Dodávka spirálního CT vč. příslušenství

7. 10. 2003

§ 49

[NÁZEV SPOLEČNOSTI]



O B L A s T n í    n e m o c n i c e      J  i  č  í  n

Bolzanova 512, 506 43 J i č í n, tel.: 493 582 111, fax: 493 523 514

 

 

 

Oblastní nemocnice Jičín

vyhlašuje v souladu s ust. § 49 odst. 1 zák. č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,

ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“)

výzvu více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky na

dodávku spirálního CT vč. příslušenství

 

 

 

1.      Zadavatel veřejné zakázky:

Oblastní nemocnice Jičín, Bolzanova 512, 506 43 Jičín

IČ: 00084476, tel.: 493 582 111, fax: 493 523 514

statutární zástupce: Ing. Dana Kracíková, ředitelka Oblastní nemocnice Jičín

 

2.      Vymezení plnění veřejné zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka spirálního CT vč. příslušenství.

Podrobnou specifikaci předmětu plnění veřejné zakázky včetně minimálních požadavků na technické parametry zařízení obsahuje zadávací dokumentace, která je nedílnou součástí této výzvy.

 

3.      Doba a místo plnění veřejné zakázky:

Doba plnění:  do 31.12.2003

Místo plnění:  Oblastní nemocnice Jičín, Bolzanova 512, 506 43 Jičín, oddělení radiologické

 

4.      Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:

4.1 Uchazeč musí prokázat splnění kvalifikačních předpokladů dle ust. § 2b) zákona způsobem dle ust. § 2c) zákona. Splnění kvalifikačního předpokladu dle ust. § 2b) odst. 1 písm. g) zákona musí uchazeč prokázat čestným prohlášením.

4.2 Předpokládá-li uchazeč splnění veřejné zakázky s pomocí jiných osob a jeho oprávnění k podnikání se nevztahuje na celý rozsah plnění veřejné zakázky, doloží v nabídce seznam těchto jiných osob s uvedením činností, kterými se budou na plnění veřejné zakázky podílet. Seznam musí být podepsán osobou, oprávněnou za uchazeče jednat.

Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání uchazeče na celý rozsah plnění veřejné zakázky, musí prokázat jiné osoby, s jejichž pomocí uchazeč předpokládá splnění veřejné zakázky, splnění kvalifikačního předpokladu dle ust. § 2b) odst. 1 písm. a) zákona dokladem o oprávnění k podnikání a výpisem z obchodního rejstříku, jsou-li do tohoto rejstříku zapsány.

 

 

5.      Způsob hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické vhodnosti nabídek v souladu s následujícími kritérii, seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje:

Kritéria                                                                                               

1. Výše nabídkové ceny

2. Úroveň technického řešení

3. Podmínky záručního a pozáručního servisu a preventivních prohlídek

4. Reference uchazeče

 

Nabídky budou hodnoceny váženým bodovým systémem. Rozsah bodovací stupnice pro každé kritérium stanovuje zadavatel v rozmezí 1 - 10 bodů.

Pořadí hodnocených nabídek bude stanoveno na základě součtu individuálních vážených bodových hodnocení jednotlivých kritérií. Vyšší počet bodů představuje lepší umístění nabídky.

V případě shodného počtu bodů dvou nebo více nabídek rozhoduje o konečném pořadí nižší celková nabídková cena.

 

6.      Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek:

Nabídková cena bude zpracována v souladu s „Pokyny pro zpracování nabídky“, které jsou součástí zadávací dokumentace, a to jako cena za celý předmět plnění veřejné zakázky, která musí obsahovat veškeré náklady spojené s plněním veřejné zakázky, i jako cena za jednotlivé dílčí části předmětu plnění veřejné zakázky, vždy v členění: cena bez DPH, samostatně DPH a cena vč. DPH. Nabídková cena musí být uvedena výhradně v české měně a nesmí být vázána na výši inflace, kursu vůči zahraničním měnám ani na žádné jiné faktory, mající vliv na stabilitu měny. Nabídková cena bez DPH musí být stanovena jako cena konečná a nejvýše přípustná. Výši nabídkové ceny lze překročit pouze za podmínek uvedených v čl. 12.

Požadavky na platební podmínky jsou uvedeny v „Pokynech pro zpracování nabídky“, které jsou součástí zadávací dokumentace.

 

7.      Lhůta pro podání nabídek:

Lhůta pro podání nabídek končí dne 24.10.2003 v 10.00 hodin.

 

8.      Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni:

Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni a ve které zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky, činí 30 kalendářních dnů.

 

9.      Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně:

Nabídky mohou uchazeči podávat osobně v pracovních dnech v době od 7.00 do 14.00 hod. na sekretariátu ředitele v sídle zadavatele, dne 24.10.2003 od 7.00 do 10.00 hodin tamtéž, nebo zasílat doporučenou poštou na adresu: Oblastní nemocnice Jičín, sekretariát ředitele, Bolzanova 512, 506 43 Jičín.

Nabídky musí být v řádně uzavřených obálkách, označených nápisem: „VEŘEJNÁ ZAKÁZKA – Dodávka spirálního CT vč. příslušenství – NEOTEVÍRAT!“ a opatřených na uzavření razítkem a podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou.

 

10.  Doba konání prohlídky místa plnění zakázky:

Prohlídka místa plnění zakázky pro uchazeče se uskuteční dne 14.10.2003 v době od 8.00 do 14.00 hodin na radiologickém oddělení v sídle zadavatele. Jiný termín prohlídky místa plnění zakázky zadavatel vylučuje.

11.  Poskytnutí jistoty:

Zadavatel nepožaduje poskytnutí jistoty v souladu s § 49 odst. 14 zákona.

 

12.  Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny:

Zadavatel připouští překročení nabídkové ceny pouze v případě, že od začátku lhůty, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni nebo v průběhu platnosti uzavřené smlouvy s uchazečem, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější, dojde ke změně právních předpisů, upravujících výši daně z přidané hodnoty. Jiné možnosti překročení výše nabídkové ceny zadavatel vylučuje.

 

13.  Zadávací dokumentace:

Zadávací dokumentace je nedílnou součástí této výzvy k podání nabídky.

 

14.  Další podmínky soutěže:

14.1       Nabídka musí být podána celá v českém jazyce, opatřena na „Krycím listu“ (viz „Pokyny pro zpracování nabídky“, které jsou součástí zadávací dokumentace) razítkem uchazeče a podepsána osobou, oprávněnou za uchazeče jednat.

14.2       Z výpisu z obchodního rejstříku, který uchazeč předkládá v nabídce v rámci prokázání kvalifikačních předpokladů, musí být zřejmé, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce uchazeče ve smyslu ust. § 11 zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, pro živnosti, nutné k plnění veřejné zakázky. Je-li uchazeč fyzickou osobou a není povinen odpovědného zástupce ustanovit, sdělí tuto skutečnost v nabídce formou čestného prohlášení. Není-li uchazeč zapsán v obchodním rejstříku, sdělí tuto skutečnost v nabídce rovněž formou čestného prohlášení.

14.3       Všechny doklady, které budou součástí nabídky a které mají být podepsány osobou, oprávněnou za uchazeče jednat, musí být podepsány u fyzických osob uchazečem a u právnických osob statutárním orgánem (osobou, oprávněnou jednat za právnickou osobu podle výpisu z obchodního rejstříku, zřizovací listiny apod.). Pokud budou doklady podepsány za uchazeče jinou osobou (pověřenou nebo zmocněnou), musí být součástí nabídky buď plná moc (resp. pověření dle pracovněprávních předpisů), vystavená statutárním orgánem uchazeče, z níž bude jednoznačně vyplývat oprávnění pověřené osoby podepisovat za uchazeče doklady, nutné k podání nabídky dle zákona a podmínek veřejné zakázky, nebo vnitřní předpis uchazeče (příp. jiný doklad), z něhož bude jednoznačně vyplývat oprávnění zmocněné osoby podepisovat za uchazeče doklady, nutné k podání nabídky dle zákona a podmínek veřejné zakázky.

14.4       Nabídka musí být zpracována v souladu se zákonem, ostatními platnými předpisy právního řádu České republiky, podmínkami veřejné zakázky a zadávací dokumentací.

14.5       Zadavatel omezuje plnění veřejné zakázky na tuzemské osoby.

14.6       Zadavatel vylučuje možnost variantního řešení.

14.7       Nabídka musí být podána na celý předmět plnění dle čl. 2.

14.8       Zadavatel nepřipouští rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění.

14.9       Popis způsobu zpracování nabídky včetně požadavků na řazení jednotlivých dílů nabídky obsahují „Pokyny pro zpracování nabídky“, které jsou součástí zadávací dokumentace. Součástí nabídky musí být návrh kupní smlouvy (příp. smlouvy o dílo), opatřený razítkem uchazeče a podepsaný osobou, oprávněnou za uchazeče jednat. Návrh smlouvy musí po formální i obsahové stránce odpovídat vyhlášeným podmínkám veřejné zakázky, zadávací dokumentaci, obsahu nabídky uchazeče a platným předpisům právního řádu České republiky. Ustanovení, která musí být v kupní smlouvě nebo smlouvě o dílo uvedena, obsahují „Pokyny pro zpracování nabídky“, které jsou součástí zadávací dokumentace.

14.10   Požadavky na prokazování dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky obsahují „Pokyny pro zpracování nabídky“, které jsou součástí zadávací dokumentace.

14.11   Uchazeč nemá právo na náhradu nákladů spojených s účastí na veřejné zakázce.

 

15.  Práva zadavatele:

Zadavatel si vyhrazuje právo:

-  upravit, doplnit nebo změnit podmínky veřejné zakázky, a to všem zájemcům shodně a stejným způsobem

-   zrušit veřejnou zakázku nebo její část bez uvedení důvodu

-  neakceptovat nabídku v plném rozsahu, tj. zrušit některou část předmětu plnění veřejné zakázky

-  odmítnout všechny předložené nabídky

-  jednat s vybraným uchazečem o návrzích smluv a upřesnit jejich konečné znění

-  neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem

-  před rozhodnutím o nejvhodnější nabídce ověřit nebo ujasnit informace, podané v nabídce

-  nevracet podané nabídky s výjimkou předložených vzorků

-  vyloučit nabídky, které nebudou splňovat ustanovení zákona nebo podmínky této veřejné zakázky

-  vyloučit nabídky, u kterých zadavatel v průběhu lhůty, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, zjistí, že obsahují nepravdivé údaje

 

 

 

 

 

 

 

V Jičíně dne 6.10.2003                                                                           Ing. Dana Kracíková

                                                                                                   ředitelka Oblastní nemocnice Jičín

 

 

 

 

Příloha: zadávací dokumentace