Odpověď na žádost o informace doručenou dne 04.10.2024
Informace na úseku dopravních přestupků
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: 04.10.2024
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-115/MSZ/2024
VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 702 231 396
E-MAIL: thrncir@khk.cz
DATUM: 21.10.2024
Počet listů: 2
Počet příloh: 1 - elektronická
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 04.10.2024
Vážený pane,
dne 04.10.2024 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jíž se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):
„Dle zákona o svobodném přístupu k informacím žádám o poskytnutí vašeho rozhodnutí č. j. KUKHK 3400/DS/2024 vyhotovené Jitkou Erbenovou.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-115/MSZ/2024, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/), který k Vaší žádosti poskytl předmětné rozhodnutí.
K poskytnutému rozhodnutí (Příloha č. 1) krajský úřad uvádí, že podle ustanovení § 15 odst. 3 InfZ, pokud povinný subjekt poskytuje informaci formou kopie dokumentu, z něhož vyloučil pouze osobní údaje nebo informace, které jsou bankovním nebo obchodním tajemstvím a které získal při postupech podle správního, daňového nebo kontrolního řádu, nemusí vydat rozhodnutí o odmítnutí žádosti. Sdělí-li žadatel v podané žádosti anebo do 15 dnů ode dne doručení požadované informace způsobem stanoveným tímto zákonem pro podání písemné žádosti o informace povinnému subjektu, že trvá na vydání rozhodnutí o odmítnutí žádosti v rozsahu vymezených osobních údajů nebo bankovního anebo obchodního tajemství, povinný subjekt jej vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti anebo do 15 dnů ode dne doručení sdělení žadatele.
Povinný subjekt v poskytovaných rozhodnutích vyloučil osobní údaje. Povinný subjekt v souladu s výše zmíněným ustanovením ohledně anonymizace nevydával rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
Povinný subjekt v poskytovaných rozhodnutích anonymizoval následující osobní údaje:
- jméno, příjmení, adresu bydliště, datum narození, číslo občanského průkazu, číslo řidičského průkazu účastníka řízení;
- SPZ dotčeného motorového vozidla;
Toto sdělení Vám zasíláme do Vaší datové schránky.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Soubory ke stažení
- soubor „Rozhodnutí ze dne 30.01.2024.pdf“ (pdf, 263 kB, 24.10.2024)