Domů Úřad Povinně Zveřejňované Informace Poskytování Informací Odpověď Na Žádost o Informace Doručenou Dne 25.05.2022 – 1067.pdf

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 25.05.2022 – 1067.pdf

dopravní obslužnost

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 25.05.2022
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-45/MJP/2022

VYŘIZUJE: Miroslava Hlavová
ODBOR | ODDĚLENÍ: majetkoprávní | stížností a dozoru obcí
MOBIL: 727 814 605
E-MAIL: mhlavova@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 03.06.2022

Počet listů: 2
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne25.05.2022– 1067.pdf

Vážený pane jednateli,

dne 25.05.2022 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt), Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jejíž přílohou bylo několik žádostí o informace. V rámci tohoto sdělení odpovídáme na žádost uvedenou v příloze pod označením souboru 1067.pdf, ve které se domáháte poskytnutí následujících informací (citace textu):

„1) Kolik bylo v roce 2015 provedeno kontrol na provozování vnitrostátní veřejné linkové dopravy v souladu s vydanou licencí

  • a) na jakých linkách
  • b) kolik bylo zahájeno správních řízení
  • c) jaká byla celková částka udělených pokut
  • 2) Kolik bylo v roce 2016 provedeno kontrol na provozování vnitrostátní veřejné linkové dopravy v souladu s vydanou licencí
  • a) na jakých linkách
  • b) kolik bylo zahájeno správních řízení
  • c) jaká byla celková částka udělených pokut

3) Kolik bylo v roce 2017 provedeno kontrol na provozování vnitrostátní veřejné linkové dopravy v souladu s vydanou licencí

  • a) na jakých linkách
  • b) kolik bylo zahájeno správních řízení
  • c) jaká byla celková částka udělených pokut

4) Kolik bylo v roce 2018 provedeno kontrol na provozování vnitrostátní veřejné linkové dopravy v souladu s vydanou licencí

  • a) na jakých linkách
  • b) kolik bylo zahájeno správních řízení
  • c) jaká byla celková částka udělených pokut

5) Kolik bylo v roce 2019 provedeno kontrol na provozování vnitrostátní veřejné linkové dopravy v souladu s vydanou licencí

  • a) na jakých linkách
  • b) kolik bylo zahájeno správních řízení
  • c) jaká byla celková částka udělených pokut

6) Kolik bylo v roce 2020 provedeno kontrol na provozování vnitrostátní veřejné linkové dopravy v souladu s vydanou licencí

  • a) na jakých linkách
  • b) kolik bylo zahájeno správních řízení
  • c) jaká byla celková částka udělených pokut

7) Kolik bylo v roce 2021 provedeno kontrol na provozování vnitrostátní veřejné linkové dopravy v souladu s vydanou licencí

  • a) na jakých linkách
  • b) kolik bylo zahájeno správních řízení
  • c) jaká byla celková částka udělených pokut“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-45/MJP/2022, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství (vizte organizační strukturu krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/), který uvedl následující.

V roce 2015 bylo provedeno 5 kontrol v režimu státního odborného dozoru, a to na linkách 660141; 690100; 660236; 610061; 640376. Z těchto kontrol byla zahájena 4 správní řízení, ve kterých byla udělena sankce v souhrnné výši 18 100 Kč.

V roce 2016 bylo provedeno 12 kontrol v režimu státního odborného dozoru, a to na linkách 690252; 670980; 650650; 167221; 169222; 171100; 690701; 169221; 270023; 610180; 540370; 787878. Z těchto kontrol bylo zahájeno 11 správních řízení, ve kterých byla udělena sankce v souhrnné výši 190 500 Kč.

V roce 2017 bylo provedeno 12 kontrol v režimu státního odborného dozoru, a to na linkách 600660; 620130; 540370; 720385; 620888; 690702; 690270; 169224; 680044. Z těchto kontrol byla zahájena 2 správní řízení, ve kterých byla udělena sankce v souhrnné výši 20 000 Kč.

V roce 2018 bylo provedeno 21 kontrol v režimu státního odborného dozoru, a to na linkách 169223; 540370; 620888; 630073; 640144; 650601; 666067; 680800; 690270; 690600; 690702; 690800. Z těchto kontrol bylo zahájeno 14 správních řízení, ve kterých byla udělena sankce v souhrnné výši 342 000 Kč.

V roce 2019 bylo provedeno 10 kontrol v režimu státního odborného dozoru, a to na linkách 540370; 690270; 690702; 950151. Z těchto kontrol byla zahájena 3 správní řízení, ve kterých byla udělena sankce v souhrnné výši 43 000 Kč.

V roce 2020 bylo provedeno 11 kontrol v režimu státního odborného dozoru, a to na linkách 169226; 350501; 540370; 610100; 690001; 690102. Z těchto kontrol bylo zahájeno 8 správních řízení, ve kterých byla udělena sankce v souhrnné výši 216 000 Kč.

V roce 2021 bylo provedeno 11 kontrol v režimu státního odborného dozoru, a to na linkách 169226; 340900; 640001; 670370; 671370; 690001; 690102; 690200. Z těchto kontrol bylo zahájeno 5 správních řízení, ve kterých byla udělena sankce v souhrnné výši 242 000 Kč.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí