Nová výstavba ústavu – I. ucelená část lokalita České Meziříčí

8. 3. 2004

§ 49

ÚSP pro dospělé Opočno

 vyhlašuje výběrové řízení na dodavatele stavby

 

Nová výstavba ústavu – I. ucelená část lokalita  České Meziříčí

 

 

ÚSP pro dospělé Opočno vyzývá podle § 49 zákona č. 199/94 Sb. , o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů  více zájemců k podání nabídky na dodávku stavebních prací  na akci „Nová výstavba ústavu – I.ucelená část lokalita České Meziříčí“

 

 

1.      Zadavatel :           Ústav sociální péče pro dospělé Opočno

Kupkovo nám. 132

517 73 Opočno

tel. : 494 668 286        fax. : 494 667 327

IČ : 42886163           

Bankovní spojení : ČSOB Rychnov nad Kněžnou

Číslo účtu :  107489774/0300

Zastoupený : Mgr. Alenou Goisovou – ředitelkou ÚSP

 

2.      Vymezení plnění zakázky :  Předmětem plnění je kompletní dodávka stavebních prací nových domů „chráněného bydlení“ – objektu D3, D4 v obci České Meziříčí. Účelem nové výstavby je řešení stávající nevyhovující kapacity a kvality ubytování ve stávajících objektech a zařízeních ÚSP pro dospělé Opočno. V současné době probíhá na akci územní řízení.

      Součástí plnění je rovněž zhotovení dokumentace skutečného provedení díla a její předání       

      zadavateli v 3 vyhotoveních.

Součástí  zadávací dokumentace je realizační projektová dokumentace ( zakázkové číslo  2601/03 z prosince 2003), včetně výkazu výměr.

Projekt byl zpracován  firmou BKN spol. s r.o., Vladislavova 29/1, 556 01 Vysoké Mýto, hlavní projektant ing.Král

     

Požadavky na realizaci :  Stavba bude provedena v souladu se zadávací dokumentací. Při realizaci stavby budou dodrženy všechny platné normy, právní předpisy a nařízení.

Zadavatel nepřipouští variantní  řešení.

 

3.      Doba a místo plnění : Staveniště se nachází  na pozemku p.č. 1112/38 v katastrálním území České Meziříčí. Předpokládá se realizace dodávky v rozmezí 05/2004 až 11/2004. Uchazeč uvede ve své nabídce i lhůtu výstavby v měsících. Splněním dodávky stavby se rozumí úplné dokončení stavby, její vyklizení a podepsání posledního zápisu o předání a převzetí stavby, předání dokladů ke kolaudačnímu řízení a dokladů o předepsaných zkouškách a revizích a předání projektové dokumentace o skutečném provedení díla, jakož i podepsání zápisů o odstranění všech případných vad a nedodělků.  Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o změně termínů plnění v souvislosti s přidělením dotace ze státního rozpočtu za předpokladu zachování lhůty výstavby.

 

4.      Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů : Uchazeči musí prokázat kvalifikační předpoklady podle  §2b, způsobem podle §2c zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších předpisů. V případě, že nabídku předkládá společně více osob, prokáže každá z těchto osob kvalifikační předpoklady plně ve výše uvedeném rozsahu samostatně.

V tomto případě musí být v nabídce doložena jejich vzájemná písemná smlouva, vymezující zmocněnce oprávněného jednat se zadavatelem.

 

5.      Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky  :

Uchazeči prokáží tyto další předpoklady pro plnění veřejné zakázky :    

- údaje o obdobných zakázkách realizovaných v posledních 3 letech

- strojní  a technické vybavení  uchazeče

                                  

6.      Obsah nabídky  :    a)  Krycí list nabídky  ( nevyplněný je součástí zadávací 

                                             dokumentace)

    b)  Kvalifikační předpoklady

    c)  Další předpoklady

    d)  Návrh smlouvy o dílo

                                              e)  Harmonogram prací  a platební kalendář

                                              f)  Celková cena v požadovaném členění včetně oceněného výkazu

                                                   výměr

                                        g)  Záruky za dílo                                                       

                                              

7.      Způsob hodnocení nabídek : 

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti. Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí významu, který jim zadavatel přisuzuje:

1.      Výše nabídkové ceny

2.      Reference a odborná způsobilost uchazeče

3.      Strojní a technické vybavení uchazeče

4.      Smluvní podmínky ( záruka za dílo, platební podmínky )

                                                          

Každý člen hodnotící komise boduje kriteria od 1 až do 10 bodů. Součet bodů příslušného kritéria bude vynásoben příslušným stupněm významu. Součet takto upraveného počtu bodů za všechna kriteria určí jeho pořadí v celkovém hodnocení. Nejvhodnější nabídkou bude nabídka, která takto získá nejvyšší počet bodů.

 

8.      Soutěžní lhůta : Soutěžní lhůta začíná běžet dnem následujícím po doručení výzvy zájemci a končí   dne 12.března 2004  v  11.00 hod.. Otvírání obálek se uskuteční  v sídle zadavatele dne 12.března 2004 v 11.00 hod. bez účasti zástupce uchazečů.

 

9.      Zadávací lhůta : Zadávací lhůta činí  30  dnů.

 

10.  Způsob zpracování ceny a požadavky na platební podmínky : Cena bude uvedena jako maximální, nejvýše přípustná,  v členění: nabídková cena bez DPH, samostatně DPH (dle sazeb) a nabídková cena celkem s DPH, vše dle krycího listu. Nabídková cena bude zpracována podle zadávací dokumentace a bude doložena položkovými rozpočty (tj.popis položky, měrná jednotka, jejich počet, jednotková cena a cena za položku celkem) v souladu s výkazem výměr, který je součástí zadávací dokumentace. Dále je uchazeč povinen shodnou formou ocenit (samostatným položkovým rozpočtem odděleně od rozpočtu dle zadávací dokumentace) i práce, které dle názoru uchazeče ve výkaze výměr chybí nebo jsou uvedeny nepřesně.

 

Provedené práce budou placeny měsíčně dle daňových dokladů vystavených na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu provedených prací až do výše 90 % ceny díla. Zbývající část ceny díla (10%) bude uhrazena po odstranění poslední vady nebo nedodělku zapsaného v protokolu o předání a převzetí hotového díla. Konečný daňový doklad bude vystaven do 14-ti kalendářních dnů po předání a převzetí hotového díla a po odstranění poslední vady nebo nedodělku zapsaného v protokolu o předání a převzetí hotového díla.“  Splatnost daňových dokladů bude minimálně 21 kalendářních dnů.

Zálohy  zadavatel  neposkytuje. Uchazeč může uvést ve své nabídce jiné platební podmínky.

Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny jsou:

1.v případě, že dojde ke změně daňových předpisů majících vliv na výši nabídnuté ceny

2.zadavatel změní požadovaný rozsah prací

Jiné podmínky pro překročení nabídnuté ceny přípustné nejsou.

 

11.   Místo pro podání nabídek : Nabídky mohou uchazeči doručit osobně do kanceláře ředitele ÚSP pro dospělé Opočno nebo poštou na adresu zadavatele nejdéle do 11.00 hod. dne 12.března 2004 a to v řádně uzavřené obálce, označené nápisem „SOUTĚŽ ÚSP OPOČNO - I. ucelená část -  NEOTEVÍRAT ! „.

 

12.   Zadávací dokumentace : Zájemci si mohou vyzvednout zadávací dokumentaci, po předchozí telefonické domluvě, v sídle zadavatele. Dokumentace bude zapůjčena.

 

13. Lhůta po kterou jsou uchazeči svoji nabídkou vázáni činí 30 dní.

 

14. Jistota : Zadavatel nepožaduje složení jistoty.

 

15. Další podmínky : Soutěž je omezena na tuzemské osoby. Smlouva o dílo musí obsahovat

ustanovení o smluvní pokutě za opožděné předání díla .

 

16. Práva zadavatele : Zadavatel si vyhrazuje právo  odmítnout všechny nabídky a případně soutěž  zrušit bez udání důvodu . Výběrem nejvhodnější nabídky uchazeče  nevzniká právní vztah, zadavatel si vyhrazuje právo jednat o konečném znění smlouvy o dílo.   

 

 

V Opočně 13.2.2004

 

 

                                                                                                          Za zadavatele