Jičín - Rekonstrukce ulice Českých Bratří – II/502 – SO 100 - Komunikace
§ 49a
příspěvková organizace
Kutnohorská 59, Hradec Králové – Plačice, 500 04
Výzva k podání nabídky
Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších zákonů, o zadávání veřejných zakázek (dále jen zákon), podle § 49a vypisuje výzvu k podání nabídky na zhotovitele stavby:
„Jičín - Rekonstrukce ulice Českých Bratří – II/502 – SO 100 - Komunikace“
1. Identifikace zadavatele
Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje
příspěvková organizace
Kutnohorská 59
500 04 Hradec Králové - Plačice
IČO: 709 47 996
DIČ: 228 – 709 47 996
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl Pr., vložka 146.
Zmocněný zástupce zadavatele pro tuto veřejnou zakázku:
pro organizaci výběru zhotovitele: Ing. Josef Lukeš, tel. 495 540 215, 728 483 150
pro technické záležitosti a podávání informací účastníkům: p. ing. Karel Charousek, tel. 724 192 325 a p. Čeněk Hrdlička, tel. 493 532 250, 603 589 303, e-mail: cenek_hrdlicka@post.cz
2. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je výběr nejvhodnější nabídky uchazeče na zhotovení stavby „Jičín - Rekonstrukce ulice Českých Bratří – II/502 – SO 100 - Komunikace“.
Stavba řeší rekonstrukci vozovky části ulice Českých bratří silnice II/502 v úseku Husova ulice od okružní křižovatky po ulici Denisovu. Celková délka rekonstrukce je 165 m. Projektovou dokumentaci pro tuto stavbu zpracovala firma Projektservis s.r.o. Jičín.
Součástí stavby je i rekonstrukce chodníků (samostatná projektová dokumentace od Projektservisu Jičín – objekt 101 – vlastní město Jičín), na kterou bude samostatné výběrové řízení provedeno Městem Jičín.
Šířka vozovky je 10,9 – 11 m. V celé ploše dojde ke smížení nivelety vozovky až o 160 mm a k provedení nové konstrukce vozovky. V křižovatce s Denisovou ulicí dojde k vyfrézování 100 mm a položení 2 x 50 mm AB. Součástí stavby jsou následující části: příprava území, dopravní opatření (lávky pro pěší, značení objížděk atd.), úprava odvodnění a trativody v pláni, osazení rezervních chrániček, provizorní napojení vjezdů při stavbě, vlastní rekonstrukce vozovky a trvalé dopravní značení. Při provádění akce musí zhotovitel umožnit v harmonogramu stavby provedení opravy plynovodu v ulici Denisově před jejím používáním jako objížďkové trasy a dále umožnit snesení vrchního vedení VČE do kabelů (ty budou uloženy v chodnících tj. v investici města Jičín) . Uchazeč musí dodržet veškeré podmínky stanovené ve stavebním povolení (zejména bod č.13 požadavek Krajské hygienické stanice).
3. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Předpokládaný termín zahájení plnění zakázky – červenec 2004
Termín dokončení stavby – nejpozději do 30. září 2004
Uchazeč ve své nabídce uvede termín zahájení a ukončení prací na veřejné zakázce a dobu realizace díla (počet týdnů) v rozsahu dle zadávacích podkladů. Doba realizace díla je soutěžním kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky.
Místo plnění veřejné zakázky – silnice II/502 Jičín – ulice Českých bratří
4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče
Každý uchazeč prokáže příslušné oprávnění k podnikání ověřeným živnostenským listem se zaměřením na provedení požadovaných prací, příp. koncesní listinou, a výpisem z obchodního rejstříku, je-li jeho vlastníkem.
5. Požadavky zadavatele
5.1. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
Zadavatel požaduje doložit v nabídce další předpoklady uchazeče pro plnění veřejné zakázky dle § 2f zákona:
a. technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky,
b. přehled významných zakázek stejného nebo podobného charakteru jako je předmět zakázky uskutečněných uchazečem v posledních 3 letech s uvedením objednatele, místa a doby plnění a finančního objemu investice,
5.2. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny vč. platebních podmínek
Nabídková cena bude uvedena v českých korunách a stanovena jako nejvýše přípustná obsahující veškeré náklady uchazeče na předmět zakázky v členění:
cena bez DPH, DPH, cena celkem.
Změna ceny je možná pouze v souvislosti se změnou Zákona o DPH.
Nabídková cena nebude obsahovat rezervu a bude zpracována po jednotlivých položkách dle výkazu výměr v členění po jednotlivých objektech a tato cenová kalkulace bude nedílnou součástí nabídky uchazeče.
Každý uchazeč si dle potřeby provede RDS v takovém rozsahu, který je nutný k provedení stavby. Eventuální cena musí být zahrnuta v ceně nabídky.
V nabídkové ceně bude uvedena cena za realizaci a udržování přechodného svislého dopravního značení (DIO) uzavírky a objízdných tras, včetně jejich projednání, po dobu realizace zakázky. Cena za zajištění dopravně-inženýrského opatření bude uvedena ve výkazu výměr.
Součástí nabídkové ceny bude rovněž cena za provedení geometrického plánu dokončené stavby, který bude zhotoven po dokončení stavby a bude sloužit jako podklad pro majetkoprávní vypořádání pozemků dotčených stavbou. Cena za provedení geometrického plánu bude součástí nabídkové ceny uchazeče.
V kalkulaci je nutno počítat se skládkovným, skládky materiálů jsou určeny v projektové dokumentaci.
Nařídí-li zadavatel změnu některých prací, či nové práce, které nejsou prokazatelně zahrnuty v ceně a není možná jejich kompenzace v rámci stavby, bude dohodnuta v konkrétním případě cena nová, za použití stejné cenové úrovně jako je cenová úroveň nabídky.
Dodací i platební podmínky se řídí Všeobecnými dodacími podmínkami staveb pozemních komunikací schválených MD ČR odborem pozemních komunikací pod č.j. 20648/95-230 ze dne 27.6.1995 a Zvláštními dodacími podmínkami stavby vydanými Správou a údržbou silnic Královéhradeckého kraje pro tuto stavbu.
Skutečný rozsah prací určí zadavatel podle přidělených finančních prostředků. Zhotovitel použije finanční prostředky výlučně pro provedení této zakázky. Zadavatel neposkytuje žádné finanční zálohy.
5.3. Další požadavky zadavatele
Nabídka včetně všech příloh musí být zpracována v českém jazyce. Všechny dokumenty, jejichž originál bude v jiném než v českém jazyce, musí mít ještě úřední překlad do českého jazyka.
Zadavatel požaduje záruku na provedené stavební dílo minimálně v délce 36 měsíců. Uchazeč může nabídnout záruční dobu (v měsících) delší. Záruční doba na provedené stavební dílo je soutěžním kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky.
Nabídka bude obsahovat výslovné prohlášení uchazeče o znalosti veškerých podmínek nabídky, jejich uznání za rozhodující pro vznik smlouvy o díle a prohlášení uchazeče, že je dokonale seznámen s místními poměry důležitými k uskutečnění zakázky.
Stavba musí splnit požadavky příslušných TKP, ZTKP, TP a ČSN souvisejících s prováděnými pracemi a činnostmi včetně BOZP.
Uchazeč zpracuje a předloží v nabídce platební kalendář a harmonogram postupu výstavby v grafické podobě s členěním na jednotlivé stavební objekty (technologické operace). Harmonogram stavby bude současně podkladem pro žádost o uzavírku. O uzavírku silnice požádá zhotovitel stavby, který zároveň zajistí dopravní značení a jeho údržbu během uzavírky.
Vybraný uchazeč zpracuje a předloží, před uzavřením smlouvy o dílo, plán jakosti pro stavbu a návrh plánu provedení předepsaných zkoušek včetně seznamu dokladů potřebných k dodávkám stavebních materiálů (certifikáty, prohlášení o shodě atd.).
Jestliže uchazeč předpokládá splnění zakázky pomocí jiných osob, doloží v nabídce seznam těchto osob s prohlášením o míře jejich účasti na veřejné zakázce (procentuální a finanční).
S vybraným uchazečem vznikne závazná smlouva o dílo podpisem „Smlouvy o dílo (Souhrnu smluvních dohod)“. Zadavatel se vyhrazuje právo o této smlouvě dále jednat.
Uchazeč v nabídce předloží platný certifikát systému jakosti odpovídající požadavkům ČSN EN ISO 9001 / 9002 (v kopii), pokud je jeho držitelem.
Variantní řešení se nepřipouští.
Na stavbě budou osazeny min. 2 ks referenčních tabulí, které budou obsahovat :
- Název stavby
- Název, adresa a logo ( znak ) investora
- Technický dozor investora, telefon
- Název, adresa a logo zhotovitele
- Stavbyvedoucí, telefon
- Generální projektant, adresa, logo, jméno odpovědného projektanta
- Termín zahájení stavby
- Termín dokončení stavby
6. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v následujících kritériích uvedených v pořadí dle důležitosti:
1. výše nabídkové ceny
2. doba realizace stavby (v týdnech)
3. délka záruční doby (v měsících)
7. Lhůta pro podání nabídek
Konec lhůty pro podání nabídek je 21. května 2004 v 1000 hodin.
8. Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni
Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni a ve které zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky, činí 30 kalendářních dnů.
9. Místo a způsob pro podávání nabídek
Nabídky musí být v písemné formě, v českém jazyce. Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Nabídku lze je doručit osobně, nebo doporučeně poštou v zapečetěných obálkách s označením v levém horním rohu:
„VEŘEJNÁ ZAKÁZKA – Jičín - Rekonstrukce ulice Českých bratří – II/502 – NEOTEVÍRAT“
na adresu:
Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje
příspěvková organizace
divize Jičín
Koněvova 467
506 24 Jičín
nebo osobně:
Sekretariát Správy a údržby silnic divize Jičín
v době 7,00-14,00 v pracovní dny
do 21. května 2004 do 1000 hodin
Za rozhodující termín doručení nabídky je okamžik převzetí nabídky zadavatelem.
10. Termín a místo pro otevírání obálek
Otevírání obálek bude provedeno dne 21. května 2004 v 1000 hodin v zasedací místnosti Správy a údržby silnic Královéhradeckého kraje, divize Jičín, Koněvova 467, Jičín.
11. Další informace
Každý zájemce pro podání nabídky obdrží zadávací dokumentaci, která obsahuje Výzvu k podání nabídky, Smlouvu o dílo (Souhrn smluvních dohod), formulář Nabídka a Příloha k nabídce, Zvláštní dodací podmínky stavby (ZDPS), projektovou dokumentaci „Jičín - Rekonstrukce ulice Českých bratří – II/502 – SO 100 - Komunikace“ a stavební povolení na stavbu. Projektovou dokumentaci a stavební povolení si uchazeč vyzvedne po tel. dohodě u p. Hrdličky, pracovníka divize Jičín, tel. 603 589 303.
Uchazeči vrátí projektovou dokumentaci zadavateli společně s nabídkou.
Zadavatel umožní na požádání návštěvu staveniště a podá příslušná vysvětlení.
Zadavatel předá staveniště před sjednaným termínem zahájení prací.
Pro přejímací řízení budou předloženy doklady o kvalitě materiálu dle zákona č. 22/97 Sb. ve znění pozdějších předpisů (certifikáty, prohlášení o shodě, atesty, zkoušky živičných směsí vč. závěrečné zprávy o hodnocení kvality prací).
Zhotovitel zodpovídá za veškeré škody na okolním majetku či pozemcích způsobených realizací této zakázky.
Účastníkům veřejné zakázky se nepřiznává právo na náhradu nákladů spojených s účastí v této soutěži. Předložené nabídky zůstávají uloženy u zadavatele a nevracejí se uchazečům.
Škrtání, úpravy a změny nebo neúplné zpracování nabídky opravňuje zadavatele k vyloučení uchazeče ze soutěže.
Z veřejné zakázky budou vyloučeni uchazeči, kteří nevyhoví po obsahové nebo formální stránce podmínkám veřejné zakázky.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu nebo nepřidělit zakázku žádnému uchazeči o veřejnou zakázku.
Další informace a podmínky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je pro zpracování nabídky nutná.
Ing. Ilja KOPÁČEK
ředitel Správy a údržby silnic
Královéhradeckého kraje