Opatření obecné povahy
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: -
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-136/MSZ/2024
VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 702 231 396
E-MAIL: thrncir@khk.cz
DATUM: 17.12.2024
Počet listů: 2
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 05.12.2024
Vážený pane,
dne 05.12.2024 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jíž se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):
„1) Poskytnutí 10 posledních opatření obecné povahy stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích (dále jen „OOP“), které jste vydali v roce 2024.
2) Poskytnutí informace kdy byla tato OOP vyvěšena a kdy svěšena z úřední desky.
3) Poskytnutí 10 prvních OOP, které jste vydali v roce 2024.
4) Poskytnutí informace kdy byla tato OOP vyvěšena a kdy svěšena z úřední desky.
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-136/MSZ/2024, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
V souladu se Směrnicí Rady Královéhradeckého kraje upravující postup Krajského úřadu Královéhradeckého kraje v oblasti poskytování informací podle InfZ byl o spolupráci požádán odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu (https://www.khk.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/), který k Vaší žádosti poskytl následující informace.
Krajský úřad Královéhradeckého kraje, odbor dopravy a silničního hospodářství stanovil opatřením obecné povahy (dále jen OOP) k dnešnímu dni v roce 2024 13 ks místních úprav, která naleznete v příloze k tomuto sdělení. V níže uvedených tabulkách krajský úřad tedy uvádí nejprve prvních 10 OOP, a dále potom 3 zbývající OOP, včetně příslušných dat vyvěšení a sejmutí z úřední desky.
Prvních 10 OOP
Pořadové číslo | Číslo jednací | Datum vyvěšení | Datum sejmutí |
01 | KUKHK-39652/DS/2023 | 14.02.2024 | 03.03.2024 |
02 | KUKHK-39009/DS/2022 | 13.03.2024 | 30.03.2024 |
03 | KUKHK-1277/DS/2024 | 16.04.2024 | 03.05.2024 |
04 | KUKHK-36022/DS/2022 | 16.04.2024 | 03.05.2024 |
05 | KUKHK-7118/DS/2024 | 16.04.2024 | 03.05.2024 |
06 | KUKHK-35873/DS/2023 | 04.07.2024 | 21.07.2024 |
07 | KUKHK-15488/DS/2024 | 21.08.2024 | 07.09.2024 |
08 | KUKHK-42035/DS/2023 | 04.09.2024 | 20.09.2024 |
09 | KUKHK-19248/DS/2024 | 07.06.2024 | 24.06.2024 |
10 | KUKHK-12830/DS/2023 | 10.10.2024 | 27.10.2024 |
Poslední OOP
Pořadové číslo | Číslo jednací | Datum vyvěšení | Datum sejmutí |
11 | KUKHK-39067/DS/2024 | 14.11.2024 | 01.12.2024 |
12 | KUKHK-25729/DS/2024 | 19.11.2024 | 06.12.2024 |
13 | KUKHK-19402/DS/2024 | 19.11.2024 | 06.12.2024 |
Tuto odpověď zasíláme do Vaší datové schránky.
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Přílohy:
- soubor 01_39652_I_14_Záměl_DZ_OOP.pdf
- soubor 02_39009_I_16_Královec_OOP.pdf
- soubor 03_1277_I_33_ŘSD_OOP.pdf
- soubor 04_36022_I_14_DZ_OOP.pdf
- soubor 05_7118_I_33_ŘSD_OOP.pdf
- soubor 06_35873_I_14__Úpice_OOP.pdf
- soubor 07_15488_I_33_Jaroměř_obchvat_DISK_OOP.pdf
- soubor 08_42035_I_37_III_30014_DZ_OOP.pdf
- soubor 09_19248_I_14_NMnM_ŠPELDA_OOP.pdf
- soubor 10_12830_I_16_hranice_kraje_OOP.pdf
- soubor 11_39067_16_Pilníkov_DZ_OOP.pdf
- soubor 12_25729_I_16_Trutnov_OOP.pdf
- soubor 13_19402_I_14_Úpice_OOP.pdf