Odpověď na žádost o informace doručenou dne 09.12.2021
Školení a konference krajského úřadu
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 09.12.2021
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-95/OP/2021
VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 518
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 22.12.2021
Počet listů: 7
Počet příloh: 9 elektronické
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 09.12.2021
Vážená paní,
dne 09.12.2021 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací –
„Jaké události byly realizovány Vaší institucí, resp. v její gesci, a to v letech 2019, 2020 a 2021.
Konkrétně bych prosila o poskytnutí informace o realizaci:
- konferencí
- kongresů
- školení
- společenských událostí
- pronájmů prostor
- cateringů a jiných obdobných událostí
- pronájmů IT/audio/video a/nebo obdobné techniky potřebné pro ozvučení, přenos apod.;
- tlumočení;
- případně dalších obdobných akcí.
Dále Vás zdvořile žádám o uvedení následujících detailnějších informací:
- konkrétním místě konání (např. hotel, kulturní dům, restaurace apod.) všech jednotlivých událostí (včetně online formy)
- o celkové finanční částce, která byla za jednotlivé události uhrazena a komu
- o počtu delegátů, popřípadě hostů, kteří se dané události zúčastnili.
Rovněž Vás žádám o poskytnutí informací, jakým způsobem byly jednotlivé události zadány:
- jako veřejná zakázka malého rozsahu bez jakéhokoli poptávkového řízení;
- jako veřejná zakázka malého rozsahu na základě poptávkového řízení (kolik bylo osloveno subjektů, jakým způsobem a které);
- jako veřejná zakázka na základě zadávacího řízení dle zákona o zadávaní veřejných zakázek;
- celou akci jste si dělali sami?“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-95/OP/2021, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádány všechny odbory krajského úřadu, (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Jednotlivé odbory k Vaší žádosti poskytly následující informace.
1) Odbor regionálního rozvoje v daném období realizoval tyto akce:
Rok 2019
Konference v rámci doprovodného programu veletrhu Infotour a cykloturistika 2019 konaná dne 8. 3. 2019 v KC Aldis, Hradec Králové
Pronájem prostor, pronájem techniky, občerstvení pro účastníky, příspěvky přednášejících – celkem 49 915 Kč
Setkání informačních center Královéhradeckého a Pardubického kraje konané dne 5. 11. 2019 v Hotelu Havel, Rychnov nad Kněžnou
Pronájem prostor, pronájem techniky, občerstvení pro účastníky, příspěvky přednášejících, doprovodný program akce – celkem 45 918 Kč
Rok 2020
Slavnostní koncert na Pivovarském náměstí konaný dne 14. 6. 2020
Grafika a tisk plakátu, pronájem podia, ozvučení, umělecké zajištění, občerstvení pro účinkující – celkem 59 850 Kč
Rok 2021
Festival regionálních produktů Královéhradeckého kraje konaný dne 31. 7. 2021 v Šimkových sadech, Hradec Králové
Grafika a tisk plakátů, vystoupení na podiu (hudba, kouzelník,..), zajištění programu pro děti, technické zabezpečení, pronájem mobilních toalet, zajištění ostrahy – celkem 148 663,50 Kč
2) Odbor kancelář hejtmana v daném období realizoval tyto akce:
Překlady a tlumočení rok 2019
1/ tlumočení v rámci veletrhu INFOTOUR ve dnech 07.-09.03.2019, realizováno prostřednictvím společnosti Grossman & Grossman s.r.o. v částce 10. 000 Kč.
2/ Tlumočení při schůzce s francouzským velvyslancem dne 25.06.2019, realizováno prostřednictvím tlumočnice Evy Ullrichové v částce 4.250 Kč
Pronájmy rok 2019:
- 1. pronájem salónku v rámci programu Komise AKČR pro veřejnou správu a legislativu 14.-15.03.2019 - EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. 2.662Kč
- 2. pronájem 4 ks svítidel pro osvětlení budovy v rámci akce Česko svítí modře ve dnech 02.-03.04.2019 - DANCEFLOOR, s.r.o. - 15.125Kč
- 3. pronájem v rámci společného jednání Komise pro cestovní ruch a Komise pro kulturu a památkovou péči Rady Asociace krajů České republiky ve dnech 29.-30.05.2019 EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. 15.730Kč
- 4. pronájem autobusu na středu 29.05.2019 pro účastníky Komise Asociace krajů pro cestovní ruch a kulturu a památkovou péči - Dopravní podnik města Hradce Králové, a.s. - 3.300Kč
- 5. pronájem 20 parkovacích míst na celý den 5.9.2019 na parkovišti před KC Aldis -2.000Kč
- 6. pronájem stanu vč. příslušenství na XXVI. ročník Czech International Air FEST 2019 v Hradci Králové dne 31.8.-1.9.2019 - CZECH AIRSHOW AGENCY, s.r.o. - 24.200 Kč
- 7. pronájem krytého podia 6x4 m (střecha, boky) vč. osvětlení a ozvučení na slavnostní koncert k 30. výročí demokracie - rok národní hrdosti, konaný dne 17.09.2019 na Pivovarském náměstí v HK - Richard Michalec – 10000
- 8. pronájem prostor Společenského centra - kina v Rychnově nad Kněžnou na seminář týkající se životního prostředí (kůrovec) konaný dne 25.09.2019 - Kultura Rychnov nad Kněžnou, s.r.o. - 1.210Kč
- 9. pronájem velkoformátových LED displejů na vernisáž obrazu Františka Kupky v Opočně dne 21.09.2019 - D2 Media, s.r.o. - 3.630Kč
- 10. pronájem prostor na seminář týkající se životního prostředí (kůrovec) konaný dne 30.09.2019 v Náchodě - BERÁNEK Náchod a.s. - 4.235Kč
- 11. pronájem na zasedání Komise Rady AKČR pro dopravu 26.-27.09.2019 pro cca 40 osob v ZOO Dvůr Králové n. L. - ZOO Dvůr Králové a.s. - 10.000Kč
- 12. pronájem mobilních toalet (10ks) na akci Bezpečné nábřeží 2019, která se koná v Hradci Králové dne 05.09.2019 - TOI TOI, sanitární systémy, s.r.o. – 14.520Kč
- 13. pronájem vanového kontejneru na akci Bezpečné nábřeží na den 5.9.2019 - Hradecké služby a.s. -2705,33Kč
- 14. pronájem sálu v Hotelu Studánka v rámci zasedání Rady Asociace krajů ČR dne 10.12.2019 -Matrix Hotels - 8.000Kč
Pronájmy rok 2020
- 1. pronájem na poradu odboru kancelář hejtmana dne 19.06.2020.. Spolek seniorů Podhůra, z.s. - 4.000Kč
- 2. pronájem prostor v rámci výjezdního 29. zasedání Výboru pro regionální rozvoj a cestovní ruch dne 28.8.2020 - TJ Sokol Havlovice -1000 Kč
- 3. pronájem LED obrazovky vč. promítání na Dni kraje dne 05.09.2020 - D2 Media s.r.o. – 39.930Kč
- 4. pronájem zábran a přenosných DZ vč. dopravy a instalace na akci Den kraje dne 05.09.2020 Technické služby Hradec Králové - 6.662Kč
Catering rok 2020
- 1. pracovní oběd s ministrem kultury Lubomírem Zaorálkem v hotelu Orličan dne 10.01.2020 - JoRyspol s.r.o. - 4.710Kč
- 2. občerstvení u příležitosti 25. zasedání Zastupitelstva KHK dne 27.01.2020 - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie -11.000Kč
- 3. obědy u příležitosti 25. zasedání Zastupitelstva KHK dne 27.01.2020 - práva nemovitostí KHK - 4.333Kč
- 4. občerstvení po přednášce v rámci projektu Etického vzdělávání dne 16.01.2020 - SKOK do života, o.p.s. - 1.981Kč
- 5. obědy pro členy poroty při hodnocení architektonické soutěže o návrh „Sportovní hala pro tělesnou výchovu – Nová Paka ve dnech 17. 2. 2020 a 18. 2. 2020 - Správa nemovitostí KHK - 1.375Kč
- 6. občerstvení u příležitosti 26. zasedání Zastupitelstva Královéhradeckého kraje dne 24.02.2020 -Střední škola služeb, obchodu a gastronomie - 11.000Kč
- 7. obědy u příležitosti 26. zasedání Zastupitelstva Královéhradeckého kraje dne 24.02.2020 - Správa nemovitostí KHK - 3.960Kč
- 8. Coffee break na 27.2.2020, Konferecne Škody způsobené vlkem a vydrou - Správa nemovitostí KHK - 3.420Kč
- 9. Občerstvení na akci Gastro -akademie konané dne 20.2.2020 -Střední škola služeb, obchodu a gastronomie - 585Kč
- 10. zajištění pohoštění u příležitosti konání 30. zasedání Zastupitelstva Královéhradeckého kraje dne 14.09.2020 - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie - 22.000Kč
- 11. občerstvení u příležitosti Setkání s duchovními křesťanských církví dne 3.9.2020 (Ing. Derner) - SKOK do života, o.p.s. - 2.533Kč
- 12. občerstvení na akci Stavba roku - vyhlášení výsledků dne 30.09.2020 - Správa nemovitostí KHK - 4.950Kč
- 13. občerstvení u příležitosti 1. (ustavujícího) zasedání Zastupitelstva KHK dne 02.11.2020 - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie – 7500Kč
- 14. obědy u příležitosti konání 2. zasedání Zastupitelstva KHK dne 14.12.2020 - Správa nemovitostí KHK - 4995Kč
- 15. občerstvení u příležitosti konání 2. zasedání Zastupitelstva KHK dne 14.12.2020 - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie - 11.000Kč
- 16. Zajištění služeb spojených s pořádáním akce „20 let kraje F E S T I N G, s.r.o. se sídlem Škroupova 957/4, 500 02 Hradec Králové, s nabídkovou cenou 535.000 Kč bez DPH – VZMR II.
Pronájmy rok 2021
- 1. pronájem pozemků - Bezpečné nábřeží 15.09.2021 - 500 Kč - Povodí Labe, státní podnik
- 2. pronájem 20 parkovacích míst na celý den dne 15. září 2021 na parkovišti před KC Aldis v rámci akce Bezpečné nábřeží 2021 – 2.420Kč - Aldis, a.s.
- 3. pronájem 50 ks kabelových můstků vč. dopravy dne 15.09.2021 v 6:00 na Eliščino a Smetanovo nábřeží v Hradci Králové – 16. 819Kč - TOI TOI, sanitární systémy, s.r.o.
Catering rok 2021
- 1. zajištění občerstvení při konání 3. zasedání Zastupitelstva KHK dne 25.1.2021 – 11. 000 Kč – Střední škola služeb, obchodu a gastronomie
- 2. občerstvení při 4. zasedání Zastupitelstva KHK dne 22.3.2021 – 11. 000Kč - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie
- 3. občerstvení u příležitosti konání 5. zasedání Zastupitelstva KHK dne 3.5.2021- - 15. 000 Kč Střední škola služeb, obchodu a gastronomie
- 4. občerstvení na Komisi Rady AKČR pro bezpečnost dne 06.05.2021 – 8. 500 Kč Střední škola služeb, obchodu a gastronomie
- 5. občerstvení při příležitosti konání 39. jednání Tripartity KHK dne 18.05.2021 – 2.940Kč Správa nemovitostí KHK
- 6. občerstvení u příležitosti konání 6. zasedání Zastupitelstva KHK dne 21.06.2021 - 15000 Správa nemovitostí KHK
- 7. slavnostní oběd u příležitosti návštěvy německého velvyslance dne 24.06.2021 vč. květinové výzdoby - 4.305 Kč - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie
- 8. coffee break na akci Setkání náměstka MVDr. Pavla Bělobrádka, Ph.D., MPA se zástupci zemědělců a starosty dne 13.08.2021 - ČEKO IMPORT, a.s. - 4019Kč
- 9. občerstvení, coffee break a večeře v rámci výjezdní porady Rady KHK dne 06.09.2021 - BALENO Gama, a.s. - 25.450Kč
- 10. občerstvení u příležitosti konání 7. zasedání Zastupitelstva Královéhradeckého kraje dne 13.09.2021 - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie – 15.000kč
- 11. večeře pro cca 10 osob dne 16.09.2021 v rámci návštěvy slovenské delegace v Královéhradeckém kraji - Duran Grill, spol. s r.o. - 4.781Kč
- 12. závěrečný oběd v rámci návštěvy slovenské delegace na Královéhradeckých krajských dožínkách dne 18.09.2021 pro max. 10 osob v restauraci Šatlava - GASTRO NECHANICKÝ - 3.817Kč
- 13. občerstvení pro 20 osob v restauraci La Terraza formou coffee break dne 15.09.2021 v rámci akce Bezpečné nábřeží 2021 - Vladimír Nodžák -7.000Kč
- 14. oběd pro cca 12 osob dne 17.09.2021 v rámci návštěvy slovenské delegace v KHK - Michal Vnuk -11.000Kč
- 15. pracovní oběd v rámci návštěvy delegace dolnoslezského vojvody dne 02.09.2021 v Zámeckém hotelu U Rajských - GASTRO R+R s.r.o. - 4.283Kč
- 16. občerstvení v rámci návštěvy slovenské delegace v Mžanech dne 17.09.2021 - Zemědělský svaz České republiky, územní organizace Hradec Králové - 14.850Kč
- 17. občerstvení a raut v Pivovarské restauraci a foyer F. Ulricha (sálu zastupitelstva) dne 28.09.2021 - Správa nemovitostí KHK -39.565Kč
- 18. večeře pro cca 28 osob dne 17.09.2021 v rámci návštěvy slovenské delegace v KHK - Hradecký Klenot, s.r.o. - 21.888Kč
- 19. občerstvení u příležitosti konání 8. zasedání Zastupitelstva KHK dne 01.11.2021 - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie - 15.580Kč
- 20. občerstvení na akci Stavba roku 2021 dne 15.11.2021 -Střední škola služeb, obchodu a gastronomie - 9150Kč
- 21. občerstvení u příležitosti konání 9. zasedání Zastupitelstva KHK dne 06.12.2021 - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie – 15.000Kč
3) Odbor správní a krajský živnostenský úřad v daném období realizoval tyto akce:
Úsek krajského živnostenského úřadu
V roce 2019 proběhly 4 (čtvrtletně) pravidelné porady s vedoucími obecních živnostenských úřadů (OŽÚ) Královéhradeckého kraje v termínech
- 9.4.2019 – 15 vedoucích OŽÚ + 3 pracovníci KÚ, v budově KÚ, zdarma
- 13.6.2019– 15 vedoucích OŽÚ + 3 pracovníci KÚ, v budově KÚ, zdarma
- 8.10.2019– 15 vedoucích OŽÚ + 3 pracovníci KÚ, v budově KÚ, zdarma
- 12.12.2019– 15 vedoucích OŽÚ + 3 pracovníci KÚ, v budově KÚ, zdarma
- V roce 2020 a 2021 tyto porady na krajském úřadu neproběhly.
2019
Úsek matrik a státního občanství
Zkoušky odborné způsobilosti na úseku vidimace a legalizace dle zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
- 26.3.2019 – 4 účastníci, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- 8.10.2019 – 4 účastníci, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
Školení ke zkoušce matrikáře dle zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů
- 26.3.2019 – 5 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- 5.4.2019 – 4 účastníci, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- 18.4.2019 – 4 účastníci, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- 24.4.2019 - 4 účastníci, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- 9.5.2019 - 4 účastníci, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- 8.10.2019 - 9 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- 22.10.2019 - 9 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- 31.10.2019 - 9 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- 12.11.2019 - 9 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- 26.11.2019 - 9 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
Metodické porady pro matriční úřady
- 21.1.2019 – 69 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- 10.12.2019 – 27 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
Úsek evidence obyvatel a osobních dokladů
Školení pracovníků ohlašoven
- 25.1.2019 – 32 účastníků, zasedací místnost MěÚ Dobruška, zdarma
- 15.3.2019 – 34 účastníků, zasedací místnost MěÚ Trutnov, zdarma
- 28.5.2019 – 24 účastníků, zasedací místnost MěÚ Jičín, zdarma
- 27.9.2019 – 13 účastníků, zasedací místnost MěÚ Broumov, zdarma
- 4.10.2019 – 46 účastníků, zasedací místnost MmHK, zdarma
- 10.10.2019 – 25 účastníků, zasedací místnost MěÚ Vrchlabí, zdarma
- 17.10.2019 – 14 účastníků, zasedací místnost MěÚ Nové Město nad Metují, zdarma
- 24.10.2019 – 19 účastníků, zasedací místnost MěÚ Hořice, zdarma
Konzultační dny pro ORP
- 26.4.2019 – 28 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- 6.12.2019 – 30 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- Úsek přestupků
- 26.11.2019 – 46 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
2020
Úsek matrik a státního občanství
Zkoušky odborné způsobilosti na úseku vidimace a legalizace dle zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
- 28.5.2020 – 5 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
Školení ke zkoušce matrikáře dle zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů
- 7.1.2020 – 7 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- 24.11.2020 – 12 osob, on-line formou, zdarma
- 27.11.2020 – 12 osob, on-line formou, zdarma
- 10.12.2020 - 12 osob, on-line formou, zdarma
- 15.12.2020 - 12 osob, on-line formou, zdarma
2021
Úsek matrik a státního občanství
Zkoušky odborné způsobilosti na úseku vidimace a legalizace dle zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
- 14.10.2021 – 6 účastníků, v budověKÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
Školení ke zkoušce matrikáře dle zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů
- 14.10.2021 - 8 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- 26.10.2021 - 8 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- 9.11.2021 - 8 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
- 30.11.2021 - 7 účastníků, on-line formou, zdarma
4) Odbor investic v daném období realizoval tyto akce:
2019
- porada odboru, Friesovy boudy, Strážné 95, 28 osob, 77.600,- Kč – Ing.- Karel Polívka, IČO 76224015, Strážné 95, PSČ 543 52
2021
- porada odboru, Friesovy boudy, Strážné 95, 24 osob, 83.440,- Kč – Ing.- Karel Polívka, Strážné 95, PSČ 543 52
5) Odbor kancelář ředitele poskytl informace ve formě přílohy k této odpovědi
- Příloha č. 1: soubor IZ-95_Příloha_odbor kancelář ředitele.xlsx
6) Odbor školství poskytl informace ve formě přílohy k této odpovědi
- Příloha č. 2: soubor IZ-95_Příloha_odbor školství.xlsx
7) Odbor sociálních věcí poskytl informace ve formě přílohy k této odpovědi
- Příloha č. 3: soubor IZ-95_Příloha_odbor sociálních věcí_souhrn.xlsx
- Příloha č. 4: soubor ZoR_1_popis aktivit (1).docx
- Příloha č. 5: soubor ZoR_1_popis aktivit.docx
- Příloha č. 6: soubor ZoR_2_popis aktivit (1).docx
- Příloha č. 7: soubor ZoR_2_popis aktivit.docx
- Příloha č. 8: soubor ZoR_3_popis aktivit.docx
- Příloha č. 9: soubor ZZoR_popis aktivit.docx
Ostatní odbory Krajského úřadu Královéhradeckého kraje v daném období nerealizovaly žádné z Vámi uvedených akcí.
Tuto odpověď Vám zasíláme na Vaši e-mailovou adresu.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Soubory ke stažení
- Příloha č. 1: soubor IZ-95_Příloha_odbor kancelář ředitele.xlsx (xlsx, 13 kB, 23.12.2021)
- Příloha č. 2: soubor IZ-95_Příloha_odbor školství.xlsx (xlsx, 57 kB, 23.12.2021)
- Příloha č. 3: soubor IZ-95_Příloha_odbor sociálních věcí_souhrn.xlsx (xlsx, 11 kB, 23.12.2021)
- Příloha č. 4: soubor ZoR_1_popis aktivit (1).docx (docx, 44 kB, 23.12.2021)
- Příloha č. 5: soubor ZoR_1_popis aktivit.docx (docx, 782 kB, 23.12.2021)
- Příloha č. 6: soubor ZoR_2_popis aktivit (1).docx (docx, 821 kB, 23.12.2021)
- Příloha č. 7: soubor ZoR_2_popis aktivit.docx (docx, 3897 kB, 23.12.2021)
- Příloha č. 8: soubor ZoR_3_popis aktivit.docx (docx, 61 kB, 23.12.2021)
- Příloha č. 9: soubor ZZoR_popis aktivit.docx (docx, 155 kB, 23.12.2021)