II/324 LUBNO - průtah

4. 7. 2003

§ 49

Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje

 
 
Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje

příspěvková organizace

Kutnohorská 59, Hradec Králové – Plačice, 500 04


 


Výzva více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky

 

Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších zákonů, o zadávání veřejných zakázek (dále jen zákon), podle § 49 odst. 1 vypisuje výzvu více zájemcům k podání nabídky na zhotovitele stavby:

 

II/324 LUBNO - průtah

 

1.      Identifikace zadavatele

Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje

příspěvková organizace

Kutnohorská 59

500 04 Hradec Králové - Plačice

IČO: 709 47 996

Nejsme plátci DPH

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl Pr., vložka 146.

Zmocněný zástupce zadavatele pro tuto veřejnou zakázku:

pro organizaci výběru zhotovitele: Ing. Josef Lukeš, tel. 495 540 215, 728 483 150

pro technické záležitosti a podávání informací účastníkům:

p. Martin Dvořáček, tel.: 602 214 317, e-mail: dvoracek@sushk.cz

2.      Vymezení plnění veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je výběr nejvhodnější nabídky uchazeče na zhotovitele stavby "II/324 Lubno - průtah". Jedná se o rekonstrukci silnice II/324 v obci Lubno. Rekonstrukce silnice II/324 spočívá v její směrové a výškové úpravě na parametry kategorie MO 8/50, tzn. v šířce 7,0 m mezi obrubníky s návrhovou rychlostí 50 km/h. Rozsah úpravy je dán staničením km 0,000 - 1,020 se začátkem v prostoru bývalého hostince. Stavba je členěna na následující stavební objekty, a to na: SO 101 - silnice, SO 102 - rekonstrukce chodníku, SO 104 - dopravní opatření, SO 401 - přeložka přípojky NN, SO 451 - přeložka nadzemního vedení Českého Telecomu, SO 701 - autobusová zastávka.

Na rekonstrukci silnice II/324 - průtah Lubno byla v roce 2000 zpracována společností TRANSCONSULT s.r.o., Nerudova 37, 500 02 Hradec Králové projektová dokumentace ve stupni DZS.

3.   Doba a místo plnění veřejné zakázky

Předpokládaný termín zahájení plnění zakázky – 1.8. 2003

Termín dokončení stavby – nejpozději do 31.7.2004

Uchazeč ve své nabídce uvede termín zahájení a ukončení prací na veřejné zakázce a dobu realizace díla (počet týdnů) v rozsahu dle zadávacích podkladů. Doba realizace díla je soutěžním kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky.

Místo plnění veřejné zakázky – silnice II/324 Lubno

4.      Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče

Každý uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona, způsobem stanoveným v § 2c tohoto zákona. Kvalifikační předpoklad stanovený v § 2b odst. 1 písm. g zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením.

Předkládá-li nabídku více osob společně, prokáže splnění kvalifikačních předpokladů každá osoba samostatně.

5.      Požadavky zadavatele

5.1. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky

Zadavatel požaduje doložit v nabídce další předpoklady uchazeče pro plnění veřejné zakázky dle § 2f zákona:

a.             technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky,

b.             počet zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné zakázky,

c.             přehled významných zakázek stejného nebo podobného charakteru jako je předmět zakázky uskutečněných uchazečem v posledních 5 letech s uvedením objednatele, místa a doby plnění a finančního objemu investice

5.2. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny vč. platebních podmínek

Nabídková cena bude uvedena v českých korunách a stanovena jako nejvýše přípustná obsahující veškeré náklady uchazeče na předmět zakázky v členění:

cena bez DPH,   DPH,   cena celkem.

Nabídková cena nebude obsahovat rezervu a bude zpracována po jednotlivých položkách dle výkazu výměr v členění po jednotlivých objektech a tato cenová kalkulace bude nedílnou součástí nabídky uchazeče. Projektová dokumentace se skládá z části výkresové, textové a výkazu výměr, které se navzájem doplňují. Při sestavení nabídky platí pro přesné stanovení nabídkové ceny předmětu díla následující priorita - výkresová část, textová část a výkaz výměr. Práce, které jsou dle uchazeče nutné k provedení zakázky a nejsou uvedeny ve výkazu výměr, ocení uchazeč v příloze nabídky. V kalkulaci je nutno počítat se skládkovným.

Každý uchazeč si dle potřeby provede RDS v takovém rozsahu, který je nutný k provedení stavby. Eventuální cena musí být zahrnuta v ceně nabídky.

V nabídkové ceně bude uvedena cena za realizaci a udržování přechodného svislého dopravního značení (DIO) uzavírky a objízdných tras, včetně jejich projednání, po dobu realizace zakázky. Cena za zajištění dopravně-inženýrského opatření bude uvedena ve výkazu výměr.

Součástí nabídkové ceny bude rovněž cena za provedení geometrického plánu dokončené stavby. Tato cena bude uvedena ve výkazu výměr. Při zpracování geometrického plánu dokončené stavby bude jeho zhotovitel úzce spolupracovat se zadavatelem.

Nařídí-li zadavatel změnu některých prací, či nové práce, které nejsou prokazatelně zahrnuty v ceně a není možná jejich kompenzace v rámci stavby, bude dohodnuta v konkrétním případě cena nová, za použití stejné cenové úrovně jako je cenová úroveň nabídky.

Dodací i platební podmínky se řídí Všeobecnými dodacími podmínkami staveb pozemních komunikací schválených MD ČR odborem pozemních komunikací pod č.j. 20648/95-230 ze dne 27.6.1995 a Zvláštními dodacími podmínkami stavby vydanými SÚS Královéhradeckého kraje pro tuto stavbu.

Zadavatel předpokládá finanční plnění pro rok 2003 ve výši 8 mil. Kč. Zbytek bude uhrazen v roce 2004. Zhotovitel použije finanční prostředky výlučně pro provedení této zakázky. Zadavatel neposkytuje žádné finanční zálohy.

5.3. Další požadavky zadavatele

Nabídka včetně všech příloh musí být zpracována v českém jazyce.

Zadavatel požaduje záruku na provedené stavební dílo minimálně v délce 36 měsíců. Uchazeč může nabídnout záruční dobu (v měsících) delší. Záruční doba na provedené stavební dílo je soutěžním kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky.

Nabídka bude obsahovat výslovné prohlášení uchazeče o znalosti veškerých podmínek nabídky, jejich uznání za rozhodující pro vznik smlouvy o díle a prohlášení uchazeče, že je dokonale seznámen s místními poměry důležitými k uskutečnění zakázky.

Stavba musí splnit požadavky příslušných TKP, ZTKP, TP a ČSN souvisejících s prováděnými pracemi a činnostmi včetně BOZP.

Uchazeč zpracuje a předloží v nabídce platební kalendář a harmonogram postupu výstavby v grafické podobě s členěním na jednotlivé stavební objekty (technologické operace). Harmonogram stavby bude současně podkladem pro žádost o uzavírku. O uzavírku silnice požádá zhotovitel stavby, který zároveň zajistí dopravní značení a jeho údržbu během uzavírky.

Vybraný uchazeč zpracuje a předloží, před podpisem smlouvy o dílo, plán jakosti pro stavbu a návrh plánu provedení předepsaných zkoušek včetně seznamu dokladů potřebných k dodávkám stavebních materiálů (certifikáty, prohlášení o shodě atd.).

Jestliže uchazeč předpokládá splnění zakázky pomocí jiných osob, předloží v nabídce seznam těchto osob s prohlášením o míře jejich účasti na veřejné zakázce (procentuální a finanční).

S vybraným uchazečem vznikne závazná smlouva o dílo podpisem „Souhrnu smluvních dohod“, který bude součástí smlouvy o dílo. Zadavatel se vyhrazuje právo o této smlouvě dále jednat.

Uchazeč v nabídce předloží v kopii platný certifikát systému jakosti odpovídající požadavkům ČSN EN ISO 9001 / 9002, pokud je jeho držitelem.

Vítězný uchazeč musí zajistit, aby technologický postup oprav nebo prací odpovídal platným bezpečnostním a požárním předpisům, aby ho prováděli zaměstnanci s potřebnou kvalifikací a příslušným platným oprávněním pro speciální pracovní činnosti. Dále musí absolvovat školení BOZP a PO, být řádně vybaveni osobními ochrannými a pracovními pomůckami.

Variantní řešení se nepřipouští.

6.      Způsob hodnocení nabídek

Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v následujících kritériích uvedených v pořadí dle důležitosti:

1.       výše nabídkové ceny

2.       délka záruční doby na provedené stavební dílo (v měsících)

3.       doba uzavírky silnice (v týdnech)

4.       doba realizace stavby (v týdnech)

7.      Lhůta pro podání nabídek

Konec lhůty pro podání nabídek je 4. července 2003 v 900 hodin.

8.      Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni

Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni a ve které zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky, činí 30 kalendářních dnů.

9.      Místo a způsob pro podávání nabídek

Nabídky musí být v písemné formě. Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Nabídku lze je doručit osobně, nebo doporučeně poštou v zapečetěných obálkách s označením v levém horním rohu:

 

„VEŘEJNÁ ZAKÁZKA II/324 Lubno - průtah – NEOTEVÍRAT“

na adresu zadavatele:

Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje

příspěvková organizace

Kutnohorská 59

500 04 Hradec Králové – Plačice

nebo osobně:

Sekretariát SÚS Královéhradeckého kraje

v době 7,00-14,00 v pracovní dny

do 4.7.2003 do 900 hodin

Za rozhodující termín doručení nabídky je okamžik převzetí nabídky zadavatelem.

10.  Termín a místo pro otevírání obálek

Otevírání obálek bude provedeno dne 4.7.2003 v 900 hodin v zasedací místnosti Správy a údržby silnic Královéhradeckého kraje, příspěvková organizace, Kutnohorská 59, Hradec Králové – Plačice.

11.  Další informace

Realizace stavby bude rozdělena na dvě etapy z důvodu minimalizace dopravního omezení a zajištění maximální možné dopravní obslužnosti zájmového prostoru. Etapy stavby jsou vymezeny polohou křižovatky ve směru na Popovice a dále na Sadovou, první etapa zahrnuje úsek v km 0,000 - 0,590, druhá etapa úsek v km 0,590 - 1,020. V souběhu se stavebními pracemi na rekonstrukci silnice II/324 budou probíhat rovněž stavební práce na pokládce nové jednotné kanalizace v úseku dotčeném stavbou rekonstrukce silnice.

Stavba úzce souvisí se stavbou investora VAK Hradec Králové a.s. " Kanalizace Lubno ". Jednotná kanalizace bude vzhledem ke stíženým poměrům uložena v komunikaci a bude zároveň využívána k odvodnění komunikace, z čehož vyplývá nutnost současné realizace obou staveb. Postup při realizaci obou staveb bude po oboustranné domluvě investorů následující:

Zhotovitel komunikace provede odstranění stávající konstrukce vozovky pro pokládku kanalizace a staveniště předá zhotoviteli kanalizace. Zhotovitel kanalizace bude stavbu provádět a předávat po úsecích. Zadavatel upozorňuje na nutnost řádného hutnění zásypu rýhy, protože součástí předání staveniště zhotoviteli komunikace budou i zatěžovací zkoušky hutnící deskou. Tyto zkoušky budou provedeny na náklady zhotovitele kanalizace. Parametry pro únosnost pláně, které stanovuje projektová dokumentace pro rekonstrukci silnice je nutné dodržet.

VAK Hradec Králové a.s. předpokládá dobu výstavby zmíněné etapy pro rok 2003 (500m kanalizace) na dva měsíce. Vzhledem k napnutému časovému harmonogramu obou staveb zadavatel požaduje v rámci dodržení termínů realizace obou staveb práci v prodloužených směnách a včetně sobot a nedělí.

Součástí stavby VAK Hradec Králové a.s. budou odbočky pro přípojky uličních vpustí, samotné přípojky od uličních vpustí budou součástí stavby silnice. SÚS Královéhradeckého kraje, divize Hradec Králové požaduje, aby osa poklopů šachet byla umístěna v ose jízdního pruhu, případně pásu. Dále SÚS KHK požaduje osazení kanalizačních poklopů zvláštního typu, tzv. plovoucích poklopů, které zmírňují riziko vzniku poruch v okolí šachet.

Každý zájemce pro podání nabídky obdrží výzvu více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky, Souhrn smluvních dohod, formulář Nabídka a Příloha k nabídce a Zvláštní dodací podmínky stavby (ZDPS). Dále obdrží projektovou dokumentaci ve stupni DZS a rozhodnutí o umístění stavby, což si zájemci o veřejnou zakázku mohou vyzvednout na adrese zadavatele u p. Martina Dvořáčka. Uchazeči vrátí projektovou dokumentaci zadavateli společně s nabídkou.

Zhotovitel musí počítat s tím, že činnosti budou omezovány automobilovým provozem.

Stavba bude označena na začátku a na konci úseku referenčními tabulemi (2ks) s údaji o stavbě.

Zadavatel umožní na požádání návštěvu staveniště a podá příslušná vysvětlení.

Zadavatel předá staveniště před sjednaným termínem zahájení prací.

Pro přejímací řízení budou předloženy doklady o kvalitě materiálu dle zákona č. 22/97 Sb. ve znění pozdějších předpisů (certifikáty, prohlášení o shodě, atesty, zkoušky živičných směsí vč. závěrečné zprávy o hodnocení kvality prací).

Zhotovitel zodpovídá za veškeré škody na okolním majetku či pozemcích způsobených realizací této zakázky.

 

Účastníkům veřejné zakázky se nepřiznává právo na náhradu nákladů spojených s účastí v této soutěži. Předložené nabídky zůstávají uloženy u zadavatele a nevracejí se uchazečům.

Škrtání, úpravy a změny nebo neúplné zpracování nabídky opravňuje zadavatele k vyloučení uchazeče ze soutěže.

Z veřejné zakázky budou vyloučeni uchazeči, kteří nevyhoví po obsahové nebo formální stránce podmínkám veřejné zakázky.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu nebo nepřidělit zakázku žádnému uchazeči o veřejnou zakázku.

Další informace a podmínky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je pro zpracování nabídky nutná.

 

 

 

 

 

                                                                                        Ing. Ilja KOPÁČEK

                                                                           ředitel SÚS Královéhradeckého kraje