Domů Úřad Povinně Zveřejňované Informace Poskytování Informací Informace Týkající Se Statistických Údajů Opravných Prostředků Ve Správních Řízeních

Informace týkající se statistických údajů opravných prostředků ve správních řízeních

Informace týkající se statistických údajů opravných prostředků ve správních řízeních, závazných stanovisek a opatřeních obecné povahy na úseku státní památkové péče v letech 2009-201

Váš dopis ze dne | Vaše značka (č. j.) Naše značka (č. j.) Hradec Králové
30.07.2013 IZ-49/VZ/2013 12.08.2013

Odbor | oddělení Vyřizuje | linka | e-mail
vnitra a krajský živnostenský úřad | oddělení stížností a dozoru obcí    | Mgr. Vladimír Kučera | 585 | vkucera@kr-kralovehradecky.cz

Odpověď na Vaši žádost o informace doručenou dne 29.07.2013

Vážená paní,

dne 29.07.2013 byla Krajskému úřadu Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“), doručena Vaše žádost ve smyslu zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), o poskytnutí informace týkající se statistických údajů opravných prostředků ve správních řízeních, závazných stanovisek a opatřeních obecné povahy od roku 2009 do roku 2012 na úseku zákona číslo 20/1987 Sb., o státní památkové péči, ve znění pozdějších předpisů.

Uvedla jste, že v rámci vědeckého projektu „Efektivnost návrhových prostředků ochrany proti nepravomocným správním aktům“ s kolektivem analyzujete data poskytnutá Ministerstvem kultury České republiky a jednotlivými krajskými úřady ve snaze zlepšit výkon veřejné správy. Výslednou analýzu krajskému úřadu, v případě zájmu, nabízíte k poskytnutí. Nastíněný projekt je realizován Katedrou správní vědy a správního práva Právnické fakulty Masarykovy univerzity.

Vzhledem k tomu, že jste žádost podala prostřednictvím e-podatelny krajského úřadu a součástí žádosti byly dvě přílohy ve formátu, který nebyl podatelnou akceptovatelný, byla jste dne 30.07.2013 požádána o poskytnutí elektronických příloh Vaší žádosti. Dne 02.08.2013 byla žádost o informace doplněna.

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod čj. IZ-49/VZ/2013, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ a obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání potřebných podkladů k vyřízení žádosti byl požádán odbor regionálního rozvoje, grantů a dotací, oddělení kultury a památkové péče. Oddělení kultury a památkové péče vyplnilo elektronickou verzi Vámi připravené tabulky a uvedlo, že eviduje pouze údaje, které se vztahují k činnosti krajského úřadu jako nadřízeného a odvolacího orgánu, nikoli údaje týkající se všech prvostupňových správních orgánů. Pokud krajský úřad požadovanými informacemi nedisponoval, je taková kolonka v tabulce označena jako „neevidováno“.

Průvodní dopis i vyplněnou tabulku zasíláme na Vámi uvedenou elektronickou adresu.

S pozdravem

Ing. Miroslav Vrba, MPA
vedoucí odboru vnitra a krajský živnostenský úřad

v z. Mgr. Petr Adámek
vedoucí oddělení legislativního a právního
odboru vnitra a krajský živnostenský úřad

Příloha:

-soubor Tabulka KU vyplnena.xls

Stránka 2 z 2

Soubory ke stažení