Zoo má na Facebooku přes 2 tisíce fandů
ZOO Dvůr Králové získala za první měsíc provozu stránky na Facebooku přes dva tisíce fanoušků. Ti mají přístup k novinkám ze zoo z první ruky, dělí se o zážitky ze zoo, nebo soutěží o přitažlivé ceny.
"Hodně si od toho slibujeme, Facebook má neuvěřitelnou marketignovou sílu. Ostatní zoo v Česku Facebook ke své škodě příliš nevyužívají," řekl Filip Košťál z útvaru vzdělávání a marketingu zoo. "Fanoušky můžeme snadno oslovit se zajímavou nabídkou nebo je pozvat na připravované akce do zoo."
Facebook zoo pomáhá být každý den v kontaktu s jejími návštěvníky. Každodenní neformální komunikace mezi zoo a jejími fanoušky je velmi cenným zdrojem informací a zpětnou vazbou. "Snadno zjistíme, co se návštěvníkům líbí, a co bychom měli zlepšit. A navíc je to docela zábava," dodal Košťál.
Zoo nabízí svým fanouškům na Facebooku krátké novinky z první ruky, videa a fotografie. Své fotografie a komentáře mohou vkládat i sami návštěvníci stránky a tvoří tím její obsah.
Minulý víkend fanoušci soutěžili o jeden z našich zážitkových programů, které jsou návštěvníky čím dál oblíbenější. Vítěz se mohl těšit na Offroad safari pro dva, večerní projížďku otevřeným terénním vozem s průvodcem. Celé královédvorské safari tak bude mít na hodinu jen pro sebe.
ZOO Dvůr Králové má dnes na Facebooku přes dva tisíce fanoušků, z nichž většinu tvoří uživatelé do 35 let, s mírnou převahou žen (62 %).
………………………….