Odpověď na žádost o informace doručenou dne 18.06.2019
Krajský úřad Královéhradecké kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 18.06.2019
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-55/OP/2019
VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 518
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 28.06.2019
Počet listů: 1
Počet příloh: 1
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 18.06.2019
Vážená paní,
dne 18.06.2019 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací –
„...seznamu všech měst a obcí v Královéhradeckém kraji s uvedením jejich starostů (primátorů) a jejich kontaktních e-mailů.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-55/OP/2019, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor kancelář ředitele krajského úřadu, (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Oddělení informační centrum odboru kancelář ředitele krajského úřadu k Vašemu požadavku poskytlo tabulku, která obsahuje veškeré Vámi požadované informace. Tabulku přikládáme jako přílohu této odpovědi.
Požadované informace Vám s odkazem na Váš požadavek zasíláme na Vámi uvedenou adresu trvalého bydliště.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Příloha: Tabulka – obce kraje, starosta, e-mail
Soubory ke stažení
- Tabulka – obce kraje, starosta, e-mail (xlsx, 71 kB, 4.7.2019)