Odpověď na žádost o informace doručenou dne 10.11.2021
informace o konkrétním odvolání
Krajský úřad Královéhradecké kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 10.11.2021
NAŠE ZNAČKA (čj. nebo sp. zn.): KUKHK-IZ-80/OP/2021
VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 585
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 25.11.2021
Počet listů: 2
Počet příloh: 0 / listů: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 10.11.2021
Vážený pane doktore,
dne 10.11.2021 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt), Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ve které se domáháte poskytnutí informací ohledně odvolání podaného u Městského úřadu Dobruška dne 22.09.2021 (citace):
„1. Předložil povinný subjekt (Městský úřad Dobruška) odvolání spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu (Krajskému úřadu Královéhradeckého kraje)
2. Pokud je odpověď na bod 1. ANO, kdy povinný subjekt předložil odvolání spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu
3. Pokud je odpověď na bod 1. ANO, kdy nadřízený orgán vyhotovil rozhodnutí ve věci předmětného odvolání
4. Pokud je odpověď na bod 1. ANO, kdy nadřízený orgán odeslal rozhodnutí odvolateli - RNDr. Adolfu Sokolovi“.
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-80/OP/2021, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor životního prostředí a zemědělství krajského úřadu (vizte organizační strukturu krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Oddělení vodního hospodářství odboru životního prostředí a zemědělství krajského úřadu poskytlo následující informace k jednotlivým bodům Vaší žádosti.
Ad 1) Ano.
Ad 2) Dne 15.11.2021.
Ad 3) a 4) Nadřízený orgán rozhodnutí dosud nevyhotovil a neodeslal, lhůta pro vydání rozhodnutí je dle ustanovení § 16 odst. 3 InfZ 15 dní ode dne předložení odvolání povinným subjektem.
Tuto odpověď na žádost o informace Vám zasíláme prostřednictvím Vaší datové schránky.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí