- organizuje pracovní program ředitele
- spravuje organizační řád krajského úřadu
- zajišťuje agendu spojenou s požární ochranou a BOZP Krajského úřadu Královéhradeckého kraje, orgánů Královéhradeckého kraje
- zajišťuje koordinační práce ve vztahu k základním registrům v rámci úřadu
- odpovídá za zápis veřejných funkcionářů podle zákona o střetu zájmů a za přihlašování orgánů do centrálního registru oznámení
Vedoucí odboru:
Mgr. Libor Košťál, MBA, e-mail: lkostal@khk.cz, tel.: 495 817 304, 737 987 666
další kontakty najdete v telefonním seznamu
Personální oddělení
Vedoucí oddělení: Ing. Pavla Janků, MBA, e-mail: pjanku@khk.cz, tel.: 495 817 308, 725 575 330
1. Komplexně zpracovává a koordinuje personální agendy související s přijímáním zaměstnanců, rozvázáním pracovního poměru a další pracovně právní agendy ve smyslu zákoníku práce a zákona o úřednících.
2. Zajišťuje přípravu rozpočtu platové a mzdové agendy, včetně výpočtu, výplaty a zúčtování platu, odměn, daní ze závislé činnosti, zákonného pojistného a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům a orgánům kraje.
3. Koordinuje a zajišťuje vzdělávání zaměstnanců, vč. odborné způsobilosti požadované právními předpisy.
4. Komplexně zpracovává agendu evidenčních listů důchodového zabezpečení.
5. Vede evidenci o dohodách o pracovní činnosti a dohodách o provedení práce a zajišťuje jejich likvidaci včetně odvodů a koordinace se zdravotními pojišťovnami a finančním úřadem.
6. Zabezpečuje agendu spojenou s předepsaným výkaznictvím pro statistický úřad ve vztahu k personální agendě, zpracovává data pro šetření Informačního systému o platech.
7. Sleduje plnění povinného podílu zaměstnanosti osob se ZPS.
8. Koordinuje bezpečnost a ochranu zdraví při práci.
Oddělení hospodářské správy se zabývá:
Vedoucí oddělení: Ing. Petr Hylmar, e-mail: phylmar@khk.cz, tel.: 495 817 302, 736 521 835
1. Zajišťuje vedení pokladen úřadu.
2. Zajišťuje kopírovací služby a součinnost pro zaměstnance recepce a ostrahy.
3. Zabezpečuje technické vybavení kancelářským materiálem a pracovními pomůckami, zpracovává souhrnný rozpočet kapitoly 19, kontroluje jeho čerpání a zajišťuje materiálně technické zásobování.
4. Vede evidenci SIM karet a služebních mobilních telefonů, které jsou majetkem kraje.
6. Spolupracuje na inventarizaci majetku, odsouhlasení s účetními doklady a vyčíslení inventurních rozdílů.
7. Zajišťuje a řídí provoz autoparku pro orgány kraje a zaměstnance.
8. Zajišťuje technickou správu majetku nezbytnou pro činnost orgánů kraje.
Oddělení informační centrum
Vedoucí oddělení: Ing. Pavla Rychterová, MBA, e-mail: prychterova@khk.cz, tel.: 495 817 842, 607 050 834
1. Zajišťuje příjem a zpracování telefonních, e-mailových, hlasových zpráv a požadavků klientů a poskytuje základní informace občanům, veřejnosti.
2. Provádí vidimaci a legalizaci dokumentů.
3. Provozuje pracoviště Czech POINT, kde vydává výpisy z dostupných rejstříků, provádí autorizovanou konverzi dokumentů a elektronickou identitu občana.
4. Zajišťuje příjem žádostí o výpis údajů ze základních registrů a příjem žádostí o rozesílání změn referenčních údajů třetím osobám.
5. Zajišťuje přístup do datové schránky orgánů Královéhradeckého kraje.
6. Zajišťuje chod recepce a podatelny.
7. Ve spolupráci se Správou nemovitostí Královéhradeckého kraje a.s. koordinuje ostrahu sídla kraje.
8. Spravuje spisový řád krajského úřadu a zabezpečuje provoz spisovny.