Most ev.č. 327-033 ve Vojicích
§ 49a
Královéhradecký kraj
se sídlem
Wonkova 1142, Hradec Králové, 500 02
Výzva k podání nabídky
Královéhradecký kraj ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších zákonů, o zadávání veřejných zakázek (dále jen zákon), podle § 49a vypisuje výzvu k podání nabídky na zhotovitele stavby:
„Most ev.č. 327-033 ve Vojicích“
1. Identifikace zadavatele
Královéhradecký kraj
se sídlem Wonkova 1142
500 02 Hradec Králové
IČO : 708 89 546
Zmocněný zástupce zadavatele pro tuto veřejnou zakázku:
pro organizaci výběru zhotovitele: Ing. Josef Lukeš, tel. 495 540 215, 728 483 150, pracovník Správy a údržby silnic,
pro technické záležitosti a podávání informací účastníkům: p. Ing. Karel Charousek, tel.: 493 522 250, 724 192 325, a p. Čeněk Hrdlička, tel. 493 532 250, 603 589 303, e-mail: cenek_hrdlicka@post.cz, pracovníci Správy a údržby silnic,
pro záležitosti úvěru: Ing. Miloslav Nejedlý, tel. 495 817 160, vedoucí ekonomického odboru Krajského úřadu.
2. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je výběr nejvhodnější nabídky uchazeče na zhotovení stavby
„Most ev.č. 327-033 ve Vojicích“.
Rekonstrukce mostu bude provedena dle projektové dokumentace zpracované firmou Vaner s.r.o. Liberec. Stavba bude prováděna za místní provizorní objížďky dle projektové dokumentace.
3. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Předpokládaný termín zahájení plnění zakázky – květen 2004
Termín dokončení stavby – nejpozději do 30. září 2004
Uchazeč ve své nabídce uvede termín zahájení a ukončení prací na veřejné zakázce a dobu realizace díla (počet týdnů) v rozsahu dle zadávacích podkladů. Doba realizace díla je soutěžním kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky.
Místo plnění veřejné zakázky – silnice II/327 u Vojic
4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče
Každý uchazeč prokáže příslušné oprávnění k podnikání ověřeným živnostenským listem se zaměřením na provedení požadovaných prací, příp. koncesní listinou, a výpisem z obchodního rejstříku, je-li jeho vlastníkem.
5. Požadavky zadavatele
5.1. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
Zadavatel požaduje doložit v nabídce další předpoklady uchazeče pro plnění veřejné zakázky dle § 2f zákona:
a. technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky,
b. přehled významných zakázek stejného nebo podobného charakteru jako je předmět zakázky uskutečněných uchazečem v posledních 3 letech s uvedením objednatele, místa a doby plnění a finančního objemu investice,
c. ukazatele finanční stability uchazeče – za roky 2001 až 2003 a to: obchodní obrat ze stavební činnosti, krátkodobé úvěry, dlouhodobé úvěry, zisk před zdaněním, zisk po zdanění,
d. schopnost zajistit financování dodavatelského úvěru – doklad, který tuto skutečnost ověřuje (od poskytovatele úvěru)
5.2. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny
Nabídková cena bude uvedena v českých korunách a stanovena jako nejvýše přípustná obsahující veškeré náklady uchazeče na předmět zakázky celkem v členění:
cena bez DPH, DPH, cena celkem.
Z toho uveďte dílčí cenu zakázky jako souhrn ocenění výkazu výměr v členění
cena bez DPH, DPH, cena celkem.
Změna ceny je možná pouze v souvislosti se změnou Zákona o DPH.
5.3. Platební podmínky
Veřejná zakázka bude hrazena s odkladem splatnosti ceny za provedení stavebních prací.
Splácení bude probíhat v 5-ti rovnoměrných ročních splátkách vždy k 31.10. každého roku. První splátka bude ke dni 31.10. následujícího roku po dokončení a převzetí stavebních prací.
Uchazeč uvede v nabídce podrobné podmínky splácení ceny díla, cenu financování v Kč, úrokovou sazbu (p.a) a možnost předčasného splacení.
V nabídce uchazeč podrobně rozvede a doloží zajištění financování díla.
Uchazeč v nabídce předloží návrh smlouvy o financování veřejné zakázky.
Zadavatel nepřipouští převzetí případného zajištění závazku formou zástavního práva ani jiným způsobem.
V lhůtě stanovené pro podání nabídek je zadavatel připraven odpovědět na požadované písemné otázky vedoucí k zajištění financování zakázky ze strany uchazečů, a to v době do jednoho týdne od převzetí požadavku.
Zadavatel připouští, aby uchazeč předpokládal možnost postoupení pohledávky vzniklé vítěznému uchazeči po dokončení díla (předmětu této veřejné zakázky) za Královéhradeckým krajem bance za účelem dalšího financování po předchozím souhlasu zadavatele.
Ceny nebudou obsahovat rezervu a budou zpracovány po jednotlivých položkách dle výkazu výměr v členění po jednotlivých objektech a tato cenová kalkulace bude nedílnou součástí nabídky uchazeče.
Každý uchazeč si dle potřeby provede RDS v takovém rozsahu, který je nutný k provedení stavby. Eventuální cena musí být zahrnuta v ceně nabídky.
V nabídkové ceně bude uvedena cena za realizaci a udržování přechodného svislého dopravního značení (DIO) uzavírky a objízdných tras, včetně jejich projednání, po dobu realizace zakázky. Cena za zajištění dopravně-inženýrského opatření bude uvedena ve výkazu výměr.
Nařídí-li zadavatel změnu některých prací, či nové práce, které nejsou prokazatelně zahrnuty v ceně a není možná jejich kompenzace v rámci stavby, bude dohodnuta v konkrétním případě cena nová, za použití stejné cenové úrovně jako je cenová úroveň nabídky.
Dodací podmínky se řídí Všeobecnými dodacími podmínkami staveb pozemních komunikací schválených MD ČR odborem pozemních komunikací pod č.j. 20648/95-230 ze dne 27.6.1995 a Zvláštními dodacími podmínkami stavby vydanými pro tuto stavbu.
5.4. Další požadavky zadavatele
Nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Všechny dokumenty, jejichž originál bude v jiném než v českém jazyce, musí mít ještě úřední překlad do českého jazyka.
Zadavatel požaduje záruku na provedené stavební dílo minimálně v délce 36 měsíců na vozovku, 60 měsíců na most a 120 měsíců na izolace. Uchazeč může nabídnout záruční dobu (v měsících) delší. Záruční doba na provedené stavební dílo je soutěžním kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky.
Nabídka bude obsahovat výslovné prohlášení uchazeče o znalosti veškerých podmínek nabídky, jejich uznání za rozhodující pro vznik smlouvy o díle a prohlášení uchazeče, že je dokonale seznámen s místními poměry důležitými k uskutečnění zakázky.
Stavba musí splnit požadavky příslušných TKP, ZTKP, TP a ČSN souvisejících s prováděnými pracemi a činnostmi včetně BOZP.
Uchazeč zpracuje a předloží v nabídce platební kalendář a harmonogram postupu výstavby v grafické podobě s členěním na jednotlivé stavební objekty (technologické operace). Harmonogram stavby bude současně podkladem pro žádost o uzavírku. O uzavírku silnice požádá zhotovitel stavby, který zároveň zajistí dopravní značení a jeho údržbu během uzavírky.
Vybraný uchazeč zpracuje a předloží, před uzavřením smlouvy o dílo, plán jakosti pro stavbu a návrh plánu provedení předepsaných zkoušek včetně seznamu dokladů potřebných k dodávkám stavebních materiálů (certifikáty, prohlášení o shodě atd.).
Jestliže uchazeč předpokládá splnění zakázky pomocí jiných osob, doloží v nabídce seznam těchto osob s prohlášením o míře jejich účasti na veřejné zakázce (procentuální a finanční).
S vybraným uchazečem vznikne závazná smlouva o dílo podpisem „Smlouvy o dílo (Souhrnu smluvních dohod)“. Zadavatel se vyhrazuje právo o této smlouvě dále jednat.
Uchazeč v nabídce předloží platný certifikát systému jakosti odpovídající požadavkům ČSN EN ISO 9001 / 9002 (v kopii), pokud je jeho držitelem.
Variantní řešení se nepřipouští.
Na stavbě budou osazeny min. 2 ks referenčních tabulí, které budou obsahovat :
- Název stavby
- Název, adresa a logo ( znak ) investora
- Technický dozor investora, telefon
- Název, adresa a logo zhotovitele
- Stavbyvedoucí, telefon
- Generální projektant, adresa, logo, jméno odpovědného projektanta
- Termín zahájení stavby
- Termín dokončení stavby
6. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v následujících kritériích uvedených v pořadí dle důležitosti:
1. výše nabídkové ceny celkem,
2. zkušenosti uchazeče se systémem dodavatelského úvěru a výhodnost podmínek jeho poskytnutí,
3. cena financování (úroková sazba),
4. doba realizace stavby (v týdnech),
5. délka záruční doby (v měsících).
7. Lhůta pro podání nabídek
Konec lhůty pro podání nabídek je 6. května 2004 v 1030 hodin.
8. Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni
Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni a ve které zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky, činí 30 kalendářních dnů.
9. Místo a způsob pro podávání nabídek
Nabídky musí být v písemné formě, v českém jazyce. Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Nabídku lze je doručit osobně, nebo doporučeně poštou v zapečetěných obálkách s označením v levém horním rohu:
„VEŘEJNÁ ZAKÁZKA – Most ev.č. 327-033 ve Vojicích – NEOTEVÍRAT“
na adresu:
Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje
příspěvková organizace
divize Jičín
Koněvova 467
506 24 Jičín
nebo osobně:
Sekretariát vedoucího divize Jičín
v době 7,00-14,00 v pracovní dny
do 6. května 2004 do 1030 hodin
Za rozhodující termín doručení nabídky je okamžik převzetí nabídky zadavatelem.
10. Další informace
Každý zájemce pro podání nabídky obdrží zadávací dokumentaci, která obsahuje Výzvu k podání nabídky, Smlouvu o dílo (Souhrn smluvních dohod), formulář Nabídka a Příloha k nabídce, Zvláštní dodací podmínky stavby (ZDPS) „Most ev.č. 327-033 ve Vojicích“. Dále obdrží projektovou dokumentaci ve stupni DZS, kterou si zájemci o veřejnou zakázku vyzvednou na adrese Správy a údržby silnic Královéhradeckého kraje – divize Jičín, Koněvova 467, 506 24 Jičín u p. Hrdličky tel. 493 522 250.
Uchazeči vrátí projektovou dokumentaci zadavateli společně s nabídkou.
Zadavatel umožní na požádání návštěvu staveniště a podá příslušná vysvětlení.
Zadavatel předá staveniště před sjednaným termínem zahájení prací.
Pro přejímací řízení budou předloženy doklady o kvalitě materiálu dle zákona č. 22/97 Sb. ve znění pozdějších předpisů (certifikáty, prohlášení o shodě, atesty, zkoušky živičných směsí vč. závěrečné zprávy o hodnocení kvality prací).
Zhotovitel zodpovídá za veškeré škody na okolním majetku či pozemcích způsobených realizací této zakázky.
Účastníkům veřejné zakázky se nepřiznává právo na náhradu nákladů spojených s účastí v této soutěži. Předložené nabídky zůstávají uloženy u zadavatele a nevracejí se uchazečům.
Škrtání, úpravy a změny nebo neúplné zpracování nabídky opravňuje zadavatele k vyloučení uchazeče ze soutěže.
Z veřejné zakázky budou vyloučeni uchazeči, kteří nevyhoví po obsahové nebo formální stránce podmínkám veřejné zakázky.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu nebo nepřidělit zakázku žádnému uchazeči o veřejnou zakázku.
Další informace a podmínky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je pro zpracování nabídky nutná.
Ing. Pavel Bradík
hejtman Královéhradeckého kraje