Odpověď na žádost o informace doručenou dne 11.07.2021

27. 7. 2021 Autor: Alena Koukalová

odvolací řízení

Krajský úřad Královéhradecké kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 11.07.2021
NAŠE ZNAČKA (čj. nebo sp. zn.): KUKHK-IZ-47/OP/2021

VYŘIZUJE: Mgr. Alena Koukalová
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 309
E-MAIL: akoukalova@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 26.07.2021

Počet listů: 2
Počet příloh: 0 / listů: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 11.07.2021

Vážený pane,

dne 11.07.2021 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt), Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ve které se domáháte poskytnutí níže uvedených informací (citace):

  • 1. Obdržel PS od Městského úřadu Dobruška odvolání do usnesení č. j. PDMUD 15880/2021; sp. zn. MUD 1400/2019 OVŽP/ML vyhotoveného dne 07.05.2021
  • 1a. Pokud je odpověď na bod 1. ANO, kdy PS uvedené odvolání obdržel
  • 1b. Pokud je odpověď na bod 1. ANO, jaký pracovník (jméno a příjmení) byl pověřen vyřízením uvedeného odvolání
  • 2. Obdržel PS od Městského úřadu Dobruška odvolání do usnesení č. j. PDMUD 21284/2021; sp. zn. MUD 1400/2019 OVŽP/ML-101 ze dne 09. 06. 2021
  • 2a. Pokud je odpověď na bod 1. ANO, kdy PS uvedené odvolání obdržel
  • 2b. Pokud je odpověď na bod 1. ANO, jaký pracovník (jméno a příjmení) byl pověřen vyřízením uvedeného odvolání
  • 3. Obdržel PS od Městského úřadu Dobruška odvolání do rozhodnutí č. j. PDMUD 21258/2021 ze dne 31.05.2021
  • 3a. Pokud je odpověď na bod 1. ANO, kdy PS uvedené odvolání obdržel
  • 3b. Pokud je odpověď na bod 1. ANO, jaký pracovník (jméno a příjmení) byl pověřen vyřízením uvedeného odvolání“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-47/OP/2021, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor životního prostředí a zemědělství krajského úřadu a odbor územního plánování a stavebního řádu (vizte organizační strukturu krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Odbor územního plánování a stavebního řádu krajského úřadu poskytl následující informace k jednotlivým bodům Vaší žádosti.

Ad 1. ANO

Ad 1a. 17.06.2021

Ad 1b. Mgr. Simona Hendrichová

Ad 2. ANO

Ad 2a. 20.07.2021

Ad 2b. Mgr. Simona Hendrichová

Ad 3. ANO

Ad 3a. 19.07.2021

Ad 3b. Ing. Petr Háp

Tuto odpověď na žádost o informace Vám zasíláme prostřednictvím Vaší datové schránky.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí