Domů Úřad Povinně Zveřejňované Informace Poskytování Informací Odpověď Na Žádost o Informace Doručenou Dne 20.11.2024

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 20.11.2024

Řízení na úseku dopravy a silničního hospodářství“

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: -
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-131/MSZ/2024

VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 702 231 396
E-MAIL: thrncir@khk.cz

DATUM: 05.12.2024

Počet listů: 2
Počet příloh: 27 - elektronické
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 20.11.2024

Vážený pane,

dne 20.11.2024 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jíž se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):

„…prosím o sdělení, kolik případů nesouhlasu se zrušením železničního přejezdu Váš úřad řešil od roku 2020. Tzn. odvolání a podněty k přezkumu. Žádám o zaslání písemností, kterými Váš úřad případy vyřídil (rozhodnutí o odvolání, rozhodnutí o přezkumu, sdělení, že přezkum zahajovat nebude).“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-131/MSZ/2024, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

V souladu se Směrnicí Rady Královéhradeckého kraje upravující postup Krajského úřadu Královéhradeckého kraje v oblasti poskytování informací podle InfZ byl o spolupráci požádán odbor dopravy a silničního hospodářstvíkrajského úřadu (https://www.khk.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu k Vaší žádosti poskytl předmětná rozhodnutí o odvolání, která byla vydána od roku 2020 (vizte příloha k tomuto sdělení). Žádné podněty k přezkumu v dotčeném období v dané věci řešeny nebyly.

K poskytovaným rozhodnutím krajský úřad uvádí, že podle ustanovení § 15 odst. 3 InfZ, pokud povinný subjekt poskytuje informaci formou kopie dokumentu, z něhož vyloučil pouze osobní údaje nebo informace, které jsou bankovním nebo obchodním tajemstvím a které získal při postupech podle správního, daňového nebo kontrolního řádu, nemusí vydat rozhodnutí o odmítnutí žádosti. Sdělí-li žadatel v podané žádosti anebo do 15 dnů ode dne doručení požadované informace způsobem stanoveným tímto zákonem pro podání písemné žádosti o informace povinnému subjektu, že trvá na vydání rozhodnutí o odmítnutí žádosti v rozsahu vymezených osobních údajů nebo bankovního anebo obchodního tajemství, povinný subjekt jej vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti anebo do 15 dnů ode dne doručení sdělení žadatele.

Povinný subjekt v poskytovaných rozhodnutích vyloučil osobní údaje. Povinný subjekt v souladu s výše zmíněným ustanovením ohledně anonymizace nevydával rozhodnutí o odmítnutí žádosti.

Povinný subjekt v poskytovaných rozhodnutích anonymizoval následující osobní údaje:

  • jméno, příjmení, adresu bydliště, případně i data narození účastníků řízení fyzických osob;
  • jméno a příjmení vlastníků (případně uživatelů) dotčených pozemků.

Tuto odpověď zasíláme do Vaší datové schránky.

Mgr. Alena Koukalová

vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Přílohy:

  • 27 souborů rozhodnutí označených pořadovými čísly 01_ až 27_ (ve formátu pdf)

Autor

Tomáš Hrnčíř