Odpověď na žádost o informace doručenou dne 09.05.2019
Krajský úřad Královéhradecké kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 11.04.2019
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-47/OP/2019
VYŘIZUJE: Miroslava Hlavová
ODBOR | ODDĚLENÍ: oddělení stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 472
E-MAIL: mhlavova@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 23. května 2019
Počet listů: 2
Počet příloh: 1/elektronický dokument
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 09.05.2019
Vážený pane řediteli,
dne 09.05.2019 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací (ve svém podání uvádíte, že požadované informace je možno zcela poskytnout formou vyplnění tabulky přiložené k samotné žádosti o informace), citace textu:
- „Celkové náhrady škod z titulu vydání nezákonného rozhodnutí nebo nesprávného úředního postupu, které povinný vyplatil. Uveďte sumu a počet případů za jednotlivé roky.
- Celkové regrese náhrady škod z titulu vydání nezákonného rozhodnutí nebo nesprávného úředního postupu, které povinný vymohl od svých úředníků, Uveďte sumu a počet těchto osob za jednotlivé roky.
- Celkovou výši pokut a obdobných sankce zaplacených povinným ostatním úřadům veřejné správy. Uveďte sumu a počet případů za jednotlivé roky.
- Celkové regrese za zaplacené pokuty a obdobné sankce zaplacených povinným ostatním úřadům veřejné správy. Uveďte sumu a počet těchto osob za jednotlivé roky.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod spisovou značku KUKHK-IZ-47/OP/2019, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byly požádány všechny věcně příslušné odbory krajského úřadu (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/ )
Na základě podkladů poskytnutých jednotlivými odbory vyplnil povinný subjekt Vámi přiloženou tabulku a zasílá ji v příloze.
Sdělení včetně výše uvedené přílohy zasíláme, dle Vašeho požadavku, na Vámi uvedenou emailovou adresu.
S pozdravem
„otisk razítka“
Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Soubory ke stažení
- Vyplněná tabulka „Příloha IZ 47 tabulka k dotazu 2019 náhrady skod.xls“ (xls, 34 kB, 30.5.2019)