Regionální konference k rozvoji cestovního ruchu a možnosti propagace ČR a kraje

26. 1. 2012

Aktuální novinky z činnosti České centrály cestovního ruchu - agentury CzechTourism, marketingové strategie cestovního ruchu, kampaně v regionech či systém certifikace turistických informačních center. To jsou hlavní témata konference, kterou pořádá Czechtourism ve spolupráci s Královéhradeckým kraje v pátek 27. ledna od 10 hodin v sále Jana Letzela v budově krajského úřadu v Hradci Králové.

Program konference (moderuje ředitel Odboru strategie a marketingové komunikace Marek Mráz)

10:00 Úvodní slovo: Helmut Dohnálek, náměstek hejtmana Královéhradeckého kraje

10:05 – 11:00 Prezentace CzechTourism

10:05 Odboru strategie a marketingové komunikace

  • marketingová strategie 2012
  • marketingový plán 2012

10:20 Odbor Strategie a marketingové komunikace

  • nový model spolupráce s regiony
  • marketingové kampaně – Konsolidovaný plán
  • rajonizace
  • projekt marketingové komunikace v rámci DCR
  • rebranding, nová podoba veletržního stánku

10:40 Odbor Výzkumů, trendů a inovací

  • akce „Skříň“
  • film jako marketingový nástroj
  • projekt „Bezpečná destinace“

10:50 Odbor Mediální komunikace

  • mediální centrum Orbis, možnosti mediální spolupráce
  • soutěž EDEN
  • podpora akcí v regionech (Tourfilm, Tourpropag atd.)

10:55 Odbor Informační podpory oboru cestovního ruchu

  • jednotná certifikace TIC

11:00 Diskuse

11:15 – 12:20 Prezentace regionu

11:15 Prezentace Královéhradeckého kraje

  • projekt Cílená prezentace a propagace Královéhradeckého kraje jako celku II. a další významné aktivity pro rok 2012

11:30 Prezentace destinačních managementů s působností na území Královéhradeckého kraje (Hradecko, Krkonoše, Podkrkonoší, Kladské pomezí, Broumovsko, Orlické hory a Podorlicko, Český ráj)

  • aktuální marketingové kampaně s nadregionálním přesahem
  • informace o turistických produktech v konkrétních oblastech

12:20 Diskuse