Krajskou infolinku za dopoledne využilo téměř 500 volajících

22. 1. 2021

Dnes ráno byl spuštěn Centrální rezervační systém pro první vlnu očkování proti covidu. Královéhradecký kraj se snaží odlehčit celostátní informační lince 1221, a zřídil proto vlastní call centrum. Pracovníci krajského úřadu se na lince 495 817 110 snaží poradit seniorům i jejich blízkým s registrací na očkování.

Infolinka je v provozu ve všední dny od 9 do 15 hodin, ale není určena pro samotnou registraci a nenahrazuje celostátní linku 1221. Slouží například starším občanům, kteří nemají přístup k internetu a obtížněji tak získávají potřebné informace nebo nemají některé uživatelské dovednosti.

„Do dnešní 12. hodiny vyřídili naši zaměstnanci téměř 500 telefonátů. Vzhledem k tomuto náporu jsme se rozhodli naše call centrum posílit, a proto jsme proškolili dalších deset zaměstnanců, které bylo možné uvolnit z jednotlivých odborů krajského úřadu,“ říká hejtman Martin Červíček.

Nejčastější dotazy se dnes dopoledne týkaly problémů spojených s výpadky registračního systému. Pracovníci úřadu jsou ale schopni poradit s nejrůznějšími problémy, především s vyplňováním online formuláře a s vysvětlením celého procesu registrace předcházejícího samotnému očkování.

Zájemci o očkování najdou všechny informace na vládním portálu Covid Portál | Vládní opatření lidskou řečí (gov.cz).