Odpověď na žádost o informace doručenou dne 23.10.2020
financování domovů důchodců a speciálních domovů
Krajský úřad Královéhradecké kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: neuvedeno
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-109/OP/2020
VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 518
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 09.11.2020
Počet listů: 1
Počet příloh: 1 elektronická
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 23.10.2020
Vážený pane,
dne 23.10.2020 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací –
„Prosím o uvedení celkové částky plateb/dotací z krajského financování za rok 2019 pro zařízení domova důchodců a domovů se speciálním režimem. V tabulce poprosím, aby kromě finančních částek, názvu zařízení a právního subjektu také jeho IČO (a případně i počet lůžek, na které je poskytnuta dotace).“ Konkrétní zařízení byla v rámci žádosti o informace uvedena v tabulce.
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-109/OP/2020, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor sociálních věcí krajského úřadu, (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Odbor sociálních věcí k Vaší žádosti poskytl tabulku, která obsahuje Vámi požadované informace, a která je přílohou této odpovědi. Zároveň odbor sociálních věcí sděluje, že dotace na financování sociálních služeb v Královéhradeckém kraji jsou výsledkem hodnocení a projednávání se zástupci obcí, v komisi pro plánování a řízení sociálních služeb a v sociálním výboru zastupitelstva kraje. V rámci tohoto procesu se zohledňuje i podíl jednotlivých obcí, které zřizují tyto služby, na financování sociálních služeb v Královéhradeckém kraji.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Soubory ke stažení
- IZ-109_příloha.xlsx (xlsx, 14 kB, 24.11.2020)