Obchodní veřejná soutěž - Dodávka stravovacích služeb pro ÚSP Opočno

2. 2. 2004

OVS

Ústav sociální péče pro dospělé Opočno

 

vyhlašuje ve smyslu zákona o zadávání veřejných zakázek č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších předpisů ( dále jen „zákon“) obchodní veřejnou soutěž  /dále jen OVS/

na plnění veřejné zakázky:

 

Dodávka stravovacích služeb pro ÚSP Opočno

 

1) Vymezení plnění veřejné zakázky :

 

1.1.  Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění celodenního a celoročního způsobu stravování bez možnosti     pronájmu  kuchyně a  skladovacích prostor v areálu ÚSP Opočno, za těchto podmínek :

      Stravování bude zajištěno pro cca 100 klientů ústavu a 50 obědů pro zaměstnance ústavu včetně diet

      Strava musí odpovídat dietním normám a splňovat podmínky vyhlášky o stravování v zařízeních sociální

          péče 83/93 Sb. a 139/94 Sb. v platném znění

       Celodenní stravování zahrnuje snídani, oběd, teplou večeři a dvě přesnídávky

 

1.2.  Podrobný popis předmětu plnění veřejné zakázky je uveden v zadávací dokumentaci .

 

2) Doba a místo plnění veřejné zakázky :

 

2.1. Dobu plnění zadavatel požaduje v těchto termínech :

       termín zahájení plnění …………………………… 04/04

       termín ukončení plnění ………………………….. na dobu neurčitou

 

3) Požadavky na prokázání kvalifikačních  předpokladů :

 

3.1. Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady dle § 2b způsobem podle § 2c zákona. Předkládá-li nabídku více osob společně požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů stejným způsobem v plném rozsahu od všech osob.

 

4) Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky :

 

4.1. Uchazeč prokáže formou čestného prohlášení potvrzeného statutárním orgánem uchazeče nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu uchazeče tyto další předpoklady pro plnění veřejné zakázky :

       reference firmy

       ukázkový jídelníček bez  diet  na dobu 1 měsíc

       profesní a vzdělanostní skladba vlastních pracovníků všech kategorií

       popis způsobu plnění předmětu zakázky

 

5) Způsob hodnocení nabídek :

 

5.1. Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených kritérií.. Kritéria jsou uvedena  v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje.

 

1.      Reference a odborná způsobilost uchazeče

2.      Nabídková cena

3.      Způsob plnění předmětu zakázky

4.      Rozsah a způsob využití místních zdrojů pracovních sil

 

6) Způsob zpracování nabídky a požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny

 

6.1. Součástí nabídky uchazeče bude návrh smlouvy o poskytování stravovacích služeb

 

6.2. Nabídková cena včetně DPH bude stanovena jako nejvýše přípustná, se započtením veškerých nákladů spojených s úplným a kvalitním poskytnutím služby, včetně veškerých rizik, provozních nákladů, zisku a inflačních vlivů, v členění dle zadávací dokumentace.

 

6.3. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny :

-          v případě, že dojde ke změně daňových předpisů majících vliv na výši nabídnuté ceny

-          zadavatel změní limit  normy na potraviny

-          zvýšení vstupních cen o více než 20%

 

 

7) Platební podmínky :

 

7.1. Úhrada prací předmětu veřejné zakázky bude prováděna na základě měsíčních daňových dokladů.

 

7.2. Splatnost jednotlivých daňových dokladů je stanovena na 14 kalendářních dní.

       Zadavatel neposkytuje zálohy.

 

8) Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami :

 

8.1. Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení této VOS v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami.

 

8.2. Otevírání obálek  s nabídkami se uskuteční dne 12.března 2004   v 9.30 hod. v sídle zadavatele soutěže

 

9) Zadávací lhůta:

 

9.1. Zadávací lhůta činí 41  kalendářních dní

 

10) Místo pro podávání nabídek a doba v níž lze nabídky podat osobně:

 

10.1. Uchazeči mohou podat nabídku osobně  v sídle zadavatele v pracovní dny od 9.oo do 11.oo hod.

 

10.2. Poslední den soutěžní lhůty je možno podávat nabídky pouze do 9.30 hodin v místě otevírání obálek

 

10.3. Uchazeči podají nabídku formou stanovenou § 9 zákona

 

11) Název , sídlo, telefon a fax zadavatele :

Ústav sociální péče pro dospělé Opočno

Kupkovo nám. 132

517 73 Opočno

tel. : 494 668 286        fax. : 494 667 327

IČO : 42886163

Bankovní spojení : ČSOB Rychnov nad Kněžnou

Číslo účtu :  107489774/0300

Zastoupený : Mgr. Alenou Goisovou – ředitelkou ÚSP

 

12) Informační schůzka :

 

12.1. Informační schůzka se uskuteční dne 20.února 2004 v 10.00 hod.. Sraz účastníků bude před budovou zadavatele v Opočně. Na této schůzce mají zájemci poslední možnost získat informace o předmětu plnění veřejné zakázky. Po skončení  prohlídky nebudou zadavatelem ani pořadatelem poskytovány žádné informace spojené s touto OVS.

 

13)  Požadavek na poskytnutí  jistoty:  

 

13.1. Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje složení jistoty ve výši 60.000,- Kč /slovy: šedesáttisíckorunčeských/. Jistotu může zájemce složit jednou z forem dle §24 zákona. Doklad o poskytnutí jistoty doloží uchazeč jako součást své nabídky.

 

13.2. Pro potřeby složení jistoty formou složení finanční částky je stanoven účet 107489774/0300, var. symbol  IČO uchazeče.

 

14) Zadávací dokumentace :

 

14.1. Zadávací dokumentace obsahuje podrobné zadávací podmínky stanovené zadavatelem

 

14.2. Zadávací dokumentaci si mohou vyzvednout všichni zájemci po celou dobu soutěžní lhůty v pracovních dnech od 8.oo do 10.oo hodin, po předchozí /telefonické, faxem či doporučeným dopisem/ domluvě se zadavatelem OVS.

 

15) Další podmínky OVS :

 

15.1. Zadavatel si vyhrazuje právo OVS  či její jednotlivé části zrušit, nebo veškeré přijaté nabídky  odmítnout.

 

15.2. Obchodní veřejná soutěž se vztahuje pouze na tuzemské osoby.

 

15.3. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek OVS nebo předmětu veřejné zakázky nejpozději do 7 kalendářních dnů  před koncem soutěžní lhůty. Učiní tak písemně všem zájemcům a zveřejněním v Obchodním věstníku.

 

15.4. Podrobné podmínky upřesňující tento inzerát obsahuje zadávací dokumentace.

 

15.5. Výběrem  nejvhodnější nabídky uchazeče nevzniká právní vztah, zadavatel si vyhrazuje právo jednat o konečném znění smlouvy o dílo.

 

15.6. Zadavatel nepřipouští variantní řešení ani rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění¨

 

15.7. Uchazeč nemá právo na náhradu nákladů spojených s účastí v soutěži. Nabídky se uchazečům nevracejí a zůstávají u zadavatele jako součást dokumentace o zadání