouvy a podepsané oběma smluvními stranami), nebo v případě, že by došlo ke změně délky plnění předmětu veřejné zakázky vymezeném v bodě II. těchto soutěžních podmínek. Nabídková cena je platná do konce prosince 2004.
XV.
Zadávací
dokumentace
Zadávací dokumentace bude uchazečům vydána osobně dne 13. 6. 2003 od 7.00 do 11.00 hod. v sekretariátu ředitelky školy. Při jejím převzetí se uchazeči prokáží dokladem o úhradě částky 2 000,- Kč, která bude složena do pokladny školy a je nevratná.
Zadávací dokumentace bude obsahovat:
a) Kompletní projektovou dokumentaci ke stavebnímu povolení
b) Slepý výkaz výměr
c) Kopii stavebního povolení
Uchazeč je povinen do své nabídky dále uvést, že se v plném rozsahu seznámil se zadávací dokumentací a soutěžními podmínkami, že si před podáním nabídky vyjasnil veškerá sporná ustanovení nebo technické nejasnosti a že se soutěžními podmínkami a zadávací dokumentací souhlasí a respektuje je.
Uchazeč se může před odevzdáním návrhu informovat o povaze zájmové lokality a jiných místních zvláštnostech. Případné nejasnosti je nutné si vysvětlit před podáním návrhu. Nedostatečná informovanost nebo mylné chápání ustanovení a údajů neopravňují uchazeče požadovat dodatečnou úhradu nákladů nebo změnu nabídky.
XVI.
Variantní
řešení
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
XVII. Požadavky zadavatele
1) Vztahy neupravené tímto vyhlášením se řídí ustanoveními zákona číslo 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění a zákona číslo 513/1991, obchodního zákoníku, v platném znění.
2) V případě, že se nemůžete z kapacitních nebo jiných důvodů zúčastnit výběrového řízení, neprodleně oznamte tuto skutečnost zadavateli.
3) Při realizaci stavby mohou být použity pouze takové materiály, zařízení, případně technologie, jejichž použití je v ČR schváleno a mají osvědčení o jakosti materiálu, výrobku a použité technologii. Dodávka bude uchazečem zabezpečena v rozsahu projektové a prováděcí dokumentace.
4) Veškeré odpady vzniklé v souvislosti s prováděním stavebních prací budou nezávadným způsobem likvidovány.
5) Řádné provedení díla bude prokázáno provedením předepsaných zkoušek a předložením dokladů o nich.
6) Součástí díla je projekt skutečného provedení stavby v případě změn.
7) Zhotovitel souhlasí s tím že k termínu předání staveniště bude zadavatelem předán projekt pro provedení stavby (dílčí plnění). Zpracováním projektu nedojde k navýšení výkazu výměr, který je součástí této výzvy k podání nabídky.
8) Zhotovitel bude spolupracovat se zadavatelem při zajištění provozu ostatních částí objektu.
9) Uchazeč je povinen do své
nabídky zahrnout veškeré práce, dodávky, služby a výkony, kterých je třeba
trvale nebo dočasně k zahájení, dokončení a předání předmětu smlouvy,
k jeho úspěšné kolaudaci a uvedení do řádného provozu, bez ohledu na to,
zda jsou obsaženy v textové nebo výkresové části zadávací
dokumentace. Kromě toho musí do své
nabídky zahrnout i ty práce a dodávky, které sice v dokumentaci nejsou,
ale uchazeč je mohl nebo měl na základě svých odborných a technických znalostí
předpokládat a zjistit. Jakákoliv pozdější změna z důvodů opomenutí nebo
chyby není možná.
Dne 12. června 2003 PaedDr. Soňa Lamichová ředitelka školy