Obnova hydroizolace objektu školy - STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA VETERINÁRNÍ Hradec Králové – Kukleny, Pražská

22. 3. 2004

§ 49a

Střední odborná škola veterinární Hradec Králové Kukleny, Pražská 68


Výzva

více zájemcům o veřejnou zakázku

K PODÁNÍ NABÍDKY DLE § 49a  ZÁK. 199/1994 sB. VE ZNĚNÍ POZDĚJŠÍCH PŘEDPISŮ A SMĚRNICE Č. 7 rADY KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE

na zhotovitele akce:

 

Obnova hydroizolace objektu školy

 

Zadavatel :              Střední odborná škola veterinární Hradec Králové – Kukleny, Pražská 68

Pražská 68, 500 01 Hradec Králové – Kukleny

zastoupená  Ing. Bc. Hanou Rubáčkovou – ředitelkou školy

ve věcech stavby pověřena : Ing. Bc. Hana Rubáčková

IČO : 62690281, DIČ : Není plátcem DPH

Bank. spoj.: česká národní banka Hradec Král., č.ú. : 3336 – 511 / 0710

telefon : 495535386

Technický dozor investora: Jelínek Čestmír – AGOS, Sportovní ul. 638, 500 09 Hradec Králové 9, tel. 495262824

 

I.   Vymezení veřejné zakázky:

 

1)      Předmětem plnění je provedení akce ”Obnova hydroizolace objektu školy“ ve Střední odborné škole veterinární Hradec Králové – Kukleny, Pražská 68, dle  projektové dokumentace, zpracované proj. atelierem Ing. Jaromír Hroch, Heyrovského 1178, 500 03 Hradec Králové.

2)      Při provádění stavebních prací budou respektována ustanovení vyhl. č. 83/1976 Sb. v platném znění, upravující požadavky na provádění staveb a dodrženy příslušné podmínky dotčených stran, veškeré platné předpisy, týkající se technických zařízení, bezpečnosti práce, příslušné zákony, vyhlášky a technické normy.

3)      Výrobky a materiály použité při stavebních pracích musí mít platné certifikáty, nebo příslušná rozhodnutí o schválení, nebo osvědčení o vhodnosti.

4)    Provádění díla, jeho částí a dílo dokončené musí odpovídat ČSN, ON a TP, které jsou platné v době uzavření smlouvy a v době provedení stavby, jimiž je definována požadovaná kvalita díla a způsob její kontroly, jakož i zvláštním ustanovením projektu k jakosti.

5)    Řádné provedení díla bude doloženo předepsanými zkouškami a předložením dokladů o nich. Veškeré odpady vzniklé v souvislosti s prováděním stavebních prací budou nezávadným způsobem likvidovány.

 

 

II.   Termín  plnění:

1) Realizace stavby je  rozdělena do r. 2004 – 2006

2) Dílčí plnění v roce 2004 je do max. výše 2 250 tis. Kč

3)  Dílčí plnění v roce 2004 bude zahájeno dnem podpisu  smlouvy o dílo oběma stranami a protokolárním předáním staveniště.

       4) Stavební práce uvnitř  objektu školy v roce 2004 se požaduje dokončit do 29.8. 2004 

           (včet. hrubého úklidu).

       5)  V roce 2004  se stanovují tyto lhůty:

a)    Staveniště bude zadavatelem předáno do 1.7. 2004. Jestliže dojde k časovému posunu termínu předání staveniště (např. z důvodu nutnosti zajištění stavebního povolení namísto dostatečnosti ohlášení), bude o stejný počet kalendářních dnů posunut i termín předání dokončeného díla.

b)   Vlastní stavební práce budou zhotovitelem zahájeny nejpozději do 3 pracovních dnů od předání staveniště.

      6) Termíny dílčích plnění po roce 2004 budou  dohodnuty po schválení další dotace     

          z rozpočtu zřizovatele.

 

III.  Požadavky na kvalifikační  předpoklady :

1)   Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dle § 2b a způsobem dle § 2c, odstavce 1 zákona č.199/1994 Sb v platném znění. Uchazeč prokáže oprávnění k podnikání, a to buď originálem živnostenského listu a výpisem z obchodního rejstříku nebo jejich ověřenou kopií. Pokud je uchazeč zapsán v obchodním rejstříku, dokládá živnostenské oprávnění i výpis z obchodního rejstříku. Bez tohoto a dalších podmínek níže uvedených je nabídka neplatná.

2)   Součástí dokladů bude osvědčení o autorizaci podle zákona č.360/1992 Sb. v oboru pozemních staveb.

3)   Údaje o doposud realizovaných dodávkách obdobného charakteru a ověřené reference o nich..

4)   Doklad o pojištění předložením pojistné smlouvy uchazeče, kterou budou případná rizika související  s realizací zakázky pojištěna..

5)   Nabídka bude obsahovat závěrečné prohlášení: „Uchazeč prohlašuje, že souhlasí s podmínkami soutěže a že všechny nejasnosti si ozřejmil před podáním nabídky s oprávněnými zástupci zadavatele“.

 

 

IV. Další předpoklady :

1)      Údaje o velikosti firmy, počtu zaměstnanců a jejich profesní struktuře (řemesel), technickém a výrobním vybavení.

2)      Informace o obchodním obratu firmy v kalendářním roce 2003.

3)      Uchazeč prokáže kvalitativní předpoklady přehledem a prezentací realizovaných zakázek v posledních 3 letech - údaje o doposud realizovaných dodávkách obdobného charakteru - reference o nich s uvedením kontaktních osob včet. telefonních spojení.

 

V.   Obsah nabídky :

1)   Kvalifikační předpoklady dle § 2b a způsobem dle § 2c, odstavce 1  zákona č.199/1994 Sb.

2)   Součástí dokladů bude osvědčení o autorizaci podle zákona č.360/1992 Sb. v oboru pozemních staveb a Živnostenské oprávnění, či výpis z obchodního rejstříku.

3)   Další předpoklady.

4)   Návrh smlouvy o dílo + harmonogram prací dílčího plnění.

5)   Termíny plnění.

6)   Nabídková cena  stavebních prací zvlášť bez DPH, zvlášť DPH a celková cena vč. DPH.

7)   Záruka za dílo.

8)   Nabídka bude obsahovat prohlášení uchazeče, že souhlasí s podmínkami soutěže a že všechny nejasnosti si ozřejmil před podáním nabídky s oprávněnými zástupci zadavatele.

9)   Cena bude uvedena jako maximální, nejvýše přípustná. Nabídková cena musí být stanovena k datu předání díla a musí krýt veškeré náklady nezbytné k řádné realizaci díla   (Výkaz výměr je pouze informativní !) DPH bude účtováno dle zákonných předpisů. Při dodání díla budou provedené práce placeny na základě fakturace do výše 90% ceny díla. Zbývajících 10 % bude uhrazeno po převzetí díla bez nedodělků.  Zálohy  zadavatel neposkytuje .

 

VI.  Způsob hodnocení nabídek:

Dle těchto kriterií, která jsou uvedena v sestupném pořadí významu, který jim zadavatel přisuzuje :

1)   Odborná způsobilost a zkušenosti se stavebními pracemi obdobného charakteru.

2)   Výše pevné maximální  nabídkové ceny bez DPH, zvlášť DPH a ceny včet. DPH.

3)   Termín plnění.

4)   Délka záruční doby.

 

VII. Soutěžní  lhůta :

1)   Lhůta  pro doručení  nabídek se stanovuje na den  5. 5. 2004 do 12 hodin. Otvírání obálek proběhne v kanceláři ředitelky Střední odborné školy veterinární, Hradec Králové – Kukleny, Pražská 68 neveřejně.

 

VIII. Místo pro podání nabídek :

1) Nabídku může uchazeč zaslat poštou, či doručit  osobně (doporučujeme) na kontaktní adresu   :

    Střední odborná škola veterinární, Hradec Králové – Kukleny,   

    Pražská 68, 501 01 Hradec Králové, k rukám pí. Novotné  v termínu  do 5.  5. 2004 do 12 hodin.

 

2)   Obálky musí být řádně zapečetěny a na přední straně označeny slovem : "VÝBĚROVÉ  ŘÍZENÍ –NEOTEVÍRAT !" a „Obnova hydroizolace objektu školy“.

 

IX.  Doplňující údaje uchazečů:

1)   Své požadavky a dotazy předkládejte v době od převzetí soutěžních podmínek ve dnech 20 4.  – 23.4. 2004 v době od 11.00  do 13.00 hod. na tel.: 495262824 stavebnímu dozoru panu Čestmíru  Jelínkovi nebo v době od 8.oo do 10.oo hod. na tel.: 495535386 pí. Novotné. Ve stejných dnech lze ve všech věcech, které se týkají projektu, jednat s proj. atelierem Ing. Jaromíra Hrocha, Heyrovského 1178, Hradec Králové, tel.: 495514572 ( 602112939).

2)   Projektová dokumentace včetně výkazu výměr bude propůjčena bezplatně dne 19. 4. 2004 v době od  800 do 13.00 hodin v kanceláři pí. Novotné ve Střední odborné škole veterinární, Hradec Králové – Kukleny, Pražská 68. Poskytnuté zadávací podklady zůstávají majetkem zadavatele a musí být uchazečem vráceny nejpozději při skončení lhůty pro podání nabídek.

3)   Prohlídka budovy se uskuteční  dne 19. 4. 2004 v době od 8.00 do 13.00 hodin.  Náhradní dobu nutno dohodnout s pí. Novotnou.

 

X.Ostatní podmínky:

1)        Všechny podmínky výzvy jsou závazné. Pokud nebudou akceptovány, nebude uchazeč zařazen do výběrového řízení.

2)        Podmínkou je i vyklizení a nastěhování nábytku, provedení hrubého a čistého úklidu (bude zahrnuto v nabídkové ceně).

3)        Cenová nabídka bude zpracovaná dle projektové dokumentace na všechny části předmětu plnění veřejné zakázky. Bude doložena cenovou kalkulací uchazeče, jejíž součástí bude položkový rozpočet (zpracovaný uchazečem) vzhledem k výkresové, textové a dokladové části projektové dokumentace ke stavebnímu řízení.

4)        Konečná cena musí obsahovat veškeré náklady spojené s úplným dokončením prací dle podmínek soutěže a náklady na uvedení všech případně poškozených věcí (vlastním zaviněním) do původního stavu.

5)        Cena musí obsahovat i veškerá rizika a vlivy během stavby, které lze předvídat.

6)        Přílohou nabídky bude návrh smlouvy o dílo s uvedením ceny dle požadavku zadavatele.

7)        Přijetím návrhu nevzniká uchazeči právo na podepsání smlouvy. Údaje uvedené v soutěžních podmínkách vyhlášených zadavatelem jsou pro uzavření smlouvy závazné pro obě zúčastněné strany.

8)        Návrh smlouvy předkládá zhotovitel do 3 dnů od doručení kladného stanoviska zadavatele - rozhodnutí o zadání stavby. Lhůta pro přijetí návrhu nebo podání nového návrhu (protinávrhu) smlouvy ze strany zadavatele je sedmidenní.

9)        Zhotovitel zajistí na stavbě trvalou přítomnost stavbyvedoucího.

10)    V případě potřeb zhotovitele si sám zajistí vytyčení sítí u jejich správců podle svých časových potřeb na své vlastní náklady. Sítě jsou v projektové dokumentaci zakresleny pouze orientačně a je zapotřebí jejich vytyčení dle vyjádření jejich správců.

11)    Při sváření, pracích s otevřeným ohňem i pracích s rozbrušovačkou si zhotovitel vyžádá povolení u vedoucího správy budov v dostatečném předstihu a bude prováděn dozor zhotovitelem od ukončení po dobu 8 hodin.

12)    V případě, že se nemůžete z kapacitních nebo jiných důvodů zúčastnit výběrového řízení a nepředložíte nabídku, oznamte tuto skutečnost zadavateli dopisem.

13)    Zhotovitel je povinen se před podáním nabídky podrobně seznámit se zadávací a prováděcí dokumentací, upozornit na její případné nedostatky, chyby a vyjasnit si ještě před podáním nabídky případné nejasnosti. Na pozdější požadavky k  doplnění nebo provedení úprav nebude brán zřetel.

14)    Zhotovitel je povinen do své nabídky zahrnout veškeré práce, dodávky, služby a výkony, které jsou uvedeny ve výkresové, textové a dokladové části PD.

15)    Nabídková cena je definována jako „cena nejvýše přípustná a maximální“ za celé dílo v cenové úrovni platné v době realizace, vyjma zákonných předpisů.

16)    Nabídková cena obsahuje i další náklady na splnění zakázky, jako je vyhledání potřebných vnitřních rozvodů.

17)    Součástí cenové nabídky jsou náklady spojené s vytýčením všech inženýrských sítí a náklady na provedení případného geodetického zaměření případné nové stavby, či v případě potřeby nákladu na zábor veřejného prostranství.

18)    V rozpočtu budou rovněž zahrnuty náklady na zkoušky kvality prováděných prací a náklady na další činnosti zhotovitele specifikované ve smlouvě o dílo, náklady na úhradu (stavbou spotřebované) el. energie, vodného a stočného, kterou bude zhotovitel měřit a hradit objednateli.

19)    Zhotovitel je povinen nahradit veškeré škody, které v rámci své činnosti způsobí objednateli nebo třetím osobám, nejpozději do 15 dnů ode dne ukončení šetření škodné události příslušnými orgány.

20)    Zhotovitel na sebe přejímá odpovědnost za škody způsobené na zhotovené stavbě nebo její části po celou dobu výstavby, tzn. do odstranění nedodělků po jejím převzetí objednatelem, stejně tak za škody způsobené svou činností třetí osobě, tzn., že veškeré narušení či poškození majetku, tj. vjezdů, plotů, objektů, prostranství a inženýrských sítí, uvede je zhotovitel bezplatně do původního stavu nejpozději ke dni předání díla.

21)    Zhotovitel si zajistí vytýčení všech dotčených stavbou stávajících inž. sítí v území dotčeném výstavbou před zahájením stavebních prací nebo i skrytých instalací ve stavebních konstrukcích ( bude-li to nutné i opakovaně v průběhu stavby) na své náklady, které jsou zahrnuty do jeho nabídky.

22)    Za bezpečnost silničního provozu včetně osazení a údržby dopravního značení v lokalitě dotčené stavebními pracemi odpovídá zhotovitel. Povinností zhotovitele je zabezpečit příslušná povolení k omezení veřejného provozu a zajištění potřebného dopravního značení  a jeho instalaci ( včetně jeho údržby a případné obnovy) v souladu s pokyny příslušného správního orgánu.

23)    Zhotovitel ručí za splnění podmínek, které stanoví správce podzemních sítí pro jejich ochranu při provádění zemních a jiných stavebních prací. Zhotovitel přejímá plnou právní a finanční odpovědnost za porušení těchto podzemních sítí v důsledku stavební činnosti. Zhotovitel se v takovém případě zavazuje uhradit veškeré pokuty, náklady na opravy, škody související s porušením povinností dle obecně závazných předpisů a podmínek stanovených správci sítí.

24)    Zhotovitel započte do ceny provedení protiprašného zajištění ostatních prostor objektu.

25)    Stavební činností nebude narušen chod školy.

26)    Součástí dodávky zhotovitele bude dokumentace skutečného provedení všech profesí a seznámení personálu s obsluhou zařízení.

27)    Objednatel se zavazuje zabezpečit pro potřeby stavby možnost odběru elektrické energie a vody, event. dalších médií za úhradu, vč. určení místa napojení (t.zn., že zhotovitel bude spotřeby energií měřit a hradit objednateli, tyto poplatky budou zahrnuty do nabídkové ceny)..Podružné měřiče k měření odebrané el. energie zajistí zhotovitel.

28)    Uchazeč je povinen se před podáním nabídky podrobně seznámit se zadávací a prováděcí dokumentací, upozornit na její případné nedostatky, chyby a vyjasnit si  ještě před podáním nabídky případné nejasnosti. Na pozdější požadavky k  doplnění nebo provedení úprav nebude brán zřetel.

29)    Zhotovitel vypomůže objednateli při vystěhování a nastěhování nábytku stavbou dotčených prostor a zařízení a zahrne tyto práce do nabídkové ceny.

30)    Zřízení všech případných přípojek pro provoz zařízení staveniště či stavby projedná a provede svým obchodním jménem a na své náklady zhotovitel. Případná připojení trvalého charakteru před jejich zahrnutím předá zhotovitel jejich správcům.

31)    Platební podmínky:

- záloha nebude poskytnuta

- úhrady měsíčně na základě faktur doložených odsouhlaseným soupisem provedených prací

Zadavatel uhradí faktury až do výše 90% z celkové ceny díla. Zbývajících  10 % celkové ceny uhradí zadavatel: 5% po provedení kolaudace a zbylých  5% po dokončení díla včetně odstranění vad a nedodělků.

Výběrem nejvhodnější nabídky uchazeče nevzniká právní vztah, zadavatel si vyhrazuje jednat o konečném znění smlouvy o dílo.

Zadavatel si vyhrazuje:

-       odmítnout všechny nabídky

-       nevrátit uchazeči podanou nabídku

-       vyloučit nabídku uchazeče, který si nevyzvedl zadávací dokumentaci způsobem určeným v této výzvě

-       podmínky výzvy upravit

-       tuto výzvu zrušit bez uvedení důvodu

-       neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem

-       možnost dílčího plnění zakázky

-       právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek soutěže

-       zakázku rozdělit na dvě nebo více dílčích zakázek plnění

-       uchazeči nevzniká právo na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži

Zadavatel nepožaduje poskytnutí jistoty.

V Hradci Králové 15.4. 2004                                         Za zadavatele:

 

   ............................................                                            

 Ing. Bc. Hana Rubáčková

 ředitelka školy