Domů Úřad Povinně Zveřejňované Informace Poskytování Informací Odpověď Na Žádost o Informace Doručenou Dne 11.03.2024

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 11.03.2024

Výměna potrubí vnitřního vodovodu v POO – A v Jičíně

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: doručená dne 11.03.2024
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-26/MSZ/2024

VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 26.03.2024

Počet listů: 2
Počet příloh: 18 / listů: elektronicky
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 11.03.2024

Vážený pane,

dne 11.03.2024 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jíž se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):

„... k zakázce: Výměna potrubí vnitřního vodovodu v POO - A v Jičíně ZD/19/421 stavba od 04/2023 - 02/2024 generální dodavatel: Elektro Mosev, na které jsme jakožto subdodavatel pracovali. Konkrétně bychom rádi nahlédli do stavebních deníků a zápisů z KD za měsíce 08/23 a 09/23.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-26/MSZ/2024, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu, a to odbor investic (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Odbor investic krajského úřadu k Vaší žádosti dodal požadované dokumenty. Jedná se o stavební deníky za měsíce srpen a září 2023 a dále záznamy z kontrolních dnů číslo 18 až 26, včetně prezenčních listin, přičemž odbor investic krajského úřadu upřesnil, že zápisy z kontrolního dne 21 a 22 jsou spojeny do jednoho dokumentu ve formě poznámek ze dne 30.08.2023.

Povinný subjekt zjistil, že v některých dokumentech jsou osobní údaje. I proto povinný subjekt namísto umožnění nahlížení, přistoupil přímo k poskytnutí samotných informací, tedy elektronických kopií požadovaných dokumentů, ve kterých osobní údaje anonymizoval.

Povinný subjekt podle ustanovení § 15 odst. 3 InfZ v informacích poskytovaných formou kopií požadovaných dokumentů vyloučil osobní údaje. Povinný subjekt v souladu s výše zmíněným ustanovením ohledně anonymizace nevydával rozhodnutí o odmítnutí žádosti.

Povinný subjekt v poskytovaných informacích anonymizoval následující osobní údaje:

- jména, příjmení, tituly, čísla mobilních telefonů, e-mailové adresy a podpisy.

Požadované informace Vám zasíláme prostřednictvím datové schránky.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí