Odpověď na žádost o informace doručenou dne 29.07.2024
Informace z konkrétního soudního řízení
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
Anděl na cestě, z.s.
Holečkova 103/31
150 00 Praha 5
IČ: 08409897
ID DS: sgrjqgj
VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: 29.07.2024
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-92/MSZ/2024
VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 702 231 396
E-MAIL: thrncir@khk.cz
DATUM: 06.08.2024
Počet listů: 1
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 29.07.2024
Vážení,
dne 29.07.2024 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jíž se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):
„…rozsudkem Krajského soudu v Hradci Králové, č. j. 30 A 89/2018-42 ze dne 8. 4. 2020 Vám byla uložena povinnost zaplatit účastníku řízení, který s Vámi vedl soudní spor, náhradu nákladů řízení k rukám jeho advokáta.
Žádáme Vás tímto o informaci, zda jste tuto povinnost, spočívající v zaplacení nákladů k rukám advokáta, splnili, a pokud ano, žádáme Vás o sdělení, kterého dne byly z Vaší strany peníze na bankovní účet advokáta odeslány.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-92/MSZ/2024, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/), který k Vaší žádosti poskytl následující informace.
Výše uvedená úhrada, uložená rozsudkem Krajského soudu v Hradci Králové, č. j. 30 A 89/2018-42 ze dne 8. 4. 2020, byla krajským úřadem na bankovní účet dotčeného advokáta odeslána dne 17.04.2020.
Toto sdělení Vám zasíláme do Vaší datové schránky.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí