Odpověď na žádost o informace doručenou dne 15.06.2020

14. 7. 2020 Autor: Vladimír Kučera

informace o vedoucích úřednících krajského úřadu

Krajský úřad Královéhradecké kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: Vážený pan
ZE DNE: 15.06.2020
NAŠE ZNAČKA (čj. nebo sp. zn.): KUKHK-IZ-58/OP/2020

VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí 
LINKA | MOBIL: 495 817 585
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 29.06.2020

Počet listů: 2
Počet příloh: 1 / listů: elektronická
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 15.06.2020

Vážený pane,

dne 15.06.2020 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ze dne 15.06.2020, kterou se domáháte poskytnutí následujících informací (citace včetně chyb):

„Žádám o sdělení výše platů a odměn všech vedoucích oddělení a vedoucích odborů působících v roce 2018 a v roce 2019 na krajském úřadu. Upřesňuji, že žádám o anonymizované údaje, kdy nebude možné přiřadit výši platu a odměny konkrétnímu pracovníkovi (stačí tedy, když povinny subjekt zaměstnance očísluje řadou od jedničky a ke každému číslu uvede zvlášť roční součet platu a zvlášť po měsících rozepsané mimořádné odměn). U mimořádných odměn žádám o zdůvodnění jejich přidělení. Protože se v tomto případě nemůže jednat o zásah do soukromí konkrétních osob, neuvádím v rámci žádosti (v souladu s Metodickým doporučením ministerstva vnitra k poskytování informacío platech a odměnách podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím /K dopadům tzv. platového nálezu Ústavního soudu na postupy povinných subjektů při vyřizování žádostí o informace o výši platů či odměn zaměstnanců a dalších osob/) podmínky takzvaného „platového testu“ vzešlého z nálezu Ústavního soudu ÚS 1378/16.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-58/OP/2020, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu a to odbor kancelář ředitele (vizte organizační strukturu krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Odbor kancelář ředitele krajského úřadu vytvořil na základě Vaší žádosti tabulku ve formátu *.pdf, kterou přikládáme v příloze.

Informace Vám poskytujeme elektronicky a zasíláme prostřednictvím datové schránky.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

 

Soubory ke stažení