Dodávka kancelářského materiálu

29. 4. 2004

§ 49a

Královéhradecký kraj

se sídlem

Wonkova 1142,500 02 Hradec Králové, tel.: 495 817 111

 

 

vyhlašuje dle § 49a zák. č. 199/1994 Sb. o zadávání veřejných zakázek v platném znění, veřejnou zakázku na dodávku kancelářského materiálu.

 

1.   Vymezení veřejné zakázky a doba plnění

 

Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro potřeby Královéhradeckého kraje.  Rozsah a specifikace veřejné zakázky je uvedena v příloze, která je nedílnou součástí této výzvy.

 

Termín  plnění

 

Zadavatel předpokládá  na základě uzavřené smlouvy  začátek plnění  v II. pol. roku 2004 s tím, že smlouva bude uzavírána  na dobu určitou nejpozději do 31.10.2005

 

Místo plnění

 

Místem plnění je sídlo Královéhradeckého kraje, Wonkova ulice č. 1142, Hradec Králové.

 

 2.   Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče

 

Ve smyslu ust.§ 2b odst.1 písm.a) zákona č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů – oprávnění k podnikání a to buď předložením originálu živnostenského listu a výpisu z obchodního rejstříku nebo jejich ověřenou kopií.

 

V případě, že uchazeč  zaměstnává osoby se změněnou pracovní schopností, doloží tuto skutečnost potvrzením příslušného orgánu nebo jeho ověřenou kopií

 

3.   Způsob hodnocení nabídek

 

Hodnocení nabídek se bude provádět dle podmínek ekonomické vhodnosti (§ 6 odst. 2 zák.s přihlédnutím na ust. § 11, odst. 3), nabídky budou hodnoceny podle více kritérií seřazených  v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje. Pořadí nabídek bude stanoveno použitím bodovací stupnice s přiřazením váhy jednotlivým kritériím:

 

a)   cena, případně množstevní slevy u kancelářských potřeb dle přílohy

b)   kvalita, především kancelářského papíru

c)   zajištění komplexnosti dodávky dle požadavků zadavatele

d)   termín dodání  jednotlivých objednávek na místo určení

 

 4. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny

 

Nabídková cena bude uvedena ve skladbě bez DPH, samostatně DPH a s DPH. V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k realizaci dodávky  včetně dopravy.

 

 5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky

 

a)   Nabídka bude zpracovaná v českém jazyce, v písemné formě, podepsána statut. orgánem  uchazeče, každý list nabídky bude očíslován.

b)   Součástí nabídky bude návrh kupní smlouvy .

c)   Uchazeči jsou povinni svou nabídku strukturovat dle čl. 3 těchto zadávacích podmínek veřejné zakázky

 

6. Termín a místo podání nabídek

 

Nabídku označenou „ Veřejná zakázka – kancelářské potřeby“, předejte do podatelny KÚ, případně zašlete na adresu Krajský úřad Královéhradeckého kraje, Wonkova 1142, 500 02 Hradec Králové nejpozději do

 

10.00 hod 14. května 2004

 

Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, činí 30 kalendářních dnů a počíná běžet dnem následujícím po skončení lhůty pro podání nabídek.

 

 

Práva zadavatele

 

Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.

Zadavatel si vyhrazuje právo na dílčí plnění zakázky.

Zadavatel si vyhrazuje právo jednat s vybraným uchazečem o znění smlouvy v souladu s předmětem zakázky a příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku.

 

 

Hradec Králové 29.dubna 2004

 

 

 

 

 

 

                                                                                                      Ing. Pavel Bradík

                                  hejtman Královéhradeckého kraje

 

 

 

 

 

 

1.     EMADO,s.r.o. Kalendova 688, 500 02  Hradec Králové

2.     INTERPAP Office, s.r.o., Mlýnská 304, 547 01  Náchod

3.     AKTIVA s.r.o., Wirthova, Hradec Králové

4.     Büroprofi s.r.o, Gočárova 504, 500 02  Hradec Králové

5.     Papera s.r.o., Husova. 33, 506 01 Jičín

 

 

 

 

Komise pro výběr nejvhodnější nabídky a pro otevírání obálek :

 

Předseda:   Bc. Karel Klíma, náhradník Ing. Jaroslav Vácha

                   pan Miloslav Plass, náhradník Mgr. Ladislav Vrba

                   ing. Petr Hylmar, náhradník Hana Jirásková