Vedoucí odboru: Mgr. Libor Košťál, MBA
lkostal@khk.cz | +420 737 987 666
další kontakty najdete v telefonním seznamu
Odbor kancelář ředitele:
- organizuje pracovní program ředitele;
- spravuje organizační řád krajského úřadu;
- zajišťuje agendu spojenou s požární ochranou a BOZP Krajského úřadu Královéhradeckého kraje, orgánů Královéhradeckého kraje;
- zajišťuje koordinační práce ve vztahu k základním registrům v rámci úřadu;
- odpovídá za zápis veřejných funkcionářů podle zákona o střetu zájmů a za přihlašování orgánů do centrálního registru oznámení.
Personální oddělení
vedoucí oddělení: Ing. Pavla Janků, MBA
pjanku@khk.cz | +420 725 575 330
Personální oddělní:
- komplexně zpracovává a koordinuje personální agendy související s přijímáním zaměstnanců, rozvázáním pracovního poměru a další pracovně právní agendy ve smyslu zákoníku práce a zákona o úřednících;
- zajišťuje přípravu rozpočtu platové a mzdové agendy, včetně výpočtu, výplaty a zúčtování platu, odměn, daní ze závislé činnosti, zákonného pojistného a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům a orgánům kraje;
- koordinuje a zajišťuje vzdělávání zaměstnanců, vč. odborné způsobilosti požadované právními předpisy;
- komplexně zpracovává agendu evidenčních listů důchodového zabezpečení;
- vede evidenci o dohodách o pracovní činnosti a dohodách o provedení práce a zajišťuje jejich likvidaci včetně odvodů a koordinace se zdravotními pojišťovnami a finančním úřadem;
- zabezpečuje agendu spojenou s předepsaným výkaznictvím pro statistický úřad ve vztahu k personální agendě, zpracovává data pro šetření Informačního systému o platech;
- sleduje plnění povinného podílu zaměstnanosti osob se ZPS;
- koordinuje bezpečnost a ochranu zdraví při práci.
Oddělení hospodářské správy
vedoucí oddělení: Ing. Petr Hylmar
phylmar@khk.cz | +420 736 521 835
Oddělení hospodářské správy:
- zajišťuje vedení pokladen úřadu;
- zajišťuje kopírovací služby a součinnost pro zaměstnance recepce a ostrahy;
- zabezpečuje technické vybavení kancelářským materiálem a pracovními pomůckami, zpracovává souhrnný rozpočet kapitoly 19, kontroluje jeho čerpání a zajišťuje materiálně technické zásobování;
- vede evidenci SIM karet a služebních mobilních telefonů, které jsou majetkem kraje;
- spolupracuje na inventarizaci majetku, odsouhlasení s účetními doklady a vyčíslení inventurních rozdílů;
- zajišťuje a řídí provoz autoparku pro orgány kraje a zaměstnance;
- zajišťuje technickou správu majetku nezbytnou pro činnost orgánů kraje.
Oddělení informační centrum
vedoucí oddělení: Ing. Pavla Rychterová, MBA
prychterova@khk.cz | +420 607 050 834
Oddělení informační centrum:
- zajišťuje příjem a zpracování telefonních, e-mailových, hlasových zpráv a požadavků klientů a poskytuje základní informace občanům, veřejnosti;
- provádí vidimaci a legalizaci dokumentů;
- provozuje pracoviště Czech POINT, kde vydává výpisy z dostupných rejstříků, provádí autorizovanou konverzi dokumentů a elektronickou identitu občana;
- zajišťuje příjem žádostí o výpis údajů ze základních registrů a příjem žádostí o rozesílání změn referenčních údajů třetím osobám;
- zajišťuje přístup do datové schránky orgánů Královéhradeckého kraje;
- zajišťuje chod recepce a podatelny;
- ve spolupráci se Správou nemovitostí Královéhradeckého kraje a.s. koordinuje ostrahu sídla kraje;
- spravuje spisový řád krajského úřadu a zabezpečuje provoz spisovny.
Kompletní přehled činnosti odboru najdete v příloze A organizačního řádu Krajského úřadu Královéhradeckého kraje.