Odpověď na žádost o informace doručenou dne 09.12.2021

23. 12. 2021 Autor: Tomáš Hrnčíř

Školení a konference krajského úřadu

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 09.12.2021
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-95/OP/2021

VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 518
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 22.12.2021

Počet listů: 7
Počet příloh: 9 elektronické
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 09.12.2021

Vážená paní,

dne 09.12.2021 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací –

„Jaké události byly realizovány Vaší institucí, resp. v její gesci, a to v letech 2019, 2020 a 2021.

Konkrétně bych prosila o poskytnutí informace o realizaci:

  • konferencí
  • kongresů
  • školení
  • společenských událostí
  • pronájmů prostor
  • cateringů a jiných obdobných událostí
  • pronájmů IT/audio/video a/nebo obdobné techniky potřebné pro ozvučení, přenos apod.;
  • tlumočení;
  • případně dalších obdobných akcí.

 

Dále Vás zdvořile žádám o uvedení následujících detailnějších informací:

  • konkrétním místě konání (např. hotel, kulturní dům, restaurace apod.) všech jednotlivých událostí (včetně online formy)
  • o celkové finanční částce, která byla za jednotlivé události uhrazena a komu
  • o počtu delegátů, popřípadě hostů, kteří se dané události zúčastnili.

Rovněž Vás žádám o poskytnutí informací, jakým způsobem byly jednotlivé události zadány:

  • jako veřejná zakázka malého rozsahu bez jakéhokoli poptávkového řízení;
  • jako veřejná zakázka malého rozsahu na základě poptávkového řízení (kolik bylo osloveno subjektů, jakým způsobem a které);
  • jako veřejná zakázka na základě zadávacího řízení dle zákona o zadávaní veřejných zakázek;
  • celou akci jste si dělali sami?“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-95/OP/2021, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádány všechny odbory krajského úřadu, (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Jednotlivé odbory k Vaší žádosti poskytly následující informace.

 1) Odbor regionálního rozvoje v daném období realizoval tyto akce:

Rok 2019

Konference v rámci doprovodného programu veletrhu Infotour a cykloturistika 2019 konaná dne 8. 3. 2019 v KC Aldis, Hradec Králové

Pronájem prostor, pronájem techniky, občerstvení pro účastníky, příspěvky přednášejících – celkem 49 915 Kč

Setkání informačních center Královéhradeckého a Pardubického kraje konané dne 5. 11. 2019 v Hotelu Havel, Rychnov nad Kněžnou

Pronájem prostor, pronájem techniky, občerstvení pro účastníky, příspěvky přednášejících, doprovodný program akce – celkem 45 918 Kč

Rok 2020

Slavnostní koncert na Pivovarském náměstí konaný dne 14. 6. 2020

Grafika a tisk plakátu, pronájem podia, ozvučení, umělecké zajištění, občerstvení pro účinkující – celkem 59 850 Kč

Rok 2021

Festival regionálních produktů Královéhradeckého kraje konaný dne 31. 7. 2021 v Šimkových sadech, Hradec Králové

Grafika a tisk plakátů, vystoupení na podiu (hudba, kouzelník,..), zajištění programu pro děti, technické zabezpečení, pronájem mobilních toalet, zajištění ostrahy – celkem 148 663,50 Kč

2) Odbor kancelář hejtmana v daném období realizoval tyto akce:

Překlady a tlumočení rok 2019

1/ tlumočení v rámci veletrhu INFOTOUR ve dnech 07.-09.03.2019, realizováno prostřednictvím společnosti Grossman & Grossman s.r.o. v částce 10. 000 Kč.

2/ Tlumočení při schůzce s francouzským velvyslancem dne 25.06.2019, realizováno prostřednictvím tlumočnice Evy Ullrichové v částce 4.250 Kč

Pronájmy rok 2019:

  • 1. pronájem salónku v rámci programu Komise AKČR pro veřejnou správu a legislativu 14.-15.03.2019 - EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. 2.662Kč
  • 2. pronájem 4 ks svítidel pro osvětlení budovy v rámci akce Česko svítí modře ve dnech 02.-03.04.2019 - DANCEFLOOR, s.r.o. - 15.125Kč
  • 3. pronájem v rámci společného jednání Komise pro cestovní ruch a Komise pro kulturu a památkovou péči Rady Asociace krajů České republiky ve dnech 29.-30.05.2019 EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. 15.730Kč
  • 4. pronájem autobusu na středu 29.05.2019 pro účastníky Komise Asociace krajů pro cestovní ruch a kulturu a památkovou péči - Dopravní podnik města Hradce Králové, a.s. - 3.300Kč
  • 5. pronájem 20 parkovacích míst na celý den 5.9.2019 na parkovišti před KC Aldis -2.000Kč
  • 6. pronájem stanu vč. příslušenství na XXVI. ročník Czech International Air FEST 2019 v Hradci Králové dne 31.8.-1.9.2019 - CZECH AIRSHOW AGENCY, s.r.o. - 24.200 Kč
  • 7. pronájem krytého podia 6x4 m (střecha, boky) vč. osvětlení a ozvučení na slavnostní koncert k 30. výročí demokracie - rok národní hrdosti, konaný dne 17.09.2019 na Pivovarském náměstí v HK - Richard Michalec – 10000
  • 8. pronájem prostor Společenského centra - kina v Rychnově nad Kněžnou na seminář týkající se životního prostředí (kůrovec) konaný dne 25.09.2019 - Kultura Rychnov nad Kněžnou, s.r.o. - 1.210Kč
  • 9. pronájem velkoformátových LED displejů na vernisáž obrazu Františka Kupky v Opočně dne 21.09.2019 - D2 Media, s.r.o. - 3.630Kč
  • 10. pronájem prostor na seminář týkající se životního prostředí (kůrovec) konaný dne 30.09.2019 v Náchodě - BERÁNEK Náchod a.s. - 4.235Kč
  • 11. pronájem na zasedání Komise Rady AKČR pro dopravu 26.-27.09.2019 pro cca 40 osob v ZOO Dvůr Králové n. L. - ZOO Dvůr Králové a.s. - 10.000Kč
  • 12. pronájem mobilních toalet (10ks) na akci Bezpečné nábřeží 2019, která se koná v Hradci Králové dne 05.09.2019 - TOI TOI, sanitární systémy, s.r.o. – 14.520Kč
  • 13. pronájem vanového kontejneru na akci Bezpečné nábřeží na den 5.9.2019 - Hradecké služby a.s. -2705,33Kč
  • 14. pronájem sálu v Hotelu Studánka v rámci zasedání Rady Asociace krajů ČR dne 10.12.2019 -Matrix Hotels - 8.000Kč

Pronájmy rok 2020

  • 1. pronájem na poradu odboru kancelář hejtmana dne 19.06.2020.. Spolek seniorů Podhůra, z.s. - 4.000Kč
  • 2. pronájem prostor v rámci výjezdního 29. zasedání Výboru pro regionální rozvoj a cestovní ruch dne 28.8.2020 - TJ Sokol Havlovice -1000 Kč
  • 3. pronájem LED obrazovky vč. promítání na Dni kraje dne 05.09.2020 - D2 Media s.r.o. – 39.930Kč
  • 4. pronájem zábran a přenosných DZ vč. dopravy a instalace na akci Den kraje dne 05.09.2020 Technické služby Hradec Králové - 6.662Kč

Catering rok 2020

  • 1. pracovní oběd s ministrem kultury Lubomírem Zaorálkem v hotelu Orličan dne 10.01.2020 - JoRyspol s.r.o. - 4.710Kč
  • 2. občerstvení u příležitosti 25. zasedání Zastupitelstva KHK dne 27.01.2020 - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie -11.000Kč
  • 3. obědy u příležitosti 25. zasedání Zastupitelstva KHK dne 27.01.2020 - práva nemovitostí KHK - 4.333Kč
  • 4. občerstvení po přednášce v rámci projektu Etického vzdělávání dne 16.01.2020 - SKOK do života, o.p.s. - 1.981Kč
  • 5. obědy pro členy poroty při hodnocení architektonické soutěže o návrh „Sportovní hala pro tělesnou výchovu – Nová Paka ve dnech 17. 2. 2020 a 18. 2. 2020 - Správa nemovitostí KHK - 1.375Kč
  • 6. občerstvení u příležitosti 26. zasedání Zastupitelstva Královéhradeckého kraje dne 24.02.2020 -Střední škola služeb, obchodu a gastronomie - 11.000Kč
  • 7. obědy u příležitosti 26. zasedání Zastupitelstva Královéhradeckého kraje dne 24.02.2020 - Správa nemovitostí KHK - 3.960Kč
  • 8. Coffee break na 27.2.2020, Konferecne Škody způsobené vlkem a vydrou - Správa nemovitostí KHK - 3.420Kč
  • 9. Občerstvení na akci Gastro -akademie konané dne 20.2.2020 -Střední škola služeb, obchodu a gastronomie - 585Kč
  • 10. zajištění pohoštění u příležitosti konání 30. zasedání Zastupitelstva Královéhradeckého kraje dne 14.09.2020 - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie - 22.000Kč
  • 11. občerstvení u příležitosti Setkání s duchovními křesťanských církví dne 3.9.2020 (Ing. Derner) - SKOK do života, o.p.s. - 2.533Kč
  • 12. občerstvení na akci Stavba roku - vyhlášení výsledků dne 30.09.2020 - Správa nemovitostí KHK - 4.950Kč
  • 13. občerstvení u příležitosti 1. (ustavujícího) zasedání Zastupitelstva KHK dne 02.11.2020 - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie – 7500Kč
  • 14. obědy u příležitosti konání 2. zasedání Zastupitelstva KHK dne 14.12.2020 - Správa nemovitostí KHK - 4995Kč
  • 15. občerstvení u příležitosti konání 2. zasedání Zastupitelstva KHK dne 14.12.2020 - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie - 11.000Kč
  • 16. Zajištění služeb spojených s pořádáním akce „20 let kraje F E S T I N G, s.r.o. se sídlem Škroupova 957/4, 500 02 Hradec Králové, s nabídkovou cenou 535.000 Kč bez DPH – VZMR II.

Pronájmy rok 2021

  • 1. pronájem pozemků - Bezpečné nábřeží 15.09.2021 - 500 Kč - Povodí Labe, státní podnik
  • 2. pronájem 20 parkovacích míst na celý den dne 15. září 2021 na parkovišti před KC Aldis v rámci akce Bezpečné nábřeží 2021 – 2.420Kč - Aldis, a.s.
  • 3. pronájem 50 ks kabelových můstků vč. dopravy dne 15.09.2021 v 6:00 na Eliščino a Smetanovo nábřeží v Hradci Králové – 16. 819Kč - TOI TOI, sanitární systémy, s.r.o.

Catering rok 2021

  • 1. zajištění občerstvení při konání 3. zasedání Zastupitelstva KHK dne 25.1.2021 – 11. 000 Kč – Střední škola služeb, obchodu a gastronomie
  • 2. občerstvení při 4. zasedání Zastupitelstva KHK dne 22.3.2021 – 11. 000Kč - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie
  • 3. občerstvení u příležitosti konání 5. zasedání Zastupitelstva KHK dne 3.5.2021- - 15. 000 Kč Střední škola služeb, obchodu a gastronomie
  • 4. občerstvení na Komisi Rady AKČR pro bezpečnost dne 06.05.2021 – 8. 500 Kč Střední škola služeb, obchodu a gastronomie
  • 5. občerstvení při příležitosti konání 39. jednání Tripartity KHK dne 18.05.2021 – 2.940Kč Správa nemovitostí KHK
  • 6. občerstvení u příležitosti konání 6. zasedání Zastupitelstva KHK dne 21.06.2021 - 15000 Správa nemovitostí KHK
  • 7. slavnostní oběd u příležitosti návštěvy německého velvyslance dne 24.06.2021 vč. květinové výzdoby - 4.305 Kč - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie
  • 8. coffee break na akci Setkání náměstka MVDr. Pavla Bělobrádka, Ph.D., MPA se zástupci zemědělců a starosty dne 13.08.2021 - ČEKO IMPORT, a.s. - 4019Kč
  • 9. občerstvení, coffee break a večeře v rámci výjezdní porady Rady KHK dne 06.09.2021 - BALENO Gama, a.s. - 25.450Kč
  • 10. občerstvení u příležitosti konání 7. zasedání Zastupitelstva Královéhradeckého kraje dne 13.09.2021 - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie – 15.000kč
  • 11. večeře pro cca 10 osob dne 16.09.2021 v rámci návštěvy slovenské delegace v Královéhradeckém kraji - Duran Grill, spol. s r.o. - 4.781Kč
  • 12. závěrečný oběd v rámci návštěvy slovenské delegace na Královéhradeckých krajských dožínkách dne 18.09.2021 pro max. 10 osob v restauraci Šatlava - GASTRO NECHANICKÝ - 3.817Kč
  • 13. občerstvení pro 20 osob v restauraci La Terraza formou coffee break dne 15.09.2021 v rámci akce Bezpečné nábřeží 2021 - Vladimír Nodžák -7.000Kč
  • 14. oběd pro cca 12 osob dne 17.09.2021 v rámci návštěvy slovenské delegace v KHK - Michal Vnuk -11.000Kč
  • 15. pracovní oběd v rámci návštěvy delegace dolnoslezského vojvody dne 02.09.2021 v Zámeckém hotelu U Rajských - GASTRO R+R s.r.o. - 4.283Kč
  • 16. občerstvení v rámci návštěvy slovenské delegace v Mžanech dne 17.09.2021 - Zemědělský svaz České republiky, územní organizace Hradec Králové - 14.850Kč
  • 17. občerstvení a raut v Pivovarské restauraci a foyer F. Ulricha (sálu zastupitelstva) dne 28.09.2021 - Správa nemovitostí KHK -39.565Kč
  • 18. večeře pro cca 28 osob dne 17.09.2021 v rámci návštěvy slovenské delegace v KHK - Hradecký Klenot, s.r.o. - 21.888Kč
  • 19. občerstvení u příležitosti konání 8. zasedání Zastupitelstva KHK dne 01.11.2021 - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie - 15.580Kč
  • 20. občerstvení na akci Stavba roku 2021 dne 15.11.2021 -Střední škola služeb, obchodu a gastronomie - 9150Kč
  • 21. občerstvení u příležitosti konání 9. zasedání Zastupitelstva KHK dne 06.12.2021 - Střední škola služeb, obchodu a gastronomie – 15.000Kč

3) Odbor správní a krajský živnostenský úřad v daném období realizoval tyto akce:

Úsek krajského živnostenského úřadu

V roce 2019 proběhly 4 (čtvrtletně) pravidelné porady s vedoucími obecních živnostenských úřadů (OŽÚ) Královéhradeckého kraje v termínech

  • 9.4.2019 – 15 vedoucích OŽÚ + 3 pracovníci KÚ, v budově KÚ, zdarma
  • 13.6.2019– 15 vedoucích OŽÚ + 3 pracovníci KÚ, v budově KÚ, zdarma
  • 8.10.2019– 15 vedoucích OŽÚ + 3 pracovníci KÚ, v budově KÚ, zdarma
  • 12.12.2019– 15 vedoucích OŽÚ + 3 pracovníci KÚ, v budově KÚ, zdarma
  • V roce 2020 a 2021 tyto porady na krajském úřadu neproběhly.

2019

Úsek matrik a státního občanství

Zkoušky odborné způsobilosti na úseku vidimace a legalizace dle zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování pravosti podpisu  a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

  • 26.3.2019 – 4 účastníci, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • 8.10.2019 – 4 účastníci, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma

Školení ke zkoušce matrikáře dle zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů

  • 26.3.2019 – 5 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • 5.4.2019 – 4 účastníci,  v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • 18.4.2019 – 4 účastníci, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • 24.4.2019 - 4 účastníci, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • 9.5.2019 - 4 účastníci, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • 8.10.2019 - 9 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • 22.10.2019 - 9 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • 31.10.2019 - 9 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • 12.11.2019 - 9 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • 26.11.2019 - 9 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma

Metodické porady pro matriční úřady

  • 21.1.2019 – 69 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • 10.12.2019 – 27 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma

Úsek evidence obyvatel a osobních dokladů

Školení pracovníků ohlašoven

  • 25.1.2019 – 32 účastníků, zasedací místnost MěÚ Dobruška, zdarma
  • 15.3.2019 – 34 účastníků, zasedací místnost MěÚ Trutnov, zdarma
  • 28.5.2019 – 24 účastníků, zasedací místnost MěÚ Jičín, zdarma
  • 27.9.2019 – 13 účastníků, zasedací místnost MěÚ Broumov, zdarma
  • 4.10.2019 – 46 účastníků, zasedací místnost MmHK, zdarma
  • 10.10.2019 – 25 účastníků, zasedací místnost MěÚ Vrchlabí, zdarma
  • 17.10.2019 – 14 účastníků, zasedací místnost MěÚ Nové Město nad Metují, zdarma
  • 24.10.2019 – 19 účastníků, zasedací místnost MěÚ Hořice, zdarma

Konzultační dny pro ORP

  • 26.4.2019 – 28 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • 6.12.2019 – 30 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • Úsek přestupků
  • 26.11.2019 – 46 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma

2020

Úsek matrik a státního občanství

Zkoušky odborné způsobilosti na úseku vidimace a legalizace dle zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování pravosti podpisu  a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

  • 28.5.2020 – 5 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma

Školení ke zkoušce matrikáře dle zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů

  • 7.1.2020 – 7 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • 24.11.2020 – 12 osob, on-line formou, zdarma
  • 27.11.2020 – 12 osob, on-line formou, zdarma
  • 10.12.2020 - 12 osob, on-line formou, zdarma
  • 15.12.2020 - 12 osob, on-line formou, zdarma

2021

Úsek matrik a státního občanství

Zkoušky odborné způsobilosti na úseku vidimace a legalizace dle zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování pravosti podpisu  a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

  • 14.10.2021 – 6 účastníků, v budověKÚ Královéhradeckého kraje, zdarma

Školení ke zkoušce matrikáře dle zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů

  • 14.10.2021 -  8 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • 26.10.2021 -  8 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • 9.11.2021 - 8 účastníků, v budově KÚ Královéhradeckého kraje, zdarma
  • 30.11.2021 - 7 účastníků, on-line formou, zdarma

4) Odbor investic v daném období realizoval tyto akce:

2019

  • porada odboru, Friesovy boudy, Strážné 95, 28 osob, 77.600,- Kč – Ing.- Karel Polívka, IČO 76224015, Strážné 95, PSČ 543 52

2021

  • porada odboru, Friesovy boudy, Strážné 95, 24 osob, 83.440,- Kč – Ing.- Karel Polívka,  Strážné 95, PSČ 543 52

5) Odbor kancelář ředitele poskytl informace ve formě přílohy k této odpovědi

  • Příloha č. 1: soubor IZ-95_Příloha_odbor kancelář ředitele.xlsx

6) Odbor školství poskytl informace ve formě přílohy k této odpovědi

  • Příloha č. 2: soubor IZ-95_Příloha_odbor školství.xlsx

7) Odbor sociálních věcí poskytl informace ve formě přílohy k této odpovědi

  • Příloha č. 3: soubor IZ-95_Příloha_odbor sociálních věcí_souhrn.xlsx
  • Příloha č. 4: soubor ZoR_1_popis aktivit (1).docx
  • Příloha č. 5: soubor ZoR_1_popis aktivit.docx
  • Příloha č. 6: soubor ZoR_2_popis aktivit (1).docx
  • Příloha č. 7: soubor ZoR_2_popis aktivit.docx
  • Příloha č. 8: soubor ZoR_3_popis aktivit.docx
  • Příloha č. 9: soubor ZZoR_popis aktivit.docx

Ostatní odbory Krajského úřadu Královéhradeckého kraje v daném období nerealizovaly žádné z Vámi uvedených akcí.

Tuto odpověď Vám zasíláme na Vaši e-mailovou adresu.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Soubory ke stažení