Odpověď na žádost o informace doručenou dne 11.01.2022
Informace o doručování konkrétním osobám
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 09.01.2022
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-4/OP/2022
VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 518
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 24.01.2022
Počet listů: 2
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 11.01.2022
Vážení,
dne 11.01.2022 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací –
„jaké písemnosti byly doručovány:
- 1/ na adresu xxxxxxxxxxxxxxxxx,
- 2/ na adresu xxxxxxxxxxxxxxxxx,
- 3/ na adresu xxxxxxxxxxxxxxxxx,
- a sice od data 1.11.2021 do současnosti.
Připojte k informacím ad viz výše tyto informace:
- a) pod jakým číslem jednacím a spisovou značkou byly písemnosti stran krajského úřadu zpracovány a vypraveny,
- b/ jakou úřední osobou byly písemnosti zpracovány,
- c/ jak byly písemnosti úřední osobou datovány a kdy byly tyto písemnosti předány poštovní přepravě ve smyslu § 23 Správního řádu,
- d/ jaký odbor, nebo oddělení krajského úřadu písemnosti vypravil (+ „RR“ zásilek).“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-4/OP/2022, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu, (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Oddělení dopravy odboru dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu k Vašemu požadavku poskytlo následující informace.
Přehled písemností vypravených v období od 01.11.2021 dle žádosti o informace ze dne 11.01.2022
Všechny dále uvedené písemnosti zpracovala a vypravila Mgr. Jana Křížová, odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu.
Rozhodnutí o odvolání č.j. KUKHK-37715/DS/2019/Kj ze dne 18.11.2021
- (v řízení před správním orgánem – ve věci řidičského průkazu) nebyl žadatel zastoupen) vypraveno dne 18.11.2021
- adresát xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx převzal dne 24.11.2021
Sdělení k podání ze dne 06.12.2021 č.j. 41969/DS/2021, vyhotoveno a vypraveno dne 09.12.2021
- adresát xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx převzal dne 16.12.2021
Sdělení k podání ze dne 05.01.2022 č.j. KUKHK-37715/DS/2019/Kj ze dne 12.01.2022 – vypraveno dne 13.01.2022
- adresát xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.
Toto sdělení zasíláme na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí