Odpověď na žádost o informace doručenou dne 11.01.2022

7. 2. 2022 Autor: Tomáš Hrnčíř

Informace o doručování konkrétním osobám

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 09.01.2022
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-4/OP/2022

VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 518
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 24.01.2022

Počet listů: 2
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 11.01.2022

Vážení,

dne 11.01.2022 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací –

„jaké písemnosti byly doručovány:

  • 1/ na adresu xxxxxxxxxxxxxxxxx,
  • 2/ na adresu xxxxxxxxxxxxxxxxx,
  • 3/ na adresu xxxxxxxxxxxxxxxxx,

- a sice od data 1.11.2021 do současnosti.

Připojte k informacím ad viz výše tyto informace:

  • a) pod jakým číslem jednacím a spisovou značkou byly písemnosti stran krajského úřadu zpracovány a vypraveny,
  • b/ jakou úřední osobou byly písemnosti zpracovány,
  • c/ jak byly písemnosti úřední osobou datovány a kdy byly tyto písemnosti předány poštovní přepravě ve smyslu § 23 Správního řádu,
  • d/ jaký odbor, nebo oddělení krajského úřadu písemnosti vypravil (+ „RR“ zásilek).“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-4/OP/2022, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu, (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Oddělení dopravy odboru dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu k Vašemu požadavku poskytlo následující informace.

Přehled písemností vypravených v období od 01.11.2021 dle žádosti o informace ze dne 11.01.2022

Všechny dále uvedené písemnosti zpracovala a vypravila Mgr. Jana Křížová, odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu.

Rozhodnutí o odvolání č.j. KUKHK-37715/DS/2019/Kj ze dne 18.11.2021

  • (v řízení před správním orgánem – ve věci řidičského průkazu) nebyl žadatel zastoupen) vypraveno dne 18.11.2021
  • adresát xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx převzal dne 24.11.2021

Sdělení k podání ze dne 06.12.2021 č.j. 41969/DS/2021, vyhotoveno a vypraveno dne 09.12.2021

  • adresát xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx převzal dne 16.12.2021

Sdělení k podání ze dne 05.01.2022 č.j. KUKHK-37715/DS/2019/Kj ze dne 12.01.2022 – vypraveno dne 13.01.2022

  • adresát xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

Toto sdělení zasíláme na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí