Odpověď na žádost o informace doručenou dne 29.12.2021
Informace k vyřízení konkrétní stížnosti
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE:
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-106/OP/2021
VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 518
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 10.01.2022
Počet listů: 1
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 29.12.2021
Vážený pane,
dne 29.12.2021 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací –
„Prosím o poskytnutí informace, zda měl Krajský úřad při rozhodování ve věci KUKHK-STI-49/OP/2021-3 k dispozici konkretizaci odpovědí k podání postoupenému podle vyrozumění ze strany Policie z 12. září 2019 Městskému úřadu Žacléř a k protokolu o navazujícím místním šetření z 8.října téhož roku.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-106/OP/2021, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu, (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu k Vašemu požadavku uvedlo, že při rozhodování věci pod sp.zn. KUKHK-STI-49/OP/2021 měl krajský úřad k dispozici spis správního orgánu – Městského úřadu Žacléř, na základě kterého byla věc posouzena a rozhodnuta. Městský úřad Žacléř jednoznačně uvedl, že podání jmenovaného, které mu bylo postoupeno ze strany Policie České republiky vyřídil sepsáním protokolu z jednání ze dne 25. 10. 2019 v Bernarticích (sp.zn. 2420/2019/VÚP/KR, čj. 2610/2019/VÚP/KR) a že žádný další dokument v této souvislosti nevytvořil.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí