Domů Úřad Organizační Struktura Odbory Odbor Kancelář Ředitele

Odbor kancelář ředitele

Vedoucí odboru: Mgr. Libor Košťál, MBA
lkostal@khk.cz | +420 737 987 666

další kontakty najdete v telefonním seznamu

Odbor kancelář ředitele:

  • organizuje pracovní program ředitele;
  • spravuje organizační řád krajského úřadu;
  • zajišťuje agendu spojenou s požární ochranou a BOZP Krajského úřadu Královéhradeckého kraje, orgánů Královéhradeckého kraje;
  • zajišťuje koordinační práce ve vztahu k základním registrům v rámci úřadu;
  • odpovídá za zápis veřejných funkcionářů podle zákona o střetu zájmů a za přihlašování orgánů do centrálního registru oznámení.

Personální oddělení

vedoucí oddělení: Ing. Pavla Janků, MBA
pjanku@khk.cz | +420 725 575 330

Personální oddělní:

  • komplexně zpracovává a koordinuje personální agendy související s přijímáním zaměstnanců, rozvázáním pracovního poměru a další pracovně právní agendy ve smyslu zákoníku práce a zákona o úřednících;
  • zajišťuje přípravu rozpočtu platové a mzdové agendy, včetně výpočtu, výplaty a zúčtování platu, odměn, daní ze závislé činnosti, zákonného pojistného a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům a orgánům kraje;
  • koordinuje a zajišťuje vzdělávání zaměstnanců, vč. odborné způsobilosti požadované právními předpisy;
  • komplexně zpracovává agendu evidenčních listů důchodového zabezpečení;
  • vede evidenci o dohodách o pracovní činnosti a dohodách o provedení práce a zajišťuje jejich likvidaci včetně odvodů a koordinace se zdravotními pojišťovnami a finančním úřadem;
  • zabezpečuje agendu spojenou s předepsaným výkaznictvím pro statistický úřad ve vztahu k personální agendě, zpracovává data pro šetření Informačního systému o platech;
  • sleduje plnění povinného podílu zaměstnanosti osob se ZPS;
  • koordinuje bezpečnost a ochranu zdraví při práci.

Oddělení hospodářské správy

vedoucí oddělení: Ing. Petr Hylmar
phylmar@khk.cz | +420 736 521 835

Oddělení hospodářské správy:

  • zajišťuje vedení pokladen úřadu;
  • zajišťuje kopírovací služby a součinnost pro zaměstnance recepce a ostrahy;
  • zabezpečuje technické vybavení kancelářským materiálem a pracovními pomůckami, zpracovává souhrnný rozpočet kapitoly 19, kontroluje jeho čerpání a zajišťuje materiálně technické zásobování;
  • vede evidenci SIM karet a služebních mobilních telefonů, které jsou majetkem kraje;
  • spolupracuje na inventarizaci majetku, odsouhlasení s účetními doklady a vyčíslení inventurních rozdílů;
  • zajišťuje a řídí provoz autoparku pro orgány kraje a zaměstnance;
  • zajišťuje technickou správu majetku nezbytnou pro činnost orgánů kraje.

Oddělení informační centrum

vedoucí oddělení: Ing. Pavla Rychterová, MBA
prychterova@khk.cz | +420 607 050 834

Oddělení informační centrum:

  • zajišťuje příjem a zpracování telefonních, e-mailových, hlasových zpráv a požadavků klientů a poskytuje základní informace občanům, veřejnosti;
  • provádí vidimaci a legalizaci dokumentů;
  • provozuje pracoviště Czech POINT, kde vydává výpisy z dostupných rejstříků, provádí autorizovanou konverzi dokumentů a elektronickou identitu občana;
  • zajišťuje příjem žádostí o výpis údajů ze základních registrů a příjem žádostí o rozesílání změn referenčních údajů třetím osobám;
  • zajišťuje přístup do datové schránky orgánů Královéhradeckého kraje;
  • zajišťuje chod recepce a podatelny;
  • ve spolupráci se Správou nemovitostí Královéhradeckého kraje a.s. koordinuje ostrahu sídla kraje;
  • spravuje spisový řád krajského úřadu a zabezpečuje provoz spisovny.

Kompletní přehled činnosti odboru najdete v příloze A organizačního řádu Krajského úřadu Královéhradeckého kraje.