Komplexní úklidové služby nemocnice v Jičíně

16. 5. 2003

§49

OBLASTNÍ NEMOCNICE JIČÍN
       

OBLASTNÍ NEMOCNICE JIČÍN

Bolzanova ul. čp. 512, 506 43 J i č í n, tel. 493582111, fax. 493523514

 

Oblastní nemocnice Jičín
vyzývá zájemce o veřejnou zakázku k podání nabídky
 
v souladu s ustanovením §49 odst. 1 zákona č.199/1994 Sb. o zadávaní veřejných zakázek, ve znění pozdějších právních předpisů
 
na
 
KOMPLEXNÍ ÚKLIDOVÉ SLUŽBY NEMOCNICE V JIČÍNĚ

 
  1. Vymezení plnění veřejné zakázky :
    Zajištění úklidové služby v nemocnici Jičín v souladu s hygienickými normami dle vyhlášky č.440/2000 Sb., s úklidovým a dezinfekčním plánem jednotlivých odd. a provozními řády oddělení včetně třídění a odvozu odpadu na shromažďovací místo v jednotlivých objektech.
    Přesnější specifikace veřejné zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci, která je přílohou č.1 a nedílnou součástí této výzvy.
     
  2. Doba a místo plnění zakázky :
    Místem plnění zakázky je nemocnice Jičín, Bolzanova 512, 506 43 Jičín.
    Předpokládané zahájení zakázky je od 1. 7. 2003
    Termín dokončení předmětu zakázky je do 31. 12. 2003
     
  3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů :
    Zájemce musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b způsobem podle § 2c zákona.
  4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
    Uchazeč předloží čestné prohlášení osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče, které musí obsahovat:
    • technické vybavení a personální obsazení rozhodné pro plnění zakázky včetně používaných čistících a dezinfekčních prostředků
    • čestné prohlášení, že u uchazeče není dána některá ze skutečností, které zakládají důvod pro jeho vyloučení z účasti na zadávání veřejné zakázky dle §63 zák.
    • údaje o zakázkách podobného charakteru ve zdravotnictví v posledních pěti letech s uvedením objednavatele, místa a doby plnění
    V případě, že uchazeč neprokáže tyto další předpoklady požadovaným způsobem, bude toto považováno za nesplnění podmínek soutěže s následným vyloučením uchazeče ze soutěže
     
  5. Způsob hodnocení nabídek:
    Nabídky budou hodnoceny komplexně podle ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii:
    • nabídková cena
    • systém jakosti a záruka kvality
    • reference poskytovaných služeb ve zdravotnických zařízeních
    • platební podmínky
    • technické vybavení a personální zajištění nezbytné pro realizaci veřejné zakázky
     
  6. Požadavky na jednotný způsob zpracování ceny
    Celková nabídková cena bude zpracována jako součet dílčích nabídkových cen za provedení činnosti specifikovaných v předmětu veřejné zakázky včetně kalkulačního vzorce, a to následovně:
    • cenovou specifikaci pro jednotlivé prostory dle zadání ( viz příloha)
    • cena za provoz kuchyněk po jednotlivých odděleních tzn. jejich úklid včetně mytí nádobí, převoz stravy od místa hospodářského vstupu do jednotlivých objektů na příslušná oddělení a odvoz umytého nádobí zpět Nabídková cena, a to jak cena celková tak jednotlivé dílčí ceny, musí být definována jako nejvýše přípustná a musí obsahovat veškeré náklady nutné k realizaci předmětu zakázky. Dále bude cena rozčleněna na cenu bez DPH, s DPH a cenu celkem.
     
  7. Místo a doba, v níž lze nabídky podat osobně
    Nabídky mohou zájemci doručit osobně na sekretariát ředitele Oblastní nemocnice v Jičíně, Bolzanova 512 v pracovních dnech od 8.00 do 14.00 hod. a to v řádně uzavřené obálce, označené nápisem "VEŘEJNÁ ZAKÁZKA -ÚKLIDOVÉ SLUŽBY NEMOCNICE V JIČÍNĚ "Nabídku je možné též zaslat doporučeným dopisem označeným výše uvedeným způsobem na adresu zadavatele.
     
  8. Lhůta pro podání nabídek:
    Lhůta pro podání nabídek končí 2. 6. 2003
     
  9. Zadávací lhůta:
    Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni je 30 kalendářních dnů. Lhůta počíná běžet dnem následujícím po skončení lhůty pro podání nabídek tj. 3. 6. 2003
     
  10. Povinný obsah nabídky ve členění:
    1. Základní údaje o uchazeči včetně telefonického spojení, příp. faxu.
    2. Nabídková cena zpracována podle bodu VI. této výzvy.
    3. Návrh smlouvy o dílo s uvedením měsíční fakturace, dobou splatnosti min. 30 dnů a podepsán oprávněnou osobou uchazeče a opatřen razítkem
     
  11. Další podmínky :
    1. Úklid provádět v souladu s hygienickými normami podle vyhlášky č.440/2000 Sb., provozním řádem jednotlivých oddělení, dezinfekčním plánem ON Jičín a směrnicí o nakládání s odpadem č.14 A/2002
    2. perativnost požadovaných služeb v podmínkách zdravotnického zařízení
    3. Cenu za mytí oken uvést zvlášť - á1m2 okna (tj. z obou stran včetně rámů)
    4. Čistící a dezinfekční prostředky si firma zajistí sama včetně sáčků do odpadních nádob a pytlů na tříděný odpad ( červený, modrý a černý)
    5. Firma převezme stávající zaměstnance do pracovního poměru
    6. Firma zajistí jednotné oblečení všech zaměstnanců úklidové služby
    7. Zaměstnanci firmy musí být prokazetelně proškoleni o úklidu ve zdravotnictví a bude u nich provedena zdravotnická prohlídka
    8. Informativně uvést ceny za mimořádný úklid ( úklid po malování, opravách, atd)
    9. Garance poskytovaných služeb
    10. Předložit kopii pojistné smlouvy, kterou budou pojištěna případná rizika související s realizací nabídky
     
  12. Práva zadavatele:
    1. Zadavatel vylučuje možnost variantního řešení
    2. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění zakázky
    3. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky a případně soutěž zrušit bez udání důvodu
    4. Zadavatel si vyhrazuje právo neakceptovat nabídku v celém rozsahu popř. neakceptovat žádnou z nabídek
    5. Výběrem nejvhodnější nabídky uchazeče nevzniká právní vztah, zadavatel si vyhrazuje právo jednat o konečném znění smlouvy o dílo
     

Termín konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky je ve čtvrtek 22. 5. 2003. Sraz účastníku před hlavním vchodem do ON Jičín v 10.00 hod. Kontaktní osoba Jeníková Ilona, hlavní sestra ON Jičín, tel.: 493582221, 605935987

Zadavatel veřejné zakázky :
Oblastní nemocnice Jičín
sekretariát ředitele
Bolzanova 512
506 43 J I Č Í N
Ing. Dana Kracíková
ředitelka ON Jičín