Oprava silnice II/300 – II. etapa, v km 38,600-38,800

28. 4. 2004

§ 49

 

Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje

příspěvková organizace

Kutnohorská 59, Hradec Králové – Plačice, 500 04

 


Výzva více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky

 

Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších zákonů, o zadávání veřejných zakázek (dále jen zákon), podle § 49 odst. 1 vypisuje výzvu více zájemcům k podání nabídky na zhotovitele stavby:

 

„Oprava silnice II/300 – II. etapa, v km 38,600-38,800“

 

1.      Identifikace zadavatele

Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje

příspěvková organizace

Kutnohorská 59

500 04 Hradec Králové - Plačice

IČO: 709 47 996

Nejsme plátci DPH

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl Pr., vložka 146.

Zmocněný zástupce zadavatele pro tuto veřejnou zakázku:

pro organizaci výběru zhotovitele: Ing. Josef Lukeš, tel. 495 540 215, 728 483 150

pro technické záležitosti a podávání informací účastníkům:

p. Josef Matějka, SÚS Královéhradeckého kraje – divize Trutnov, Sportovní 508, 541 03 Trutnov 3., tel. 499 739 310, 723542998

2.      Vymezení plnění veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je výběr nejvhodnější nabídky uchazeče na zhotovení stavby  Oprava silnice II/300 – II. etapa, v km 38,600-38,800“.   

Jedná se o provedení nové opěrné zdi včetně sanace násypového tělesa podél pozemního objektu č.p.5. Součástí stavby je oprava dotčené části vozovky, oprava jednotlivých vjezdů na účelové a místní komunikace,  zřízení 2 ks propustků a pročištění a opevnění silničního příkopu.  Délka rekonstrukce části silnice je 165 m, opěrné zdi 39 m. Začátek rekonstruovaného úseku je cca 60 m před pozemním objektem č.p.5 a končí ve vzdálenosti 165 m a navazuje na již opravenou I. etapu z r.2001.

Stavba bude provedena podle projektové dokumentace zpracované projekční kanceláři DIK Trutnov, Revoluční 208, 541 01 Trutnov 1,  pod zak.číslem 012/03 z 10.2003.

Stavba je členěna do stávajících stavebních objektů:

SO 01 – Oprava silnice II/300

SO 02 – Opěrná zeď

3.   Doba a místo plnění veřejné zakázky

Předpokládaný termín zahájení plnění zakázky –  červenec 2004

Termín dokončení kompletní stavby –  nejpozději do 30. listopadu 2004

Uchazeč ve své nabídce uvede termín zahájení a ukončení prací na veřejné zakázce a dobu realizace díla (počet týdnů) v rozsahu dle zadávacích podkladů. Doba realizace díla je soutěžním kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky.

Místo plnění veřejné zakázky – silnice II/300 Trutnov - Babí.

4.      Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče

Každý uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona, způsobem stanoveným v § 2c tohoto zákona. Kvalifikační předpoklad stanovený v § 2b odst. 1 písm. g zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením.

Předkládá-li nabídku více osob společně, prokáže splnění kvalifikačních předpokladů každá osoba samostatně.

5.      Požadavky zadavatele

5.1. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky

Zadavatel požaduje doložit v nabídce další předpoklady uchazeče pro plnění veřejné zakázky dle § 2f zákona:

a.             technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky,

b.             přehled významných zakázek stejného nebo podobného charakteru jako je předmět zakázky uskutečněných uchazečem v posledních 2 letech s uvedením objednatele, místa a doby plnění a finančního objemu investice.

5.2. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny vč. platebních podmínek

Nabídková cena bude uvedena v českých korunách a stanovena jako nejvýše přípustná obsahující veškeré náklady uchazeče na předmět zakázky v členění:

cena bez DPH,   DPH,   cena celkem.

Změna ceny je možná pouze v souvislosti se změnou Zákona o DPH.

Nabídková cena nebude obsahovat rezervu a bude zpracována po jednotlivých položkách dle výkazů výměr a tato cenová kalkulace bude nedílnou součástí nabídky uchazeče.

Součástí nabídkové ceny bude rovněž cena za provedení geometrického plánu dokončené stavby a tato cena bude uvedena ve výkazu výměr.

Každý uchazeč si dle potřeby provede RDS v takovém rozsahu, který je nutný k provedení stavby. Eventuelní cena musí být obsažena v cenové nabídce.

V nabídkové ceně bude uvedena cena za realizaci a udržování přechodného svislého dopravního značení (DIO), včetně jejich projednání po dobu realizace stavby. Cena za zajištění DIO bude uvedena ve výkazu výměr.

V kalkulaci je nutno počítat se skládkovným. Skládka pro přebytečný, nebo nevhodný materiál bude upřesněna při předání staveniště. Vyzískaný materiál (vyfrézovaný asf. koberec, litinové mříže uličních vpustí, ocelové svodidlo  apod.) bude uložen na skládce SÚS Trutnov.

Nařídí-li zadavatel změnu některých prací, či nové práce, které nejsou prokazatelně zahrnuty v ceně a není možná jejich kompenzace v rámci stavby, bude dohodnuta v konkrétním případě cena nová, za použití stejné cenové úrovně jako je cenová úroveň nabídky.

Uchazeč v nabídce uvede případné práce neobsažené v projektové dokumentaci, které jsou nutné pro řádné dokončení akce. Tyto práce budou oceněny samostatně pod čarou.

Dodací i platební podmínky se řídí Všeobecnými dodacími podmínkami staveb pozemních komunikací schválených MD ČR odborem pozemních komunikací pod č.j. 20648/95-230 ze dne 27.6.1995 a Zvláštními dodacími podmínkami stavby vydanými SÚS Královéhradeckého kraje pro tuto stavbu.

Veřejná zakázka bude realizována pouze v případě přidělení finančních prostředků. Zhotovitel použije finanční prostředky výlučně pro provedení této zakázky. Zadavatel neposkytuje žádné finanční zálohy.

5.3. Další požadavky zadavatele

Nabídka včetně všech příloh musí být zpracována v českém jazyce.

Zadavatel požaduje záruku na provedené stavební dílo minimálně v délce 60 měsíců. Uchazeč může nabídnout záruční dobu (v měsících) delší. Záruční doba na provedené stavební dílo je soutěžním kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky.

Nabídka bude obsahovat výslovné prohlášení uchazeče o znalosti veškerých podmínek nabídky, jejich uznání za rozhodující pro vznik smlouvy o díle a prohlášení uchazeče, že je dokonale seznámen s místními poměry důležitými k uskutečnění zakázky.

Stavba musí splnit požadavky příslušných TKP MD, ZTKP, TP a ČSN souvisejících s prováděnými pracemi a činnostmi včetně BOZP. Použité betonové prefabrikáty (betonové obrubníky, betonové vodící proužky, betonové uliční vpusti apod.) budou odolné proti posypovým solím.

V nabídce uchazeč uvede dobu omezení silničního provozu (v kalendářních dnech). Doba omezení silničního provozu je soutěžním kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky.

Uchazeč zpracuje a předloží v nabídce platební kalendář a harmonogram postupu výstavby v grafické podobě s členěním na jednotlivé stavební objekty. Harmonogram stavby bude současně  podkladem pro žádost o omezení dopravy a zvláštního užívání komunikace. O omezení dopravy požádá vybraný zhotovitel akce, který zároveň zajistí dopravní značení a jeho údržbu po dobu stavby.

Jestliže uchazeč předpokládá splnění zakázky pomocí jiných osob, doloží v nabídce seznam těchto osob s prohlášením o míře jejich účasti na veřejné zakázce (procentuální a finanční).

Vybraný uchazeč zpracuje a předloží, před uzavřením smlouvy o dílo, plán jakosti pro stavbu a návrh plánu provedení předepsaných zkoušek včetně seznamu dokladů potřebných k dodávkám stavebních materiálů (certifikáty, prohlášení o shodě apod.)

S vybraným uchazečem vznikne závazná smlouva o dílo podpisem „Souhrnu smluvních dohod“, který bude součástí smlouvy o dílo.

Uchazeč v nabídce předloží platný certifikát systému jakosti odpovídající požadavkům ČSN EN ISO 9001 / 9002 (v kopii), pokud je jeho držitelem.

Variantní řešení se nepřipouští.

6.  Způsob hodnocení nabídek

Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v následujících kritériích uvedených v pořadí dle důležitosti:

1.       výše nabídkové ceny

2.       doba realizace stavby (v týdnech)

3.       délka záruční doby na provedené stavební dílo (v měsících)

4.       doba omezení silničního provozu (v kalendářních dnech)

7.  Lhůta pro podání nabídek

Konec lhůty pro podání nabídek je 23.4.2004 v 1300 hodin.

8.   Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni

Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni a ve které zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky, činí 30 kalendářních dnů.

 

9.   Místo a způsob pro podávání nabídek

Nabídky musí být v písemné formě, v českém jazyce. Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Nabídku lze je doručit osobně, nebo doporučeně poštou v zapečetěných obálkách s označením v levém horním rohu:

„VEŘEJNÁ ZAKÁZKA Oprava silnice II/300 – II. etapa, v km 38,600  - 38,800 – NEOTEVÍRAT“

na adresu zadavatele:

Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje

příspěvková organizace

divize Trutnov

Sportovní 508

541 03  Trutnov 3

nebo osobně do:

Sekretariátu vedoucího divize SÚS Trutnov,  v době 7,00-14,00 v pracovní dny

 

do 23.4.2004 do 1300 hodin

Za rozhodující termín doručení nabídky je okamžik převzetí nabídky zadavatelem.

10.  Termín a místo pro otevírání obálek

Otevírání obálek bude provedeno dne 23.4.2004 v 1300 hodin v zasedací místnosti Správy a údržby silnic Královéhradeckého kraje, příspěvková organizace, divize Trutnov, Sportovní 508, 541 03 Trutnov 3.

11.   Další informace

Každý zájemce pro podání nabídky obdrží výzvu více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky, Souhrn smluvních dohod, formulář Nabídka a Příloha k nabídce, ZDPS a projektovou dokumentaci. PD si zájemci o veřejnou zakázku vyzvednou na adrese Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje, divize Trutnov, Sportovní 508, 541 03  Trutnov u p. Josefa Matějky v pracovních dnech od 6,00 do 14,00 hod. Uchazeči vrátí projektovou dokumentaci zadavateli společně s nabídkou – vrácení projektové dokumentace je podmínkou převzetí nabídky od uchazeče.

Zadavatel umožní na požádání návštěvu staveniště a podá příslušná vysvětlení.

Zadavatel předá staveniště před sjednaným termínem zahájení prací.

Pro přejímací řízení budou předloženy doklady o kvalitě materiálu dle zákona č. 22/97 Sb. ve znění pozdějších předpisů (certifikáty, prohlášení o shodě, atesty apod.), zkoušky a potřebné revizní zprávy vč. závěrečné zprávy o hodnocení kvality prací).

Zhotovitel zodpovídá za veškeré škody na okolním majetku či pozemcích způsobených realizací této zakázky.

 

Účastníkům veřejné zakázky se nepřiznává právo na náhradu nákladů spojených s účastí v této soutěži. Předložené nabídky zůstávají uloženy u zadavatele a nevracejí se uchazečům.

Škrtání, úpravy a změny nebo neúplné zpracování nabídky opravňuje zadavatele k vyloučení uchazeče ze soutěže.

Z veřejné zakázky budou vyloučeni uchazeči, kteří nevyhoví po obsahové nebo formální stránce podmínkám veřejné zakázky.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu nebo nepřidělit zakázku žádnému uchazeči o veřejnou zakázku.

Další informace a podmínky jsou uvedeny v projektové dokumentaci, která je pro zpracování nabídky nutná.

 

 

 

                                                                                        Ing. Ilja KOPÁČEK

                                                                           ředitel SÚS Královéhradeckého kraje