Dodávka kancelářského materiálu
§ 49a
Královéhradecký kraj
se sídlem
Wonkova 1142,500 02 Hradec Králové, tel.: 495 817 111
vyhlašuje dle § 49a zák. č. 199/1994 Sb. o zadávání veřejných zakázek v platném znění, veřejnou zakázku na dodávku kancelářského materiálu.
1. Vymezení veřejné zakázky a doba plnění
Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro potřeby Královéhradeckého kraje. Rozsah a specifikace veřejné zakázky je uvedena v příloze, která je nedílnou součástí této výzvy.
Termín plnění
Zadavatel předpokládá na základě uzavřené smlouvy začátek plnění v II. pol. roku 2004 s tím, že smlouva bude uzavírána na dobu určitou nejpozději do 31.10.2005
Místo plnění
Místem plnění je sídlo Královéhradeckého kraje, Wonkova ulice č. 1142, Hradec Králové.
Ve smyslu ust.§ 2b odst.1 písm.a) zákona č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů – oprávnění k podnikání a to buď předložením originálu živnostenského listu a výpisu z obchodního rejstříku nebo jejich ověřenou kopií.
V případě, že uchazeč zaměstnává osoby se změněnou pracovní schopností, doloží tuto skutečnost potvrzením příslušného orgánu nebo jeho ověřenou kopií
3. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek se bude provádět dle podmínek ekonomické vhodnosti (§ 6 odst. 2 zák.s přihlédnutím na ust. § 11, odst. 3), nabídky budou hodnoceny podle více kritérií seřazených v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje. Pořadí nabídek bude stanoveno použitím bodovací stupnice s přiřazením váhy jednotlivým kritériím:
a) cena, případně množstevní slevy u kancelářských potřeb dle přílohy
b) kvalita, především kancelářského papíru
c) zajištění komplexnosti dodávky dle požadavků zadavatele
d) termín dodání jednotlivých objednávek na místo určení
Nabídková cena bude uvedena ve skladbě bez DPH, samostatně DPH a s DPH. V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k realizaci dodávky včetně dopravy.
a) Nabídka bude zpracovaná v českém jazyce, v písemné formě, podepsána statut. orgánem uchazeče, každý list nabídky bude očíslován.
b) Součástí nabídky bude návrh kupní smlouvy .
c) Uchazeči jsou povinni svou nabídku strukturovat dle čl. 3 těchto zadávacích podmínek veřejné zakázky
6. Termín a místo podání nabídek
Nabídku označenou „ Veřejná zakázka – kancelářské potřeby“, předejte do podatelny KÚ, případně zašlete na adresu Krajský úřad Královéhradeckého kraje, Wonkova 1142, 500 02 Hradec Králové nejpozději do
10.00 hod 14. května 2004
Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, činí 30 kalendářních dnů a počíná běžet dnem následujícím po skončení lhůty pro podání nabídek.
Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.
Zadavatel si vyhrazuje právo na dílčí plnění zakázky.
Zadavatel si vyhrazuje právo jednat s vybraným uchazečem o znění smlouvy v souladu s předmětem zakázky a příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku.
Hradec Králové 29.dubna 2004
Ing. Pavel Bradík
hejtman Královéhradeckého kraje
1. EMADO,s.r.o. Kalendova 688, 500 02 Hradec Králové
2. INTERPAP Office, s.r.o., Mlýnská 304, 547 01 Náchod
3. AKTIVA s.r.o., Wirthova, Hradec Králové
4. Büroprofi s.r.o, Gočárova 504, 500 02 Hradec Králové
5. Papera s.r.o., Husova. 33, 506 01 Jičín
Komise pro výběr nejvhodnější nabídky a pro otevírání obálek :
Předseda: Bc. Karel Klíma, náhradník Ing. Jaroslav Vácha
pan Miloslav Plass, náhradník Mgr. Ladislav Vrba
ing.