Regionální konference k rozvoji cestovního ruchu a možnosti propagace ČR a kraje
Aktuální novinky z činnosti České centrály cestovního ruchu - agentury CzechTourism, marketingové strategie cestovního ruchu, kampaně v regionech či systém certifikace turistických informačních center. To jsou hlavní témata konference, kterou pořádá Czechtourism ve spolupráci s Královéhradeckým kraje v pátek 27. ledna od 10 hodin v sále Jana Letzela v budově krajského úřadu v Hradci Králové.
Program konference (moderuje ředitel Odboru strategie a marketingové komunikace Marek Mráz)
10:00 Úvodní slovo: Helmut Dohnálek, náměstek hejtmana Královéhradeckého kraje
10:05 – 11:00 Prezentace CzechTourism
10:05 Odboru strategie a marketingové komunikace
- marketingová strategie 2012
- marketingový plán 2012
10:20 Odbor Strategie a marketingové komunikace
- nový model spolupráce s regiony
- marketingové kampaně – Konsolidovaný plán
- rajonizace
- projekt marketingové komunikace v rámci DCR
- rebranding, nová podoba veletržního stánku
10:40 Odbor Výzkumů, trendů a inovací
- akce „Skříň“
- film jako marketingový nástroj
- projekt „Bezpečná destinace“
10:50 Odbor Mediální komunikace
- mediální centrum Orbis, možnosti mediální spolupráce
- soutěž EDEN
- podpora akcí v regionech (Tourfilm, Tourpropag atd.)
10:55 Odbor Informační podpory oboru cestovního ruchu
- jednotná certifikace TIC
11:00 Diskuse
11:15 – 12:20 Prezentace regionu
11:15 Prezentace Královéhradeckého kraje
- projekt Cílená prezentace a propagace Královéhradeckého kraje jako celku II. a další významné aktivity pro rok 2012
11:30 Prezentace destinačních managementů s působností na území Královéhradeckého kraje (Hradecko, Krkonoše, Podkrkonoší, Kladské pomezí, Broumovsko, Orlické hory a Podorlicko, Český ráj)
- aktuální marketingové kampaně s nadregionálním přesahem
- informace o turistických produktech v konkrétních oblastech
12:20 Diskuse